Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Інформує українська залізнична швидкісна компанія

Скачати 45.88 Kb.

Інформує українська залізнична швидкісна компанія




Скачати 45.88 Kb.
Дата конвертації13.06.2017
Розмір45.88 Kb.

Інформує українська залізнична швидкісна компанія


Державне підприємство «Українська залізнична швидкісна компанія», що є експлуатантом швидкісних поїздів ІНТЕРСІТІ , маршрути яких пролягають на території Харківської області, принагідно засвідчує Вам свою повагу та звертається з наступним.
Харківська область Ха́рківська о́бласть - область у Слобідській Україні в межах Придніпровської низовини і Середньоруської височини.
Українська залізнична швидкісна компанія Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (УЗШК) - підприємство, яке займається організацією експлуатації і технічним обслуговуванням швидкісного рухомого складу вітчизняних і зарубіжних виробників.

Одним з найважливіших завдань залізничної галузі України є задоволення потреб щодо перевезення пасажирів та вантажів при безумовному забезпеченні безпеки руху поїздів. Однак, аналіз статистичних даних за 2014 рік показав збільшення випадків наїзду швидкісних поїздів ІНТЕРСІТІ на громадян у порівнянні з минулими роками.

Основною причиною травмування є недотримання елементарних правил поведінки на залізничному транспорті, а саме:


  • перетинання колій у невстановлених місцях;
    Безпе́ка доро́жнього ру́ху - це комплекс та система правил, заходів і засобів, що забезпечують умови безпечного дорожнього руху, які спрямовані на захист і збереження життя і здоров'я активним та пасивним учасникам дорожнього руху, а також, захист і збереження довкілля та майна.
    Залізни́чний тра́нспорт (залізни́ця) - вид рейкового транспорту, що здійснює перевезення пасажирів та вантажів в колісних екіпажах, що рухаються залізничною колією. Залізничний транспорт є галуззю промисловості, частиною транспортної мережі логістичних ланцюгів, які сприяють міжнародній торгівлі і економічному зростанню.


  • знаходження у негабаритних місцях;

  • наближення менше ніж на 0,5 метра до краю платформи при подачі поїзда до повної його зупинки;

  • перебування у стані наркотичного чи явно вираженого алкогольного сп’яніння на об’єктах залізничного транспорту.

Крім того, нехтування особистою безпекою ставить під загрозу життя та здоров’я інших громадян, а також створює вагомі перешкоди для діяльності залізничної галузі.

Одночасно варто зазначити, що поїзди ІНТЕРСІТІ та ІНТЕРСІТІ забезпечують перевезення пасажирів на швидкості 160 км/год., а отже час наближення з моменту візуальної ідентифікації скорочується в два, три рази. Крім того, враховуючи довжину гальмівного шляху, трагічних наслідків уникнути в такому випадку майже неможливо.

Крім того, за період комерційної експлуатації поїздів категорії ІНТЕРСІТІ , а саме з 27.05.2012 по 15.04.2015, мали місце численні випадки вандалізму по відношенню до зазначених поїздів. Найпоширенішими актами вандалізму є пошкодження лобових та бокових стекол електропоїздів шляхом кидання у поїзд, що рухається, важких предметів (найчастіше – каменів). Так, в електропоїздах корейського виробництва HRCS2 у 2012 році було виконано заміну 22 бокових віконних салонних блоків, 1 лобового скла кабіни керування на суму 253 362,14 грн., в 2013 році - заміну 93 бокових віконних салонних блоків, 11 стекол автоматичних дверей та 12 лобових стекол кабіни керування на загальну суму 1 808 125,00 грн., в 2014 році –заміну 66 бокових віконних салонних блоків, 8 стекол автоматичних дверей та 4 лобових стекол кабіни керування на суму 1 012 719,03 грн. За перші три місяці 2015 року (січень-березень) виконано заміну 23 бокових віконних салонних блоків, 6 стекол автоматичних дверей і 2 лобових стекол кабіни керування на загальну суму 475 770.70 грн. В електропоїздах ЕКр-1 у 2014 році було замінено 2 лобових стекол на суму 160 000,00 грн.

Всього за період експлуатації вище вказаних поїздів на покриття збитків витрачено 3 709 976,87 грн. державних коштів.

Державні кошти - це кошти, що належать державі; ширше - публічні кошти.
Це не враховуючи кошти, які втрачаються на утримання електропоїздів при невиході в рейс (близько 28 тис. грн, за добу), недоотримання доходів від перевезень (близько 120 тис. грн./ добу), тощо. Перед тим, як жбурнути камінь у поїзд, хотілося, щоб люди замислились, шо вартість заміни лобового скла становить 166,8 тис. грн., заміна одного бокового віконного салонного блоку - 5881 грн. Державне підприємство «Українська залізнична швидкісна компанія» попереджає, що дії зловмисників не лише наносять значну матеріальну шкоду державі та дискомфорт пасажирам, але й несуть загрозу безпеці руху, чим наражають пасажирів, персонал залізниці та самих себе на небезпеку.
Майнова́ шко́да - зменшення майнової сфери особи (учасника правовідносин, потерпілого) внаслідок пошкодження чи знищення її майна або внаслідок порушень її особистих немайнових прав.
Державне підприємство (ДП) - підприємство, засноване на державній власності, в тому числі казенне підприємство.

Заздалегідь вдячні Вам за співпрацю у такому важливому для суспільства питанні адже життя людини – найцінніший скарб.





Скачати 45.88 Kb.

  • Харківської області
  • того, нехтування особистою безпекою ставить під загрозу життя та здоров’я інших громадян, а також створює вагомі перешкоди для діяльності залізничної галузі.