Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Додаток №1 по визначенню комплексу заходів та комунікаційної стратегії для збільшення аудиторії сторінки Fishka Facebook та Instagram, підвищення якості контенту високому показнику залученості та охоплення цільової аудиторії

Скачати 85.22 Kb.

Додаток №1 по визначенню комплексу заходів та комунікаційної стратегії для збільшення аудиторії сторінки Fishka Facebook та Instagram, підвищення якості контенту високому показнику залученості та охоплення цільової аудиторії




Скачати 85.22 Kb.
Дата конвертації28.03.2019
Розмір85.22 Kb.

Додаток № 1
по визначенню комплексу заходів та комунікаційної стратегії
для збільшення аудиторії сторінки Fishka Facebook та
Instagram, підвищення якості контенту високому показнику залученості та охоплення цільової аудиторії



ЗАМОВНИК

ПАТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ»

БРЕНД

Fishka www.myfishka.com

ФБ СТОРІНКА

Fishka понад 29 000 підписників

Instagram СТОРІНКА

https://www.instagram.com/myfishka_com/

ВИД ДІЯЛЬНОСТІ

Коаліційна Програма винагород (програма лояльності)

Партнери Програми:

ОККО (в т.ч. ресторани A la minute, Pasta Mia, Meiwei та хімчистки Bolla)

Фуршет

Райффайзен Банк Аваль



АЛЛО

Аптека Доброго Дня

Перша соціальна аптека

PROSTOR


Будинок іграшок

та інші: СК «Універсальна», ШипШина, Uber, Blablacar, CarBook, Eshop, АКБ+, MEGOGO.



ПРИСУТНІСТЬ

Вся територія України (маркетингова активність в АР Крим не здійснюється)

ПОЗИЦІОНУВАННЯ


Fishka – це приємні винагороди за щоденні покупки.

Ми допомагаємо споживачам максимально вигідно та зручно витрачати кошти на покупки та ще й отримувати відсоток від здійснених покупок балами Fishka. Бали можна використати на товари у партнерів програми або на винагороди.



ХАРАКТЕР БРЕНДУ (опис того, що являється основою бренду)

Характеристики:

емоційний, корисний, простий, практичний, чіткий



Поведінкові характеристики:

займає активну позицію, соціально відповідальний



ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕВАГИ БРЕНДУ


За свою лояльність до Партнерів Програми споживач отримує бали, які він може використати на власний розсуд (на винагороди з каталогу, оплатити за товари в точках продажу Партнерів або на благочинність).

Також клієнти отримують ще більше балів за покупки в найвідоміших світових та національних інтернет-магазинах через сервіс Fishka Online.

Додатково учасники Програми отримують можливість виграти цінні подарунки у різних акціях.


ФАКТОРИ ВИБОРУ ПРОГРАМИ

Основна перевага – можливість користуватися однією карткою замість великої кількості різних і при тому здійснювати всі потрібні покупки.

Наявність у Партнерів Програми торгових точок, які споживач відвідує, прозорість та зрозумілість комунікації Програми, лояльність до бренду хоча б одного із Партнерів.

Також важливим є контроль та аналіз витрат (споживач може подивитись свої транзакції за будь-який період)


ЦІЛЬОВА ГРУПА:

Демографічний принцип - вік, стать, сімейне становище, рід занять, рівень доходів.




Ядро ЦГ:

25-40 р., чоловіки, одружені, мають стабільну роботу чи власний бізнес, середній та вище рівень доходу, займають активну життєву позицію, освічені, соціально відповідальні



Типові професії:

менеджер середньої і вищої ланки, приватний підприємець, власник бізнесу



ЦІЛЬОВА ГРУПА:

Психологічний



Соціальний стан:

середній і вище середнього



Спосіб життя:

ведуть активний і динамічний спосіб життя



ЦІЛЬОВА ГРУПА:

Поведінковий принцип



Причиною для користування Програмою є бажання отримати додаткові вигоди від щоденних покупок

Логотип програми



ЦІЛЬОВА ГРУПА:

Поведінковий принцип (привід користуватися програмою)



Причиною для користування Програмою є бажання отримати додаткові вигоди від щоденних покупок.

ОСНОВНІ КОНКУРЕНТИ


Коаліційні програми:

ДякуЮ, Щаслива карта, МахіСard



Моно брендові програми:

Прайд Wog, Власний рахунок Сільпо, Level Sokar, Watsons, Бонус Плюс ПриватБанк



ДОСВІД ІНОЗЕМНИХ КОМПАНІЙ

Nectar (UK)

Air Miles (UK, Canada, Spain, Netherlands,)

Payback (Germany)

Payback (Polska)

S&H Greenpoints (USA)

Aeroplan (Canada)

Carlson GoldPoints Plus (Global)

eBucks (South Africa)

Fly Buys (Australia, New Zealand)

Malina (Russia)

Advantage Card (Australia)

• BonusLink (Malaysia

Buy and Fly! (UK)

• SelektPoints (Middle East)

• Pulse (Australia)

• i-Mint (India) аукціон, купівля

• OKCashbag (South Korea)

Premium Club (Poland)



• R&R (Kenya)

СКЛАДНОСТІ НА ДАНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СТОРІНКИ FISHKA У ФЕЙСБУК

  • Низька активність існуючих підписників сторінки;

  • Однотипний контент, мала кількість розважального контенту

  • Низький рівень розуміння клієнтами коаліційності програми

  • Низький відсоток клієнта Фішки серед усіх підписників;

  • Початковий етап розвитку сторінки в instagram

  • Нечітке розуміння аудиторії користувачів Фейсбук та їхньої поведінки щодо сторінки FISHKA та її постів:
    - загальна активність клієнтів-підписників сторінки;
    - відношення кількості лайків, шерів, коментарів до кількості підписників сторінки;
    - реакція клієнтів щодо різного типу інформувань на сторінці;



НЕОБХІДНО

  • Провести аудит існуючої активності та комунікацій.

  • Запропонувати бачення комунікацій (тематика, тон публікацій та активацій) виходячи з позиціонування бренду та контенту, що генерується зараз на нашій сторінці з урахуванням конкурентного середовища та сучасних трендів у роботі з соціальними мережами.

  • Запропонувати низку заходів, націлених на залучення клієнтів Fishka на facebook-сторінку бренду.

  • Зробити сторінку настільки корисною та зручною, щоб вона могла замінити сайт в плані найважливіших запитів клієнтів – наприклад, винести окремими додатками найбільш відвідувані розділи сайту Fishka.

  • Запропонувати заходи просування наступних сервісів Програми: Fishka online, мобільного додатку, каталог винагород.

  • Запропонувати заходи просування Партнерів Програми без участі самих Партнерів. Акцент на вигоді накопичення балів та можливості списувати бали на товари в точках продажу Партнерів.

  • Розробити низку активностей розважального характеру, зокрема проведення опитувань, розіграшів, конкурсів тощо.

  • Забезпечити безперебійну роботу сторінки, як одного із каналів для звернень та запитів від клієнтів (в т.ч. налаштування автовідповідей).

  • Збільшення показників «taking about», «engagement rate» не лише для сторінки, але і для кожного поста окремо.

  • Запропонувати стратегію просування паралельно в instagram




АЛГОРИТМ роботи програми Fishka/ діджитал агентства

Опції, які Програма залишає за собою:

  • Модерація сторінки (адміністрування, планування тощо)

  • Робота зі зверненнями та скаргами від клієнтів

Опції, якими займатиметься агентство:

  • Розробка ідей та написання контенту

  • Розробка дизайну постів для Facebook та instagram

  • Виставлення очікуваних KPI по кожному окремому посту та по роботі сторінок загалом

  • Аналіз плану та факту по KPI показниках

  • Здійснення платного просування постів та сторінки; виставлення KPI показників та аналіз після здійсненої платної реклами у Facebook та Instagram

Очікування щодо оформлення тендерних пропозицій:


  1. Інформація про компанію та найяскравіші (найуспішніші) кейси.

  2. Короткий аудит описаних вище сервісів Fishka та конкурентного середовища.

  3. Загальна комунікативна стратегія – лише ключові моменти. Детально - після перемоги у тендері.

  4. Пропозиція заходів та інструментів для досягнення поставлених завдань:

  • приріст аудиторії сторінки;

  • просування партнерів програми коаліційної програми для тих, хто за свої покупки отримує гривні балами та може списати ці гривні на товари в партнерів або винагороди з каталогу;

  • просування сервісу Fishka Online:

https://myfishka.com/fishka-online/buy;

  • просування мобільного додатку Fishka:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.myfishka.android&hl=ua;

https://itunes.apple.com/us/app/my-fishka/id985942531?mt=8



  • просування каталогу винагород FISHKA

https://myfishka.com/awards;

  • активації, розважальний контент;

  • KPI по кожній активації та прогнозований загальний приріст аудиторії за результатами року.

  1. Тендерна пропозиція повинна бути представлена у форматі презентації (.ppt або.pdf) із описом як загальної комунікаційної стратегії, тактики залучення клієнтів, так і чіткого комплексу заходів. Пропозиція має містити KPI по кожному пропонованому проекту і в цілому на 2018 рік, а також очікувані суми оплати своїх послуг.




ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ВІД АГЕНСТВ

Ціна за описані послуги має бути подана наступним чином:



Проект

Назва послуги

КРІ

Ціна

ХХХ

ХХХ

План з визначенням усіх КРІ та ціною

Загальна ціна
за проект












Важливим є виставлення КРІ до кожного окремого плану!



Визначення переможців


  1. Переможцем тендеру буде обрано компанію, яка запропонує цікавіші, дієвіші та найбільш комплексні заходи «під ключ» та найпривабливішу цінову складову.

  2. Перевагою також вважатиметься наявність успішного досвіду роботи та надання портфоліо виконаних робіт.





Скачати 85.22 Kb.

  • ЗАМОВНИК ПАТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ» БРЕНД
  • ФБ СТОРІНКА Fishka понад 29 000 підписників Instagram СТОРІНКА
  • ВИД ДІЯЛЬНОСТІ Коаліційна Програма винагород (програма лояльності) Партнери Програми
  • ХАРАКТЕР БРЕНДУ
  • Поведінкові характеристики
  • ФАКТОРИ ВИБОРУ ПРОГРАМИ
  • ЦІЛЬОВА ГРУПА
  • Типові професії
  • Соціальний стан
  • Логотип програми ЦІЛЬОВА ГРУПА
  • ОСНОВНІ КОНКУРЕНТИ Коаліційні програми
  • ДОСВІД ІНОЗЕМНИХ КОМПАНІЙ
  • СКЛАДНОСТІ НА ДАНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СТОРІНКИ FISHKA У ФЕЙСБУК
  • АЛГОРИТМ роботи програми Fishka / діджитал агентства Опції, які Програма залишає за собою
  • Опції, якими займатиметься агентство
  • Очікування щодо оформлення тендерних пропозицій
  • ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ВІД АГЕНСТВ
  • План з визначенням усіх КРІ та ціною