Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



4 клас (за новою програмою) Книжка для вчителя Черкаси

4 клас (за новою програмою) Книжка для вчителя Черкаси




Сторінка1/14
Дата конвертації12.05.2017
Розмір2.04 Mb.
ТипПротокол
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ



Образотворче мистецтво

у початковій школі

4 клас

(за новою програмою)
Книжка для вчителя

Черкаси

2015

прямоугольник 2

ББК 74. 268.

Післядипло́мна осві́та, ад'юнктура (Вищі академічні курси і т.п.) - це система підвищення кваліфікації осіб, котрі вже мають вищу освіту. Хоча за назвою ця система є частиною освіти, за змістом вона являє собою багато в чому або виключно науково-дослідну роботу, за результатами якої присуджується науковий ступінь.

Початкова школа - загальноосвітній навчально-виховний заклад для дітей, що дає початкову освіту - елементарні знання з рідної мови (вміння читати й писати), математики, а також про природу й суспільство; перший ступінь обов'язкової загальної освіти.

Черка́ська о́бласть - адміністративно-територіальна одиниця України, розташована у центральній лісостеповій частині країни по обидва берега середньої течії Дніпра та Південного Бугу.

5

Л44
Рекомендовано до друку Вченою радою ЧОІПОПП

Протокол № ____ від _____________ 201.. року


Автор-укладач:

Лємешева Н. А., методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради;

Рецензенти:

Волошенко О. В., доцент кафедри педагогіки Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради, кандидат педагогічних наук;

Субота І.В., учитель образотворчого мистецтва Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 20 Черкаської міської ради.
Л44 Лємешева Н.А. Образотворче мистецтво у початковій школі. 4 клас (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти).

Образотво́рче мисте́цтво - мистецтво відображення сущого у вигляді різних образів, зокрема таких як художні образи на площині (графіка, малярство тощо) та в просторі (скульптура).

Доце́нт (від лат. docere «навчати») - в Україні та інших країнах вчене звання викладачів вищих навчальних закладів, що виконують функцію університетських лекторів; вчене звання співробітників наукових установ; посада у вищих навчальних закладах.

Кандида́т нау́к - науковий ступінь в Україні до 31 грудня 2019 року. Прирівнюється до ступеню доктора філософії. Найвищим науковим ступенем в Україні є доктор наук.

Сер́едня осв́іта - система середніх шкіл, навчально-виховних закладів для молоді, що закінчила початкову школу, яка дає або загальну або професійну (спеціальну) освіту та право продовжувати навчання у вищих школах.

Книжка для вчителя,». / Н.А. Лємешева. – Черкаси: Видавництво ЧОІПОПП – 124 с.
Посібник складено відповідно програми «Образотворче мистецтво. 1-4 класи» за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти. Наведені у ньому методичні рекомендації, орієнтовне календарне планування та 35 планів-конспектів уроків із образотворчого мистецтва для учнів 4-х класів допоможуть учителеві підготуватися до уроку (доповнюючи запропонований матеріал власними напрацюваннями) та провести його на найвищому рівні.

Збірник містить електронний додаток: добірки візуального відеоряду, відеофрагменти із образотворчого мистецтва, альбом-посібник для учнів.

Для вчителів та методистів предметів художньо-естетичного циклу.

© ЧОІПОПП 2015.

Автори: творча група вчителів образотворчого мистецтва у складі:

Кисличенко Тетяна Семенівна, керівник, Шполянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5, спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист»;

Спеціаліст вищої категорії - кваліфікаційна категорія, що встановлюється педагогічним працівникам, які виявили високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, досконало володіють ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу, забезпечують високу результативність, якість своєї праці.

Загальноосві́тня шко́ла - масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту.

Бугайова Лариса Миколаївна, Шполянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-ліцей», спеціаліст вищої категорії, «старший учитель»;

Бойко Лідія Анатоліївна, Шполянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-ліцей», спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист»;

Карбівнича Тетяна Іванівна, Терешківський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів», спеціаліст вищої категорії, «старший учитель»;

Романенко Зоя Петрівна, Шполянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-гімназія», спеціаліст вищої категорії, „старший учитель”.




ЗМІСТ


3

1.

Лємешева Н.А. Особливості викладання образотворчого мистецтва у 4-му класі………………………………………………………………………...


4

2.

Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків образотворчого мистецтва, 4 клас.………………………………………………


6

3.

Методично-дидактичні розробки уроків образотворчого мистецтва







Розділ 1. Художній образ у графіці, живописі та скульптурі

Урок 1. Літні враження……………………………………………………………




9




Урок 2. Дерева казкового лісу……………………………………………………

12




Урок 3. Незвичайний натюрморт………………………………………………...

22




Урок 4. Кольорові образи…………………………………………………………

17




Урок 5. Живописні портрети Квітів……………………………………………...

19




Урок 6.Фантастичні кораблі……………………………………………………...

22




Урок 7. Карнавал тварин………………………………………………………….

24




Урок 8. Лісова Царівна і Гриб-Чарівник………………………………………...

26




Розділ 2. Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві, архітектурі та дизайні

Урок 9. Народна іграшка………………………………………………………….





27




Урок 10. Світ петриківки………………………………………………………….

30




Урок 11. Дерево життя……………………………………………………………

33




Урок 12. Місто мрій………………………………………………………………

35




Урок 13. У селянській хаті………………………………………………………..

37




Урок 14. Дизайн годинника………………………………………………………

39




Урок 15. Новорічні прикраси……………………………………………………..

41




Тема 3. Образи природи, тварин, людей у мистецтві







Урок 17. Невідома планета………………………………………………………..

48




Урок 18. Карнавал у пустелі………………………………………………………..

50




Урок 19. Подорож на північ………………………………………………………..

53




Урок 20. Казкові звірі……………………………………………………………….

55




Урок 21. Пташка щастя……………………………………………………………..

57




Урок 22. Свято весняної природи………………………………………………….

59




Урок 23. Мудрий кіт………………………………………………………………...

61




Урок 24. Портрет богатиря…………………………………………………………

63




Урок 25. Свято краси………………………………………………………………..

68




Тема 4. Образ рідного краю в мистецтві







Урок 26. Мій рідний край…………………………………………………………..

70




Урок 27. Памятки архітектури……………………………………………………..

72




Урок 28. Парки, сквери, бульвари…………………………………………………

75




Урок 29. Чарівні ліхтарі……………………………………………………………

78




Урок 30. Метелеве мереживо………………………………………………………

81




Урок 31. Секрети вишитого рушника……………………………………………...

83




Урок 32. Українські сувеніри………………………………………………………

86




Урок 33. Україна – моя батьківщина………………………………………………

90




Урок 34. Мистецький вернісаж…………………………………………………….

91




Урок 35. Калиновий край…………………………………………………………...




4.

Словничок термінів з образотворчого мистецтва………………………………

117
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14