Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Економічний бюлетень Посольства України в рп жовтень 2015 р. №108

Скачати 390.4 Kb.

Економічний бюлетень Посольства України в рп жовтень 2015 р. №108




Скачати 390.4 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації08.05.2017
Розмір390.4 Kb.
  1   2   3

Економічний бюлетень Посольства України в РП жовтень 2015 р. №108

_______________________________________________________________________




Посольство України

в Республіці Польща

тел. ( 4822) 629-47-97

факс: ( 4822) 622-47-43

e-mail: ekonom_pl@mfa.gov.ua

http://www.mfa.gov.ua/poland Варшава, жовтень 2015 р.

Економічний бюлетень

(за ІІІ квартал 2015 року)
1. Соціально-економічна ситуація в Республіці Польща


    1. Огляд економічних новин

    2. Соціально-економічне становище в Республіці Польща за 8 міс. 2015 р.


2. Українсько-польське економічне співробітництво
2.1. Торговельно-економічне співробітництво за 8 міс. 2015 р.

2.2. Інвестиційне співробітництво (станом на 1.07.2015 р.)


3. Пропозиції двостороннього співробітництва
3.1. Інформація про виставки та конференції в Польщі

3.2. Пропозиції співпраці польських компаній




1. Соціально-економічна ситуація в Республіці Польща


    1. Огляд економічних новин


Щодо проведення прес-конференції компанії «Метінвест»
7 липня 2015 р. проведено прес-конференцію компанії «Метінвест» для журналістів польських ЗМІ. Прес-конференція була присвячена відкриттю представництва компанії «Метінвест» у РП (м. Катовіце) - «Metinvest Polska». Українська компанія була представлена директором з продажу «Metinvest Holding» (м. Київ) Д.Ніколаєнком; генеральним директором «Metinvest Polska» В.
Генеральний директор (ГД) - термін для деяких корпоративних службовців в бізнес операціях. Крім того може бути офіційною назвою деяких керівників підприємств, найчастіше в закладах громадського харчування.
Задолинним; керівником напрямку стратегічних проектів «Metinvest Holding» (м. Київ) В.Бадамшиною. Також до участі у прес-конференції було запрошено Голову Польсько-Української господарчої палати Я.Пєхоту.

У своїх виступах представники компанії «Метінвест» поінформували про сучасний стан та результати діяльності вітчизняного підприємства, плани та перспективи розширення присутності на світових ринках металопродукції тощо. Зокрема, «Метінвест» має в Європі 20 торгових представництв та логістичних центрів, які розташовані в Бельгії, Болгарії, ФРН, Італії, Румунії, Швейцарії, Великій Британії, а також у Польщі.

Д.Ніколаєнко повідомив про те, що європейський ринок є пріоритетним для «Метінвест», оскільки обсяги продаж компанії складають 4,4 млн. тонн, що становить 34% загального обсягу виробництва металопродукції. При цьому, Польща займає друге місце з числа європейських країн за рівнем споживання продукції «Метінвест» (перше місце належить Італії). Польська економіка в останні роки показує позитивну динаміку розвитку, курс польського злотого залишається стабільним, що дозволяє розраховувати на позитивні результати від розвитку бізнес-діяльності «Метінвест» в Польщі.

Усього на території Європи станом на 2008 рік - 45 незалежних країн та 6 залежних територій.
Зло́тий (пол. złoty, zł, код: PLN) - національна валюта Польщі, яка ділиться на 100 грошів (пол. grosz). В минулому - назва золотих, потім срібних монет, також - грошово-рахунковий термін. Центральний банк - Національний банк Польщі.
У цьому контексті, представництво в РП дозволить забезпечити швидкий та ефективний сервіс для клієнтів компанії по всій Європі. Нове торгове представництво забезпечить клієнтам безпосередній доступ до безперервного постачання усієї гами продукції компанії «Метінвест», а також дозволить надавати послуги технічної підтримки і реалізовувати ефективні логістичні рішення.

Відповідаючи на запитання присутніх представників польських ЗМІ, В.Задолинний та В.Бадамшина поінформували про те, що «Метінвест» не планує розширювати мережу представництв у РП та на даний час не розглядає питання виходу на Варшавську біржу цінних паперів.

Ці́нні папе́ри (англ. securities) - документи, які засвідчують зобов'язальні відносини між особою, яка їх видала, та особою, яка є їхнім власником. Документ вважається цінним папером якщо відповідно до законодавства він може бути самостійним об'єктом прав.
Діяльність «Metinvest Polska» буде зосереджена на виконанні раніше укладених контрактів, а також пошуку нових партнерів як в РП, так і в країнах ЄС.



Щодо польсько-українсько-білоруського проекту „Відновлення магістрального водного шляху Е-40 на ділянці Дніпро-Вісла: від стратегії до планування”
29 липня ц.р. у Варшаві в приміщенні польського Сейму відбувся міжнародний семінар, на якому було презентовано польсько-українсько-білоруський проект „Відновлення магістрального водного шляху Е-40 на ділянці Дніпро-Вісла: від стратегії до планування”. У заході взяли участь керівники Міністерства навколишнього середовища і Міністерства інфраструктури та розвитку Польщі, депутати Сейму РП, науковці, економічні експерти, а також представники Міністерства інфраструктури України, Міністерства транспорту і комунікацій Білорусі та ПУ в РП.
Сейм (Сойм) - назва законодавчих органів у Великому Князівстві Литовському та першій Речі Посполитій, Карпатській Україні (1939), Польщі (1945–1990), Литві та Латвії (після 1920 р.); нижня палата парламенту в Польщі у 1921–1939 рр.
Міністерство інфраструктури України Міністерство інфраструктури України - утворене 9 грудня 2010 року шляхом реорганізації Міністерства транспорту та зв'язку України.

Згаданий проект, який було презентовано Морським інститутом


(м. Гданськ), виконуватиметься та фінансуватиметься за Програмою транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2007-2013 у рамках Європейського Інструменту Сусідства та Партнерства.
Транскордо́нне співробі́тництво - спільні дії, спрямовані на встановлення і поглиблення економічних, соціальних, науково-технічних, екологічних, культурних та інших відносин між територіальними громадами, їх представницькими органами, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами, відповідними органами влади інших держав у межах компетенції, визначеної їх національним законодавством.


Основні сигнали під час виступів учасників семінару:

- Загальний бюджет розробки проекту складає 912657 євро, з яких 821281 євро – фінансується з боку ЄС, а 91376 євро надійдуть від аплікантів та партнерів.

- Важливим чинником, що доводить доцільність відновлення судноплавства та модернізації водного шляху Дніпро-Вісла, є можливість його майбутнього безпосереднього з'єднання з європейською мережею внутрішніх водних шляхів за допомогою фрагмента водного шляху Е-70 на ділянці Одра-Вісла (до р. Бидгощ).

- Після приведення цієї ділянки до європейських стандартів стане можливим обслуговування річковим транспортом (один з найбільш дешевих і екологічних видів транспорту) експортно-імпортних товарних перевезень між Західною і Східною Європою, у т.ч.

Європе́йський коміте́т зі стандартиза́ції (фр. Comité Européen de Normalisation, CEN) - міжнародна неприбуткова організація, основною метою якої є сприяння розвитку торгівлі товарами та послугами через розробку та запровадження європейських стандартів (євронорм, EN).
Східна Європа Східна Європа - політичний та історико-географічний регіон Європи.
з Білорусі та України транзитом через Польщу в європейські країни, насамперед, скандинавські (основні товарні групи, обсяги яких оцінюються у мільйони тонн: вугілля, руда, вироби з металу, калійні добрива, поварена сіль, цукор, лісоматеріали).

- Реалізація проекту, зокрема, дозволить: прикордонним регіонам Польщі, Білорусі та України стати центром мультимодальних перевезень міжнародного значення; здійснювати транспортування до 4 млн. тонн вантажів, у т.ч. крупногабаритних, на рік, що оптимізує існуюче навантаження на залізничний та автомобільний транспорт; знизити емісію шкідливих речовин, які забруднюють навколишнє середовище;

Калійні добрива - речовини, які використовують для живлення сільськогосподарських рослин, основним поживним елементом яких є калій. Вміст калію в рослинах коливається від 0,4 до 6% сухої речовини і дуже багато його в бобових, буряках, картоплі, соняшнику, гречці.
Автомобіль Автомобі́ль, авто́ (від грец. αὐτός - сам і лат. mobilis - той, що рухається) - самохідна колісна машина, яка приводиться в рух встановленим на ній двигуном і призначена для перевезення людей, вантажу, буксирування транспортних засобів, виконання спеціальних робіт та перевезення спеціального устаткування безрейковими дорогами.
Довкілля, або бюрократично навко́лишнє приро́дне середо́вище - всі живі та неживі об'єкти, що природно існують на Землі або в деякій її частині (наприклад, навколишнє середовище країни). Сукупність абіотичних та біотичних факторів, природних та змінених у результаті діяльності людини, які впливають на живий світ планети.
повною мірою використати унікальний потенціал Дніпро-Бузького водного шляху для розвитку міжнародного річкового туризму та відповідної інфраструктури.

- У рамках польсько-українсько-білоруського проекту у березні 2014 р. створена Комісія з питань розвитку відновлення водного шляху Е-40, до складу якої увійшли представники згаданих вище міністерств, обласної влади, науково-дослідницьких інститутів, транспортно-логістичних компаній, природоохоронних організацій країн-учасників проекту.

- Наразі закінчується підготовка техніко-економічного обґрунтування проекту, яке, після його оцінки міжнародними експертами, у вересні ц.р. буде представлено на розгляд згаданої Комісії.

Заплановано, що заключна міжнародна конференція з питань реалізації проекту буде проведена спільно з ІІІ сесією Комісії у листопаді поточного року (місце проведення буде узгоджено країнами-учасниками додатково).

  1   2   3


Скачати 390.4 Kb.

  • Посольство України в Республіці Польща тел. ( 4822) 629-47-97 факс: ( 4822) 622-47-43 e-mail: ekonom
  • (за ІІІ квартал 2015 року) 1. Соціально-економічна ситуація в Республіці Польща
  • 2. Українсько-польське економічне співробітництво
  • 3. Пропозиції двостороннього співробітництва
  • 1. Соціально-економічна ситуація в Республіці Польща Огляд економічних новин
  • Щодо польсько-українсько-білоруського проекту „Відновлення магістрального водного шляху Е-40 на ділянці Дніпро-Вісла: від стратегії до планування”
  • Міністерства інфраструктури України
  • Основні сигнали під час виступів учасників семінару