Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Державна прикордонна служба україни адміністрація державної прикордонної служби україни

Державна прикордонна служба україни адміністрація державної прикордонної служби україни




Сторінка1/2
Дата конвертації19.03.2017
Розмір0.62 Mb.
  1   2



ДЕРЖАВНА ПРИКОРДОННА СЛУЖБА УКРАЇНИ

АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ

ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ







ЗАТВЕРДЖЕНО



Рішенням комітету з конкурсних торгів,





протокол від 28.04. 2014 року № 9




Голова комітету з конкурсних торгів




О.Б. Лантвойт

м.п.




ДОКУМЕНТАЦІЯ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

НА ЗАКУПІВЛЮ



приладів оптичних, інших, та їхніх частин
(переносні бінокулярні тепловізори) - 9 комплектів.


Код за ДК 016:2010 26.70.2

у рамках реалізації великомасштабного проекту "Розвиток сучасної інфраструктури відділів прикордонної служби "Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2007-2013", що фінансується Європейським Інструментом Сусідства та Партнерства
ЗА ПРОЦЕДУРОЮ
ВІДКРИТИХ ТОРГІВ

Київ – 2014



ЗМІСТ

документації конкурсних торгів
Розділ І.
Транскордо́нне співробі́тництво - спільні дії, спрямовані на встановлення і поглиблення економічних, соціальних, науково-технічних, екологічних, культурних та інших відносин між територіальними громадами, їх представницькими органами, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами, відповідними органами влади інших держав у межах компетенції, визначеної їх національним законодавством.
Загальні положення

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

2. Інформація про замовника торгів

3. Інформація про предмет закупівлі

4. Процедура закупівлі

5. Недискримінація учасників

6. Інформація про валюту (валюти), у які (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів.

7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів



Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації конкурсних торгів

1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів

2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

Розділ 3. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.

8. Опис окремих частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником



Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів

3. Процедура розкриття.



Розділ 5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів

2. Виправлення арифметичних помилок

3. Інша інформація

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися



Розділ 6. Укладання договору про закупівлю

1. Терміни укладання договору

2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
ДОДАТОК 1. Форма "Пропозиція конкурсних торгів".

ДОДАТОК 2. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника.

ДОДАТОК 3. Форма "Лист-згода на основні умови договору, які обов’язково будуть включені до договору на закупівлю".

ДОДАТОК 4. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника техніко-економічним вимогам замовника.

ДОДАТОК 5. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

ДОДАТОК 6. Правила проведення контрактних процедур для зовнішніх заходів ЄС.

ДОДАТОК 7.Правило національності учасників конкурсних торгів та походження матеріалів та обладнання для зовнішніх заходів ЄС.


1

2

1. Загальні положення

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі - Закон) та з урахуванням правил проведення закупівель у рамках зовнішніх заходів Європейського Співтовариства (ПРАГ). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом та правилами ПРАГ.

2. Інформація про замовника торгів




Повне найменування

Адміністрація Державної прикордонної служби України

місцезнаходження

Україна, 01601, вул. Володимирська, 26, м. Київ

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками

контактна особа з процедурних питань – Бондаренко Анатолій Миколайович, начальник сектору технічного співробітництва та державних закупівель Департаменту матеріально-технічного забезпечення, вул. Володимирська, 26, м. Київ, тел.: (044) 239-84-69;

контактна особа з технічних питань – Матвеєнко Олександр Іванович, начальник відділу забезпечення спеціальними засобами управління інженерного та технічного забезпечення Департаменту матеріально-технічного забезпечення, вул. Володимирська, 26, м. Київ,

тел.: (044) 239-85-43.


3. Інформація про предмет закупівлі



Найменування предмета закупівлі



Прилади оптичні, інші та їхні частини
(переносні бінокулярні тепловізори) - 9 комплектів.

Код за ДК 016:2010 26.70.2



вид предмета закупівлі

Товар. Прилади оптичні, інші та їхні частини (переносні бінокулярні тепловізори) - 9 комплектів.

код за ДК 016:2010 26.70.2



місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

02121, Київ, вул. Світла,6 (військова частина 1498)

Кількість поставки товару - 9 одиниць


строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

червень – серпень 2014 року

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги

5.Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах

6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів. Ціна пропозиції конкурсних торгів.

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня. У разі, якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну пропозиції конкурсних торгів у євро. При цьому при розкритті пропозицій конкурсних торгів ціна такої пропозиції конкурсних торгів перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до євро, встановленим Національним банком України на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів, про що зазначається у протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів по формулі:

А х В = С, де

А – ціна пропозиції конкурсних торгів у євро;

В – офіційний курс євро до гривні, який встановлено Національним банком України;

С – ціна пропозиції конкурсних торгів у гривні.

У формі пропозиції конкурсних торгів (додаток 1) учасник має зазначити загальну вартість пропозиції.

Ціна зазначається у національній валюті України.

Гри́вня (символ - ₴, код - UAH) - офіційна валюта України. Відповідно до Указу Президента України Леоніда Кучми та статей 99 і 102 Конституції України протягом 2–16 вересня 1996 року в Україні була проведена грошова реформа.

Ціни вказуються за кожну одиницю товару, що планують до постачання. Податок на додану вартість не зазначається.

Постачальник матиме право на привілеї звільнення від сплати податків, зокрема, відповідно до:

Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006 (Закон України від 03.09.2008 №360-VI);

Договору про фінансування програми спільної діяльності: Польща-Білорусь-Україна 2007-2013 роки (ENPI-CBC/2008/020-299) від 10.02.2010;

Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.

Додана вартість (Value Added) - різниця між вартістю продукції, що випускає підприємство, та вартістю засобів виробництва.
Європе́йський Сою́з (Євросою́з, ЄС, англ. European Union, EU) - економічний та політичний союз 28 держав-членів, що розташовані здебільшого у Європі. Веде свій початок від утворення Європейської спільноти з вугілля та сталі і Європейської економічної спільноти, що були засновані шістьма країнами в 1951 та 1958 роках відповідно.
Кабінет Міністрів України Кабіне́т Міні́стрів Украї́ни - вищий орган у системі органів виконавчої влади України. Кабінет Міністрів України відповідальний перед Президентом України та Верховною Радою України, підконтрольний і підзвітний Верховній Раді України у межах, передбачених Конституцією України.
2002 № 153 (зі змінами).

Постачальник несе відповідальність за отримання вищезгаданих звільнень. За ризик недотримання процедур отримання звільнення від сплати податків буде відповідальний Постачальник.

Закупівля здійснюється за цінами, які не можуть перевищувати граничних рівнів цін (надбавок), встановлених законодавством України.

Зако́нода́вство Украї́ни - сукупність чинних в Україні нормативно-правових актів.



7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів.

Пропозиції конкурсних торгів повинні бути складені українською мовою.

Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію конкурсних торгів іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи учасника торгів та печаткою (за наявністю).

Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст,
викладений українською мовою.


2. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації

конкурсних торгів

1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів

Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за
10 днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів.

Замовник повинен надати роз’яснення на звернення протягом трьох днів з дня його отримання та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання замовником роз’яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та вимог, викладення у цій документації, з боку учасників означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.


2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз’яснення будь-яких звернень щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо звернень і оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.

3. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)



Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* в запечатаному конверті.
Посадо́ва осо́ба - особа, в якої наявні організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські функції.

Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію конкурсних торгів.

Усі аркуші пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*. Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засідання засновників або наказом про призначення або довіреністю/дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання цих документів.

Пропозиція конкурсних торгів запечатується у одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*. Сама пропозиція складається з комерційної та технічної частин, які також окремо запечатуються у конвертах з відповідними назвами і у місцях склеювання повинні містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі* та підпис уповноваженої особи.



На конверті повинно бути зазначено: повне найменування і місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів; повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (ідентифікаційний код), номери контактних телефонів; маркування: "Не відкривати до _________ " (зазначаються дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів)

Якщо конверт, що містить пропозицію конкурсних торгів, не оформлений, не запечатаний чи не промаркований відповідно до вимог цього розділу, такий конверт не приймається і повертається відправнику.

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів, на яких були зроблені окремі записи або правки, посвідчуються підписом уповноваженої особи Учасника, скріплені надписом «виправленому вірити» та завірені печаткою*.

До конверта вкладається реєстр всіх наданих документів з приміткою «Копія» або «Оригінал».

У випадку, якщо згідно цієї документації передбачається надання копій, усі копії документів, що входять до складу пропозиції, повинні бути скріплені надписом «З оригіналом згідно», посвідчені підписом уповноваженої особи учасника та завірені печаткою*.

У випадках, окремо передбачених цією документацією, письмові документи подаються учасниками у вигляді нотаріально посвідченої копії.

Якщо документацією не передбачено можливості надання копій, учаснику слід надавати оригінал відповідного документу.


2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

Для прийняття участі у торгах учаснику слід підготувати та подати Замовнику пропозицію, що відповідає вимогам цієї документації.

Пропозиція, що подається учасником, повинна складатися з:

комерційної частини та технічної частини.

Кожна частина (комерційна та технічна) повинна мати нумерацію аркушів та реєстр наданих документів із зазначенням номерів відповідних аркушів, завірений підписом відповідальної особи та печаткою Учасника*.

Комерційна частина пропозиції конкурсних торгів повинна містити:

1. Пропозицію конкурсних торгів. Пропозиція конкурсних торгів оформлюється відповідно до додатку 1 цієї документації, заповнюється з урахуванням вимог цієї документації та засвідчується підписом та печаткою* уповноваженої особи учасника.

2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів. Якщо особа виступає від імені учасника згідно статуту (чи іншого установчого документу), то учасник надає копію статуту, або завірену власною печаткою виписку зі статуту чи іншого установчого документу; завірену копію документу, який підтверджує повноваження керівника (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником або виписку з протоколу засідання засновників про призначення директора, президента, голови правління і т.п. або копію довіреності керівника учасника та інше). Якщо повноваження особи підтверджуються дорученням – учасник надає оригінал доручення.

3. Копія забезпечення пропозиції конкурсних торгів, завірена учасником (згідно додатку 5).

4. Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника (згідно додатку 2 та п. 6 Розділу ІІІ цієї документації);

5. Заповнений, підписаний та скріплений власною печаткою (у разі наявності) лист-згода на основні умови договору що оформлений згідно додатку 3 цієї документації.

6. Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю. Якщо особа виступає від імені учасника згідно статуту (чи іншого установчого документу), то учасник надає копію статуту, або завірену власною печаткою виписку зі статуту чи іншого установчого документу; завірену копію документу, який підтверджує повноваження керівника (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником або виписку з протоколу засідання засновників про призначення директора, президента, голови правління і т.п. або копію довіреності керівника учасника, тощо). Якщо повноваження особи підтверджуються дорученням – учасник надає оригінал доручення.

Технічна частина пропозиції конкурсних торгів повинна містити інформацію про відповідність запропонованого товару техніко-економічним вимогам замовника, згідно додатку 4 цієї документації.

Неспроможність учасника належним чином підготувати пропозицію буде віднесено на його ризик. Відсутність документів, передбачених п.2 розділу ІІІ цієї документації, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам цієї документації.

Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього, а вони вимагаються цією документацією конкурсних торгів, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.

Пропозиції, які не відповідають умовам цієї документації, відхиляються.

Альтернативні конкурсні пропозиції не розглядається.



3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

Умовою участі в цих торгах є надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів відповідно до додатку 5 цієї документації.

Пропозиція конкурсних торгів повинна супроводжуватися документом, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів (подається в формі банківської гарантії).

Надана з боку учасників торгів в якості забезпечення пропозиції конкурсних торгів банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.

Бáнківська гарáнтія - поручительство банку-гаранта за свого клієнта. Банк бере на себе зобов’язання за дорученням і за рахунок клієнта у випадку несплати клієнтом у термін платежів, які він мав здійснити, провести платежі за свій рахунок.
Господарський кодекс України - кодифікований закон, прийнятий 16 січня 2003 року і набрав чинності з 1 січня 2004 року.
Цивільний кодекс України (ЦКУ) - основний нормативно-правовий акт цивільного законодавства України, прийнятий Верховною Радою України 16 січня 2003 року.
04 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіям в національній і іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів – ліцензія НБУ, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів повинно діяти впродовж терміну дії пропозиції конкурсних торгів, зазначеної в п. 5 Розділу ІІІ цієї документації.

Всі витрати пов’язані з підтвердженням надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів покладаються на учасника.


4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Замовник повертає забезпечення пропозиції конкурсних торгів (шляхом повернення оригіналу банківської гарантії) учаснику протягом 3 (трьох) банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів у разі:

закінчення строку дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів, зазначеного у документації конкурсних торгів;

укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем конкурсних торгів;

відкликання пропозиції конкурсних торгів до закінчення строку її подання;

закінчення процедури закупівлі у разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, що подали пропозиції конкурсних торгів.

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не повертається замовником у разі:

відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником після закінчення строку її подання;

непідписання учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю;


5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.

До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів. Учасник має право:



  • відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;

  • погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

Учасники, які не подовжують строк дії своїх забезпечень, вважаються такими, що відхилили вимогу щодо продовження дії своїх пропозицій конкурсних торгів.

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам замовника

Згідно з цією документацією конкурсних торгів учасник подає у складі комерційної частини пропозиції конкурсних торгів, документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника.

Для участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 16 Закону, учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям:


  • наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

  • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

  • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;

  • наявність фінансової спроможності.

Якщо учасник є нерезидентом, документи, визначені у цій документації повинні бути легалізовані установленим чином (крім випадків, якщо чинним законодавством встановлено звільнення від легалізації).

У разі, якщо пропозиція учасника не містить документів, зазначених у цій документації, Замовник вважатиме, що учасник не відповідає вимогам цієї документації.



Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє пропозицію конкурсних торгів учасника (ст. 17 Закону) у разі якщо:

1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 

2) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

Державні закупівлі, або Публічні закупівлі - закупівля замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти або від імені публічної установи.
Корупція (від лат. corrumpere - псувати) - протиправна діяльність, яка полягає у використанні службовими особами їхніх прав і посадових можливостей для особистого збагачення; підкупність і продажність громадських і політичних діячів.

3) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);

Конкуре́нція - економічний процес взаємодії і боротьби товаровиробників за найвигідніші умови виробництва і збуту товарів, за отримання найбільших прибутків. Водночас - механізм стихійного регулювання виробництва в умовах вільних ринкових відносин.
Закон України - нормативно-правовий акт, який приймається Верховною Радою України більшістю голосів (для законів, що стосуються внесення змін до конституції, - конституційною більшістю голосів).

4) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку– в складі комерційної частини пропозиції конкурсних торгів надається оригінал довідки або витягу, виданого відповідним державним органом України не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, про відсутність судимості фізичної особи, яка є учасником (довідка або витяг подається тільки Учасниками фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності);

Фізи́чна осо́ба - у цивільному та інших галузях права термінологія, що використовується для позначення людини (громадянина, особи без громадянства) як учасника правових відносин. Фізична особа також підпорядковується певним нормам та правилам поведінки.
Підприє́мництво, підприє́мницька дія́льність - самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність із метою досягнення економічних та соціальних результатів та одержання прибутку.

5) службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку – в складі комерційної частини пропозиції конкурсних торгів надається оригінал довідки або витягу, виданого відповідним державним органом України не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, про відсутність судимості службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на підписання договору на закупівлю;

6) пропозиція конкурсних торгів подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) комітету з конкурсних торгів замовника;

7) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура - в складі комерційної частини пропозиції конкурсних торгів надається оригінал довідки або витягу, виданої відповідним державним органом України про відсутність рішення щодо визнання Учасника в установленому законом порядку банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури, виданої не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.



Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію конкурсних торгів (ст. 17 Закону) у разі якщо:

1) учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) - в складі комерційної частини пропозиції конкурсних торгів надається оригінал (або нотаріально завірена копія) довідки про відсутність перед бюджетом заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним державним органом України, дійсна на день розкриття пропозицій конкурсних торгів;

2) учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.

Госпо́дарська дія́льність - будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

3) учасник зареєстрований в офшорних зонах.

Офшорна зона (від англ. off shore - «поза берегом») - один із видів вільних економічних зон, що належать до сервісних вільно-економічних зон, особливістю яких є створення для підприємців сприятливого валютно-фінансового та фіскального режимів, високий рівень та законодавчі гарантії банківської та комерційної секретності, лояльність державного регулювання.



7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Запропонований Учасником товар повинен відповідати техніко-економічним вимогам згідно додатку 4.

8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

Не визначається.




9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, якщо вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце, кінцевий строк та спосіб подання пропозицій конкурсних торгів:




Спосіб подання пропозицій конкурсних торгів

Особисто або поштою.

Місце подання пропозицій конкурсних торгів

м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Володимирська, 30, 01601.


Кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час)

« 11 » червня 2014 року до 10 год.00 хв. за київським часом.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали. На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу.




2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів




місце розкриття пропозицій конкурсних торгів

01601, вул. Володимирська, 26, м. Київ, зал засідань.

дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів

« 11 » червня 2014 року 11 год.00 хв. за київським часом.



3. Процедура розкриття

До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники, а також представники засобів масової інформації та уповноважені представники громадських об’єднань.
Засоби масової інформації (ЗМІ), мас медіа (Mass media) - преса (газети, журнали, книги), радіо, телебачення, інтернет, кінематограф, звукозаписи та відеозаписи, відеотекст, телетекст, рекламні щити та панелі, домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку.
Всі бажаючі прийняти участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів повинні зареєструватись за адресою: 01601, вул. Володимирська, 30, м. Київ (бюро перепусток) до 10 год. 00 хв. « 11 » червня 2014 року. Для реєстрації при собі мати паспорт. Телефон для довідок: 044-239-84-69.

Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

Повноваження представника учасника підтверджуються оригіналами або завіреними копіями документів, що підтверджують його повноваження (копія наказу (рішення загальних зборів учасників підприємства) про призначення (обрання) керівника/посадової особи на дану посаду), довіреність, доручення, тощо, передбачені чинним законодавством. Представник учасника повинен мати при собі оригінал документу (паспорт), що засвідчує його особу.

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.




5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

Замовник має право звернутися до учасників за роз'ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.

Оцінка пропозицій конкурсних торгів проходить у три етапи.

Першим етапом є перевірка відповідності учасників кваліфікаційним та іншим вимогам, наведеним у цій документації. За результатами цього етапу пропозиції учасників, які не відповідають кваліфікаційним та іншим вимогам, встановленим замовником, відхиляються згідно ст.29 Закону.

На другому етапі здійснюється перевірка технічної відповідності пропозицій учасників, які відповідають кваліфікаційним та іншим вимогам, встановленим замовником, основним техніко-економічним вимогам замовника, які наведені у додатку 4 цієї документації.

Оцінивши пропозиції, замовник приймає рішення щодо технічної відповідності цих пропозицій, класифікуючи її як технічно прийнятну або неприйнятну. Пропозиції, визнані «технічно неприйнятними» відхиляються відповідно до ст.29 Закону як такі, що не відповідають умовам документації конкурсних торгів.

Третім етапом є оцінка фінансових пропозицій. Мета фінансової оцінки полягає у визначенні найкращої фінансової пропозиції. Переможцем торгів буде визнано учасника, який подав пропозицію з найнижчою ціною, що була визнана “технічно прийнятною” під час процедури технічного оцінювання. Така пропозиція буде акцептована.

У випадку однакової ціни у декількох пропозицій переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів.


2. Виправлення арифметичних помилок

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.

Виявлені арифметичні помилки виправляються таким чином:

а) у разі розбіжності між сумами, вказаними цифрами та літерами (прописом), сума літерами є визначальною;

б) у разі розбіжності між ціною за одиницю та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю та кількості одиниць, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна відповідним чином коригується;

в) якщо в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, у такому випадку підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю відповідним чином коригується.

г) при розходженні між підсумковою ціною пропозиції учасника та підсумковою ціною пропозиції, отриманою при перевірці пропозиції учасника шляхом додавання елементів ціни, визначальною є фактична сума ціни пропозиції, отримана шляхом додавання елементів ціни.

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.



3. Інша інформація

Дана процедура проводиться у рамках реалізації великомасштабного проекту МТД Програми транскордонного співробітництва «Польща - Білорусь – Україна» на 2007-2013 "Розвиток сучасної інфраструктури відділів прикордонної служби".

Цей документ був виготовлений за фінансової допомоги Європейського Союзу у рамках Програми транскордонного співробітництва Польща–Білорусь–Україна 2007-2013. Відповідальність за зміст цього документу покладається виключно на Адміністрацію Державної прикордонної служби України і в жодному випадку не може розглядатися як відображення позиції Європейського Союзу.

Держа́вна прикордо́нна слу́жба Украї́ни (ДПСУ) - правоохоронний орган спеціального призначення, на який покладаються завдання щодо забезпечення недоторканності державного кордону України та охорони суверенних прав України в її винятковій (морській) економічній зоні.

У зв’язку з цим, під час проведення процедури закупівлі також будуть використовуватися правила проведення закупівель у рамках зовнішніх заходів Європейського Співтовариства, згідно з Додатком 6 цієї документації.

Замовник протягом усього процесу здійснення закупівлі забезпечує конфіденційність інформації, наданої учасниками. Інформація щодо розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів надається виключно Уповноваженому органу, органам, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері закупівель, органу оскарження та суду.

Держа́вне регулюва́ння - це сукупність інструментів, за допомогою яких держава встановлює вимоги до підприємств і громадян. Воно включає закони, формальні і неформальні розпорядження і допоміжні правила, що встановлюються державою, а також недержавними організаціями або організаціями саморегулювання, яким держава делегувала регуляторні повноваження; - це набір здійснюваних державними структурами заходів, направленими на контроль за поведінкою індивідів або груп, які потрапляють під контроль цих структур. Воно включає закони і допоміжні інструменти, що створюються державою, а також правила, що встановлюються державними і недержавними агентствами в рамках делегованих повноважень.

Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється у письмовій формі. У разі якщо замовник та учасники під час проведення процедури закупівлі надали інформацію в іншій формі, ніж письмова, зміст такої інформації повинен бути ними письмово підтверджений.

Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються законодавством.

Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції конкурсних торгів. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції конкурсних торгів несе учасник.

У всіх випадках, не визначених у цій документації, замовник та учасник керується Законом, а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.

Фізична чи юридична особа, може звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу дії, рішення, бездіяльність Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.

Нормати́вно-правови́й а́кт - офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженими фізичними особами у визначеній законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання суспільних джерел права що містить норми права, має неперсоніфікований характер і розрахований на неодноразове застосування.
Юриди́чна осо́ба - організація, суб'єкт права, здатний від свого імені набувати майнових і особистих немайнових прав і нести обов'язки та самостійно брати участь у правовідносинах, бути позивачем та відповідачем у суді.
Інтере́с (у праві) - прагнення особи повніше задовольняти свої потреби і бажання, що прямо не формалізовано в конкретному суб'єктивному праві, проте не суперечить праву як такому. Конституційний Суд України дав визначення поняттю «охоронюваний законом інтерес»: це - прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного права і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам. У структурі законного інтересу виділяють два елемента: прагнення суб'єкта користуватися конкретним соціальним благом; звернення в деяких випадках за захистом до компетентних органів.

Оскарження дій Замовника здійснюється у порядку, передбаченому Законом.


3.1. Правило національності та походження

Участь у цій процедурі закупівлі можуть брати усі юридичні особи (що беруть участь як окрема компанія або як група учасників тендеру (консорціум)), що були створені у країнах-членах Європейського Союзу або у країні, або на території регіонів, що передбачені та/або на яких було надане право реалізації окремими інструментами, що застосовуються до програми Європейського Інструменту Сусідства та Партнерства (ЄІСП), згідно якої фінансується контракт відповідно до додатку 7 цієї документації.

Усі товари та матеріали, куплені згідно контракту, повинні походити із країн-членів Європейського Союзу або із країни, або території регіонів, на які поширюються та/або на яких законно діють особливі інструменти, що застосовуються до програми ЄІСП, за якою фінансується контракт (Додаток №7).

Країни-члени Європейського Союзу - країни, що приєднались до Європейської економічної спільноти, починаючи з 1958 року. Спершу Європейський Союз був заснований шістьма країнами, але після 1958 року відбулось п'ять етапів послідовного розширення ЄС.
Для реалізації цих цілей, "походження" (термін "походження" визначений у статтях 23 і 24 Регламенту Ради (ЄС) № 2913/92 від 12 жовтня 1992 року, встановленим Митним кодексом Співтовариства та іншими законодавчими актами Співтовариства) означає місце, де матеріали та/або обладнання видобуваються, ростуть, виробляються або виготовляються та/або з якого надаються послуги.
Зако́н (англ. law, англ. act, нім. Gesetz n) - нормативно-правовий акт вищої юридичної сили, що регулює найважливіші суспільні відносини шляхом встановлення загальнообов'язкових правил, прийнятий в особливому порядку (законодавчим), або безпосередньо народом.



4.Відхилення пропозицій конкурсних торгів

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо:

1) учасник:

не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону;

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це із зазначення аргументованих підстав протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.



5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

1. Замовник відміняє торги в разі:

- відсутності подальшої потреби у закупівлі ;

- неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

- виявлення факту змови учасників;

- порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;

- подання для участі в них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з Законом;

- якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.



2. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо:

- ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

- здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили;

- скорочення видатків на здійснення закупівлі.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення.


6. Укладання договору про закупівлю

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник зобов’язаний протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надіслати переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім учасникам  письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника-переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.


2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю

Учасник подає заповнений, підписаний та скріплений власною печаткою (у разі наявності) лист-згоду на основні умови, які обов’язково включаються до договору(згідно додатку 3 цієї документації) у складі комерційної частини своє пропозиції конкурсних торгів.

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі письмової відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

Не вимагається


  1   2