Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



1 Впровадження програмного модуля «Дорожня карта» Програмний модуль «Дорожня карта»

Скачати 104.34 Kb.

1 Впровадження програмного модуля «Дорожня карта» Програмний модуль «Дорожня карта»




Скачати 104.34 Kb.
Дата конвертації16.03.2017
Розмір104.34 Kb.

Додаток 1.

Технічні вимоги

1

Впровадження програмного модуля «Дорожня карта»




Програмний модуль «Дорожня карта» - клієнт-серверний додаток, що складається з клієнтської частини, яка працює під управлінням операційних систем від компанії Microsoft, Windows XP або новіша, і встановленим Microsoft.NET Framework 4; серверної частини працюючої під управлінням Windows Server 2008 R2 і використовує бази даних під керуванням Microsoft SQL Server 2008.

Програмний модуль «Дорожня карта» дозволяє:



  • Створення структури підприємства.

  • Створення нових користувачів на будь-якому рівні структури підприємства, з можливими правами: адміністратор, керівник, користувач; або ж їх комбінації.

  • Створення і наповнення дорожньої карти.

  • Створення та налагодження шаблонів для дорожніх карт.

  • Прив'язка дорожньої карти до будь-якого підрозділу і настройка активних питань згідно застосованого шаблону або довільно.

  • Управління довідниками посад, заходів, причин.

  • Завдання періодів актуалізації для кожної дорожньої карти.

  • Отримання звіту по активності користувачів, відповідно до обраного фільтру.

  • Отримання зведеного звіту на будь-якому рівні існуючої структури підприємства, з можливістю розгортання вглиб.

  • Отримання звіту по заходам відповідно до обраного фільтру.

  • Автоматичне відстеження термінів виконання призначених заходів.

  • Автоматичну розсилку повідомлень на e-mail користувача про створення облікового запису, зміні пароля, блокування облікового запису, про наближення кінцевих термінів виконання заходів, про прострочені терміни, про закриття поточного періоду.

  • Автоматичне закриття періоду, згідно параметрів дорожньої карти.

  • Заповнення обраної дорожньої карти, з можливістю вказати причину, завантажити графічний або текстовий документ, призначити захід, вказати відповідального і терміни виконання, відправити на затвердження зазначений захід.

  • Отримання друкованої копії обраного звіту.

  • Експорт вибраного звіту в Excel.

1.1.

Базові організаційні роботи:




Встановлення та налаштування сервера:

  1. Запуск і тестування сервера;

  2. Налаштування дискової підсистеми (рейд 0);

  3. Установка і налаштування операційної системи Windows Server 2008R2;

  4. Встановлення та налаштування Веб сервера IIS;

  5. Встановлення та налаштування SQL Server 2008;

  6. Створення стартовою бази даних, налаштування клієнтського додатка для роботи з створеною базою даних;

  7. Установка серверної частини програмного забезпечення, необхідне для роботи даного модуля;

  8. Тестування та налагодження.

1.2.

Установка клієнтської частини програмного модуля, на робочих місцях користувачів.

1.3.

Створення базових акаунтів для даного модуля. Згідно заявок, створюються облікові записи адміністраторів, які в рамках закріплених підрозділів мають право створювати нових користувачів і структуру.

1.4.

Базове наповнення опитувальників.

1.5.

Розробка настанови (користувача, адміністратора, керівника). Створення інструкцій.

1.6.

Навчання роботі з програмним модулем, у відповідності з умовами договору.

2.

Впровадження програмного модуля «Картка ідентифікації небезпек та оцінки ризиків»




Програмний модуль «Картка ідентифікації небезпек та оцінки ризиків» - клієнт-серверний додаток, що складається з клієнтської частини працюючої під управлінням операційних систем від компанії Microsoft, Windows XP або новіша, і встановленим Microsoft. NET Framework 4; серверної частини працюючої під управлінням Windows Server 2008 R2 і використовує бази даних під керуванням Microsoft SQL Server 2008.
Програмний модуль «Картка ідентифікації небезпек та оцінки ризиків» (КІНтаОР) дозволяє:

- Створювати і управляти структурою підприємства, прикріплювати робочі місця співробітників.

- Створити нових користувачів на будь-якому рівні структури підприємства, з можливими правами: адміністратор, керівник, користувач, спостерігач; або ж їх комбінації.

- Управління довідниками процесів, операцій, видів робіт, матеріалів, небезпек, ризиків, посад, заходів.

- Закріплення за робочим місцем, співробітників відповідальних за наповнення та управління КІНтаОР даного робочого місця.

- Створення та управління КІНтаОР.

- Отримати звіт - незакінчена робота.

- Отримати звіт - перевищують ризики.

- Отримати звіт - на підпис.

- Отримати зведений звіт згідно з обраними фільтрам.

- Отримати звіт активності користувачів згідно з обраними фільтрам.

- Автоматизувати механізм підписання КІНтаОР та узгодження призначених заходів із зазначеними керівниками.

- Задавати періоди актуалізації КІНтаОР.

- Автоматичне відстеження термінів виконання призначених заходів.

- Автоматичну розсилку повідомлень на e-mail користувача про створення облікового запису, зміни пароля, блокування облікового запису, про наближення кінцевих термінів виконання заходів, про прострочені терміни, про не завершену роботу.

- Виконати примусову актуалізацію КІНтаОР за подією.

- Отримання друкованої копії обраного звіту.

- Експорт вибраного звіту в Excel.



2.1.

Базові організаційні роботи:




1. Налаштування Веб сервера IIS;

2. Налаштування SQL Server 2008;

3. Створення стартовою бази даних для даного модуля;

4. Установка серверної частини програмного забезпечення, необхідне для роботи даного модуля;

5. Тестування та налагодження.


2.2.

Установка клієнтської частини програмного модуля, на робочих місцях користувачів.

2.3.

Створення базових акаунтів для даного модуля. Згідно заявок, створюються облікові записи адміністраторів, які в рамках закріплених підрозділів мають право створювати нових користувачів і структуру.

2.4.

Базове наповнення опитувальників.

2.5.

Розробка настанови (користувача, адміністратора, керівника). Створення інструкцій.

2.6.

Навчання роботі з програмним модулем, у відповідності з умовами договору.

3.

Впровадження програмного модуля «Аудит»





Програмний модуль «Аудит» - клієнт-серверний додаток, що складається з клієнтської частини працюючої під управлінням операційних систем від компанії Microsoft, Windows XP або новіша, і встановленим Microsoft. NET Framework 4; серверної частини працюючої під управлінням Windows Server 2008 R2 і використовує бази даних під управлінням Microsoft SQL Server 2008.
Програмний модуль «Аудит» дозволяє:

- Створювати і управляти структурою підприємства.

- Створити нових користувачів на будь-якому рівні структури підприємства, з можливими правами: адміністратор, керівник, аудитор; або ж їх комбінації.

- Управління довідниками посад, заходів, порушень.

- Створювати календарний план аудитів, формувати робочу групу аудиторів, затверджувати план та порядок аудиту.

- Управління і створення шаблонів на основі базових планів аудитів.

- Отримати зведений звіт згідно з обраними фільтрам.

- Отримати звіт активності користувачів згідно з обраними фільтрами.

- Автоматизувати механізм підписання і узгодження часу, місця, робочої групи і плану аудиту.

- Реалізувати механізм заповнення звітів аудиторами та їх підписання керівником групи.

- Формування звітів на підставі проведеного аудиту.

- Автоматичне відстеження термінів виконання призначених заходів.

- Автоматичну розсилку повідомлень на e-mail користувача про створення облікового запису, зміні пароля, блокування облікового запису, про наближення кінцевих термінів, про прострочені терміни, про додавання в робочу групу аудиторів, терміни і місце аудиту, про затвердження плану аудиту.

- Будувати плани аудиту на підставі відповідей користувачів модуля "Дорожня карта" та на підставі заповнених карт оцінки ризиків модуля «Картка ідентифікації небезпек та оцінки ризиків», а так само інформації попередніх аудитів.

- Взаємодія з модулями "Дорожня карта" та «Картка ідентифікації небезпек та оцінки ризиків», а саме оцінка ефективності призначених заходів, можливість примусово відправити на актуалізацію і доопрацювання КІНтаОР.

- Отримання друкованої копії обраного звіту.

- Експорт вибраного звіту в Excel.


3.1.

Базові організаційні роботи:




1. Налаштування Веб сервера IIS;

2. Налаштування SQL Server 2008;

3. Створення стартовою бази даних для даного модуля;

4. Установка серверної частини програмного забезпечення, необхідне для роботи даного модуля;

5. Тестування та налагодження.


3.2.

Установка клієнтської частини програмного модуля, на робочих місцях користувачів.

3.3.

Створення базових акаунтів для даного модуля. Згідно заявок, створюються облікові записи адміністраторів, які в рамках закріплених підрозділів мають право створювати нових користувачів і структуру.

3.4.

Базове наповнення опитувальників.

3.5.

Розробка настанови (користувача, адміністратора, керівника). Створення інструкцій.

3.6.

Навчання роботі з програмним модулем, у відповідності з умовами договору.

4.

Впровадження програмного модуля «Внутрішні розслідування»




Програмний модуль «Внутрішні розслідування» - клієнт-серверний додаток, що складається з клієнтської частини працюючої під управлінням операційних систем від компанії Microsoft, Windows XP або новіша, і встановленим Microsoft. NET Framework 4; серверної частини працюючої під управлінням Windows Server 2008 R2 і використовує бази даних під керуванням Microsoft SQL Server 2008.
Програмний модуль «Внутрішні розслідування» дозволяє:

- Керувати процесом внутрішніх розслідувань в автоматизованому режимі.

- Створити нових користувачів на будь-якому рівні структури підприємства, з можливими правами: адміністратор, керівник, користувач; або ж їх комбінації.

- Управління довідниками посад, порушень, пригод.

- Відкриття справи, з прив'язкою до організаційної структури підприємства вказівки дійових осіб зі списку співробітників або довільно.

- Створення робочої групи, і плану розслідування.

- Внесення зібраних даних та формування на їх підставі звіту.

- Отримати зведений звіт згідно з обраними фільтрами.

- Отримати звіт активності користувачів згідно з обраними фільтрами.

- Автоматизувати механізм підписання і узгодження часу, місця, робочої групи і плану внутрішнього розслідування.

- Автоматичне відстеження термінів виконання призначених заходів.

- Автоматичну розсилку повідомлень на e-mail користувача про створення облікового запису, зміні пароля, блокування облікового запису, про наближення кінцевих термінів, про прострочені терміни, про додавання в робочу групу, про терміни і місце розслідування, про затвердження плану.

- Автоматизувати систему внутрішнього оповіщення про інцидент, залежно від тяжкості задіюється той чи інший рівень керівництва, а також суміжні підприємства та підрозділи в яких існує подібний процес.

- Взаємодія з модулем «Картка ідентифікації небезпек та оцінки ризиків», а саме можливість примусово відправити на актуалізацію і доопрацювання КІНтаОР конкретного робочого місця або всіх ідентичних в рамках компанії.

- Отримання друкованої копії обраного звіту.

- Експорт вибраного звіту в Excel.



4.1.

Базові організаційні роботи:




1. Налаштування Веб сервера IIS;

2. Налаштування SQL Server 2008;

3. Створення стартовою бази даних для даного модуля;

4. Установка серверної частини програмного забезпечення, необхідне для роботи даного модуля;



5. Тестування та налагодження.

4.2.

Установка клієнтської частини програмного модуля, на робочих місцях користувачів.

4.3.

Створення базових акаунтів для даного модуля. Згідно заявок, створюються облікові записи адміністраторів, які в рамках закріплених підрозділів мають право створювати нових користувачів і структуру.

4.4.

Базове наповнення опитувальників.

4.5.

Розробка настанови (користувача, адміністратора, керівника). Створення інструкцій.

4.6.

Навчання роботі з програмним модулем, у відповідності з умовами договору.

5.

Супровід програмного комплексу

5.1.

Телефонна підтримка користувачів.

5.2.

Обслуговування та підтримка працездатності сервера.

5.3.

Планове створення резервних копій баз даних.

5.4.

Доопрацювання модулів, усунення помилок.


Скачати 104.34 Kb.

  • Програмний модуль «Картка ідентифікації небезпек та оцінки ризиків»