Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Інструкція користувача системи «web-банкінг» зміст Про систему «web-банкінг»

Скачати 226.58 Kb.

Інструкція користувача системи «web-банкінг» зміст Про систему «web-банкінг»




Скачати 226.58 Kb.
Дата конвертації18.05.2017
Розмір226.58 Kb.





Інструкція користувача

системи

«WEB-банкінг»


зміст

Про систему «WEB-банкінг»……………………………………………3

Можливості системи «WEB-банкінг»………………………………4

Реєстрація користувача системи «WEB-банкінг»………….
Кори́стува́ч - той, хто користується чим-небудь - майном, землею, комп'ютером тощо.
5


перший вхід до системи ……………………………………………9

відновлення паролЯ………………………………………………….10

Історія операцій. мої перекази…………………………………..12

історія операцій за картками…………………………………….14

картки і рахунки………………………………………………………..15

виписка за білінговий період……………………………………16

виписка за довільний період…………………………………….17

блокування картки……………………………………………………18

активація та деактивація картки………………………………20

активація картки ………………………………………………………25

ПЕРЕВИПУСК КАРТКИ ……………………………………………………26

Випуск додаткової картки…………………………………………27

Віртуальна картка…………… …………………………………….....29

випуск Віртуальної картки …………………………………….....29

блокування віртуальної картки…………………………………29

Відновлення cvc2 коду віртуальної картки ……………….30

Дострокове закриття віртуальної картки …………………..32

платежі та перекази…………………………………………………..34

зміна паролЯ для входу ДО системИ……………………………37

управління лімітами ………………………………………………..39

рекомендації ЩОДО безпечної роботи

в системі «WEB-банкінг»……………………………………………….47
Про систему «WEB-банкінг»
Шановний клієнте
Дякуємо Вам за те, що Ви обрали систему дистанційного обслуговування «WEB-банкінг» від Ощадбанку.
WEB-банкінг – сучасний та зручний спосіб контролювати стан своїх рахунків та керувати ними без відвідування банку без обідніх перерв та вихідних.
Усе що Вам необхідно – це мати комп’ютер, мобільний телефон або смартфон з доступом до мережі Internet.
Оща́дбанк (повна назва: Публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України») - український банк, другий за розмірами активів та найбільший за кількістю відділень серед усіх банків України. Перебуває у державній власності.
Контроль (фр. contrôle, от contrerôle - подвійний список): Перевірка, облік, спостереження за чим-небудь. Установи, особи, що перевіряють діяльність будь-якої іншої організації або відповідальної особи, звітність тощо.
Стільниковий телефон - автономний мобільний телефон, призначений для роботи в мережах стільникового зв'язку; використовує приймач радіодіапазону і традиційну телефонну комутацію для здійснення телефонного зв'язку на території зони покриття мережі.
Ви зможете переглядати інформацію по своїх рахунках, відкритих в Ощадбанку, контролювати залишок коштів на них, переглядати історію проведених операцій, а також проводити операції зі своїми рахунками з будь-якої точки світу, де є доступ до мережі Internet.

Звертаємо Вашу увагу на те, що можливості та сервіси системи «WEB-банкінг» постійно розширюються.
Можливість - це дія, що може відбутися або ні (можливо, приїду, а, можливо, і ні). Можливість можна забезпечити чи покладатись на «авось» та якось буде. Альтернатива дає шанс, але не гарантує без відповідних дій забезпечення результату і адекватності та конструктиву діяльності.
Тому Ощадбанк буде оперативно вносити відповідні зміни до інструкції, доповнюючи та вдосконалюючи її.


Актуальну версію інструкції Ви завжди зможете завантажити або переглянути на сайті Ощадбанку www.oschadnybank.com.
Ми подбали, аби користування системою було для Вас простим та зручним, а також знизили тарифи на здійснення операцій.
Користува́ння - добування з речей їхніх корисних властивостей (наприклад, збирати врожай, вживати продукти харчування, носити одяг і взуття). Одна з трьох класичних правомочностей власника (нарівні з володінням і розпорядженням).

Сподіваємось, Вам сподобається простота в користуванні та вигідні тарифи на здійснення операцій в системі «WEB-банкінг».


З повагою

Ваш Ощадбанк.

Можливості системи «WEB-банкінг»
WEB-банкінг – сучасний та мобільний програмний комплекс, що надає можливість контролювати стан рахунків, а також здійснювати банківські операції без відвідування відділення банку в режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень, з будь-якої точки світу де є доступ до мережі Іnternet, а саме:

  • отримувати інформацію про залишок коштів на карткових рахунках, що відкриті в Ощадбанку, відслідковувати зарахування та списання коштів з власних рахунків;
    Банківська операція - це технологічно проста транзакція, яка є складовою банківського продукту.


  • переглядати історію проведених операцій;

  • формувати виписки по своїх карткових рахунках за будь-який період;

  • переказувати кошти з картки на картку (між власними картковими рахунками);

  • переказувати кошти на карткові рахунки інших осіб, що відкриті в Ощадбанку (у гривні);

  • здійснювати переказ коштів на рахунок «Мобільні заощадження» та отримувати інформацію щодо залишку коштів на ньому;

  • здійснювати переказ коштів з рахунку «Мобільні заощадження»;

  • самостійно здійснювати блокування платіжної картки у випадку її втрати або крадіжки;

  • створювати шаблони та постійні платіжні доручення для швидкого здійснення переказу коштів та переказувати кошти за допомогою них (на свої рахунки та на рахунки інших осіб, що відкриті у Ощадбанку, або на рахунок/з рахунку «Мобільні заощадження»);

  • змінювати пароль до системи «WEB-банкінг»;

  • поповнювати рахунки мобільних телефонів, СDМА-зв’язку та ІР-телефонії;
    Ба́нківська платі́жна ка́ртка - виготовлена згідно зі стандартом ISO/IEC 7810 ID-1 формату із спеціального стійкого до механічних пошкоджень пластику пластина стандартних розмірів 54x86x0,76мм, яка використовується для ідентифікації її користувача(власника), для способу фіксації інформації і як аналог платіжних засобів.
    Мобільна телефонія (англ. mobile telephony) - Впровадження переносних телефонних пристроїв у сучасний побут. Дослідження вказують, що мобільна телефонія суттєво впливає на зміни у способі життя і мисленні сучасних людей.


  • здійснювати активацію/деактивацію карток;

  • змінювати/знімати до кінця терміну дії картки ліміти (обмеження) по карткових рахунках на суму операцій за добу при знятті коштів у банкоматах Ощадбанку, банкоматах інших банків, на здійснення розрахунків у торговельній мережі або в мережі Інтернет та розрахунків за бронювання номерів у готелях у мережі Internet;
    Броня́, також па́нцир, па́нцер - захисний шар матеріалу з достатньо великою міцністю, в'язкістю і іншими механічними параметрами, який виконує функцію перешкоди від різного за силою й інтенсивністю впливу на об'єкт, оточений цим шаром.
    Банкома́т - електронний програмно-технічний комплекс з вмонтованою спеціалізованою ЕОМ, призначений для здійснення автоматизованих операцій прийому-видачі наявних грошових коштів, зокрема з використанням платіжних карт, передачі розпоряджень банку про перерахування грошових коштів з банківського рахунку клієнта та виконання інших операцій: оплати товарів, послуг; для автоматизованого складання документів, що підтверджують відповідні операції (видача паперових касових чеків). Ідея створення апарата, що може в будь-який час видавати паперові гроші, прийшла Джону Шеппард–Баррону в середині 60-х років, коли він працював на компанію з виробництва цінних паперів. Перший цілодобовий банкомат з'явився в червні 1967 року, в Лондоні. Для зняття грошей використовувалися іменні ваучери, що їх необхідно було заздалегідь отримати в банку.
    Інтерне́т (від англ. Internet), міжмере́жжя - всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет також називають мережею мереж. Інтернет складається з мільйонів локальних і глобальних приватних, публічних, академічних, ділових і урядових мереж, пов'язаних між собою з використанням різноманітних дротових, оптичних і бездротових технологій.


  • змінювати/знімати до кінця терміну дії картки ліміти (обмеження) по карткових рахунках на проведення операцій в інших країнах;

  • здійснювати перевипуск платіжних карток;

  • здійснювати випуск додаткової картки (на ім’я власника рахунку);

  • здійснювати відкриття Віртуальної картки та операції з нею.


Реєстрація користувача системи «WEB-банкінг».

  1. Для підключення до системи «WEB-банкінг» у Вас обов’язково має бути відкритий в Ощадбанку картковий рахунок у гривні, доларах США або євро.

  2. Для коректної реєстрації та подальшого здійснення операцій в системі «WEB-банкінг» необхідно підключити послугу «SMS-банкінг», що передбачає отримання SMS-повідомлень про рух коштів по картковому рахунку. Послуга є платною згідно з тарифами банку). Підключення послуги «SMS-банкінг» можливе у відділенні банку, де Вам було відкрито рахунок, або за телефонами Контакт-центру: 38-044-363-01-33  або 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні).
    Відді́лення (рос. отделение) або Рій - це найменше штатне військове формування, тактичний підрозділ, що має штатного командира, в багатьох арміях світу.


  3. Реєстрація користувача може здійснюватися одним із наступних способів (на Ваш вибір):

    • на сайті Ощадбанку www.oschadnybank.com

    • через банкомат Ощадбанку

    • через інформаційно-платіжний термінал самообслуговування Ощадбанку.
      Самообслуговування - концепція в торгівлі, при якій придбання товарів і послуг робиться покупцем самостійно, без допомоги обслуговуючого персоналу.



Реєстрація через сайт Ощадбанку.


  1. Для здійснення успішної реєстрації на сайті Ощадбанку Ваша карта має бути підключена до послуги «SMS-банкінг».

  2. На сайті банку www.oschadnybank.com оберіть меню


.

  1. У відкритому вікні оберіть меню та вкажіть номер Вашої картки, що відкрита в Ощадбанку, та натисніть кнопку «Продовжити».





  1. Перевірте введений Вами номер мобільного телефону, на який Вам буде надіслано SMS-повідомлення з кодом – одноразовим паролем для реєстрації, та натисніть «Отримати пароль».
    Служба коротких повідомлень (брит. англ. SMS, Short Message Service) - послуга обміну (передачі і прийому) короткими текстовими повідомленнями в телекомунікаційних мережах, доступна для більшості мобільних телефонів та інших комунікаційних пристроїв, таких як пейджер, модем, КПК, або навіть настільний комп'ютер (за допомогою функцій програмного забезпечення).






  1. У поле «Код із SMS-повідомлення» введіть цифри коду, зазначеного в SMS- повідомленні, що надійшло на Ваш телефон.


6. Введіть у поле «Новий логін» логін, який Ви в майбутньому будете використовувати для входу до системи «WEB-банкінг».
Майбутнє - суб'єктивна з людського погляду й об'єктивна з погляду стороннього спостерігача часова категорія сприйняття реальності, яка характеризується комплексом явищ і подій, що не здійснились і не відбулися відносно об'єкта, який перебуває в більш ранньому часі.

7. У полях «Пароль» та «Пароль ще раз» вкажіть пароль. Будь ласка, при створенні пароля дотримуйтеся, рекомендацій, що наведені нижче.


Пароль має складатися як мінімум із 6 латинських символів, містити хоча б одну цифру, одну рядкову латинську літеру та одну заголовну латинську літеру. (наприклад: Ab1234, abcDf524, x56Yxv34).

Використання нелатинських літер, спеціальних символів (?, & І тощо) є неприпустимим.

З метою безпечного користування системою «WEB-банкінг», будь-ласка, нікому не повідомляйте логін та пароль до системи, а також не залишайте відкритою (завантаженою) систему «WEB-банкінг».
Безпе́ка - це такі умови, в яких перебуває складна система, коли дія зовнішніх факторитетів і внутрішніх чинників не призводить до процесів, що вважаються негативними по відношенню до даної складної системи у відповідності до наявних, на даному етапі, потреб, знань та уявлень.

Реєстрація через банкомат Ощадбанку.

  1. Вставте картку в банкомат та оберіть мову, на якій буде відображатись інформація.

  2. Введіть ПІН-код.

  3. У меню вибору операцій оберіть «Ощад 24/7».




  1. У наступному меню здійсніть реєстрацію в системі «WEB-банкінг» (використовуйте функцію банкомату «Реєстрація у WEB-банкінгу») або отримайте перелік одноразових паролів (меню банкомата «Список одноразових паролів»).
    Одноразовий пароль (англ. one time password, OTP) - це пароль, який є дійсним тільки для одного сеансу автентифікації. Його дія також може бути обмежена певним проміжком часу. Перевага такого паролю порівняно зі статичним полягає в тому, що його неможливо використовувати повторно.



Увага! Нікому в жодному разі не повідомляйте свій логін та пароль для входу до системи «WEB-банкінг».



Зберігайте чек банкомата, що містить логін та пароль до системи «WEB-банкінг» у відомому лише Вам місці.

Перший вхід до системи.

  1. На сайті банку www.oschadnybank.com оберіть меню .

  2. У меню оберіть опцію вкажіть Ім’я користувача та пароль для входу до системи та натисніть кнопку «Увійти».




  1. З метою додаткової безпеки при кожному успішному або неуспішному вході до системи «WEB-банкінг» Вам буде надсилатись SMS-повідомлення. Це надасть можливість вчасно отримувати інформацію щодо несанкціонованого доступу інших осіб до системи «WEB-банкінг» та оперативного реагування.
    USSD
    Несанкціоно́ваний до́ступ до інформа́ції - доступ до інформації з порушенням посадових повноважень співробітника, доступ до закритої для публічного доступу інформації з боку осіб, котрі не мають дозволу на доступ до цієї інформації.



ВІДНОВЛЕННЯ ПАРОЛя.


  1. Якщо Ви забули пароль для входу до системи «WEB-банкінг» – скористайтесь меню «Відновлення пароля».

  2. У полі «Номер картки» вкажіть номер картки, за якою Ви здійснювали реєстрацію в системі «WEB-банкінг».



Для можливості відновлення паролю Ваша карта має бути підключена до послуги «SMS-банкінг».


  1. Вам буде відправлено SMS-повідомлення з одноразовим паролем для входу до системи «WEB-банкінг».
    3GPP
    Введіть отриманий код у відповідному полі.





  1. У вікні, що з’явилось, введіть новий пароль для входу до системи «WEB-банкінг».



Якщо одноразовий пароль Вами не отриманий, використовуйте операцію «Відправити одноразовий пароль повторно».
Опера́ція (лат. operatio - дія, вплив) - дії, заходи, що виконуються за певним планом і спрямовані на вирішення якогось завдання, досягнення якоїсь мети або належить до кола функцій даного підприємства, установи, відділу, окремого працівника, певного обладнання тощо.


Історія операцій.

МОЇ ПЕРЕКАЗИ.


  1. У меню «Історія операцій» в закладці «Мої перекази» відображаються перекази, що були здійснені Вами з карткового рахунку в системі «WEB-банкінг».





  1. Для перегляду детальних реквізитів переказу Вам необхідно натиснути на відповідний рядок. Як наслідок, на екрані буде відображено статус операції, сума та номер картки, з якої було здійснено переказ коштів.






    • Ви можете зберегти створений Вами переказ як шаблон (натиснувши кнопку «Зберегти як шаблон»). Це допоможе Вам у майбутньому здійснювати подібну операцію швидше.

    • Також Ви можете зберегти переказ як платіжне доручення.
      Реквізити - сукупність постійних елементів, з яких складаються документи. Сукупність реквізитів становить формуляр документів. До елементів документів (реквізитів) належать дата, підпис, адреса, заголовок та ін.
      Платіжне доручення - розрахунковий документ, що містить вимогу отримувача безпосередньо до платника, сплатити суму грошей та доручення платника банку, що його обслуговує, здійснити переказ визначеної платником суми грошей зі свого рахунка на рахунок отримувача.
      Це надасть можливість здійснювати переказ коштів щомісячно або щотижня (в обраний Вами день тижня або місяця) без відвідування банку.


історія операцій за картками.


  1. Меню «Історія операцій за картками» відображає операції, що здійснені Вами з застосуванням карткових рахунків, а також операції зарахування коштів на Ваш картковий рахунок протягом обраного періоду часу.

Операції перерахування з Вашого карткового рахунку відображаються зі знаком (-).

Перерахування - це тексти, розбиті на пункти й підпункти, що мають цифрове чи буквенне позначення.



У цьому меню Ви також можете бачити загальну суму, на яку було здійснено операцію (із урахуванням комісії, якщо така була списана з Вашого карткового рахунку).




  1. Натиснувши знак , Ви маєте можливість побачити номер операції та дату обробки цієї операції банком.

картки і рахунки.


  1. У меню «Картки і рахунки» доступна для перегляду детальна інформація про Ваші карткові рахунки, що відкриті в Ощадбанку, випущені платіжні картки та основні умови їх обслуговування (термін дії, номер рахунку, доступний залишок коштів, валюта та ін.).



  1. Також у меню «Картки і рахунки» Ви маєте можливість здійснювати інші операції зі своїми картками, а саме: формувати виписки, самостійно заблокувати картку (наприклад, у випадку її втрати, крадіжки або компрометації) або перевипустити картку.




ВИПИСКА ЗА БІЛІНГОВИЙ ПЕРІОД.


  1. Виписка за білінговий період формується, як правило, з 25 числа попереднього місяця по 25 число поточного місяця. Для формування виписки Вам необхідно обрати операцію «Виписка за білінговий період», зазначити картку, за якою необхідно сформувати виписку, та обрати період виписки.





  1. Виписка за білінговий період буде відображена в окремому вікні.




ВИПИСКА ЗА довільний пЕРІОД.


  1. Ви можете сформувати виписку з рахунку за будь-який період, скориставшись меню «Виписка за довільний період».

  2. Для цього оберіть дату початку та кінця періоду виписки, заповнивши поля «Дата з» та «Дата по», а також оберіть номер картки, за рахунком якої Ви бажаєте сформувати виписку. Після цього натисніть кнопку «Продовжити».




БЛОКУВАННЯ КАРТКИ.


  1. Меню «Блокування картки» створене для вчасного блокувати картки в разі її втрати, крадіжки або в разі підозри щодо цього.

  2. Для здійснення операції блокування картки у зв’язку із втратою або крадіжкою картки оберіть картку, яку необхідно заблокувати. В меню «Оберіть причину» зазначте одну із причин блокування картки. Поле «Коментар» не є обов’язковим для заповнення, в ньому Ви можете вказати будь-яку додаткову інформацію. Далі натисніть кнопку «Продовжити».



    • Якщо Ви не впевнені у втраті або крадіжці картки, Ви можете тимчасово заблокувати картку до з’ясування обставин. Для цього оберіть причину «Заблокувати тимчасово».



Картка, яка заблокована тимчасово, може бути розблокована Вами в будь-який час за допомогою операції «Розблокування картки».


активація та деактивація картки
Якщо Ви бажаєте забезпечити безпеку Ваших коштів, що знаходяться на картковому рахунку, можна тимчасово деактивувати Вашу платіжну картку.


  1. Для деактивації картки в розділі «Картки і рахунки» необхідно обрати операцію «Деактивація картки».





  1. У наступному меню підтвердить операцію, натиснувши кнопку «Деактивувати».




  1. У наступному вікні необхідно вказати одноразовий пароль та натиснути кнопку «Продовжити».






  1. Після успішного здійснення операції на екрані з’явиться повідомлення «Картка деактивована».



Тимчасова активація картки
Операція «Тимчасова активація картки» надає можливість на необхідний проміжок часу (5 хв., 10 хв, 30 хв. або 1 годину) зробити картку активною, а також встановити кількість дозволених операцій по картці протягом вказаного періоду.
Актива́ція - збудження чогось, наприклад, молекул, атомів; перехід молекули з неактивного стану в стан з енергією, достатньою для здійснення хімічної реакції, наприклад, механохімічна активація .
Кількість - в Арістотелівській логіці друга з 10 категорій (класів, розрядів, які спрощують процес розумового визначення будь-якої речі), побічна обставина матеріальних речей , за допомогою якої вони поширюються в просторі, вимірюються якоюсь математичною нормою і здатні бути поділеними на окремі частини.
Після закінчення обраного Вами періоду картку знову буде деактивовано.



  1. Для тимчасової активації картки необхідно в меню «Картки і рахунки» обрати операцію «Тимчасова активація картки».





  1. У наступному вікні необхідно вказати кількість дозволених операцій по картці та обрати період активації картки зі списку.




  1. Далі необхідно обрати спосіб доставки одноразових паролів та підтвердити операцію тимчасової активації картки одноразовим паролем.




  1. Після успішного проведення операції система відобразить повідомлення про те, що операції тимчасово дозволені, а також кількість та період дії дозволених операцій.



У разі спроби здійснення операцій після закінчення часу тимчасової активації картки системою буде видано повідомлення про неможливість здійснення такої операції.
Активація картки


  1. Для активації картки на постійній основі необхідно в меню «Картки і рахунки» обрати операцію «Активація картки».





  1. У меню «Активація картки» необхідно обрати кнопку «Активувати».




  1. Після цього обрати спосіб доставки одноразового пароля та підтвердити операцію одноразовим паролем.





  1. Після успішної активації картки система видасть повідомлення «Картку активовано».



перевипуск картки


  1. Операція «Перевипуск картки» надає можливість здійснювати перевипуск платіжних карток через втрату ПІН-коду або пошкодження картки.

Увага! Перевипуск картки через втрату чи крадіжку можна оформити виключно у відділені Ощадбанку або в Контакт-центрі


  1. Для перевипуску картки необхідно в меню «Картки і рахунки» обрати операцію «Перевипуск картки».




  1. Із запропонованого переліку причин перевипуску картки необхідно обрати причину та підтвердити дії введенням одноразового пароля.
    Вве́дення у храм Пресвято́ї Ді́ви Марії́ - велике християнське богородичне свято. Святкується 21 листопада за юліанським календарем, 4 грудня - за григоріанським.


Нова картка буде доставлена в те відділення Ощадбанку, в якому Ви отримували картку минулого разу.


випуск додаткової карткИ на імя власника рахунку .


  1. Операція «Випуск додаткової картки» надає можливість власнику основної картки (рахунку) здійснювати випуск додаткової платіжної картки.




  1. Для випуску додаткової картки необхідно в меню «Картки і рахунки» обрати операцію «Випуск додаткової картки».



  1. З переліку карток обрати основну картку, до рахунку якої необхідно замовити випуск додаткової картки.

  2. Потрібно обрати тип додаткової картки, перевірити відділення, до якого буде доставлено додаткову картку, та підтвердити її випуск одноразовим паролем.



Додаткову картку буде доставлено в те відділення Ощадбанку, в якому Ви отримували основну картку.




14 днів


віртуальна картка
ВИПУСК ВІРТУАЛЬНОЇ КАРТКИ


  1. Віртуальна картка використовується виключно для розрахунку за товари та послуги в мережі Інтернет.

  2. Для випуску Віртуальної картки необхідно в меню «Картки і рахунки» обрати операцію «Замовити Віртуальну картку».




  1. З переліку карток обрати основну картку, до рахунку якої необхідно відкрити Віртуальну картку.



  1. Потрібно обрати тип Віртуальної картки (Visa або MasterCard) та підтвердити її випуск одноразовим паролем.
    Обслу́га - у військовій справі - група військовослужбовців, які безпосередньо обслуговують артилерійську систему, кулемет і інші види зброї і техніки; первинна (нижча) організаційна одиниця (підрозділ) у збройних силах багатьох держав.
    MasterCard Worldwide (NYSE: MA) - міжнародна платіжна система, що об'єднує 22 тисячі фінансових установ в 210 країнах світу. Штаб-квартира компанії знаходиться в Нью-Йорку, США.





  1. Після успішного здійснення операції підтвердження на екрані з’явиться повідомлення про випуск Віртуальної картки.

УВАГА! Номер картки необхідно запам’ятати!


  1. У результаті успішного випуску Віртуальної картки на мобільний телефон повинні надійти SMS-повідомлення з інформацією щодо номеру платіжної картки, СVС 2 код, строк дії картки та автоматичного підключення SMS-повідомлень.
    SMS-банкінг









  2. Операції за допомогою Віртуальної картки можна здійснювати відразу після отримання інформації про успішне відкриття Віртуальної картки.
    Автома́тика (грец. αύτόματος - самодіючий) - галузь науки і техніки, яка розробляє технічні засоби і методи для здійснення технологічних процесів без безпосередньої участі людини.
    Результат, пі́дсумок, (заст. ску́ток, вислід) - кінцевий наслідок послідовності дій. Можливі результати містять перевагу, незручність, вигоду, збитки, цінність і перемогу. Результат є етапом діяльності, коли визначено наявність переходу якості в кількість і кількості в якість.
    Отримання да́них (англ. Data Mining) - виявлення прихованих закономірностей або взаємозв'язків між змінними у великих масивах необроблених даних. Зазвичай поділяють на задачі класифікації, моделювання та прогнозування.



блокування ВІРТУАЛЬНОЇ КАРТКИ

Віртуальна картка може бути заблокована в порядку, визначеному в розділі «Блокування картки».


відновлення СVC 2 коду для віртуальної картки



  1. Функція «Відновлення CVC2 коду для Віртуальної картки» надає можливість отримати новий CVC2 код.

  2. Для відновлення CVC2 коду для Віртуальної картки необхідно в меню «Картки і рахунки» обрати операцію «Відновлення CVC2 коду» та натиснути «Продовжити».






  1. Потрібно підтвердити зміну CVC2 коду одноразовим паролем.






  1. Після успішного здійснення операції на екрані з’явиться повідомлення та новий CVC2 код, який буде відправлено на Ваш мобільний телефон.


дострокове закриття віртуальної картки



  1. Функція «Дострокове закриття Віртуальної картки» надає можливість достроково закрити Віртуальну картку.

  2. Для дострокового закриття Віртуальної картки необхідно в меню «Картки і рахунки» обрати операцію «Дострокове закриття Віртуальної картки» та натиснути «Продовжити».





  1. Наступним кроком необхідно підтвердити операцію «Дострокове закриття Віртуальної картки» одноразовим паролем.




  1. Після успішного здійснення операції на екрані з’явиться повідомлення «Картка підготовлена до закриття».





платежі та перекази.


  1. Меню «Платежі та перекази» включає наступні операції:

- «Мої перекази і платежі»;

- «Перекази між картками»;

- «Операції з рахунком «Мобільні заощадження»;

- «Операції з Віртуальною карткою»;

- «Оплата послуг»;

- «Перекази «Швидка копійка».




  1. «Мої перекази і платежі» – це підменю, в якому відображаються створені Вами шаблони та платіжні доручення. В ньому Ви можете редагувати або видаляти шаблони платежів та платіжні доручення, а також активувати або деактивувати регулярні платіжні доручення.




  1. У підменю «Перекази між картками» Ви маєте змогу здійснювати переказ коштів між власними картками та рахунками, що відкриті в Ощадбанку в валюті рахунку. Також сервіс надає можливість здійснювати переказ коштів на будь-яку картку, відкриту в Ощадбанку, або на картку будь-якого іншого банку України у гривні.




  1. Підменю «Операції з рахунком «Мобільні заощадження»» використовується для здійснення переказу коштів з карткового рахунку на рахунок «Мобільні заощадження» та у зворотному порядку. Переказ здійснюється миттєво.





  1. Підменю «Операції з Віртуальною карткою»» використовується для здійснення переказу коштів з карткового рахунку на рахунок Віртуальної картки та у зворотному порядку.






  1. Підменю «Оплата послуги» призначене для здійснення миттєвого поповнення рахунків мобільних телефонів, СDМА-зв’язку та ІР-телефонії, оплачувати послуги телебачення та Інтернет.





  1. Підменю «Перекази «Швидка копійка» призначене для перерахування коштів з власного карткового рахунку в системі «WEB-банкінг» з подальшою виплатою отримувачу коштів у готівковій формі в будь-якій установі Ощадбанку або для зарахування коштів переказу, відправленого в будь-якій установі Ощадбанку, на картковий рахунок отримувача переказу в системі «WEB-банкінг».
    Фундаментальна послідовність - в математичному аналізі послідовність, члени якої наближаються як завгодно близько один до одного зі збільшенням порядкових номерів. Фундаментальні послідовності дійсних чисел завжди є збіжними, і тому послідовність можна перевірити на збіжність (так зв. збіжність за Коші)
    Готі́вка (англ. cash money) - сума випущених в обіг паперових і монетних грошей, які є дійсними платіжними засобами.






    1. Для здійснення переказу коштів в системі «Швидка копійка» необхідно в екранній формі переказу ввести основні обов’язкові реквізити отримувача переказу, а саме:

  • мобільний телефон отримувача;

  • прізвище, ім’я та по батькові отримувача;

  • суму коштів.






    1. Після введення всіх реквізитів натисніть кнопку «продовжити» та у наступному вікні перевірте ще раз правильність введення даних. Для підтвердження здійснення переказу введіть одноразовий пароль, отриманий в SMS повідомленні.

    2. Після успішного здійснення операції на телефон Отримувача повинно надійти SMS-повідомлення з контрольним номером переказу.
      SMS-маркетинг





    1. Для отримання коштів, які відправлені в системі «Швидка копійка», Отримувач переказу може звернутися до установи Банку або зарахувати на власну платіжну картку у системі «WEB-банкінг». Для цього необхідно у вікні «Отримання переказу через систему «Швидка копійка»» ввести контрольний номер переказу та обрати платіжну картку, на яку будуть зараховані кошти. Також необхідно перевірити на відповідність відображені прізвище, ім’я та по батькові.





    1. Усі операції переказу або отримання коштів вимагають підтвердження одноразовим паролем, який надсилається SMS-повідомленням на Ваш номер мобільного телефону, що підключений до послуги SMS-інформування) або одним із одноразових паролів, вказаних у чеку, отриманого з банкомата.
      Транслітерація





    1. У разі отримання коштів, відправлених за системою «Швидка копійка», відправник переказу отримує SMS-повідомлення про виплату здійсненого переказу коштів.
      GSM




Після проведення кожної операції переказу коштів Ви маєте можливість її зберегти як шаблон для подальшого використання.
Зміна пароля для входу ДО системИ.


  1. У меню «Налаштування» оберіть операцію «Змінити пароль». Введіть новий пароль, підтвердіть його ще раз у полі «Підтвердження нового пароля» та натисніть кнопку «Зберегти зміни».



  1. Операція зміни пароля має бути Вами підтверджена. Для цього оберіть спосіб доставки одноразового пароля у вигляді SMS-повідомлення або на чеку банкомата та натисніть кнопку «Продовжити».
    T9


Рекомендуємо змінювати пароль для входу до системи «WEB-банкінг» не рідше ніж 1 раз на півроку.



Пароль має складатися як мінімум із 6 латинських символів, містити хоча б одну цифру, одну рядкову латинську літеру та одну заголовну латинську літеру. (наприклад: Ab1234, abcDf524, x56Yxv34).

Використання нелатинських літер, спеціальних символів (?, & І тощо) є неприпустимим.

З метою безпечного користування системою «WEB-банкінг», будь-ласка, нікому не повідомляйте логін та пароль, а також не залишайте відкритою (завантаженою) систему «WEB-банкінг». Пам'ятайте, що співробітники банку ніколи не запитують постійний пароль, одноразові паролі, PIN-коди.
УПРАВЛІННЯ ЛІМІТАМИ
З метою дотримання безпеки коштів на Ваших карткових рахунках Ощадбанком встановлено добові обмеження на кількість та суму операцій, які Ви можете здійснити з використанням платіжної картки. Дані ліміти (обмеження) поділяються на такі категорії:

- по операціях зняття коштів у банкоматах Ощадбанку;

- по операціях зняття готівки у банкоматах інших банків;

- на розрахунки в торговельній мережі;

- на розрахунки в мережі Internet;

- на розрахунки за бронювання номерів у готелях у мережі Internet.

Про розмір лімітів (обмежень Ви можете дізнатись, зателефонувавши до Контакт- центру Ощадбанку, в будь-якому відділенні Ощадбанку або ознайомитись з діючими лімітами в розділі «Управління лімітами» в системі «WEB-банкінг».

За допомогою меню «Управління лімітами» Ви маєте можливість самостійно змінювати або знімати на постійній основі встановлені ліміти по операціях з платіжними картками.




  1. У розділі «Налаштування» оберіть закладку «Керування обмеженнями».

  2. Оберіть платіжну картку, по якій Ви бажаєте змінити або повністю зняти ліміти (обмеження). У наступному вікні Ви побачите розмір діючих лімітів (обмежень) по картці, які Ви маєте можливість змінити або зняти.




  1. Для здійснення зміни лімітів оберіть потрібний Вам вид ліміту та введіть необхідну суму, яка буде максимально можливою для даного виду операцій, здійснених протягом доби за визначеною карткою. Далі натисніть кнопку «Зберегти».





  1. Для підтвердження встановлення ліміту Вам необхідно підтвердити цю операцію одноразовим паролем, який надійде Вам у SMS-повідомленні, або ввести з переліку, зазначеному на чеку банкомата.





  1. Після підтвердження зміни ліміту одноразовим паролем Ваші ліміти буде автоматично змінено. Нові (змінені) ліміти будуть доступні для перегляду в меню «Керування обмеженнями».




  1. Для ЗНЯТТЯ обмеження необхідно обрати ліміт, який Ви бажаєте змінити, та у формі «Встановлення ліміту» натисніть посилання «Зняти обмеження».




  1. Для зняття обмеження Вам необхідно підтвердити цю операцію одноразовим паролем, який надійде Вам у SMS-повідомленні, або ввести необхідний з переліку, зазначеному на чеку банкомата.




  1. Після підтвердження одноразовим паролем Ваші обмеження будуть знятті автоматично.


УПРАВЛІННЯ ГЕО-ЛІМІТАМИ
З метою дотримання безпеки коштів на Ваших карткових рахунках, Ощадбанком впроваджено унікальний додатковий сервіс – «управління гео-лімітами». Відтепер клієнт самостійно може встановити обмеження на проведення операцій у будь-якій країні світу. Особливо це корисно при поїздках за кордон.


  1. У розділі «Налаштування» оберіть закладку «Керування гео-обмеженнями».

Це налаштування забороняє операції за межами обраної країни. Будуть заборонені лише операції, що потребують наявності картки (зняття готівки та торгові операції не через Інтернет). Це захищає від розповсюджених шахрайських схем.

Шахрайство - заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою.



  1. Оберіть необхідне налаштування

  1. Підтвердіть цю операцію одноразовим паролем, попередньо обравши спосіб його отримання (у вигляді SMS-повідомленні або з переліку, зазначеному на чеку банкомата).




  1. Для встановлення обмежень на здійснення операцій за межами обраної країни Вам необхідно з переліку країн обрати потрібну.



  1. Підтвердіть цю операцію одноразовим паролем, попередньо обравши спосіб його отримання (у вигляді SMS-повідомленні або з переліку, зазначеному на чеку банкомата).






  1. Після підтвердження одноразовим паролем Ваші обмеження будуть встановлені.

  2. Щоб додати країну до переліку країн, у якій Ви плануєте здійснювати операції, необхідно виконати дії, аналогічні п.п. 10-12.
    Анало́гія - (грец. αναλογια - «відповідність») - подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями.





Рекомендації ЩОДО безпечної роботи в системі «WEB-банкінг»
Щоб захисти себе від шахрайства та зловживань, рекомендуємо:

  • підключити послугу «SMS-банкінг»;

  • не розголошувати повні реквізити своєї платіжної картки (в тому числі код CVV2/CVC2) стороннім особам, навіть якщо вони представляються співробітниками банку або правоохоронних органів;

  • уникати проведення платежів або зміни паролів з комп'ютерів, до яких має доступ безліч людей (комп'ютери в інтернет-клубах, залах очікування на вокзалах, аеропортах тощо) – на них може бути встановлено спеціальне програмне забезпечення зловмисників;

  • використовувати антивірусне програмне забезпечення і міжмережеві екрани (файрволи) відомих виробників;
    Виробни́цтво - процес створення матеріальних і суспільних благ, необхідних для існування і розвитку. Створюючи певні блага люди вступають у зв'язки і взаємодію – виробничі відносини. Тому виробництво є завжди суспільним.
    Аеропо́рт - комплекс інженерних споруд призначений для прийому, відправлення та технічного забезпечення повітряного транспорту а також обслуговування пасажирів та вантажу. Аеропортний комплекс повинен мати хоча б одну злітно-посадкову смугу будь-то ґрунтову, тверду, або водну поверхню для зльоту та посадки літаків чи вертолітний майданчик.
    Правоохоро́нні о́ргани - державні органи, що на підставі законодавства держави здійснюють правоохоронну (правозастосовну та правозахисну) діяльність.
    Міжмережевий екран, Мережевий екран, Фаєрво́л, файрво́л англ. Firewall, буквально «вогняна стіна» - пристрій або набір пристроїв, сконфігурованих, щоб допускати, відмовляти, шифрувати, пропускати через проксі весь комп'ютерний трафік між областями різної безпеки згідно з набором правил та інших критеріїв.
    Антивірусна програма (антивірус) - спеціалізована програма для знаходження комп'ютерних вірусів, а також небажаних (шкідливих) програм загалом та відновлення заражених (модифікованих) такими програмами файлів, а також для профілактики - запобігання зараження (модифікації) файлів чи операційної системи шкідливим кодом.


  • регулярно оновлювати антивірусні програми на вашому комп'ютері і перевіряти його на наявність шкідливих програм;

  • обмежувати доступ до комп'ютерів, з яких ведеться робота з системою «WEB-банкінг», стороннім особам;

  • не зберігати ідентифікаційні дані на чужих комп’ютерах (найкраще застосовувати це правило й до власного комп’ютера;

  • за можливості, при введенні конфіденційної інформації або логіну та пароля користуватись віртуальною клавіатурою;

  • слідкувати за повідомленням безпеки розробників системного та прикладного програмного забезпечення, встановленого на Вашому комп’ютері та здатного до мережної взаємодії, регулярно встановлювати оновлення, які усувають критичні вразливості прикладного та системного програмного забезпечення;
    Клавіату́ра (англ. keyboard) - сукупність розміщених у певному порядку клавіш пристрою, що використовується для введення і редагування даних, а також керування виконанням окремих операцій.
    Програміст, також програмник[джерело?] - фахівець, що займається програмуванням, виконує розробку програмного забезпечення (в простіших випадках - окремих програм) для програмованих пристроїв, які, як правило містять один чи більше CPU.
    Систе́ма (від дав.-гр. σύστημα - «сполучення», «ціле», «з'єднання») - множина взаємопов'язаних елементів що утворюють єдине ціле, взаємодіють з середовищем та між собою, і мають мету.
    Конфіденці́йна інформ́ація - інформація про фізичну особу (персональні дані) або юридичну особу, доступ та поширення якої можливі лише за згодою її власників (тобто тих, кого ця інформація безпосередньо стосується) та на тих умовах, які вони вкажуть.
    Системні програми (англ. system software) - це програми, що забезпечують інфраструктуру, на якій можуть працювати прикладні програми, тобто вони керують і контролюють комп'ютерним обладнанням, для можливості виконання прикладних програм.
    Застосунок, застосовна програма або прикладна програма (англ. application, application software, app) - користувацька комп'ютерна програма, що дає змогу вирішувати конкретні прикладні задачі користувача.


  • у випадку втрати мобільного телефону необхідно змінити пароль входу до системи «WEB-банкінг» або зателефонувати до Контакт-центру Ощадбанку з метою блокування доступу до системи «WEB-банкінг». Для мінімізації можливості перехоплення одноразових паролів після втрати SIM-картки рекомендуємо придбати новий стартовий пакет мобільного зв’язку та переоформити умови користування послугою «SMS-банкінг» на новий номер телефону;
    SIM-карта (укр. сім-карта, сімка, від англ. Subscriber Identification Module) - ідентифікаційний модуль абонента у вигляді смарт-карти, що застосовується в мобільному зв'язку (мобільний телефон, смартфон, модем та інші пристрої абонентського обладнання).


  • якщо Вам здалось, що Ваші ідентифікаційні дані скомпрометовано, необхідно одразу повідомити банк і заблокувати доступ до системи;

  • якщо Вам все ж не вдалося забезпечити секретність своїх даних, перш за все потрібно зателефонувати до Контакт-центру Ощадбанку та слідувати інструкціям;

  • перераховувати на рахунок Віртуальної картки лише необхідну для здійснення розрахунку суму.









Скачати 226.58 Kb.