Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Додаток до рішення Кілійської міської ради від 06 вересня 2016р. №213-vii-11 порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Кілія 1

Скачати 145.25 Kb.

Додаток до рішення Кілійської міської ради від 06 вересня 2016р. №213-vii-11 порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Кілія 1




Скачати 145.25 Kb.
Дата конвертації16.03.2017
Розмір145.25 Kb.
ТипДодаток

Додаток

до рішення Кілійської міської ради

від 06 вересня 2016р. № 213-VII-11

ПОРЯДОК

пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Кілія


1. Загальні положення


  1. Порядок пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кілії (далі - Порядок) розроблений у відповідності до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», інших нормативних актів та визначає порядок (процедуру) та умови залучення, розрахунку розміру коштів пайової участі, порядок укладення договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Кілія.

  2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:

- будівництво - нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, реставрація та капітальний ремонт об'єктів будівництва;

  • забудовник (Замовник) - фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок), будівництва і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву;

  • об'єкти будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення (в тому числі тимчасові споруди для впровадження підприємницької діяльності - крім пересувних), їх частини та комплекси, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури;

  • технічні умови - комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об'єкта будівництва, які повинні відповідати його розрахунковим параметрам, зокрема щодо водо-, тепло-, енерго- і газопостачання, каналізації, радіофікації, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод, телефонізації, телекомунікації, диспетчеризації, пожежної та техногенної безпеки;

- інженерні мережі - сукупність енергетичних, трубопровідних та кабельних мереж, установок, обладнання та пристроїв, що сприяють інженерному забезпеченню об’єктів будівництва;

- інженерно-транспортна інфраструктура - комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій, призначених для забезпечення стійкого розвитку та функціонування міста;

  • соціальна інфраструктура - комплекс закладів та інших об’єктів загального користування, об’єктів соціального та культурно-побутового обслуговування населення, призначених для задоволення соціальних, культурних, освітніх, медичних та інших потреб громадян;

  • вартість будівництва - загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта містобудування, визначена згідно з державними будівельними нормами та з урахуванням чинної на час проектування середньої опосередкованої вартості будівництва, затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України;

- пайова участь - кошти, що вносяться Замовниками до бюджету розвитку Кілійської міської ради та які відповідно до законодавства використовуються виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кілія;

- договір про пайову участь - договір, який укладається між Замовником та виконавчим комітетом Кілійської міської ради з метою участі Замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;



Уповноважений орган відділ містобудування та архітектури виконкому Кілійської міської ради - виконавчий орган Кілійської міської ради, який розглядає звернення Замовників про укладення договорів про пайову участь у розвитку інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури міста, перевіряє кошторисну вартість об’єктів будівництва, розраховує розмір пайової участі Замовника, готує договори про пайову участь, виконує інші обов’язки у відповідності до цього Порядку та має право залучати у разі необхідності фахівців інших відділів.

2. Порядок залучення пайових коштів


    1. Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у місті Кілія, виконати якісь інші роботи з будівництва або узаконити самочинне будівництво, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, крім випадків, передбачених п. 2.3. цього Порядку.

2.2 Пайова участь у розвитку інфраструктури міста Кілія полягає у перерахуванні Замовником до бюджету розвитку Кілійської міської ради коштів у розмірах та порядку, визначеним цим Порядком.

    1. До пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кілія не залучаються Замовники у разі будівництва:

2.3.1 об'єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування, які фінансуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

2.3.2 будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;



  1. будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

  2. індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

  3. об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

  4. об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;

  5. об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;

2.3.8. об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу).

2.3.9.споруд культового призначення.



3. Розмір пайової участі
3.1. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури м. Кілія Замовника визначається у договорі, укладеному з виконкомом Кілійської міської ради.

3.2. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кілія встановлюється з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, яка повинна бути визначена згідно з державними будівельними нормами та на підставі чинної середньої опосередкованої вартості будівництва, затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

3.3. У загальній кошторисної вартості будівництва не враховуються витрати з придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

3.4. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена Замовником, загальна кошторисна вартість будівництва розраховується Уповноваженим органом згідно з державними будівельними нормами та на підставі середньої опосередкованої вартості будівництва, затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України.

3.5. У випадку будівництва у житловому будинку вбудовано-прибудованих нежитлових приміщень його загальна кошторисна вартість має визначатись з урахуванням кошторисної вартості таких приміщень, а величина пайової участі - з урахуванням відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта для нежитлових будівель та споруд.

4. Порядок встановлення розміру пайової участі
4.1 Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кілія визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації Уповноваженим органом звернення Замовника про укладання договору про пайову участь та доданих до нього документів, які підтверджують загальну кошторисну вартість будівництва об'єкту, визначену згідно з державними будівельними нормами та з урахуванням чинної на час проектування середньої опосередкованої вартості будівництва, затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

4.2 Уповноважений орган перевіряє кошторисну вартість об’єкту на відповідність державним будівельним нормам та чинної на час проектування середньої опосередкованої вартості будівництва, затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

4.3 У випадку, коли кошторисна вартість об’єкту, надана Замовником, за результатами перевірки не відповідає державним будівельним нормам та чинної на час проектування середньої опосередкованої вартості будівництва, затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Уповноважений орган невідкладно письмово повідомляє про це Замовника та повертає Замовнику додані до його звернення документи - для приведення документів, які підтверджують загальну кошторисну вартість будівництва об'єкту, до вимог, встановлених цим Порядком, або - за письмовим погодженням Замовника - проводить розрахунок кошторисної вартості будівництва об’єкту у відповідності з положеннями цього Порядку.

4.4 За результатами перевірки документів, які підтверджують загальну кошторисну вартість будівництва об'єкту, складається акт перевірки у двох примірниках, який підписують керівник Уповноваженого органу та співробітник Уповноваженого органу, який проводив перевірку.

4.5 Після перевірки документів, які підтверджують загальну кошторисну вартість будівництва об'єкту, Уповноваженим органом проводиться розрахунок величини пайової участі, який підлягає до оплати у відповідності з цим Порядком.

4.6 Розмір пайової участі Замовника у розвитку інфраструктури міста Кілія (у відповідності до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності») складає:

- для нежитлових будівель та споруд – 3 відсотка загальної кошторисної вартості будівництва;

- для житлових будинків - 1 відсоток загальної кошторисної вартості будівництва.

4.7 На підставі розрахунку розміру пайової участі Уповноважений орган готує проект договору, проект рішення виконавчого комітету Кілійської міської ради про затвердження розміру пайової участі Замовника, який вноситься для розгляду на засідання виконавчого комітету Кілійської міської ради.
5. Договір про пайову участь. Внесення змін до Договору
5.1. Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Кілія укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення Замовника про його укладення.

5.2. Єдиною підставою для укладення договору є відповідне рішення виконавчого комітету Кілійської міської ради, яким для Замовника встановлюється розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кілія.

5.3 Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк дії договору; 3) обов’язки та відповідальність сторін; 4) графік сплати пайової участі (типова форма договору про пайову участь додається).

5.4 Довідка про повну сплату пайової участі видається Замовнику фінансово-економічним відділом Кілійської міської ради виключно після сплати коштів пайової участі згідно з договором про пайову участь.

5.5 При зміні намірів забудови для отримання нових містобудівних умов та обмежень Замовник зобов’язаний надати до Уповноваженого органу відповідне звернення про укладання додаткової угоди до укладеного раніш договору про пайову участь з доданням до нього документів, які підтверджують загальну кошторисну вартість будівництва нового об'єкту, визначену у відповідності до цього Порядку. Встановлення розміру пайової участі проводиться Уповноваженим органом в порядку, визначеним цим Порядком. Остаточний розмір пайової участі при зміні намірів забудови затверджується виконавчим комітетом Кілійської міської ради з урахуванням раніш встановленого розміру пайової участі та обмежень щодо розміру пайової участі Замовника у розвитку інфраструктури міста Кілія, встановлених пунктом 4.6 цього Порядку. На підставі рішення виконавчого комітету Кілійської міської ради між Замовником та виконкомом Кілійської міської ради укладається додаткова угода до раніш укладеного договору.

6. Прикінцеві положення
6.1 Кошти, залучені як пайова участь в розвитку інфраструктури міста Кілія, у відповідності до діючого законодавства України мають бути використані виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кілія.

6.2 Цей Порядок набирає чинності з дня прийняття Кілійською міською радою рішення про його затвердження, рішення підлягає оприлюдненню шляхом його публікації у засобах масової інформації і вступає в дію з моменту опублікування.

Секретар міської ради Кріпакова Л.Г.

Додаток

до Порядку пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Кілія

ТИПОВИЙ ДОГОВІР
про пайову участь

у розвитку інфраструктури міста Кілія



м.Кілія «_______»__________20___р.
Виконком Кілійської міськї ради, в особі міського голови _______________________________, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Порядку пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Кілія, затвердженого рішенням Кілійської міської ради № ___

від (надалі - Міська рада), з однієї сторони, та замовник, який має намір

щодо забудови земельної ділянки в місті Кілія, розташованої за адресою:

________________________________________________________________________ , в особі

________________________________________________________________________

який діє на підставі ______________________________________________________ (надалі

Забудовник), з іншої сторони, які надалі іменуються Сторонами, уклали цей Договір про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ



    1. Відповідно до даного Договору Забудовник здійснює пайову участь у розвитку інфраструктури міста Кілія шляхом перерахування коштів до бюджету розвитку Кілійської міської ради, а Міська рада приймає дані кошти.

2. ЗОБОВЯЗАННЯ СТОРІН

Забудовник зобов’язується:

2.1.1 Сплатити кошти пайової участі згідно з розрахунком величини пайової участі

у розвитку інфраструктури міста до бюджету розвитку Кілійської міської ради у порядку та строки, визначені Порядком пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кілія та цим Договором в сумі ______________________________________________________ грн.

Починати будівництво об’єкту лише з умови сплати коштів пайової участі, отримання містобудівних умов та обмежень, інших дозвільних документів, передбачених діючим законодавством України.


    1. Міська рада зобов’язується:

      1. За умови повної сплати пайової участі Забудовника, розмір якої визначено у відповідності до Порядку пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кілія та

затверджено рішенням виконавчого комітету № від , надати

Забудовнику довідку про повну сплату коштів пайової участі, перерахованої їм до бюджету розвитку Кілійської міської ради.



      1. Використовувати кошти пайової участі в розвитку інфраструктури міста Кілія, отриманні від Забудовника виключно для створення і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури міста Кілія.

3. ПРАВА СТОРІН

3.1 Міська рада має право:

- вимагати від Забудовника сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кілія у повному обсязі.



    1. Забудовник має право:

- вимагати від Міської ради виконання зобов’язань за цим Договором.

3.3 Сторони також мають інші права, визначені чинним законодавством України.



  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

    1. За невиконання або неналежне виконання Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

5. ІНШІ УМОВИ

    1. Внесення змін та/або доповнень стосовно розміру пайової участі до даного Договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою Сторін - у відповідності до положень Порядку пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кілія - шляхом підписання додаткової угоди, що буде невід’ємною частиною цього Договору.

    2. Всі суперечки між Сторонами, з яких не було досягнуто згоди, вирішуються у судовому порядку згідно з чинним законодавством.

    3. Даний Договір не може бути розірвано в односторонньому порядку.

    4. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до виконання зобов’язань у повному обсязі. Договір припиняється, якщо протягом 1 (одного) календарного року з дати його підписання Сторонами Забудовник не виконав своїх зобов’язань, визначених цим Договором.

    5. Договір може бути розірваний з інших причин, передбачених діючим законодавством.

    6. Даний Договір складено в 3-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.

    7. Невід’ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кілія.

6. ЮРИДИЧ

НІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН



Виконком Кілийської міської ради Забудовник

________________________ _______________________

________________________ _______________________

________________________ _______________________

________________________ _______________________

________________________ _______________________

________________________ _______________________

_______________________ _____________________

_______________________ _____________________

Підписи сторін

_______________________ _____________________

_______________________ _____________________

_______________________ _____________________



_______________________ _____________________

М.П. М.П.


Скачати 145.25 Kb.

  • - будівництво
  • - інженерно-транспортна інфраструктура
  • Уповноважений орган
  • 2. Порядок залучення пайових коштів
  • 3. Розмір пайової участі
  • 4. Порядок встановлення розміру пайової участі
  • 5. Договір про пайову участь. Внесення змін до Договору