Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Довідка щодо виконання Програми економічного і соціального розвитку Чернівецької області за 2012 рік в частині дорожнього господарства та Програми розбудови дорожньої мережі Чернівецької області

Скачати 113.92 Kb.

Довідка щодо виконання Програми економічного і соціального розвитку Чернівецької області за 2012 рік в частині дорожнього господарства та Програми розбудови дорожньої мережі Чернівецької області




Скачати 113.92 Kb.
Дата конвертації11.05.2017
Розмір113.92 Kb.
ТипДовідка


Інформаційна довідка

щодо виконання Програми економічного і соціального розвитку Чернівецької області за 2012 рік в частині дорожнього господарства та Програми розбудови дорожньої мережі Чернівецької області
на 2006-2015р.р.

З метою розвитку мережі автомобільних доріг Чернівецької області та приведення її рівня у відповідність до потреб економіки та населення краю рішенням ІІІ сесії обласної ради V скликання від 29.06.2006 № 26-3/06 затверджено Програму розбудови дорожньої мережі Чернівецької області на 2006-2015 роки.
Автомобі́льна доро́га, також шосе - частина території, в тому числі в населеному пункті, призначена для руху транспортних засобів і пішоходів, з усіма розташованими на ній спорудами (мостами, шляхопроводами, естакадами, надземними і підземними пішохідними переходами) та засобами організації дорожнього руху, і обмежена по ширині зовнішнім краєм тротуарів чи краєм смуги відводу, яка забезпечує внутрішньодержавні та міжнародні перевезення пасажирів і вантажів, з'єднує населені пункти та окремі об'єкти і є складовою частиною єдиної транспортної системи держави. Цей термін включає також спеціально побудовані тимчасові дороги, крім довільно накатаних доріг (колій).
Крім того, завдання щодо розвитку дорожнього господарства щорічно включаються до Програми економічного і соціального розвитку області.

Станом на 01.01.2013 мережа доріг загального користування Чернівецької області складає 2885,5 км, в т.ч. 1276,4 км дороги державного значення ( міжнародні – 95,6 км, національні – 117,3 км, регіональні – 201 км, територіальні – 862,6 км) і 1609,1 км місцевого (обласні – 1149,2 км, районні – 459,9 км).

З твердим покриттям в області 2879,7 км доріг, або 99,8% від протяжності доріг загального користування області при середньому показникові по Україні 97,7%. За забезпеченістю дорогами з твердим покриттям область посідає III місце в Україні. Забезпеченість дорогами на 1000 кв. км території становить 354,2 км при середньому показнику в Україні 280,1 км.

Удосконалений тип покриття (асфальтобетон, чорне шосе) мають 1541,6 км доріг, що становить 53,6% при середньому по Україні 79,2%. Забезпеченість автодорогами на 1000 чол. населення становить 3,2 км проти 3,6 км у державі.

Із завершенням будівництва об'їзної дороги навколо м.Чернівців автоперевезення між країнами ЄС, Україною та іншими державами здійснюються без заїзду в м. Чернівці, що дало можливість скоротити шлях, збільшити середню швидкість автоперевезень по області, зменшити шкідливі викиди на перенавантажених вулицях м. Чернівці.

Загалом мережа доріг загального користування області розвинута. Однак приведення автодоріг до нормативних вимог потребує значних капіталовкладень, у тому числі на підвищення рівня безпеки дорожнього руху та комфортності перевезень.

Безпека дорожнього руху Безпе́ка доро́жнього ру́ху - це комплекс та система правил, заходів і засобів, що забезпечують умови безпечного дорожнього руху, які спрямовані на захист і збереження життя і здоров'я активним та пасивним учасникам дорожнього руху, а також, захист і збереження довкілля та майна.

У відповідності до доведеного Укравтодором плану у 2012 році на дорогах загального користування виконано дорожніх ремонтно-будівельних робіт загальною вартістю 70,8 млн.грн., з яких:


  • будівництво - 6 млн.грн.;

  • поточний ремонт - 11,5 млн.грн., у тому числі за рахунок коштів обласного бюджету - 5,3 млн.грн.;

  • експлуатаційне утримання - 52,6 млн.грн., в т.ч. за рахунок коштів обласного бюджету - 1,1 млн.грн.

З метою належного утримання автомобільних доріг загального користування, забезпечення безпеки дорожнього руху у 2012 році ліквідовано 67380 м2 ямковості чорного покриття, вирубано поросль на
267,7 км площею 940547 м2, поновлено горизонтальну розмітку на 464,9 км доріг, встановлено та замінено 1475 дорожніх знаків, встановлено 833 напрямних стовпчиків, відремонтовано 12,637 км бар'єрного огородження та встановлено 240 пм нового металевого, відновлено 83,5 км кюветів, спрофільовано 1956 км гравійного покриття та 225,8 км узбіччя, пофарбовано 23,131 км металевого огородження.
Доро́жній рух - процес руху по дорогах транспортних засобів та учасників дорожнього руху, сукупність суспільних відносин, що виникають у процесі переміщення людей і вантажів за допомогою транспортних засобів або без таких у межах дороги.
Доро́жній знак, шляховка́зувач, або дороговка́зувач - стандартизований графічний малюнок, що встановлюється край дороги для повідомлення визначеної інформації учасникам дорожнього руху, один з засобів регулювання дорожнього руху (дорожня розмітка, дорожнє обладнання, світлофор, регулювальник).
Шлях - широка, велика дорога, призначена для їзди, путь між двома точками, місце, простір, яким відбувається пересування, сполучення.
Для проведення робіт з ямкового ремонту виготовлено 9070 тонн гарячої асфальтобетонної суміші.

Особлива увага приділялась підготовці доріг до зимової експлуатації та утримання мережі доріг загального користування в належному експлуатаційному стані, створення умов безперебійного та безпечного руху автотранспорту на дорогах у зимовий період.

Особливою проблемою для області є щорічні руйнування повеневими водами автодоріг та водопропускних споруд. Періодичні паводки наносять народногосподарському комплексу області значних збитків. До цього часу транспортне сполучення з Путильським районом здійснюється по 2-х тимчасових мостах, влаштованих у 2008 році підрядними організаціями для технологічних потреб при відновленні зруйнованої паводковими водами ділянки автодороги державного значення Р-62 Верховина - Усть-Путила - Вижниця - Сторожинець - Чернівці.

Підря́дник - сторона договору підряду, яка зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника).
Пути́льський райо́н - один з одинадцяти районів Чернівецької області України. Адміністративний центр - смт Путила. Населення становить 25 799 (на 1 лютого 2012 року).
Тра́нспорт (від лат. trans - portare) - сукупність засобів, призначених для переміщення людей, вантажів, сигналів та інформації з одного місця в інше.
Складна ситуація з проїздом на автодорозі Усть-Путила - Яблуниця. Призупинено відновлення ділянки автодороги з влаштуванням 2-х мостів через р.Черемош на Івано-Франківську сторону. Ділянка дороги була зруйнована паводком у 2008 році. Через відсутність коштів призупинено роботи з відновлення зруйнованих паводками ділянок автодороги Р-62 між селами Ростоки-Підзахаричі та по селу Мареничі.

Через те, що роботи на будівництві мостового переходу через р.Прут в с.Лунка Герцаївського району виконані не в повному обсязі (берегоукріплювальні та водорегуляційні роботи) можливе підтоплення частини с.Маршинці Новоселицького району.

З врахуванням вищевикладеного обласною державною адміністрацією неодноразово порушувалось питання перед Кабінетом Міністрів України щодо виділення коштів на завершення робіт на об'єктах з ліквідації наслідків повеней 2008-2010 років.

Герца́ївський райо́н (рум. Raionul Herţa) - один із 11 районів Чернівецької області України.
Кабіне́т Міні́стрів Украї́ни - вищий орган у системі органів виконавчої влади України. Кабінет Міністрів України відповідальний перед Президентом України та Верховною Радою України, підконтрольний і підзвітний Верховній Раді України у межах, передбачених Конституцією України.

У 2012 році Чернівецькій області на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання об’єктів дорожнього господарства за рахунок субвенції Державного бюджету було передбачено кошти в сумі 51 672,100 тис. гривень, в тому числі управлінню капітального будівництва облдержадміністрації 17 012,500 тис.гривень. Станом на 01.01.2013 освоєно коштів 12 928,571 тис. гривень на проведення робіт по 91 об’єкту в населених пунктах області, зареєстрована кредиторська заборгованість становила 2 900,533 тис.

Кредиторська заборгованість - це заборгованість підприємства іншим юридичним і фізичним особам, що виникла в результаті здійснених раніше дій (подій), оцінена в гривнях і щодо якої в підприємства існують зобов'язання її погашення в певний строк.
Капітальне будівництво - це діяльність держави, юридичних і фізичних осіб, спрямована на створення нових та модернізацію наявних основних фондів виробничого і невиробничого призначення.
Державний бюджет - це система грошових відносин, яка виникає між державою, з одного боку, і підприємствами, фірмами, організаціями та населенням, з іншого, з метою формування та використання централізованого фонду грошових ресурсів для задоволення суспільних потреб.
Населений пункт - населене місце (оселище, селище, поселення), первинна одиниця розселення людей у межах однієї забудованої земельної межі (городище (град), місто, містечко, селище міського типу, село, хутір, станиця та ін.).
гривень, яка на даний час погашена.

Також, розпорядженням облдержадміністрації від 23.01.2012 №42-р (із змінами) був затверджений титульний список на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та ремонт і утримання доріг у населених пунктах, що належать до комунальної власності в 2012 році на суму 28 542,247 тис.

Утримання доріг - комплекс робіт, в результаті яких підтримується транспортно-експлуатаційний стан дороги, дорожніх споруд, смуги відведення, елементів облаштування дороги, організації та безпеки руху, які відповідають вимогам норм та стандартів.
гривень. Станом на 01.01.2013 освоєно кошів у сумі 16 515,957 тис.гривень на проведення робіт по 18 об’єктах в населених пунктах області, зареєстрована кредиторська заборгованість становить 9 451 620,61 тис.гривень. На цей час кредиторська заборгованість становить 1 361,268 тис. гривень (документи подані на оплату в Головне управління ДКСУ у Чернівецькій області).

З початку 2013 року обсяг ямковості доріг загального користування склав 75,5 тис.м2. Причинами інтенсивного утворення ямковості у цьому році є тривала зима із значними опадами та майже щоденними переходами температури з плюсової на мінусову, недотримання міжремонтних термінів, пов’язаних з недофінансуванням дорожньої галузі. На сьогодні, ліквідовано ямковості на 37,6 тис.м2 або 49,8% протяжності доріг загального користування.

Службі автомобільних доріг у Чернівецькій області на 2013 рік передбачено фінансування у сумі 54,8 млн.грн. при потребі 76,8 млн.грн. на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування. Відповідно недофінансування становить 22 млн.грн.

Місцевими бюджетами області на 2013 рік на виконання робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг, заплановано 154,8 млн.грн., з них за рахунок коштів субвенції з державного бюджету – 55,9 млн.грн. Фактично за січень-травень цього року використано 29,4 млн.грн. або 19% від профінансованих сум через те, що проводились роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації та укладання договорів з підрядними організаціями та несвоєчасне проведення оплати платіжних доручень органами Державної Казначейської служби України.

Платіжне доручення - розрахунковий документ, що містить вимогу отримувача безпосередньо до платника, сплатити суму грошей та доручення платника банку, що його обслуговує, здійснити переказ визначеної платником суми грошей зі свого рахунка на рахунок отримувача.
Прое́ктно-кошто́рисна документа́ція (рос. проектно-сметная документация, англ. design specifications and estimates, designing estimates; нім. Entwurfs- und Kostenunterlagen f pl) - комплекс документів, що визначають місце будівництва (реконструкції) майбутнього об'єкта, його архітектурне, планувальне і конструктивне рішення, потребу в кадрах, будівельних матеріалах, машинах і обладнанні, коштах.
Державна казначейська служба України Державна казначейська служба України (до 28.03.2011 р. - Державне казначейство України) - центральний орган виконавчої влади України, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

На виконання Програми розбудови дорожньої мережі Чернівецької області на 2006-2015 роки, у 2012 році Службою автомобільних доріг забезпечено зимове утримання доріг у січні-березні 2012 року та здійснена підготовка до утримання доріг в осінньо-зимовий період 2012/2013 років. Виконувалися заходи з організації безпеки дорожнього руху та забезпечення належного санітарного стану на дорогах і в смузі відводу доріг.

Фінансування дорожніх ремонтно-будівельних робіт здійснювалось за рахунок коштів державного і обласного бюджетів.

Згідно із нормативними міжремонтними термінами по Чернівецькій області щорічно необхідно ремонтувати 1053,7 км доріг, із них капітальним ремонтом - 408,2 км, поточним - 645,5км.

Постійне недофінансування дорожнього господарства області не дозволяє проводити ремонти у відповідності до міжремонтних термінів. Неможливість дотримання міжремонтних термінів, фізичне старіння та знос доріг, значний ріст інтенсивності руху транспорту та його вантажопідйомності призвело до погіршення стану автомобільних доріг.

Для розробки доповнень до Програми було зобов`язано органи місцевого самоврядування, управління облдержадміністрації та окремі підприємства області розробити та надати заходи, направлені на реалізацію Програми, покращення стану мережі доріг.

Основним джерелом фінансування робіт на дорогах загального користування є державний бюджет. Через недофінансування дорожньої галузі (13-21% від потреби) спостерігається старіння та руйнування покриття існуючих доріг.

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.

Місце́ве самоврядува́ння - право та змога органів місцевого самоврядування в межах закону здійснювати регулювання й управління суттєвою часткою суспільних справ, які належать до їхньої компетенції, в інтересах місцевого населення.
Постанова Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України - нормативно-правовий акт Уряду України - Кабінету Міністрів.
2006 № 865 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» до переліку регіональних автомобільних доріг державного значення по Чернівецькій області ввійшли:

автодорога Р-62 від а/д Р-24 (Криворівня)-Вижниця-Сторожинець-Чернівці протяжністю 89,3 км в межах Путильського, Вижницького та Сторожинецького районів;

автодорога Р-63 від а/д Н-03 (Данківці)-Вартиківці-КПП «Сокиряни» протяжністю 88,7 км в межах Хотинського, Кельменецького та Сокирянського районів з під’їздами до КПП «Росошани» - 21,3км та до КПП «Ларга» - 1,8 км.

Інвентаризація доріг загального користування проведена. Перелік автомобільних доріг загального користування області затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2006 № 865.

Інвентаризація земель під автомобільними дорогами загального користування виконується Чернівецьким відділом комплексного проектування ДП „Укрдіпродор”. На даний час виготовлені графічні матеріали щодо постійного користування землею на 2559 га, оформлено 115 актів на право постійного користування землею площею 1229,7 га.

Право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Враховуючи те, що інвентаризація земель під автомобільними дорогами загального користування розпочалася у 2000 році, а в 2006, 2012 роках відбулися зміни мережі доріг (зміна напрямків, назв, переведення окремих доріг з місцевого значення у державне) окремі наявні акти потребують корегування.

Чернівецька область межує з Румунією та Молдовою. На українсько-румунському кордоні діє 6 пунктів пропуску, з яких один (КПП «Порубне») має статус міжнародного і під`їзд з удосконаленим типом покриття. Решта мають гравійні під`їзди. На кордоні з Молдовою розташовано 8 пунктів пропуску, з яких 4 мають статус міжнародних, 1 - міждержавний.

Щорічно Службою автодоріг виконуються заходи з покращення стану під`їзних доріг до пунктів пропуску через державний кордон України.

Державний кордон України - лінія і вертикальна поверхня, що проходить по цій лінії, визначає межі державної території, - суші, вод, надр, повітряного простору - тобто межі державної території України, просторові рубежі дії державного суверенітету України.

ДП «Укрдіпродор» розроблено техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) розвитку автомобільної дороги за напрямком Тернопіль-Чернівці-Тереблече (Порубне). Автомобільна дорога проходить в межах Тернопільської і Чернівецької областей і має вихід на міжнародний пункт пропуску «Порубне». По Чернівецькій області співпадає з міжнародною дорогою державного значення М-19 Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече(на Бухарест) та міжнародною автомагістраллю категорії Е Клайпеда-Каунас-Вільнюс-Ліда-Слонім-Кобрин-Луцьк-Чернівці-Сирет-…-Бухарест-…-Стара Загора-…-Александруполіс.

Цим ТЕО передбачені заходи, відповідні до європейських стандартів.

Європе́йський коміте́т зі стандартиза́ції (фр. Comité Européen de Normalisation, CEN) - міжнародна неприбуткова організація, основною метою якої є сприяння розвитку торгівлі товарами та послугами через розробку та запровадження європейських стандартів (євронорм, EN).
Їх реалізація поліпшить експлуатаційний стан автомобільної дороги, призведе до значного збільшення обсягів транзитних перевезень вантажів і пасажирів, збільшення фінансових надходжень до державного та місцевого бюджетів, покращення показників роботи автомобільного транспорту та зменшення негативного впливу на навколишнє середовище.

На дорогах загального користування є 616 мостів довжиною 12422 пм, із них на дорогах державного значення 295 шт довжиною 7080 пм, на місцевих – 321 шт довжиною 5342 пм. Переважна більшість мостів залізобетонні і кам`яні - 583шт (94%), решта металеві - 11 (2%) і дерев'яні - 22 (4%).

На цей час ведуться ремонтні роботи по мосту через р.

Довкілля, або бюрократично навко́лишнє приро́дне середо́вище - всі живі та неживі об'єкти, що природно існують на Землі або в деякій її частині (наприклад, навколишнє середовище країни). Сукупність абіотичних та біотичних факторів, природних та змінених у результаті діяльності людини, які впливають на живий світ планети.
Ремонт - процес зміни, відновлення, покращення будь-чого, доведення об'єкта до початкових характеристик (не слід плутати з реставрацією).
Дністер в


с. Атаки Хотинського району, кошторисна вартість яких становить
21 млн.
Хоти́нський райо́н - адміністративно-територіальна одиниця Чернівецької області України. Адміністративний центр - місто Хотин. Площа - 716 км². Дата утворення - вересень 1940 року. Населення становить 63 946 осіб (на 1 лютого 2013 року).
грн. На даний час на мосту цілодобово ведуться ремонтні роботи ТОВ ВП «Мост-1» із забезпеченням руху легкового транспорту по одній половині мосту. Роботи планується завершити у серпні поточного року.

Планом фінансування на 2013 рік передбачено


30 млн.грн. на роботи по автодорозі Н-03 Житомир-Чернівці (об’їзна дорога м.Хотин) загальною протяжністю 11 км.

У поточному році передбачається також виконати ремонт мосту через р. Дністер в с. Звенячин на автодорозі М-19 Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече протяжністю 262м, на що необхідно 12 млн. грн.

Дерев`яні мости повністю вичерпали свій технічний ресурс і потребують заміни.

Станом на 01.01.2013 обсяг незавершених робіт на повеневих об`єктах становить 336,2 млн.грн. в т.ч. на державних дорогах – 151,9 млн.грн., місцевих – 184,3 млн.грн.

Відсутність коштів веде до затримок відновлення та будівництва паводкових об`єктів, а також до можливої руйнації наступними паводками.

Забезпеченість філій ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» сучасною технікою на сьогоднішній день залишається недостатньою. Це впливає на якість виконаних робіт, стримує впровадження новітніх технологій та матеріалів.

На виконання доручення облдержадміністрації від 06.10.2011 «Про формування Регіональної програми розвитку дорожньої мережі на 2012-2015 роки» Службою автодоріг надані пропозиції щодо спрямування коштів обласного бюджету на ремонт і утримання доріг місцевого значення загального користування.

Розуміючи вкрай важкий стан дорожньої галузі області, обласною державною адміністрацією у 2012 році було виділено з бюджету області


10,2 млн.грн. на ремонт доріг загального користування краю, що становить майже 14% від загального фінансування Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області, що дало змогу відремонтувати мости (крім завершення укріплювальних робіт) через р. Сірет в с.Буденець та с. Зруб Комарівці, трубу в с. Тисовець, автомобільну дорогу в с.Білоусівка та багато інших об’єктів.

У зв’язку з незадовільним станом доріг області після зимового періоду дане питання позачергово було винесене 31.05.2013 на засідання колегії обласної державної адміністрації.



За незадовільну роботу з виконання ремонтних робіт на автомобільних дорогах загального користування Чернівецької області оголошено догани начальнику Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області І.Гаху та директору ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» В.Мицьці.

Зважаючи на недостатній контроль за станом ремонту доріг загального користування та неналежну координацію діяльності Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області і Дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» оголошено догану заступнику голови-керівнику апарату облдержадміністрації В.Бурлаці.

Зобов‘язано Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області та
ДП «Чернівецький облавтодор»
ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» вжити термінових заходів щодо завершення ремонтних робіт на автомобільних дорогах загального користування Чернівецької області.

Утворено Комісію з організації перевірки стану виконання ремонтних робіт на дорогах загального користування Чернівецької області під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації Г.К. Галиця, до складу якої ввійшли депутати Чернівецької обласної ради, керівники контролюючих та правоохоронних органів, голови райдержадміністрацій.

Правоохоро́нні о́ргани - державні органи, що на підставі законодавства держави здійснюють правоохоронну (правозастосовну та правозахисну) діяльність.
Черніве́цька о́бласть - область у південно-західній частині України. Утворена 7 серпня 1940 з північної, переважно українцями заселеної, частини Буковини і сусідньої частини Бессарабії (з Хотином). Розташована у межах Карпат, Передкарпаття (Буковинське Прикарпаття) та Покутсько-Бессарабської височини.

Було розроблено графіки виконання робіт з ліквідації ямковості на дорогах загального користування, районними державними адміністраціями здійснювався щоденний моніторинг виконання робіт з ямкового ремонту філіями. Департаментом фінансів облдержадміністрації проведено поглиблений аналіз стану використання коштів, які надходять до місцевих бюджетів області на виконання робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг.

Місце́вий бюдже́т - бюджет адміністративно-територіальної одиниці - області, району, міста, селища, села, затверджений відповідною радою. Місцевий бюджет області об'єднує обласний бюджет, бюджет районів і міст обласного підпорядкування.
У результаті здійснення цілодобового контролю за діяльністю галузі за період з 4 по 16 червня цього року було відремонтовано понад 19 тис. кв. м автошляхів загального користування, на що було використано понад 2,5 тис. тонн гарячої асфальтобетонної суміші.

Робота з ліквідації ямковості на автомобільних дорогах області триває.


Розпочато процес реформування дорожнього господарства, який передбачає розмежування функцій управління автомобільними дорогами загального користування державного та місцевого значення. Урядом планується передати автомобільні дороги місцевого значення до сфери управління Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних та Севастопольської міської держадміністрацій разом з обслуговуючими господарствами та запровадити нові підходи до утримання автомобільних доріг державного значення.

Після цієї реформи Мінінфраструктури формуватиме політику у дорожній галузі, Укравтодор здійснюватиме управління автомобільними дорогами загального користування державного значення, Уктрансінспекція здійснюватиме контроль якості дорожньо-будівельних робіт. Місцеві органи виконавчої влади здійснюватимуть управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.

Контроль якості продукції - встановлення відповідності продукції та процесів вимогам нормативно-технічної документації, зразкам-еталонам; інформація про перебіг виробничого процесу та підтримання його стабільності; захист підприємства від постачань недоброякісних матеріалів, енергоносіїв та ін.
Автоно́мія (грец. αυτος - «сам» і грец. νομος - «закон») - 1) наявна міра незалежності будь-якого явища від зовнішньої причини його зумовленості; 2) в етиці - стадія морального розвитку особистості, яка характеризується здатністю самостійно створювати або вибирати моральні правила для свого життя і поведінки; здатність людини як суб'єкта етичного відношення до самовизначення на основі власного світогляду, “власного законодавства”.
Викона́вча вла́да - одна з трьох гілок державної влади відповідно до принципу поділу влади. Розробляє і втілює державну політику, спрямовану на забезпечення виконання законів, та керує сферами суспільного життя.



Відповідно до розробленого Мінінфраструктури проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» у частині реформування системи державного управління автомобільними дорогами загального користування» передбачено делегування права з управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення місцевим державним адміністраціям, що дасть можливість посилити контроль за якістю будівельних робіт.
Держа́вне управлі́ння (публічне управління, англ. public administration) - є видом діяльності держави, здійснення управлінського організуючого впливу шляхом використання повноважень виконавчої влади через організацію виконання законів, здійснення управлінських функцій з метою комплексного соціально-економічного та культурного розвитку держави, її окремих територій, а також забезпечення реалізації державної політики у відповідних сферах суспільного життя, створення умов для реалізації громадянами їх прав і свобод. Державне управління є складовою політичного управління, тобто є процесом реалізації державної виконавчої влади як засобу функціонування будь-якої соціальної спільноти. У деяких країнах (наприклад, у Хорватії) цією діяльністю держави відає окреме міністерство.
Закон України - нормативно-правовий акт, який приймається Верховною Радою України більшістю голосів (для законів, що стосуються внесення змін до конституції, - конституційною більшістю голосів).
Зако́н (англ. law, англ. act, нім. Gesetz n) - нормативно-правовий акт вищої юридичної сили, що регулює найважливіші суспільні відносини шляхом встановлення загальнообов'язкових правил, прийнятий в особливому порядку (законодавчим), або безпосередньо народом.


Перший заступник голови

обласної державної адміністрації Г. Галиць




Скачати 113.92 Kb.

  • Кабінетом Міністрів України
  • Державного бюджету
  • Постановою Кабінету Міністрів України
  • у Чернівецькій області і Дочірнього підпри ємства «Чернівецький облавтодор»
  • у Чернівецькій області та ДП «Чернівецький облавтодор»
  • Чернівецької обласної ради
  • Закону України
  • Перший заступник голови обласної державної адміністрації Г. Галиць