Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Характеристика стану ринку ноутбуків в Україні Класифікація та асортимент ноутбуків

Скачати 353.84 Kb.

Характеристика стану ринку ноутбуків в Україні Класифікація та асортимент ноутбуків




Скачати 353.84 Kb.
Сторінка1/6
Дата конвертації10.03.2017
Розмір353.84 Kb.
  1   2   3   4   5   6


Зміст
Вступ

1. Характеристика стану ринку ноутбуків в Україні

2. Класифікація та асортимент ноутбуків

3. Коротка загальна та економічна характеристика ПП "Інгресс-Лайн"

4.

Асортимéнт (фр. assortiment - набір, комплект) - Склад і співвідношення окремих видів продукції підприємства, галузі виробництва або групи товарів. Асортимент продукції характеризує її склад щодо сортності та якості.

Ноутбук (англ. notebook - блокнот, блокнотний ПК) або лептоп (англ. laptop - lap - коліна, top - на верху) - портативний персональний комп'ютер, в корпусі якого об'єднані типові компоненти ПК, включаючи дисплей, клавіатуру і вказівний пристрій (звичайно сенсорна панель або тачпад), а також акумуляторні батареї.

Еконо́міка або економічні науки (від дав.-гр. οἶκος, oíkos - «дім» та дав.-гр. νόμος - «закон») - комплекс суспільних наукових дисциплін про господарство, а саме - про організацію та управління матеріальним виробництвом, ефективне використання ресурсів, розподіл, обмін, збут і споживання товарів та послуг.

Аналіз асортименту ноутбуків у магазині ПП "Інгресс Лайн"

5. Взаємозалежність споживчих властивостей та формування ціни ноутбуків

Висновки

Використана література

Додаток А

Вступ

Історія персонального комп'ютера (ПК) нараховує всього близько 20 років. Але за цей час він увійшов у повсякденне життя, без нього неможливо уявити бізнес-процеси, завдяки йому мільйони людей отримали миттєвий зв'язок з усім світом через Інтернет.

Виробництво і продаж ПК зростають рекордними темпами. Згідно з даними дослідницьких компаній IDC та Gartner, ринок зросте більше, ніж передбачалося. Аналітики зазначають, що зростання світового ринку відбувається переважно за рахунок продажу ноутбуків, а не настільних комп’ютерів. За оцінками IDC, лідером ринку є компанія Dell, за якою йдуть Hewlett-Packard та IBM.

Про́даж - це оплатна передача майна однією особою у власність іншій особі.

Аналі́тик - фахівець, який займається аналізом даних в конкретній галузі або дослідженнями та узагальненями в певній сфері діяльності. Він мусить досконало володіти специфічними методами аналізу, притаманними даній галузі.

Бі́знес-проце́с (англ. Business Process) - будь-яка діяльність, що має вхідний продукт, додає вартість до нього, та забезпечує вихідний продукт для внутрішнього або зовнішнього споживача. Зміст 1 Опис 2 Моделювання та симуляція 3 Автоматизація та комп'ютеризація бізнес-процесів 4 Див.

Дослі́дження, до́сліди - (широко розуміючи) пошук нових знань або систематичне розслідування з метою встановлення фактів; (вузько розуміючи) науковий метод (процес) вивчення чого-небудь.

Світ - назва планети Земля з людської точки зору, як місце заселене людськими істотами. Термін часто вживається для означення суми людського досвіду та історії, людського стану взагалі. На земній кулі проживає понад 7 мільярдів людей.

Hewlett-Packard (читається: /ˌhjulətˈpækərd/, HP) - велика технологічна компанія зі штаб-квартирою в Пало-Альто (Каліфорнія, США). HP є світовим постачальником ключових технологій для корпоративних замовників і кінцевих користувачів.

Ринок ноутбуків розвивався останніми роками найбільш динамічно. Це підтверджують і результати аналітичних досліджень: сектор мобільних ПК демонструє надзвичайно високі темпи зростання і значно випереджає темпи продажів настільних ПК. І в Україні портативний ПК давно перестав бути предметом розкоші. І хоча ноутбуки все ще поступаються настільним комп'ютерам в обчислювальній потужності, вони набагато зручніше в експлуатації.

Вітчизняний ринок ноутбуків росте приблизно на 100% в рік. Це обумовлено цілим рядом чинників: зниженням загального рівня цін на лептопи і переходом все більшого числа користувачів десктопів на ноутбуки; приходом на ринок нових брендів і зростанням популярності мобільних систем за рахунок їх маркетингових зусиль. Саме це і обумовлює актуальність обраної теми роботи: "Характеристика та класифікація асортименту ноутбуків на прикладі магазині ПП "Інгресс Лайн"".

Слід зазначити, що при виборі ноутбука перевага в першу чергу віддається зовсім не торговій марці.

Пра́ця - цілеспрямована діяльність людей зі створення матеріальних і духовних благ, необхідних для задоволення потреб кожного індивіда і суспільства в цілому.

Актуа́льність (від лат. actualis - справжній, теперішній, сучасний, важливий у даний момент, злободенний, назрілий) - абстрактний іменник до прикметника «актуальний». Актуальність - важливість, значимість чого-небудь на сьогодні, сучасність, злободенність.

Ма́ркетинг (англ. marketing) - це діяльність, спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів.

Кори́стува́ч - той, хто користується чим-небудь - майном, землею, комп'ютером тощо.

Популярність (від лат. populares, від populus - народ) - висока ступінь популярності чогось або когось у певній галузі. На виникнення популярності в деяких випадках впливає мода, і навпаки. Так само, як і мода, популярність прив'язана до певного і, як правило, невеликого відрізку часу.

Знак для товарів і послуг, також товарний знак, торгова марка, торговельна марка, англ. trademark - позначення, знак за яким товари та послуги одних осіб відрізняються від товарів та послуг інших осіб.

Покупці ноутбуків бізнес-класу, як правило, достатньо грамотні і досвідчені користувачі, і точно знають, що хочуть одержати. Бізнес-ноутбуки –– наймасовіший як по асортименту, так і по обсягу продажів сегмент даного ринку. Для покупців основними аргументами на користь вибору моделі є якісні характеристики –– тип процесора, об’єм оперативної пам'яті і т.д. Деякі клієнти звертають увагу і на чіпсет. А торгова марка в пріоритетах відсовується на задній план.

Бізнес-автомобіль (клас E, англ. executive car) - це автомобіль, за розмірами більший, ніж невеликий бізнес-автомобіль, але менший, ніж люкс-автомобіль.

Пріоритет (рос. приоритет, англ. priority, нім. Priorität f) -

Інакше йде справа з ноутбуками еліт-класу: тут основним мотиватором покупки є імідж, тому популярність торгової марки має велике значення.

Торгі́вля - процес обміну товарами, послугами, цінностями і грошима. У широкому значенні - вид підприємницької діяльності, пов'язаний з купівлею-продажем товарів.

Метою написання роботи виступає надання товарознавчої характеристики асортименту ноутбуків.

Виходячи з поставленої мети, в роботі слід вирішити наступні завдання:



  1. Охарактеризувати стан ринку ноутбуків в Україні

  2. Навести класифікацію та асортимент ноутбуків

  3. Дати загальну та економічну характеристику об’єкту дослідження

  4. Провести аналіз асортименту ноутбуків у магазині об’єкта дослідження

  5. Визначити взаємозалежність споживчих властивостей та формування ціни ноутбуків

Об’єктом дослідження в роботі виступає асортимент ноутбуків в магазині ПП "Інгресс Лайн".

Предметом дослідження є його характеристика та класифікація



  1   2   3   4   5   6


Скачати 353.84 Kb.

  • Зміст Вступ 1 . Характеристика стану ринку ноутбуків
  • Hewlett-Packard