Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Додаток до рішення обласної ради від 20 серпня 2015 року №29-34/2015 Інформація про хід виконання у 2014 році обласної програми розвитку освіти Хмельницької області на 2011-2015 роки

Додаток до рішення обласної ради від 20 серпня 2015 року №29-34/2015 Інформація про хід виконання у 2014 році обласної програми розвитку освіти Хмельницької області на 2011-2015 роки




Сторінка1/3
Дата конвертації18.05.2017
Розмір0.64 Mb.
ТипДодаток
  1   2   3

Додаток

до рішення обласної ради

від 20 серпня 2015 року

№ 29-34/2015

Інформація

про хід виконання у 2014 році обласної програми розвитку освіти Хмельницької області на 2011-2015 роки



№ з/п


у Програмі

Зміст заходу


Проведені заходи



1

2

3

Розділ І. Дошкільна освіта

Основні заходи

1

Налагодити  систему прогнозування та розвитку варіативної мережі дошкільної освіти, оптимізацію діяльності дошкільних закладів незалежно від типів і форм власності відповідно до освітніх запитів населення та демографічних прогнозів


Департаментом освіти і науки  облдержадміністрації налагоджено систему прогнозування та розвитку мережі дошкільних навчальних закладів.

В області на кінець 2014 року в мережі знаходилось 798 дошкільних навчальних закладів, із них діючих – 784.

Відповідно до освітніх запитів населення у 2014 році діяла розгалужена мережа варіативних форм дошкільної освіти: соціально-педагогічний патронат, короткотривалі групи при загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах, якими було охоплено 1042 дитини.


2

Організувати виконання планів дій районів (міст) щодо поліпшення дошкільної освіти, розроблених на виконання п.6.2. Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні» від 30.09.10 року № 926/2010

Відповідно до планів дій районів (міст) щодо поліпшення якості дошкільної освіти, розроблених на виконання п.6.2.
Хмельни́цька о́бласть (до 4 лютого 1954 року - Кам'яне́ць-Поді́льська) - область на заході України. Утворена 22 вересня 1937 року постановою ЦВК СРСР з центром у місті Кам'янці-Подільському.
Указу Президента України від 30.09.2010 № 926/2010 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні» у 2014 році відкрито 9 дошкільних навчальних закладів: у Шепетівському (4), Старокостянтинівському (1) районах та містах Хмельницький (3), Славута (1);
Ука́з Президе́нта Украї́ни - це правовий акт глави держави, який видається з найважливіших питань, віднесених до його компетенції. Укази можуть мати як нормативний, так і ненормативний (правозастосовний характер).
Дитячий садок Дитя́чий садо́к (de:Kindergarten, захоро́нка) - освітній заклад для дітей дошкільного віку (переважно від 3 до 7 років).
відновлено роботу 2 дитячих садків в складі навчально-виховних комплексів у Старокостянтинівському районі, введено в дію після капітального ремонту 1 дитячий садок в Хмельницькому районі.
Хмельни́цький райо́н(Володиєвський район) - район у Хмельницькій області. Центр - місто Хмельницький, Володиєвське.
Капіта́льний ремо́нт або ка́премонт (рос. капитальный ремонт; англ. overhaul; нім. Generalreparatur f, Generalüberholung f) - ремонт, що виконується для відновлення справності та повного або близького до повного ресурсу виробу з заміною або відновленням будь-яких його частин, включаючи базові.
Старокостянти́нівський райо́н - район на сході Хмельницької області. Центр - місто Старокостянтинів.


3

Забезпечити подальший розвиток мережі дошкільних навчальних закладів шляхом реорганізації загальноосвітніх закладів у навчально-виховні комплекси «дошкільний навчальний заклад-загальноосвітній навчальний заклад», створення дошкільних закладів чи окремих груп на базі шкіл, збільшення потужностей функціонуючих дошкільних закладів за рахунок використання резервних приміщень закладів освіти, повернення дошкільних закладів, які були передані у власність іншим організаціям та структурам

В області на кінець 2014 року функціонував 131 навчально-виховний комплекс (об'єднання) «дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад». Найбільше навчально-виховних комплексів функціонувало у Славутському (33), Ізяславському (19), Старокостянтинівському (14), Шепетівському (11). Деражнянському (10) районах.

При загальноосвітніх навчальних закладах створено 19 короткотривалих груп для дітей дошкільного віку, які відвідували 158 дошкільників.

Навча́льний заклад (осві́тній заклад) - організація, що на постійній і безперервній основі здійснює освітній процес з метою навчання, виховання, розвитку і самовдосконалення особистості.
Найбільше таких груп у Хмельницькому районі.

Шляхом використання резервних приміщень відкрито 16 додаткових груп у функціонуючих навчальних закладах. Найбільше - у містах Кам’янець-Подільський, Шепетівка.


4

Вжити заходів щодо охоплення дошкільною освітою 70% дітей відповідного віку, забезпечити стовідсоткове охоплення дошкільною освітою дітей 5-ти річного віку


Контингент дітей у 2014 році в дошкільних навчальних закладах становив 47,2 тис. осіб, що на 0,6 тис. більше ніж у 2013 році. Різними формами дошкільної освіти охоплено 97% дітей віком від 3 до 6 (7) років. У містах охоплено 99% дітей зазначеної вікової категорії, у селах – 95,9 відсотків. Стовідсоткового рівня охоплення досягнуто у містах та районах Кам’янець-Подільський, Нетішин, Славута, Старокостянтинів, Білогірському, Славутському, Хмельницькому, Чемеровецькому, Шепетівському.

Діти 5 річного віку охоплені дошкільною освітою стовідсотково, з них 96,1% відвідували дошкільні навчальні заклади, 3,9% - були охоплені варіативними формами освіти.



5

Створити умови для особистісного зростання кожної дитини з урахуванням її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних та фізичних особливостей


З метою забезпечення особистісного зростання кожної дитини, розвитку її задатків, нахилів, здібностей у дошкільних навчальних закладах області діяла розгалужена мережа гуртків та студій різного спрямування, які дошкільники відвідували відповідно до власних інтересів і бажань. Усього в дошкільних навчальних закладах області діяло 2064 гуртки, в яких займалося 29,1 тис. дітей дошкільного віку.

227 дошкільних навчальних закладів працювали за певним пріоритетним напрямом: художньо-естетичним, фізкультурно-оздоровчим, музичним, гуманітарним та іншими. Ці заклади відвідували близько 23 тис. дітей.



6

Створити належні умови для розвитку інклюзивної та спеціальної дошкільної освіти, розширити мережу груп для дітей з вадами розвитку, надавати соціально-педагогічну підтримку дітям з обмеженими фізичними можливостями для адаптації серед однолітків


У дошкільних навчальних закладах створено умови для перебування і навчання дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку. У 2014 році функціонувало 4 дошкільних заклади компенсуючого типу ( м.Хмельницький - 3, м.Кам’янець–Подільський -1). У дошкільних навчальних закладах області діяло 187 спеціальних та санаторних груп для дітей із порушенням зору, слуху, опорно-рухового апарату, інтелекту, в яких виховувалось 3086 дітей.
Опорно-рухова система (синоніми: опорно-руховий апарат, кістково-м'язова система, локомоторна система, скелетно-м'язова система) - комплекс структур, який утворює каркас, надає форму організму, дає йому опору та забезпечує захист внутрішніх органів і можливість пересування у просторі.
Найбільше таких груп створено у містах Хмельницький, Кам’янець-Подільський, Старокостянтинів, Славута. У містах (Нетішин, Кам’янець-Подільський, Славута) та районах (Віньковецький, Старокостянтинівський, Шепетівський) започатковано організацію інклюзивної освіти, яка забезпечує рівний доступ до якісної освіти шляхом включення дітей з обмеженими фізичними можливостями в дошкільних навчальних закладах загального розвитку.
Інклюзія - об, єднана освітня система із наданням належної освіти всім учням.
У 10 дошкільних закладах області діяло 34 групи з інклюзивним навчанням, в яких виховувалось 137 дітей з особливими потребами. Кращий досвід роботи з інклюзивної освіти напрацьовано у м.Нетішин, де створено профілактично-реабілітаційні центри для дітей з вадами фізичного розвитку на базі трьох дошкільних закладів, якими охоплено 99 дітей (19 груп) з особливими потребами. У м.Кам’янець-Подільський діяла міська програма з інклюзивного навчання і виховання дітей, функціонувало 9 інклюзивних груп (24 дитини).
Фізи́чний ро́звиток - це процес становлення і змін біологічних форм і функцій організму людини. Він залежить від природних життєвих сил організму та його будови. Фізичний розвиток оцінюється рівнем розвитку фізичних якостей, антропометричними і динамометричними показниками, показниками формування постави.
Інклюзивне навчання (англ. inclusive education) - навчання учнів чи студентів із особливими потребами шляхом включення їх в загальне освітнє середовище за місцем їхнього проживання. Інклюзивне навчання розглядається як альтернатива інтернатній системі (коли дітей з особливими потребами утримують та навчають окремо від інших дітей) та навчанню вдома.

У дошкільних навчальних закладах у 2014 році отримували дошкільну освіту 367 дітей-інвалідів.



7

Забезпечити належний стан матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів, створення в них розвивального освітнього середовища


У 2014 році за рахунок місцевих бюджетів частково проведено модернізацію матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів шляхом забезпечення сучасним обладнанням, меблями, іграшками, інвентарем. Розвивальне освітнє середовище відповідало вимогам Базового компонента дошкільної освіти та чинних програм розвитку дітей дошкільного віку.

8

Здійснити системні заходи з метою забезпечення дошкільних навчальних закладів комп’ютерною технікою, підключення їх до мережі Інтернет

-

9

Модернізувати зміст дошкільної освіти згідно з вимогами Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» (для дітей 5-ти річного віку.

Усі дошкільні навчальні заклади здійснювали освітньо-виховний процес відповідно вимог Державного стандарту дошкільної освіти України шляхом реалізації завдань чинних програм: «Дитина», «Українське дошкілля», «Дитина в дошкільні роки», «Я у світі», «Соняшник». Підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі проводилася за комплексними, парціальними програмами та програмою розвитку «Впевнений старт» з орієнтиром на Державний стандарт початкової освіти.
Державний стандарт (рос. Государственный стандарт, ГОСТ; можливий український переклад абревіатури: ДЕСТ) - одна з основних категорій стандартів в СРСР, сьогодні міждержавного стандарту в СНД. Приймається Міждержавною радою зі стандартизації, метрології і сертифікації (МГС).
Початкова освіта - це перший етап загальної освіти дітей. Отримуючи початкову освіту, діти набувають перші знання про навколишній світ, навички спілкування та вирішення прикладних завдань. На цьому етапі формується і починає розвиватися особистість дитини, що підкреслює важливість початкової освіти для суспільства та держави.
Розпочалося вивчення та апробація програми розвитку, навчання і виховання дітей раннього віку «Оберіг».

Районними та міськими відділами/управліннями освіти, методичними кабінетами проводилося навчання педагогів дошкільних навчальних закладів з питань впровадження стандартів дошкільної та початкової освіти, організації роботи за новими програмами розвитку дітей дошкільного віку.

Початкова школа - загальноосвітній навчально-виховний заклад для дітей, що дає початкову освіту - елементарні знання з рідної мови (вміння читати й писати), математики, а також про природу й суспільство; перший ступінь обов'язкової загальної освіти.



10

З метою вдосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів:

Передбачити програмою підвищення кваліфікації курсову підготовку вихователів старших груп з проблеми «Психолого-педагогічна готовність дітей 5-ти річного віку до шкільного навчання»;

проводити Інтернет-семінари для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів за Базовою програмою;

організувати роботу педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів за обласним інтеграційним проектом «Базова програма - простір творчого використання інноваційних технологій»



Оновлено навчально-тематичні плани та програми курсів для працівників дошкільних навчальних закладів, що передбачають спецкурси з питань оновлення змісту дошкільної освіти відповідно до вимог Державного стандарту. Організовано курсову підготовку вихователів старших груп із проблеми «Психолого-педагогічна готовність дітей 5-річного віку до шкільного навчання», яку у 2014 році прослухало 5 груп слухачів, 164 педагоги.

Організовано творчі зустрічі переможців Всеукраїнських та обласних конкурсів у галузі дошкільної освіти із слухачами курсів (завідуючі, методисти дошкільного навчального закладу).

Проведено вебінари з питань:

- Підготовка до проведення обласної конференції «Формування основ духовності у дітей засобами мистецтва»;

- «Впровадження варіативної складової Державного стандарту дошкільної освіти»;

- «Державні стандарти з питань формування основ життєдіяльності дітей дошкільного віку».

Реалізовано обласний інтеграційний проект «Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку» у педагогічних колективах дошкільних навчальних закладів райметодкабінетами, міськими методкабінетами.


11

Забезпечити вивчення та поширення кращого досвіду роботи з дошкільної освіти:

щорічно проводити обласну виставку передового педагогічного досвіду;

провести обласний конкурс «Сучасний дошкільний навчальний заклад. Освітні технології»;

провести обласний конкурс вихователів «Вихователь року»;

організовувати обласні семінари-засідання творчих угрупувань з актуальних питань розвитку професійної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів  як умовиви успішного впровадження Базової програми «Я у Світі»


Організовано обласну постійно діючу виставку передового педагогічного досвіду «Панорама методичних знахідок: досягнення, перспективи».

Із 310 робіт дипломами І ступеня нагороджено 37 робіт, ІІ ступеня -70 робіт, ІІІ ступеня – 83 роботи.

Вивчено та розпочато поширення досвіду роботи дошкільного навчального закладу № 5 у м.Нетішин на тему: «Формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку засобами музейної педагогіки».

Забезпечено участь у Всеукраїнських конкурсах, турнірах, фестивалях:

- «Фестиваль театрального мистецтва» (переможець – дошкільний навчальний заклад № 21, м.Кам’янець-Подільський, Диплом І ступеня);

- конкурс на кращий стан фізичного виховання (переможець - дошкільний навчальний заклад № 9 м.

Фізи́чне вихова́ння, фізвихова́ння, фізви́х - педагогічний процес спрямований на фізичний розвиток, функціональне удосконалення організму, навчання основним життєво важливим руховим навичкам, вмінням і зв'язаних із ними знаннями для успішної наступної професійної діяльності.
Кам’янець-Подільський, Диплом ІІ ступеня);

- VI Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій (переможець у номінації «Інновації у сфері дошкільної освіти» - Дьоміна Н.І., вихователь дошкільного навчального закладу № 2, м.Кам’янець-Подільський, Диплом І ступеня).

- Всеукраїнський конкурс народної іграшки «Миколаєве дерево» (переможець - Гульчук О.Б. , вихователь дошкільного навчального закладу № 1 смт. Теофіполь («Іграшки з природного матеріалу»), Диплом І ступеня).

Організовано обласний конкурс на кращу методичну розробку, присвячену 200-ти річчю з дня народження Т.Г.Шевченка (переможець - Орищук Л.М., музичний керівник дошкільного навчального закладу № 23, м.Хмельницький).

З метою розвитку професійної компетентності педагогів проведено:

- регіональну науково-практичну конференцію «Формування основ духовності у дітей дошкільного віку засобами мистецтва»;

семінари для методистів районних (міських) методичних кабінетів, науково-методичних центрів за темами:


  1. «Проблеми організаційно-методичного забезпечення управління процесом оновлення змісту дошкільної освіти»;
    Управлі́ння проце́сом - це сукупність заходів з планування та моніторингу виконання процесу. Термін часто використовують описуючи управління бізнесовими та виробничими процесами.


-  «Компетентнісний підхід - умова реалізації оновленого стандарту дошкільної освіти та чинних програм».

Організовано:

- обласну творчу майстерню педагогічного колективу дошкільного навчального закладу № 6, м.Старокостянтинів, з проблеми «Впровадження здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій» (для завідувачів та методистів дошкільних навчальних закладі);

- обласну школу молодого методиста з проблеми «Сучасні підходи до змісту методичної роботи» на базі досвіду роботи переможця Всеукраїнського методичного турніру «Моє покликання – методист» Бурак В.О., методиста Славутського міського методичного кабінету.



12

Продовжити висвітлення на сайті  обласного  інституту післядипломної педагогічної освіти Web – сторінки для працівників дошкільних навчальних закладів «Дошкільна освіта»


Матеріали Web-сторінки «Дошкільна освіта» постійно оновлюються за основними складовими.

Створено:

- YOU-TUBE канал «Дошкілля Хмельниччини» ;

- блог методичних матеріалів «Дошкільний світ Хмельниччини».

Проведено On-linе- круглий стіл керівників творчих, динамічних груп, методичних об’єднань вихователів старших груп дошкільних навчальних закладів з питання: «Розвиток професійної компетентності педагогів як умови успішного впровадження оновленого Державного стандарту дошкільної освіти» та On-linе-консультаційний пункт «Надання сервісних послуг та навчально-методичне консультування педагогічних працівників щодо вдосконалення змісту та структури освітнього процесу».

Кру́глий стіл - форма публічного обговорення чи висвітлення якихось питань, коли учасники висловлюються у визначеному порядку; нарада, обговорення проблем з рівними правами учасників.


13

Організувати Інтернет-консультацію для батьків щодо підготовки до школи майбутніх першокласників

Створено розширену мережу консалтингового сервісу для батьків щодо психолого-педагогічної підготовки до школи майбутніх першокласників на сайтах обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, дошкільних навчальних закладів області.

14

Щорічно брати участь у проведенні Всеукраїнського моніторингу якості дошкільної освіти (дошкільна освіта 5-ти річних дітей)


1) У 2014 році всеукраїнського моніторингу якості дошкільної освіти не відбувалося.

2) Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти було розроблено інструментарій для проведення регіонального моніторингового дослідження стану надання освітніх послуг у дошкільних навчальних закладах (проведення заплановано на травень 2015 року).



15

Підняти рівень навчально-методичного забезпечення дошкільних навчальних закладів, сприяти виданню науково-методичної літератури, навчально-методичних посібників для педагогів дошкільних навчальних закладів. Підготувати та видати посібники для вихователів: «Тематичне планування. Старший дошкільний вік» (2011), «Емоційно-ціннісний розвиток дошкільника» (2013);

збірку «Хрестоматія літературних творів для дітей дошкільного віку за Базовою програмою «Я у Світі» (2012);

збірку музичних творів для дітей дошкільного віку за Базовою програмою «Я у світі» (2014)


У 2014 році видано:

- збірку регіональної науково-практичної конференції «Формування основ духовності у дітей дошкільного віку засобами мистецтва» (електронна версія - блог «Дошкільний світ Хмельниччини»);

- навчально-методичний посібник «Основні компетенції дітей дошкільного віку: вивчення рівня сформованості». /Каратаєва М.І., Дарченко Л.Г.,- Кам’янець-Подільський, 2014.-106с.;

- збірку «Матеріали з досвіду роботи на тему «Формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку засобами музейної педагогіки» /Каратаєва М.І., -Нетішин, 2014. – 172 с.;

- збірку «Школа молодого методиста»/Каратаєва М.І.,-Славута, 2014.-105с.;

-   збірку «Обласна творча майстерня з проблеми «Впровадження здоров’язберігаючих та здоров’яформувальних технологій у роботу дошкільного навчального закладу»/Дарченко Л.Г.,-Старокостянтинів, 2014. – 62с.;

- інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2014/2015 н.р.» Червень 2014 року. /Каратаєва М.І., Дарченко Л.Г. .


Розділ ІІ. Загальна середня освіта

Проект «Рівний доступ до якісної освіти»

Основні заходи

2

Вивчити  можливості  і доцільність вторинного використання шкільних приміщень, розширення на їх базі сфери додаткових освітніх та інших послуг не заборонених чинним законодавством для населення



Вивчено можливість і доцільність вторинного використання шкільних приміщень.

За інформацією відділів/управлінь освіти, молоді та спорту райдержадміністрацій/міських рад у загальноосвітніх навчальних закладах за бажанням учнів та їх батьків введено додаткові освітні послуги: курси з іноземної мови, інформатики, автотракторної справи, у позаурочний час працюють гуртки, спортивні секції, клуби, групи продовженого дня тощо. У населених пунктах, де відсутні дитячі садки, у приміщеннях загальноосвітніх навчальних закладів функціонують різновікові та короткотривалі групи для дошкільнят.

Населений пункт - населене місце (оселище, селище, поселення), первинна одиниця розселення людей у межах однієї забудованої земельної межі (городище (град), місто, містечко, селище міського типу, село, хутір, станиця та ін.).
Загальноосві́тня шко́ла - масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту.



3

Забезпечити ефективну реконструкцію інфраструктури освіти, у тому числі шляхом створення та функціонування освітніх округів; здійснити перерозподіл ресурсів між навчальними закладами регіону для створення, за рахунок їх ефективного використання, нових освітніх можливостей для населення і піднесення якості освіти

У 2014 році функціонувало 16 освітніх округів, до яких входило 67 загальноосвітніх навчальних закладів, де було охоплено 3307 учнів, із яких 613 учнів підвозилось. Найбільша кількість освітніх округів функціонувала у таких районах: Кам’янець-Подільський – 4, Чемеровецький – 2, Хмельницький – 3, Шепетівський – 2 .



4

Забезпечити у функціонуванні й розвитку навчальних закладів дотримання законодавства про мови в Україні, реалізацію прав громадян щодо мов навчання

У місцях компактного проживання громадян інших національностей та відповідно до запитів у 2014 році функціонувало 8 загальноосвітніх навчальних закладів, з них:

- 1 школа з російською мовою навчання (Пилипохребтіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новоушицького району);

Новоу́шицький райо́н - район у Хмельницькій області. Центр - смт Нова Ушиця.
Росі́йська мова (рос. русский язык) - слов'янська мова, належить до групи східнослов'янських мов разом з українською та білоруською мовами; одна з шести офіційних мов ООН.
Сере́дня загальноосві́тня шко́ла - загальноосвітня школа, в якій учні здобувають середню освіту.

-  1 школа з польською мовою навчання (Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з польською мовою навчання );

- 6 шкіл двомовних, з них: 4 з російською та українською мовами навчання (Хмельницька спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12, Хмельницька спеціалізована середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням німецької мови, Кам’янець - Подільський НВК № 8 у складі гімназії та загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з української та російською мовами навчання, Нетішинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 4) та 2 школи - з польською та українською мовами навчання (Шепетівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №4, Кам’янець-Подільський НВК №13).

Украї́нська мо́ва (МФА: [ukrɑˈjɪnʲsʲkɑ ˈmɔwɑ], історичні назви - ру́ська, руси́нська[* 2]) - національна мова українців. Належить до слов'янської групи індоєвропейської мовної сім'ї[* 3]. Число мовців - близько 45 млн, більшість яких живе в Україні.

Разом з тим, як предмет польську мову вивчало 2485 учнів, російську – 23483 учнів. Факультативно польську мову вивчало 802 учня та російську 2860 учнів.


5

Забезпечити організацію дистанційного навчання. Створити сервер освітньої системи дистанційного навчання на базі обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та методичних кабінетів

На базі Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти створено сервер освітньої системи дистанційного навчання

http://dn.hoippo.km.ua/moodle/

Хмельницьким обласним інститутом придбано платформу Adobe Connect Pro 9.2 для забезпечення проведення вебінарів та дистанційного навчання педагогічних працівників області. У 2014 році  проведено 100 вебінарів.



6

Створити єдиний інформаційний освітній портал області – віртуальне представництво в Інтернеті всіх структурних одиниць системи освіти області: органів управління освітою, навчальних закладів усіх типів і форм власності, служб науково-методичного, соціального, психолого-медико-педагогічного, бібліотечно-інформаційного забезпечення, установ освіти

На базі Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти створено портал, що постійно оновлюється

http://dn.hoippo.km.ua/


7

Створити та забезпечити ефективне функціонування локальних мереж, широке використання інформаційних ресурсів Інтернету в освітньому процесі навчальних закладів

На базі Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти створено локальну мережу, яка постійно розширюється, з доступом до Інтернету всіх методичних служб інституту та бібліотеки.

8.

Здійснювати систематичне оновлення та модернізацію наявного парку комп’ютерної техніки


На виконання Програми за кошти обласного бюджету придбано 24 мобільних навчальних комп’ютерних комплекси конфігурації 4 1, 17 навчальних комп’ютерних комплексів конфігурації 7 1 та 4 ноутбуки.

9

Забезпечити 100% навчальними комп’ютерними комплексами школи І і ІІ ступенів з підключенням до мережі Інтернет


Забезпеченість навчальними комп’ютерними комплексами загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня становить 12% від загальної кількості шкіл І ступеня. Інші заклади І ступеня мають

персональні комп’ютери в загальній кількості 63 одиниці. Школи І-ІІ ступенів забезпечені навчальними комп’ютерними комплексами на 95% від загальної кількості шкіл І-ІІ ступенів. До мережі Інтернет підключено І ступеня - 63%, І-ІІ ступенів - 93,5 відсотка загальноосвітніх шкіл.



10

Укомплектувати комп’ютерну техніку навчальних закладів ліцензійним програмним забезпеченням

Комп’ютерну техніку навчальних закладів області укомплектовано ліцензійним програмним забезпеченням на 79 відсотків.

11

Забезпечити реалізацію Всеукраїнського освітнього проекту «Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів» щодо неперервного підвищення кваліфікації педагогів області в галузі інформаційно – комунікаційних технологій


З метою неперервного підвищення кваліфікації педагогів у галузі інформаційно-комунікаційних технологій у 2014 році проведено навчання:

- 5367 педагогічних працівників на курсах підвищення кваліфікації за модулем «Інформаційно-комунікаційні технології в роботі педагога»;

Інформац́ійно-комун́ікаційні технол́огії (ІКТ, від англ. Information and communications technology, ICT) - часто використовується як синонім до інформаційних технологій (ІТ), хоча ІКТ це загальніший термін, який підкреслює роль уніфікованих технологій та інтеграцію телекомунікацій (телефонних ліній та бездротових з'єднань), комп'ютерів, підпрограмного забезпечення, програмного забезпечення, накопичувальних та аудіовізуальних систем, які дозволяють користувачам створювати, одержувати доступ, зберігати, передавати та змінювати інформацію. Іншими словами, ІКТ складається з ІТ, а також телекомунікацій, медіа-трансляцій, усіх видів аудіо і відеообробки, передачі, мережевих функцій управління та моніторингу. Вираз вперше було використано в 1997 році у доповіді Денніса Стівенсона для уряду Великої Британії, який посприяв створенню нового Національного навчального плану Великої Британії в 2000 році.

- 6737 педагогічних працівників за програмою «Партнерство у навчанні»;

- 10862 педагогічних працівника за програмою «Intel ® Навчання для майбутнього»;

- 4410 педагогічних працівників за програмою «Цифрові технології»;

- 892 педагогічних працівника за програмою «Учителі в онлайні»;



- 398 педагогічних працівників за програмою «Вчитель-вчитель».

12

Розробити та впровадити курси та спецкурси за різними формами навчання (очні, дистанційні тощо), спрямовані на впровадження та використання інформаційних технологій в освітньому процесі

У 2014 році на курсах підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти області було охоплено 5367 оcвітян (за очною, заочною та дистанційною формами навчання). За навчальним планом на інформаційні технології в освітньому процесі було виділено 20 годин.

13

Забезпечити придбання, за рахунок різних, не заборонених чинним законодавством джерел фінансування, для підвезення учнів та педагогів до навчальних закладів, нових шкільних автобусів різної пасажиромісткості

На виконання Програми за кошти обласного бюджету придбано 7 автобусів на суму 2730,00 тис.грн., що дало можливість оновити та поповнити автобусний парк навчальних закладів у районах.

14

Продовжити придбання обладнання та навчально – методичного забезпечення для предметних кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів області

На виконання Програми за кошти обласного бюджету придбано меблі (стіл та стінка) для 26 кабінетів хімії.

15

Поновлювати та удосконалювати матеріально-технічне забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів за рахунок різних, не заборонених чинним законодавством джерел фінансування

За рахунок обласного бюджету придбано 1 копіювальний апарат Cenon, 1 інтерактивну дошку, 1 сканер, 1 сервер в комплекті, 1 пральну машину, 1 комплект звукопідсилюючої апаратури, 1 типографічний станок, 6 телевізорів, 104 електричних плити, 104 холодильники, 2000 шт. стільців, 1000 шт. парт, 26 столів демонстраційних та 26 стінок для кабінету хімії, 41 навчально-комп`ютерний комплекс (мобільний) та комп’ютерне обладнання.

  1   2   3



  • Розділ І. Дошкільна освіта Основні заходи
  • Указу Президента України
  • Старокостянтинівському районі
  • Державний стандарт початкової освіти
  • Розділ ІІ. Загальна середня освіта Проект «Рівний доступ до якісної освіти» Основні заходи