Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Інформація для пасажирів Costa Cruises Зміст бронювання огляд круїзної компанії

Інформація для пасажирів Costa Cruises Зміст бронювання огляд круїзної компанії




Сторінка1/5
Дата конвертації10.03.2017
Розмір0.66 Mb.
ТипІнформація
  1   2   3   4   5



Зміст

1.    БРОНЮВАННЯ




1.1.   Огляд круїзної компанії

1.2.   Круїзи з російськомовними координаторами та російськомовними екскурсіями

1.3.   Особливості

1.4.   Рейтинг та відгуки

1.5.   Регіони та сезони

1.6.   Лайнери: класи, основні особливості

1.7.   Що включено у вартість

1.8.   Що не включено у вартість

1.9.   Портовий збір

1.10.                  Зберігання цінних речей

1.11.                   Сервісний збір / чайові

1.12.                   Додаткові витрати на борту / під час морської подорожі

1.13.                   Умови бронювання

1.14.                   Вимоги щодо стану здоровя пасажирів

1.15.                   Які діють обмеження під час вагітності?

1.16.                   Візова підтримка

1.17.                   Трансфери із аеропорту в круїзний порт

1.18.                   Найбільш популярні порти посадки

1.19.                   Рішення по авіаперельоту

1.20.                   Прибуття в портове місто до початку круїзу

1.21.                   Екскурсії від круїзних компаній (компанії є незалежними підрядниками)

1.22.                   Програма лояльності







2.    ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ (Onboard Packages)







3.    СТРАХУВАННЯ




3.1.   Комплексне туристичне страхування

3.2.   Страхування від невиїзду

3.3.   Страхування багажу

3.4.   Страхування від круїзної компанії







4.    ПІСЛЯ БРОНЮВАННЯ / ПІДГОТОВКА ДО КРУЇЗУ




4.1.   Підготовка документів

4.2.   Круїзні документи (квиток на посадку)

4.3.   Вимоги до паспорту і візи

4.4.   Додаткові послуги, які можна забронювати завчасно

4.5.   Онлайн реєстрація Check-in

4.6.   Рекомендований одяг

4.7.   Підготовка багажу. Заборонені речі

4.8.   Здача багажу

4.9.    Багажні бірки

4.10.                   Круїз з неповнолітніми та особами у віці до 21 року

4.11.                   Вакцинація

4.12.                   Основні завдання до круїзу







5.    ПОСАДКА НА ЛАЙНЕР І ПЕРШИЙ ДЕНЬ НА БОРТУ




5.1.   Прибуття в круїзний термінал

5.2.   Паркування

5.3.   Час посадки

5.4.   Запізнення на лайнер

5.5.   Здача багажу в терміналі і доставка в каюту

5.6.   Бортовий рахунок

5.7.   Комбіновані круїзи

5.8.   Реєстрація в терміналі Check-in

5.9.   Якщо Ви загубили круїзну карту

5.10.                   Збір закордонного паспорта

5.11.                   Готовність каюти

5.12.                   Обід в день посадки

5.13.                   Спеціальні пакети послуг для урочистих подій

5.14.                   Презентація круїзу і екскурсія по лайнеру

5.15.                   Обмін валюти та банкомати на лайнері

5.16.                   Мова на борту

5.17.                   Отримання програми дня

5.18.                   Навчальна тривога







6.    НА БОРТУ КРУЇЗНОГО ЛАЙНЕРА




6.1.   Правила перебування на лайнері

6.2.   Ресепшн. Guest Service

6.3.   Програма дня

6.4.   Фотографії і відео на борту

6.5.   Комплектація каюти

6.6.   Ресторани, кафе і бари на борту, харчування в яких включено у вартість круїзу

6.7.   Пакети харчування в тематичних ресторанах

6.8.   Зміни харчування

6.9.   Дієти

6.10.                   Басейни

6.11.                   Спа

6.12.                   Дрес код

6.13.                   Тварини

6.14.                   Напої, які включені у вартість круїзу

6.15.                   Алкоголь на борту

6.16. Спорт та активний відпочинок

6.17.                   Дитячі програми і анімація

6.18.                   Програми для тінейджерів

6.19.                   Куріння на борту

6.20.                   Медичне обслуговування на борту

6.21.                   Телефонний зв'язок на лайнері

6.22.                   Мобільний додаток для смартфонів

6.23.                   Інтернет і WiFi на борту

6.24.                   Хімчистка. Пральня. Прасування

6.25.                   Гості з обмеженими фізичними можливостями

6.26.                   Самостійне відвідування портових міст

6.27.                   Відповідальність за особисту безпеку на березі

6.28.                   Повернення на борт

6.29.                   Капітанський коктейль

6.30.                   Якірна стоянка

6.31.                   Зміни розкладу

6.32. Контактні дані лайнерів

6.33. Програми і додатки для смартфонів

6.34. Висадка пасажирів




7.       ПОВНОВАЖЕННЯ КАПІТАНА СУДНА



_______________________________________________________________________________________

1.1.   Огляд круїзної компанії

На борту лайнерів Costa Cruises створені всі умови для відпочинку гостей різних вікових груп. Для дітей працюють ігрові центри, передбачений басейн, розважальні зони тощо. Ви зможете відвідати казино, дискотеку, SPA-центр, торгову галерею, одне з театральних дійств чи сценічних шоу.

Відпочи́нок, дозвілля - проведення часу, метою якого є відновлення нормального стану організму.
Теа́тр (від фр. théâtre < грец. θέατρον - «місце видовища») - вид сценічного мистецтва, що відображає життя в сценічній дії, яку виконують актори перед глядачами, а також установа, що здійснює сценічні вистави певним колективом артистів і приміщення, будинок, у якому відбуваються вистави.
Крім того, на лайнерах працюють туристичні бюро, де можна замовити екскурсії з оглядом визначних місць в портових містах.

У вартість круїзу входять проживання у каюті вибраної категорії, харчування та розважальні заходи. Додаткова плата стягується за пакети напоїв та ряд побутових послуг. Діти можуть подорожувати з батьками безкоштовно, необхідно сплатити лише портовий збір.

Вас очікують порти Західного Середземномор’я, Північної Європи, Карибського басейну, Близького Сходу, Південної Америки та Східної Азії.

По́слуги - це дії, результат яких споживається в процесі їх надання. Вони становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
По́бут - позавиробнича сфера діяльності людей, пов'язана з задоволенням ними своїх власних матеріальних та культурних потреб (житло, одяг, їжа, відпочинок тощо). Побут також охоплює звичаї, обряди, традиції, які відображають особливості життя конкретного класу, нації, народності, етнічної групи.
За́хід (сторона заходу Сонця) - одна з чотирьох головних точок горизонту, точка де пересікаються математичний горизонт та небесний екватор, що розташований ліворуч від спостерігача, що стоїть обличчям на північ.
Кариби (англ. Caribbean; застаріла назва - Вест-Індія від англ. West Indies, букв. «Західна Індія») - група островів в Атлантичному океані між Північною і Південною Америкою. Належить до Північної Америки.
Північна Європа Півні́чна Євро́па - частина Європейського континенту, що охоплює північні його регіони.
Півде́нна Аме́рика (ісп. América del Sur, Sudamérica, Suramérica, порт. América do Sul, англ. South America, нід. Zuid-Amerika, фр. Amérique du Sud, гуар. Ñembyamérika, кеч. Urin Awya Yala, Urin Amerika) - материк, розташований в Західній, Південній і частково в Північній півкулях планети Земля.
В переліку цікавих пропозицій також трансатлантичні круїзи, подорожі Тихим та Індійським океанами.
Подорож - переміщення якоюсь певною територією з метою її вивчення, а також із загальноосвітньою, пізнавальною, спортивною цілями.
Населення Індії. Чисельність населення країни 2015 року становила 1,252 млрд осіб (2-ге місце у світі після Китаю). Чисельність індійців стабільно збільшується, народжуваність 2015 року становила 19,55 ‰ (87-ме місце у світі), смертність - 7,32 ‰ (118-те місце у світі), природний приріст - 1,22 % (98-ме місце у світі) .
По́пит і пропози́ція (правильно українською: попит і пропонування) - економічна модель, що описує процес ціноутворення на ринку. Ця модель вводить поняття попиту та пропозиції як універсальні характеристики ринку та доводить, що, за умовами певних припущень, ці характеристики урівноважуються та приводять до встановлення певної ціни на даний товар.
Індійський океан Інді́йський океа́н - третій за розміром океан на Землі, між Африкою, Азією, Австралією та Антарктидою і займає близько 20% водної поверхні Землі

На лайнерах Costa Cruises Вам запропонують зовнішні та внутрішні каюти, сьюти з верандами або балконами, номери з прямим доступом до SPA-центру. Кількість кімнат тої чи іншої категорії, їх площа та перелік зручностей залежать від конкретного судна.

Вера́нда (англ. veranda, з інд. варанда, від перс. барамда‎ - галерея) - слово, що в залежності від контексту може означати: Прибудоване до будинку або вбудоване приміщення з окремим перекриттям, яке відкрите з одного чи кількох боків і не опалюється.
Балко́н (фр. balcon < італ. balcone < дав.-в.-нім. balko - «балка», «колода») - виступаючий з площини стіни фасаду огороджений майданчик, який слугує для відпочинку в літню пору року. Балкони обладнані поручнями (або низькими стійками) і сполучені дверима з внутрішнім приміщенням.
Кількість - в Арістотелівській логіці друга з 10 категорій (класів, розрядів, які спрощують процес розумового визначення будь-якої речі), побічна обставина матеріальних речей , за допомогою якої вони поширюються в просторі, вимірюються якоюсь математичною нормою і здатні бути поділеними на окремі частини.


Флотилія Costa Cruises нараховує 15 лайнерів:

Клас Voyager : Costa Voyager

Клас Classica: Costa Classica, Costa NeoRomantica

Клас Sky: Costa Victoria
Клас Spirit: Costa Atlantica, Costa Mediterranea

Клас Fortuna: Costa Fortuna, Costa Magica

Клас Concordia: Costa Serena, Costa Pacifica, Costa Favolosa, Costa Fascinosa

Клас гибрид Spirit/Vista: Costa Luminosa, Costa Deliziosa

Найновіший лайнер: Costa Diadema (2012)

  1   2   3   4   5



  • _______________________________________________________________________________________ 1.1. Огляд круїзної компанії
  • Карибського басейну