Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Інформація для пасажирів msc зміст бронювання огляд круїзної компанії Круїзи з російськомовними координаторами та російськомовними екскурсіями

Інформація для пасажирів msc зміст бронювання огляд круїзної компанії Круїзи з російськомовними координаторами та російськомовними екскурсіями




Сторінка1/5
Дата конвертації25.03.2017
Розмір0.82 Mb.
ТипІнформація
  1   2   3   4   5



Зміст

1.    БРОНЮВАННЯ




1.1.   Огляд круїзної компанії

1.2.   Круїзи з російськомовними координаторами та російськомовними екскурсіями

1.3.   Особливості

1.4.   Рейтинг та відгуки

1.5.   Регіони та сезони

1.6.   Лайнери: класи, основні особливості

1.7.   Що включено у вартість

1.8.   Що не включено у вартість

1.9.   Портовий збір

1.10.                  Зберігання цінних речей

1.11.                   Сервісний збір / чайові

1.12.                   Додаткові витрати на борту / під час морської подорожі

1.13.                   Умови бронювання

1.14.                   Вимоги щодо стану здоровя пасажирів

1.15.                   Які діють обмеження під час вагітності?

1.16.                   Візова підтримка

1.17.                   Трансфери із аеропорту в круїзний порт

1.18.                   Найбільш популярні порти посадки

1.19.                   Рішення по авіаперельоту

1.20.                   Прибуття в портове місто до початку круїзу

1.21.                   Екскурсії від круїзних компаній (компанії є незалежними підрядниками)

1.22.                   Програма лояльності







2.    ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ (Onboard Packages)







3.    СТРАХУВАННЯ




3.1.   Комплексне туристичне страхування

3.2.   Страхування від невиїзду

3.3.   Страхування багажу

3.4.   Страхування від круїзної компанії







4.    ПІСЛЯ БРОНЮВАННЯ / ПІДГОТОВКА ДО КРУЇЗУ




4.1.   Підготовка документів

4.2.   Круїзні документи (квиток на посадку)

4.3.   Вимоги до паспорту і візи

4.4.   Додаткові послуги, які можна забронювати завчасно

4.5.   Онлайн реєстрація Check-in

4.6.   Рекомендований одяг

4.7.   Підготовка багажу. Заборонені речі

4.8.   Здача багажу

4.9.    Багажні бірки

4.10.                   Круїз з неповнолітніми та особами у віці до 21 року

4.11.                   Вакцинація

4.12.                   Основні завдання до круїзу







5.    ПОСАДКА НА ЛАЙНЕР І ПЕРШИЙ ДЕНЬ НА БОРТУ




5.1.   Прибуття в круїзний термінал

5.2.   Паркування

5.3.   Час посадки

5.4.   Запізнення на лайнер

5.5.   Здача багажу в терміналі і доставка в каюту

5.6.   Бортовий рахунок

5.7.   Комбіновані круїзи

5.8.   Реєстрація в терміналі Check-in

5.9.   Якщо Ви загубили круїзну карту

5.10.                   Збір закордонного паспорта

5.11.                   Готовність каюти

5.12.                   Обід в день посадки

5.13.                   Спеціальні пакети послуг для урочистих подій

5.14.                   Презентація круїзу і екскурсія по лайнеру

5.15.                   Обмін валюти та банкомати на лайнері

5.16.                   Мова на борту

5.17.                   Отримання програми дня

5.18.                   Навчальна тривога







6.    НА БОРТУ КРУЇЗНОГО ЛАЙНЕРА




6.1.   Правила перебування на лайнері

6.2.   Ресепшн. Guest Service

6.3.   Програма дня

6.4.   Фотографії і відео на борту

6.5.   Комплектація каюти

6.6.   Ресторани, кафе і бари на борту, харчування в яких включено у вартість круїзу

6.7.   Пакети харчування в тематичних ресторанах

6.8.   Зміни харчування

6.9.   Дієти

6.10.                   Басейни

6.11.                   Спа

6.12.                   Дрес код

6.13.                   Тварини

6.14.                   Напої, які включені у вартість круїзу

6.15.                   Алкоголь на борту

6.16. Спорт та активний відпочинок

6.17.                   Дитячі програми і анімація

6.18.                   Програми для тінейджерів

6.19.                   Куріння на борту

6.20.                   Медичне обслуговування на борту

6.21.                   Телефонний зв'язок на лайнері

6.22.                   Мобільний додаток для смартфонів

6.23.                   Інтернет і WiFi на борту

6.24.                   Хімчистка. Пральня. Прасування

6.25.                   Гості з обмеженими фізичними можливостями

6.26.                   Самостійне відвідування портових міст

6.27.                   Відповідальність за особисту безпеку на березі

6.28.                   Повернення на борт

6.29.                   Капітанський коктейль

6.30.                   Якірна стоянка

6.31.                   Зміни розкладу

6.32. Контактні дані лайнерів

6.33. Програми і додатки для смартфонів

6.34. Висадка пасажирів




7.       ПОВНОВАЖЕННЯ КАПІТАНА СУДНА


_______________________________________________________________________________________

1.1.   Огляд круїзної компанії

MSC – це італійська круїзна компанія, яка пропонує своїм гостям винятковий комфорт, гостинність та широкий асортимент розваг на борту кожного лайнера. Основний лозунг звучить – «Mediterranean way of life». Він підкреслює головний підхід до оформлення інтер’єру - стримана елегантність у кожній деталі. Це допомагає створити на лайнерах ненав’язливу атмосферу комфорту і затишку.

Круїзи MSC Cruises відрізняє вишуканий дизайн корабельних приміщень, бездоганний сервіс, відмінна європейська кухня, прекрасні розважальні програми, одним словом, «зроблено в Італії».

Флот MSC вважається найсучаснішим у Європі. Ви можете обрати подорож на одному із 12 розкішних інноваційних лайнерів. Один із пріоритетів компанії – послідовне дотримання політики захисту навколишнього середовища.

Охоро́на довкі́лля (англ. environmental protection / control / conservation, нім. Umweltwissenschaften) - система заходів щодо раціонального використання природних ресурсів, збереження особливо цінних та унікальних природних комплексів і забезпечення екологічної безпеки.



Лайнери круїзної компанії MSC:

  1. MSC Preziosa

  2. MSC Divina

  3. MSC Splendida

  4. MSC Fantasia

  5. MSC Poesia

  6. MSC Magnifica

  7. MSC Orchestra

  8. MSC Musica

  9. MSC Opera

  10. MSC Lirica

  11. MSC Sinfonia

  12. MSC Armonia

1.2. Круїзи з російськомовними координаторами та російськомовними екскурсіями

Під час круїзів з російськими групами на борту присутній російськомовний хостесс, до якого Ви в будь-який момент зможете звернутися за допомогою. Для Вас будуть організовані щоденні інформаційні зустрічі, включаючи найбільш важливі - зустріч після посадки на лайнер і зустріч перед сходом з лайнера. Спеціально для Вас всі основні інформаційні матеріали будуть представлені російською мовою: меню в ресторанах за вечерею, щоденні програми дня, інформаційні листи в каюті.

Росі́йська мова (рос. русский язык) - слов'янська мова, належить до групи східнослов'янських мов разом з українською та білоруською мовами; одна з шести офіційних мов ООН.
Також у Вас в каюті буде супутниковий телевізійний канал російською мовою, крім різних європейських каналів. Традиційно особливу увагу приділено екскурсійній програмі (за доплату) російською мовою, складеної спеціально для російськомовних туристів.



1.3.   Особливості

  • Кораблі компанії відрізняються вишуканим стилем і гостинністю в кращих італійських традиціях, красивим декором, сучасним дизайном і високоякісними матеріалами, такими як мармур, кристали Сваровскі, деревина волоського горіха, онікс.
    Горіх волоський,горіх грецький (Juglans regia L.) - високе могутнє дерево родини горіхових (Juglandaceae) (до 30-35 м заввишки) з кулеподібною, розлогою кроною. Може використовуватися як лікарська рослина.


  • Стрімкий розвиток компанії: У 2012 році флот компанії налічував 11 кораблів, в 2013 році - 12, очікується будівництво двох нових лайнерів: MSC Meraviglia у 2022 році та MSC Seaside у 2017 році.

  • 70% зовнішніх кают на кораблях класу Musica і 80% кают на кораблях класу Fantasia з балконами.

  • Діти подорожують безкоштовно (оплачується тільки портовий збір)

1.4.   Рейтинг та відгуки

За даними сайту Cruise Critic рейтинг круїзної компанії MSC Cruises складає 53%


Оцінки туристів з усього світу послуг на борту лайнерів круїзної компанії Costa Cruise за 5-ти бальною шкалою:
Харчування – 3
Громадські місця – 4
Каюти – 4
Розваги – 3
Співвідношення ціни та якості – 3
Обслуговування - 3


1.5.   Регіони та сезони

КРУЇЗНІ РЕГІОНИ І СЕЗОНИ

«ЗИМА»: листопад-квітень



Регіон

Сезон

  1. Західне Середземномор’я

Квітень-листопад/круглий рік

  1. Східні Кариби

Листопад-квітень/круглий рік

  1. Західні Кариби

Листопад-квітень/круглий рік

  1. Багами

Листопад-квітень/круглий рік

  1. Південна Америка

Листопад-квітень

  1. Гаваї

Круглий рік

  1. Центральна Америка и Панамський канал

Листопад-квітень

  1. ОАЕ і Персидська затока

Листопад-квітень

  1. Азія

Листопад-квітень

  1. Африка та Індійський океан

Листопад-квітень

«ЛІТО»: квітень-жовтень

Регіон

Сезон

  1. Західне Середземномор’я

Квітень-листопад/круглий рік

  1. Східне Середземномор’я

Квітень-листопад/круглий рік

  1. Північна Європа

Травень-вересень

МІЖСЕЗОННЯ




Регіон

Місяці

  1. Із Європи в Карибський басейн / Пд. Америку

жовтень-листопад

  1. Із Карибського басейну / Пд. Америки в Європу

березень-квітень



1.6.   Лайнери: класи, основні особливості

Як правило, круїзні компанії поділяються на три основні класи: стандарт, преміум та люкс.
Варто зауважити, що поділ круїзних операторів по класах досить умовний. Кораблі навіть всередині однієї компанії можуть сильно відрізнятися один від одного і навіть на одному кораблі різні зміни екіпажу залишать різне враження.

До класу «Стандарт» відносяться:

  • Norwegian Cruise Line

  • Pullmantur Cruises

  • Royal Caribbean Cruises

  • Costa Cruises

  • MSC Cruises

  • Celestyal Cruises

  • Carnival Cruise Line

Основні особливості:

  • велика пасажиромісткість судна (від 2000 пасажирів)

  • каюти невеликого розміру

  • орієнтованість на сімейний відпочинок (діти часто їдуть безкоштовно; наявність дитячих ігрових клубів, майданчиків і басейнів)

  • відносно невисока ціна круїзів

  • рівень сервісу 3-4 зірки

  • типові порти заходу, кільцеві маршрути

  • прагнення компаній до мінімізації витрат




До класу «Преміум» належать такі круїзні компанії:

  • Oceania Cruises

  • Celebrity Cruises

  • Princess Cruises

  • Holland America Line

  • Disney Cruise Line

Основні особливості:

  • менша заповнюваність лайнеру, більше обслуговуючого персоналу на одного пасажира

  • покращене харчування, наявність делікатесів (хамон і суші в вільному доступі в буфеті; лобстери, ескарго, краби в меню вечері; екзотичні фрукти і ягоди на сніданку)

  • рівень сервісу 4-5 зірок

  • наявність умов для сімейного відпочинку, але орієнтованість більше на дорослих пасажирів

  • більш тривалі, в середньому, круїзи з незакольцованнимі маршрутами, які можна з'єднувати в кілька круїзів.

  • стратегія на підтримку певного рівня якості, ніж на мінімізацію витрат

До класу «Люкс» належать такі круїзні компанії:

  • Crystal Cruises

  • Silversea

  • Ponant Yacht Cruises & Expeditions

  • Regent Seven Seas Cruises

  • SeaDream Yacht Club

  • Azamara Club Cruises

Основні особливості:

  • невеликі розміри кораблів (300-800 пасажирів)

  • великі каюти, іноді тільки сьюти

  • висока кухня

  • відсутність орієнтації на сімейний відпочинок

  • ексклюзивний персоналізований сервіс рівня 5 зірок

  • орієнтація на високий рівень якості

  • висока вартість круїзів

  • екзотичні маршрути круїзів

  • стоянки більше одного дня - «з ночівлею» у всесвітньо відомих портах, таких як Барселона, Венеція, Стамбул та ін.

  • тематичні маршрути (більшість розкладів не повторюються, на відміну від інших класів).

  • унікальні берегові екскурсії, які проводяться для груп чисельністю не більше 25 осіб.

  • деякі алкогольні напої можуть входити у вартість.
    Спиртні́ напо́ї, або алкогольні напо́ї - п'янкі рідини, основою яких є етанол (етиловий спирт), безбарвна рідина C2Н5OH. Вино, сидр, херес містять спирт, отриманий шляхом прямої ферментації цукру фруктів дріжджами.


  • індивідуальна увага до всіх потреб гостя і надання сервісу найвищого рівня.

Люкс

Круїзні лайнери класу «Люкс» - найменші за розміром і вміщають від 300 до 1000 пасажирів, а співвідношення обслуговуючого персоналу і кількості гостей становить зазвичай не більше 2:3, наприклад, на лайнері Silver Spirit (Silversea) 540 пасажирів обслуговує 376 членів екіпажу. На борту лайнерів класу «Люкс» екіпаж докладає всіх зусиль, щоб перевершити очікування гостей. Вишукані інтер'єри, чудова кухня від кращих шеф-кухарів світу, сервіс неперевершеної якості - кожна дрібниця ретельно продумана для задоволення потреб клієнтів. Кухня на борту нічим не поступається кращим всесвітньовідомим ресторанам. Свіжі продукти і майстерність кухарів поєднується з неймовірним естетичним оформленням класичних і еклектичних страв, рецепти для яких збираються з різних регіонів світу, відвідуваних під час круїзу. Вартість круїзів на лайнерах люкс-класу відповідає найвищому рівню сервісу п'яти- і шестизіркових готелів, вишуканої кухні і розкішним каютам, з індивідуальним обслуговуванням батлера (дворецького).



1.7.   Що включено у вартість

  • Розміщення в каюті обраної категорії * на весь період круїзу;

  • Харчування на борту, починаючи з вечері в перший день круїзу і закінчуючи сніданком в останній день (щодня: сніданок, обід, вечеря, полуденний і опівнічний буфети), вода, чай і кава з автоматів цілодобово в зоні буфету;

  • Розважальні заходи на борту;

  • Відвідування громадських приміщень лайнера (включаючи басейни, джакузі біля басейнів, самостійне користування тренажерами в фітнес залі, спортмайданчики);

  • Послуги вихователів для дітей в міні-клубах;

  • Транспортування багажу в портах початку і закінчення круїзу;

  • Користування плавзасобами для посадки і висадки в портах, де лайнер не причалює до пристані.

Для пасажирів, які проживають в каютах з можливостями AUREA і MSC Yacht Club, передбачений розширений спектр включених послуг, включаючи спеціалізовані пакети напоїв.

* Звертаємо увагу, що круїзна компанія не гарантує пасажирам збереження номера заброньованої каюти і завжди залишає за собою право надати іншу каюту тієї ж категорії або категорії вище (в тому числі це стосується випадку, коли круїзний квиток з номером каюти вже виписаний). При цьому круїзна компанія вживає всіх зусиль, щоб уникнути зміни номера каюти.



1.8.   Що не включено у вартість

Додатково оплачуються портові збори (вказані в таблиці цін, оплачуються обов'язково при бронюванні круїзу), авіапереліт, трансфери, готелі до і після круїзу, консульські збори, страховки, напої в основних ресторанах лайнера (включені тільки вода, чай і кава з автоматів в зоні буфету), напої в барах, берегові екскурсії, казино, відеоігри, телефон, Інтернет, гольф-симулятор, сервісний збір на борту, користування міні-баром в каюті, покупки в магазинах, послуги фотографів і інструкторів в фітнес залі (налаштування тренажерів, індивідуальні програми , аеробіка, йога), послуги пральні, прасування, пошти, медпункту, перукарні, ексклюзивного солярію, салону краси (сауна, турецька лазня, масаж, спа-процедури і т. д.

Ла́зня - спеціально обладнане приміщення для миття тіла з одночасною дією води і пари або гарячого повітря.
)




1.9.   Портовий збір

Портові збори - сукупність обов'язкових платежів (зборів), що стягуються в портах із суден, які обчислюються за офіційно встановленими тарифами. Портові збори або урядові такси - це обов'язковий платіж, однаковий для кожного пасажира незалежно від віку і типу розміщення. Кількість портів на маршруті транспортування лайнера значення не має, пасажир оплачує портовий збір один раз. Величина портового збору: від 110 до 220 у.о. в залежності від круїзної компанії, тривалості круїзу і конкретного лайнера.



1.10.                   Зберігання цінних речей

Ми впевнені, що Ви захочете взяти з собою в круїз фотоапарат, ювелірні прикраси та інші цінні речі.
Ювелі́рні прикра́си - предмети, що відіграють функцію естетичної орнаментації тіла людини. Звичай декорувати людське тіло виник на зорі формування людського суспільства як один з перших проявів його культури.
На борту судна Пасажирам надається спеціальний сейф для зберігання цінних речей. Організатор не бере на себе відповідальність за гроші, документи, фондові папери, ювелірні вироби та інші цінні предмети, які не зберігаються в спеціальних сейфах для цінних речей.

1.11.                   Сервісний збір / чайові

У круїзі на лайнері Вас всюди буде обслуговувати чудово навчений персонал. Крім того, цілодобово на Вас працює безліч співробітників і членів екіпажу, яких Ви не бачите, але завдяки ним можете насолоджуватися кожною миттю свого відпочинку. Щоб у Вас не було зайвого клопоту, MSC Cruises автоматично включає в Ваш рахунок щоденний сервісний збір за проживання. Його розмір залежить від обраного Вами маршруту і кількості днів фактичного надання послуг. Сервісний збір забезпечує нашим гостям послуги найвищої якості. Розрахунки щоденного збору враховують всі деталі і не підлягають зміні. Проте, якщо Ви вирішите відмовитися від його сплати через незадовільний сервіс, Ви завжди можете звернутися до менеджера з обслуговування клієнтів на борту лайнера.

При бажанні Ви можете оплатити суму сервісного збору і перед круїзом, про це необхідно попередити Вашого агента при бронюванні круїзу.

1.12.                   Додаткові витрати на борту / під час морської подорожі

Ми рекомендуємо Вам взяти з собою гроші для покупок в портах заходу і оплати деяких додаткових послуг на борту судна.



1. Безготівкова оплата витрат на борту.

Під час круїзу всі Ваші додаткові витрати (на борту лайнера) будуть зараховані на Вашу карту MSC CARD (карту пасажири отримують при реєстрації), оскільки на судні не береться оплата готівкою.



Що таке карта MSC CARD?

- Кредитна карта на лайнері (за допомогою цієї карти можна зробити покупки в магазинах на борту судна, взяти участь в лотереї, оплачувати відвідування косметичного салону, перукарні, масажного кабінету, фотографії, послуги пральні та хімчистки.

Креди́тна ка́ртка - іменний платіжно-розрахунковий документ, який видають банки або торговельні фірми своїм клієнтам для оплати необхідних для них товарів і послуг, придбаних у кредит. На відміну від дебетової картки кредитна картка може бути не пов'язана з реальним банківським рахунком.
Фішки і жетони для казино купуються за готівку або з карти.)



  • Пропуск на лайнер (на карті вказано назву круїзної компанії, назва корабля, назва ресторану, зміна харчування, номер стола)

  • Ваше посвідчення особи на час круїзу (на карті вказані Ваші прізвище, ім'я)

  • Ключ від Вашої каюти.
    Посві́дчення - документ, що ідентифікує та підтверджує особу чи певні факти її біографії.


Зазначена кредитна карта повинна бути активізована в день початку круїзу, для цього слід пред'явити карту і розписатися на Розрахункової стійці (Accounting desk навпроти стійки ресепшн). Мінімальний депозит на карту нараховується із розрахунку 150 євро на людину або 250 євро за каюту. Після цього на Ваше ім'я буде відкритий рахунок, і для оплати витрат Вам потрібно лише пред'являти карту і підписувати чеки (рекомендуємо зберігати до кінця круїзу). За день до закінчення круїзу Вам буде представлений рахунок із зазначенням Ваших витрат на борту лайнера, який необхідно буде оплатити готівкою (або по кредитній карті) вранці в день прибуття лайнера. Карту MSC CARD турист завжди повинен мати при собі, так як вона одночасно є пропуском на корабель. Час роботи Accounting desk в портах заходу відрізняється, уточнюйте заздалегідь.

 2. Чайові.

Згідно з міжнародною традицією по закінченню круїзу туристи залишають чайові обслуговуючому персоналу в знак подяки за їхню працю і проявлену увагу (6 євро з дорослого в день і 3 євро з дитини в день). Чайові автоматично знімаються з вашої картки в передостанній день круїзу. Якщо Ви не бажаєте залишати чайові, Вам необхідно заповнити спеціальну форму на Accounting desk заздалегідь (за день до закінчення подорожі). Форма заповнюється на каюту.



Ціни на борту суден MSC Cruises вказані в євро (за винятком навігації в Карибському басейні з виходами з США, Південній Америці, Південній Африці і Гранд Вояж MSC з закінченням в Європі, де ціни вказані в доларах США).
Кариби (англ. Caribbean; застаріла назва - Вест-Індія від англ. West Indies, букв. «Західна Індія») - група островів в Атлантичному океані між Північною і Південною Америкою. Належить до Північної Америки.
Півде́нна Аме́рика (ісп. América del Sur, Sudamérica, Suramérica, порт. América do Sul, англ. South America, нід. Zuid-Amerika, фр. Amérique du Sud, гуар. Ñembyamérika, кеч. Urin Awya Yala, Urin Amerika) - материк, розташований в Західній, Південній і частково в Північній півкулях планети Земля.
А́фрика - другий за площею і населенням материк у світі, після Євразії. З площею понад 30 300 000 км², враховуючи прилеглі острови - він займає 5,9 % площі земної поверхні і 20,3 % площі суходолу. А його населення - понад 1,1 млрд (на 2017), становить понад 12 % населення світу.
На борту всіх суден діє система безготівкової оплати. Для оплати всіх витрат, зробленних на борту, Ви будете використовувати магнітну картку Cruise Card, отриману при реєстрації на круїз і підтверджену Вашою кредитною карткою або готівковим депозитом.

При оплаті будь-яких послуг або товарів на борту Вам будуть видаватися чеки на підпис, а на Cruise Card будуть записуватися всі витрачені Вами суми. У всі рахунки за покупки в барах, ресторанах, кафе, спа-центрі і перукарні включається збір за обслуговування в розмірі 15%. Рекомендуємо зберігати чеки, щоб уникнути можливі конфліктні ситуації з адміністрацією з приводу витрачених Вами коштів. Якщо під час круїзу баланс Вашої Cruise Card (підтвердженої готівковим депозитом) наблизиться до нуля, то Вас попросять внести додаткові кошти на рахунок. Після закінчення круїзу витрачену Вами суму спишуть за допомогою кредитної картки (в разі підтвердження Cruise Card кредиткою), або повернуть залишок депозиту (в разі гарантій готівковими коштами).



Важливо. Списання коштів з кредитної картки відбувається тільки в день закінчення круїзу. Під час круїзу круїзна компанія тільки блокує суми, згідно Ваших витрат. Звертаємо увагу, що після закінчення круїзу ці суми можуть залишатися заблокованими на якийсь період (залежить від конкретного банку).

1.13.                   Умови бронювання

Туристична компанія, на сайті якої встановлений пошуковий модуль круїзів і яка здійснює бронювання каюти на круїзному лайнері (далі «Компанія»), і користувач сайту, що направляє запит на бронювання круїзу за допомогою форми «Бронювати круїз» (далі «Ви») домовилися про наступне:



 ЗАПИТ
Запит направляється за допомогою форми «Бронювати круїз», на яку Ви переходите при виборі категорії каюти шляхом натискання на команду «запит» в описі круїзу.

 Етап 1. ПОПЕРЕДНЄ БРОНЮВАННЯ


На підставі Вашого запиту Компанія здійснює попереднє бронювання каюти обраної категорії. Попереднє бронювання:

  • ДОЗВОЛЯЄ ВАМ ЗАФІКСУВАТИ ЦІНУ І НАЯВНІСТЬ КАЮТИ

  • НЕ ПОТРЕБУЄ ПЕРЕДОПЛАТИ

  • СКАСОВУЄТЬСЯ АБСОЛЮТНО БЕЗКОШТОВНО

У відповідь на Ваш запит на Електронну поштову адресу, вказану в запиті, Компанія надсилає електронне повідомлення, яке містить:

  • ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОПЕРЕДНЬОГО БРОНЮВАННЯ, у тому числі номер І РОЗТАШУВАННЯ попередньо заброньованої каюти, а також термін дії попереднього бронювання, протягом якого за Вам закріплена ця каюта і ціна.
    Електронна пошта Електро́нна по́шта (англ. e-mail, або email, скорочення від electronic mail) - популярний сервіс в інтернеті, що робить можливим обмін даними будь-якого змісту (текстові документи, аудіо-, відеофайли, архіви, програми).


  • НАЯВНІСТЬ І РОЗТАШУВАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНИХ каюті обраноїкатегорії. 

Етап 2. ОПЛАТА 

У разі Вашої згоди з попереднім бронюванням,Ви здійснюєте оплату вартості круїзу на підставі виставленого Компанією рахунку і договору на туристичне обслуговування. Оплата обраної каюти може бути повною (100%) або частковою, що складається з передоплати (депозиту) і повної оплати згідно з умовами круїзної компанії та договору на туристичне обслуговування. Договір на туристичне обслуговування підписується Вами на відповідних сторінках і направляється / передається в Компанію. 



Етап 3. БРОНЮВАННЯ 

Після отримання Вашої оплати Компанія здійснює фінальне БРОНЮВАННЯ обраної каюти і направляє Вам електронне повідомлення, яке містить:



Електронні повідомлення з підтвердженням попереднього і повного бронювання можуть містити додаткову інформацію туристичного характеру, включаючи рекламу супутніх послуг. Направляючи запит, Ви погоджуєтесь з даними умовами бронювання.
  1   2   3   4   5



  • _______________________________________________________________________________________ 1.1. Огляд круїзної компанії
  • 1.2. Круїзи з російськомовними координаторами та російськомовними екскурсіями
  • 1.4. Рейтинг та відгуки
  • Харчування – 3 Громадські місця – 4 Каюти – 4 Розваги – 3 Співвідношення ціни та якості – 3 Обслуговування - 3
  • 1.6. Лайнери: класи, основні особливості
  • 1.7. Що включено у вартість
  • 1.8. Що не включено у вартість
  • 1.9. Портовий збір
  • 1.10. Зберігання цінних речей
  • 1.11. Сервісний збір / чайові
  • 1.12. Додаткові витрати на борту / під час морської подорожі
  • 150 євро на людину або 250 євро за каюту
  • Ціни на борту суден MSC Cruises вказані в євро
  • 1.13. Умови бронювання