Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



9 Інтернет реклама

Скачати 68.09 Kb.

9 Інтернет реклама




Скачати 68.09 Kb.
Дата конвертації29.03.2019
Розмір68.09 Kb.
9.5. Інтернет реклама https:www.kp.ruguidevidy-reklamy.html Для просування своєї компанії в Інтернеті недостатньо створити зручний і функціональний сайт - потрібно зробити так, щоб потенційні клієнти про нього дізналися. І першим кроком для підвищення відвідуваності сайту і в кінцевому підсумку підвищення продажів продукту повинна стати реклама. Важливо розробити дієву маркетингову стратегію, проаналізувати види реклами в Інтернеті і вибрати ту, яка найкраще відповідає цілям сайту. Вибір типу реклами, планування процесу її показу, розробка стратегії для досягнення поставлених цілей - все це входить в поняття медіапланування. Медіапланування містить вибір виду реклами, каналу поширення, термінів проведення рекламної кампанії, її вартість і можливі варіанти оплати, а також прогнозування ефективності.
Рекла́ма (лат. reclamare - «поновлювати крик, знову кричати, кликати, голосно заперечувати») - спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку.
Одним з найефективніших видів реклами в наші дні вважається Інтернет-реклама. Цей ринок відрізняє стабільне зростання. Саме інтернет-реклама дозволяє оперативно інформувати споживачів і отримувати миттєвий відгук, її реальну ефективність легко проаналізувати, у порівнянні з багатьма іншими видами реклами розміщення в Інтернеті обходиться дешевше. Перш ніж почати розміщувати рекламу в Інтернеті, потрібно дуже точно визначити свою цільову аудиторію. Помилка на цьому етапі може критично знизити ефективність рекламної кампанії. Важливо представляти стать, вік, доходи та інтереси потенційних відвідувачів. Цільова аудиторія. Від цільової аудиторії залежить вибір типу реклами і місце її розміщення. Наприклад, рекламувати товари для молоді краще в соціальніх мережах. При цьому важливо памятати, що клієнт і споживач товарів і послуг - це не завжди одне і те ж. Наприклад, ювелірні прикраси носять, в основному, жінки, проте, купують їх частіше чоловіки.
Цільова́ аудито́рія - група людей, на яких розраховано певний товар, продукт, художній твір, послугу тощо. Цільова аудиторія може визначатися як до пропозиції товару чи ідеї, так постфактум за вивченням поточної ситуації.
Ма́ркетинг (англ. marketing) - це діяльність, спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів.
Ювелі́рні прикра́си - предмети, що відіграють функцію естетичної орнаментації тіла людини. Звичай декорувати людське тіло виник на зорі формування людського суспільства як один з перших проявів його культури.
У літні табори їздять школярі, але вибирають і оплачують путівки їхні батьки. Бюджет рекламної кампанії. Вартість видів реклами різниться, і стратегія розробляється виходячи не тільки із завдань, але і їх можливостей. Мета. Визначення цілей рекламної кампанії - важливий крок. Підвищення впізнаваності бренду, увага до акції, просування нового продукту, збільшення відвідуваності сайту чи продажів. Для кожної мети є свої інструменти. Слід сказати, що найбільшого ефекту можна домогтися, грамотно поєднуючи різні типи реклами в інтернеті. Види реклами в Інтернеті Розмежувати види інтернет-реклами можна виходячи з таких критеріїв: За типом контенту. Реклама може бути текстовою, графічною (статичні і анімовані банери), у вигляді аудіо- та відеороликів. За технологією доведення інформації до користувача розрізняють контекстну рекламу (текстові блоки в пошуковій видачі), директ-розсилку, при якій рекламні повідомлення відправляються безпосередньо до групи користувачів, статичну рекламу на тематичних сайтах (банер, відеоролик або рекламна стаття) та ін. За типом майданчика. Реклама в Інтернеті може розміщуватися в соцмережах у вигляді рекламних блоків або комерційних постів в спільнотах, в відеоагрегаторах (відеоролик, що втілений у нерекламне відео), в пошуковій видачі. За форматом доведення розрізняють нативну рекламу, що замаскована під нерекламний контент, пряму рекламу, яка прямо закликає купити товар, і приховану. Не слід плутати нативну і приховану рекламу. Нативна реклама може імітувати контент певного ресурсу, проте, в ньому завжди присутня інформація про те, що цей матеріал є рекламним. Приведена класифікація ця умовною, і деякі типи реклами можуть потрапляти відразу в кілька категорій. Наприклад, нативна реклама може бути текстовою або відеорекламою, пряма реклама може розсилатися користувачам або публікуватися в соціальних мережах і так далі. Вибір виду реклами в значній мірі залежить від маркетингових цілей. Текстова реклама Досить ефективний вид реклами, який представляє собою текстове оголошення (як з картинкою, так і без), що інтегроване в статтю відповідного змісту на будь-якому ресурсі. Найчастіше такий блок сприймається як продовження статті і тому практично ніколи не залишається непоміченим. Банерна реклама Банери - це невеликі графічні або анімовані блоки, клікнувши на які, користувач переходить на сайт рекламодавця. Найчастіше банери розміщуються на сайтах і форумах. Банерна реклама особливо ефективна, коли потрібно підвищити впізнаваність бренду або вивести на ринок новий продукт, оскільки навіть якщо користувач і не клацне на банер, він все одно його побачить, а значить, запамятає логотип і назву. Банери також підходять для реклами нових продуктів або короткотермінових акцій. Банерна реклама - найстаріший тип реклами в Інтернеті, він досі є ефективним, хоча створено низку сервісів для блокування банерів. Один з різновидів банерної реклами - дражнилка або тизер (teaser) — рекламне повідомлення, зроблене як загадка, що містить частину інформації про продукт, але ніяк не називає рекламований товар. Дражнилки зазвичай зявляються на ранньому етапі рекламування товару і служать для створення інтриги навколо нього. Тизери - хороший вибір для ЗМІ та інформаційних ресурсів, однак потрібно знати, що багато серйозних майданчика не розміщують тизери, та й в масовій свідомості вони асоціюються з чимось несолідним.
Інформаці́йні ресу́рси (Information resources) - документи і масиви документів в інформаційних системах (бібліотеках, архівах, фондах, банках даних, депозитаріях, музейних сховищах і т.і.). Розрізняють інформаційні ресурси державні та недержавні.
Відеореклама Відеореклама - дорогий і трудомісткий варіант, однак вона відмінно працює на просування бренду і створення позитивного іміджу. Відеоролики можуть випереджати показ інших відеоматеріалів, розміщених користувачами на відеохостингу. Відеореклама оптимально підходить для створення позитивного іміджу організації або продукту, а також для інформування про нові товари і послуги. Контекстна реклама Один з найефективніших типів реклами в інтернеті. Рекламні оголошення та банери в цьому випадку розміщуються на ресурсах, які цікаві потенційним клієнтам. Формат контекстної реклами попадає точно в цільову аудиторію. Рис. 1. Контекстна реклама в Google Наприклад, якщо просувається продаж продуктів харчування, контекстну рекламу буде розміщено на кулінарних ресурсах і жіночих форумах, якщо це організація турів, то реклама буде на тревел-блогах і сайтах про подорожі.
Контéкстна реклáма (англ. Content-targeted advertising) - принцип розміщення реклами, коли реклама орієнтується на зміст інтернет-сторінки вручну або автоматично, може бути у вигляді банера чи текстового оголошення.
Ї́жа - все, що споживає людина й інші живі істоти для підтримання життя; харчі. Речовини, що їх організм отримує з довкілля, є для нього будівельним матеріалом і джерелом енергії.
Відповідність реклами до певного сайту або пошукового запиту визначається за ключовими словами - тобто залежить від контексту сайту або пошукового запиту. Для того щоб контекстна реклама принесла бажаний результат, важливо правильно підібрати ключові слова.
Ключове́ сло́во - слово, або сталий вислів природної мови, яке використовують для вираження деякого аспекту змісту документа (або запиту); слово, яке має істотне смислове навантаження. Воно може служити ключем під час пошуку інформації в інтернеті чи на сторінці сайту.
Їх повинно бути приблизно 30-40, при цьому краще уникати слів з частотою запитів вище 1000 в місяць, оскільки реклама просто загубиться в море конкурентів, і нижче 500 - є ризик, що її не побачать. У контекстної реклами маса переваг - точне попадання в аудиторію, оплата за клік лише тих користувачів, які дійсно перейшли на сайт, можливість точного налаштування для того, щоб оголошення побачила певна група людей, швидкий результат, максимальна конверсія і невисока вартість. Все це робить контекстну рекламу придатним інструментом для будь-якого типу бізнесу - малого, середнього і великого. Вона підійде і будь-якого бюджету. Така реклама не викликає роздратування, оскільки її бачать виключно ті, хто вже зацікавлений в подібних товарах і послугах. Реклама в соціальних мережах і блогах На відміну від інших методів просування сайту, цей варіант рекламної кампанії використовує ресурси соціальних мереж і блогосфери. Цей метод дозволяє створити відмінне джерело важливої, достовірної та оперативної інформації, а також розширити клієнтську базу в звязку з великим трафіком з сайтів соцмереж і блогів з мінімальними витратами. Також завдяки цьому методу просування сайту можливий прямий контакт з користувачами, що дає додаткове джерело для продажу свого товару або послуги.
Просування сайту - комплекс дій для забезпечення високих позицій ресурсу в пошукових системах з ціллю підвищити відвідуваності сайту цільовою аудиторією. Цільова аудиторія - це зацікавлена група людей у придбанні продукції, товарів або послуг, представлених на сайті який просувається.
Прямий контакт (англ. Direct Contact) - американський бойовик 2009 року.
Як і контекстна реклама, рекламу в соціальних мережах бачать тільки ті, хто потенційно зацікавлений в продукті. Плюс реклами в соціальних мережах полягає в тому, що у рекламодавця є можливість визначити аудиторію і налаштувати показ оголошень за багатьма характеристиками - віком і статтю, місцем розташування, сімейним станом і інтересам. Така реклама може бути банерної - в цьому випадку банер є невеликим блоком з картинкою, заголовком, коротким описом товару і посиланням на сайт. Нативна реклама Це відносно дорогий, але ефективний вид реклами в Інтернеті. Нативна реклама - це пізнавальна, оглядова або розважальна стаття, що спеціально написана для будь-якого ресурсу і повністю імітує його стилістику, але при цьому просуває певний товар, бренд або компанію. Найчастіше користувач взагалі не може відрізнити нативну рекламу від звичайної статті, саме тому рівень довіри до такої реклами є високим. Нативну рекламу не можна заблокувати, вона розміщується там, де потенційний клієнт безумовно її помітить - на популярних ресурсах. Порівняння ключових характеристик різних видів реклами Вид реклами Мета Вплив на цільову аудиторію Ефективність Текстова Інформування Залежить від багатьох чинників Залежить від багатьох факторів Банерна Підвищення впізнаваності, продажу Низька Низька Відео Формування іміджу, підвищення впізнаваності Середня Висока Контекстна Продажі Дуже висока Висока У соцмережах Підвищення впізнаваності, оперативне інформування Дуже висока Висока Нативна Підвищення впізнаваності, продажу Дуже висока Висока Якщо у власника ресурсу мало досвіду організації рекламних кампаній в Інтернеті, краще не ризикувати бюджетом і звернутися в спеціалізоване агентство, яке проведе маркетингові дослідження, розробить стратегію рекламної кампанії і змусить працювати всі кошти, що вкладено у просування.
Каталог: library -> students
library -> Національна бібліотека україни імені В. І. Вернадського центр бібліотечних електронних ресурсів І технологій Відділ технологій дистанційного обслуговування
library -> “Інформаційні управляючі системи та технології” 080402 “Інформаційні технології проектування” Одеса 2010
library -> Введение в Slackware Linux Что такое Linux?
library -> Національна бібліотека україни імені В. І. Вернадського центр бібліотечних електронних ресурсів І технологій Відділ технологій дистанційного обслуговування
library -> Дипломної освіти» ват «укртелеком»
students -> 1 Загальні відомості про Інтернет
students -> Blockchain (блокчейн). Технологія, платформа, транзакції


Скачати 68.09 Kb.