Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Діалогічне мовлення 2 клас Відповідно до «Державного стандарту початкової освіти»

Скачати 18.21 Kb.

Діалогічне мовлення 2 клас Відповідно до «Державного стандарту початкової освіти»




Скачати 18.21 Kb.
Дата конвертації04.05.2017
Розмір18.21 Kb.

Діалогічне мовлення 2 клас

Відповідно до «Державного стандарту початкової освіти», «Системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи» передбачається розвиток мовленнєвої діяльності молодших школярів.

Оцінювання - (фр. evaluation від value ціна, вартість) оцінка, визначення ціни, вартості, визначення кількості, якості продукції, якості ресурсів, придатності тощо; аналіз даних, обстановки.
Станда́рт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Мо́влення - це процес спілкування людей між собою за допомогою мови, а також створення та передача повідомлення за допомогою радіо чи телебачення.

У 2 - 4 класах пропонується побудувати діалог з учнем/ученицею на задану тему за життєвою ситуацією, картиною, прочитаним твором, переглянутою передачею тощо.

Діало́г (dialog) - двосторонній обмін інформацією (розмова, спілкування) між двома або більше людьми (або у технічній мові - людиною та ЕОМ) у вигляді питань та відповідей.

Діалог – це різновид прямої мови, одна із форм передачі мови двох осіб,складається з реплік – речень. (у 2 кл. 3-4 репліки одного учасника )



У селі

__ Петрику ,як ти провів осінні канікули ?

__ Я допомагав бабусі і дідусеві у саду й на городі .

__ Хіба ви ще не зібрали урожай ?

__ Урожай зібрали, але ще сад потрібно підготувати до зими.

__ Як підготувати ?

__ Потрібно згребти опале листя і скласти у компостну яму.

Компост (нім. kompost, італ. composta, від лат. compositus - «складовий») - органічні добрива, що утворились в наслідок розкладання органічних речовин мікроорганізмами.

__ У яку яму ?

__ У відведене місце, де листя перегниває і перетворюється на компост.

__ Для чого служить цей компост ?

__ Його додають у грунт, щоб він був родючий.

__ Я розкажу про це батькам.



На уроці

__ Олю ,чому ти не розфарбовуєш малюнок ?

__ Я забула олівці.

__ Користуйся моїми.

__ Але мені потрібні ще й фломастери.

__ Візьми мої.

__Хіба тобі вже не потрібні ?

__ Свій малюнок я вже розфарбувала.

__ А хіба для мене ти пожаліла б олівці і фломастери ?

__ Ні ! Я тобі дуже вдячна.

__ Ти справжня подруга !

У стоматолога

__ Лікарю , у мене болить зуб.

Стоматолóгія (від грец. στοματος - «рот», и λογος - «слово»; англ. dentistry) - розділ медицини, що стосується зубів, ротової порожнини і суміжних структур. Включає діагностику та лікування їх захворювань і відновлення втрачених чи уражених тканин.

__ Раніше тебе цей зуб турбував ?

__ Ні ! Він був запломбований, але випала пломба.

__Мені потрібно оглянути зуб.

__ Лікарю , я дуже боюся .

__ Сідай у крісло, не бійся, відкрий рот.

__ Що із зубом?

__ Його слід лікувати, а потім поставити пломбу.

__ Я згоден !



  • Уяви , що ти загубив ручку. Дізнайся , чи ніхто не знаходив ручки. Запитай, чи має хтось з однокласників запасну. Подякуй учневі , який тебе виручив. Розіграй діалог з однокласником.



  • Уяви, що у ваш клас прийшов новий учень. Його посадили з тобою за одну парту. Познайомся з новеньким, запитай ,звідки перейшов у вашу школу.Розкажи про свою школу. Розіграй діалог з однокласником.



  • Склади діалог за опорними словами та словосполученнями.
    Словосполучення - поєднання слів, утворене за нормами мови з двох або більше повнозначних слів, пов'язаних між собою синтаксично, яку використовують як лексично-семантичний матеріал номінативної (знакової) функції в реченні й поза ним.


Забув зошит , у клітинку ,з математики , позич зошит , завтра віддам,дякую, виручив, справжній товариш.

  • Побудуй діалог за поданим початком.

__ Я прийшов ( прийшла ) обміняти книгу.

__ Заходь , будь ласка.



__ Вибачте , що повертаю книгу невчасно. Я перечитував (перечитувала ) деякі розділи.

__ Яку книгу ти хочеш узяти ?


Скачати 18.21 Kb.

  • У стоматолога
  • Розіграй діалог з однокласником.
  • Розіграй діалог з однокласником. Склади діалог за опорними словами та словосполученнями
  • Побудуй діалог за поданим початком .