Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Аналіз виховної роботи

Скачати 179.44 Kb.

Аналіз виховної роботи




Скачати 179.44 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації10.06.2017
Розмір179.44 Kb.
  1   2   3


Аналіз виховної роботи
Виховний процес у гімназії був організований відповідно до річного плану роботи і планів виховної роботи класних керівників, у яких відображена робота з ціннісного ставлення особистості до себе (моральне виховання), до праці (трудове виховання), до суспільства та держави (національне, громадянське, військово-патріотичне виховання, правове), до природи (екологічне виховання), до культури та мистецтва (художньо-естетичне виховання).
Виховна робота у Збройних Силах та інших військових формуваннях України - це система організаційних, морально-психологічних, інформаційних, педагогічних, правових, культурно-просвітницьких та військово-соціальних заходів, спрямованих на формування і розвиток у воїнів професійно необхідних якостей, моральної самосвідомості, що має забезпечити високу бойову і мобілізаційну готовність органів управління, з’єднань і частин, зміцнення військової дисципліни та правопорядку, згуртування військових колективів.
Велика увага приділялась роботі з ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави, формуванню в учнів правової культури, індивідуальній роботі з учнями, які потребують постійної уваги як у навчанні, так і відносно поведінки, а також з учнями, які добре вчаться і потребують до себе уваги як обдаровані діти.
Правова культура суспільства - це різновид загальної культури, який становить систему цінностей, що досягнуті людством у галузі права і стосується правової реальності даного суспільства.

Одним із основних напрямів виховної роботи є патріотичне та громадянське виховання.

Проведено цикл загальношкільних та класних заходів:

- до Дня пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 рр., зокрема літературно-музична композиція за творами В. Симоненка, О. Довженка, С. Старова «Земле моя, земле…»;

- до Дня партизанської слави та відзначення 71-ї річниці початку підпільно-партизанського руху в Україні проведено літературний конкурс, мистецький конкурс «Партизанський рух в Україні» (малюнки, стіннівки та інші витвори за даною тематикою), години пам’яті та уроки мужності, уроки історії за даною тематикою, лінійка пам’яті до Дня партизанської слави;

- до Міжнародного дня громадян похилого віку та Дня ветерана, а саме проведено тематичні годин „Ветерани – наша слава, наша гордість” (1-11 класи), тематичні виставки літератури „Ветеран мешкає поруч” (1-11 класи), бесіди, виховні години: «Витоки толерантності» (1-11 класи), привітання ветеранів пам`ятними листівками, присвяченими Дню ветерана (8-10 класи), конкурс малюнків „Мої улюблені бабуся та дідусь” (6-7 класи). Крім того, організовано зустріч учнів 9-11 класів з членом президії Фрунзенської районної ради ветеранів Бібіком А.Т.

- 15.02.2013 до Дня виводу радянських військ з Афганістану було проведено урочисту зустріч з воїнами-інтернаціоналстами, в рамках якої учнями 10-А класу підготовлено та показано літературно-музичну композицію, учні старших класів гімназії спілкувались з учасниками бойових дій в Афганістані, тощо;

- до Дня захисника Вітчизни було проведено свято: "Я - майбутній захисник Вітчизни!" для учнів 3-х класів та лицарський турнір серед учнів 7-х класів;

Лицарський турнір - військове змагання лицарів у середньовічній Західній Європі. Імовірно, турніри почали проводитись з другої половини XI століття. Батьківщина турнірів - Франція.

- до дня святкування 68-ї річниці перемоги у ВВВ, зокрема виховні години: «З тобою, роде мій орлиний, іду дорогами війни», «Безсмертям осяяний подвиг», «Герої, що мешкають поруч», «Заочні мандрівки містами-героями», «Згадаймо всіх поіменно» (1-11 класи); конкурс читців «Рядки, опалені війною» (5-9 класи); виставка малюнків «Світ без війни» (4-8 класи); урочиста лінійка та покладання квітів до пам’ятника воїнам ВВВ; літературно-музична композиція «Харків у роки війни» із запрошенням ветеранів та «дітей» ВВВ, (10-Б клас); екскурсії місцями бойової слави: висота маршала Конєва, Дробицький Яр, меморіали Харкова; уроки мужності: «Це не можна забути», «Уроки Другої світової війни», «Значення для людства перемоги над фашизмом у Другій світовій війні» (1-11 класи) та інші;

Взагалі гімназія активно співпрацювала з радою ветеранів Фрунзенського району, комітетом Міжнародного Українського Союзу ветеранів війни та Центром захисту правди історії Великої Вітчизняної війни.

Дру́га світова́ війна́ - наймасштабніша світова війна в історії людства. Почалася 1 вересня 1939 і тривала 2 194 дні до 2 вересня 1945, коли на борту лінкора «Міссурі» підписано капітуляцію Японської імперії перед союзними державами.
Ветеран (лат. veteranus - від «vetus» - старий) - професійний вояк, який відслужив визначений термін у римській армії.

З метою створення умов для самореалізації учнівської молоді, формування навичок самоврядування, вироблення соціальної активності, відповідальності в процесі практичної громадської діяльності в гімназії створено гурток «Лідер» (керівник Рибіна Ю.О.), члени якого були ініціаторами проведення багатьох заходів, зокрема акції «Подаруй тепло дітям», «Допоможи ближньому своєму». Під час проведення благодійних акцій зібрано речі та подарунки для вихованців Будинку маляти.

Протягом 2012/2013 навчального року активно працював гурток «Юний журналіст», результатом роботи якого є випуск трьох номерів шкільного дитячого журналу «School life».

05.10.2012 в гімназії було проведено День самоврядування – учні старшої школи виконували обов’язки адміністрації гімназії та вчителів.

Протягом 2012/2013 навчального року певна увага приділялась правовому вихованню та заходам з безпеки життєдіяльності. У рамках Всеукраїнського тижня правового виховання було проведено цикл виховних заходів, серед яких Всеукраїнський урок «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини (1-11 класи);

Загальна декларація прав людини Загальна Декларація Прав Людини (ЗДПЛ) - декларація, прийнята Генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1948 року в Паризькому палаці Шайо. Декларація стала результатом безпосереднього досвіду Другої Світової Війни і представляє першоглобальне вираження прав, на які усі люди мають невід'ємне право.
семінар-тренінг з педагогічними працівниками «Як правильно оформити заяву, скаргу, подання»; робота у рамках програми «Шкільна медіація» (тренінг «Увага – конфлікт!» круглий стіл серед учнів 10-х класів «Запобігання конфліктної поведінки, пошук компромісів»);
Кру́глий стіл - форма публічного обговорення чи висвітлення якихось питань, коли учасники висловлюються у визначеному порядку; нарада, обговорення проблем з рівними правами учасників.
конкурс малюнків, стіннівок за даною тематикою, виставка юридичної літератури «Сторінками історії розвитку законів»; виховні години у вигляді бесід, вікторин, диспутів, презентацій, дискусій з даної тематики (1-11 класи за графіком класних годин); цикл бесід за темами: «Права і обов’язки школярів», «Я – громадянин України», «Правопорушення і злочин», «Навчання – право за Конституцією», «Що таке правопорушення і їх види», «Конституція України – основний закон», «Моє місце в суспільстві»; «У нас одна Батьківщина – наша рідна Україна», «Конституція України – основний Закон нашої держави», «Я громадянин України».

У лютому місяці було проведено місячник правового виховання, у рамках якого проводились виховні заходи: «Мої права та обовязки» (початкова школа); ділова гра «Знай свої права» (9-11 класи); брейн-ринг «Мої права та обовязки» (5-8 класи), лекція: «Ти доросла.» для дівчат 6-7-х класів, тощо.

У вересні місяці було проведено місячник Правил дорожнього руху, в межах якого проведено:

- оформлення куточків з безпеки життєдіяльності «Збережи своє здоров’я!

Конститу́ція (лат. constitutio - установлення, устрій, порядок) - основний державний документ (закон), який визначає державний устрій, порядок і принципи функціонування представницьких, виконавчих та судових органів влади, виборчу систему, права й обов'язки держави, суспільства та громадян.
Пра́вила доро́жнього ру́ху (скорочено: ПДР) - перелік правил, що регулюють обов'язки водіїв транспортних засобів та пішоходів, а також технічні вимоги, визначені до транспортних засобів для забезпечення безпеки дорожнього руху.
» (1-11 класи);

- 03.09.2012 єдиний урок з Правил дорожнього руху «Збережемо своє життя!

Дорожній рух Доро́жній рух - процес руху по дорогах транспортних засобів та учасників дорожнього руху, сукупність суспільних відносин, що виникають у процесі переміщення людей і вантажів за допомогою транспортних засобів або без таких у межах дороги.
» (1-11 класи);

- кіноурок «Обережно, діти на дорозі!» (3-5 класи);

- гра «Знай правила дорожнього руху » ( 5-6 класи );

- конкурс малюнку «Бережись автомобіля!» (3-7 класи, вчителі ОБМ Остапенко О.В. та Золоташко Я.В.);

- класна година «Знай правила дорожнього руху» (1-11 класи);

- бесіди з попередження дитячого травматизму «Знай правила дорожнього руху!», «Ти – пішохід!», «Обережно, діти на дорозі!».

13.03.2013 з метою сприяння роботі з попередження дитячого травматизму, активізації діяльності дружин юних пожежних-рятувальників, поглиблення знань учнів у галузі пожежної справи, виявлення творчих здібностей учнівської молоді, залучення їх до суспільно-корисної діяльності було проведено шкільний фестиваль дружин юних пожежних-рятувальників (ДЮПР), а 14.03.2013 збірна команда 10-х класів, переможець шкільного фестивалю представляла гімназію на районному фестивалі ДЮПР, де отримала грамоту за перемогу у конкурсі «Веселий художник».

Також учні 7-х класів підготували агітаційну бригаду для учнів 2-х класів «Вогонь - друг, вогонь - ворог!».

14.03.2013 було проведено співробітниками ДАІ разом зі студентами НТУ "ХПІ" інтерактивний тренінг з правил дорожнього руху та безпечної поведінки на дорогах для учнів

  1   2   3


Скачати 179.44 Kb.

  • Загальної декларації прав людини