Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Доповідь Медіаосвіта. Використання медіа

Скачати 314.21 Kb.

Доповідь Медіаосвіта. Використання медіа




Скачати 314.21 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації15.05.2017
Розмір314.21 Kb.
  1   2   3

Голубівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Доповідь

Медіаосвіта. Використання медіа

у викладанні навчальних предметів та організації позакласної роботи

Вчитель: Мала Л. М.

2011

Вступ


Початок ХХI століття характеризується створенням світової інформаційної структури, перетворенням інформації в економічну категорію, розвитком різних інформаційних технологій, у тому числі і в сфері освіти.

Медіаосвіта, як набір засобів і методів навчання молоді сьогодні як ніколи актуально. Зміни в освіті, що відбуваються під впливом стрімкого впровадження інформаційних технологій в усі сфери життя, висувають серйозні вимоги до рівня компетентності педагога, якому необхідно освоювати роль консультанта для учня.

Вчені-дослідники і педагоги різних країн світу підкреслюють особливу потребу в медіаосвіті.

Інформаці́йні техноло́гії, ІТ (використовується також загальніший / вищий за ієрархією термін інформаційно-комунікаційні технології (Information and Communication Technologies, ICT) - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів.
Навчання Навча́ння - це організована, двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння та усвідомлення навчального матеріалу і подальшого застосування отриманих знань, умінь та навичок на практиці. Цілеспрямований процес передачі і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини.
Країна Краї́на - це територія з визначеними кордонами й населенням, що являє собою єдине ціле з погляду історії, культури, нації та в політико-географічному відношенні може бути незалежною або залежною. Країна не завжди є державою, наприклад Україна в 1900 р.
Передбачається, що медіаграмотний педагог зуміє:



- Заохочувати і розвивати в учнів бажання ставити обгрунтовані проблемні питання, пов'язані з медіа;

- Використовувати у викладанні дослідницьку методику, коли учні можуть самостійно шукати (медіа) інформацію, щоб відповісти на різні питання, застосовувати знання, отримані в навчальному курсі до нових галузей.

- Допомогти учням розвинути здатність використовувати різноманітність первинних джерел (медіа) інформації, щоб дослідити проблеми і потім зробити узагальнені висновки;

- Організувати проведення дискусій, де учні вчаться толерантно слухати інших і тактовно висловлювати власні думки, в тому числі про медіатекстах;

- Підтримувати відкриті обговорення, де немає категоричних відповідей на багато питань;

- Заохочувати учнів розмірковувати над їх власними медійними дослідами і діяти на основі знайденого розуміння.

Актуальність даної теми в тому, що медіа-ресурси, медіа-засоби і медіа-технології дозволяють інтегрувати і істотно збагатити можливості традиційних технічних засобів навчання і, тим самим, перетворити конструювання і проведення всіх уроків.
Апара́тне забезпе́чення (англ. hardware; сленг. залі́зо) - комплекс технічних засобів, який включає електронний пристрій і, зокрема, ЕОМ: зовнішні пристрої, термінали, абонентські пункти тощо, які необхідні для функціонування тієї чи іншої системи; фізична частина ЕОМ.

  1   2   3


Скачати 314.21 Kb.

  • Вчитель: Мала Л. М. 2011