Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Інструкція по роботі з веб-інтерфейсом адміністратора Хмарної атс 2015 Зміст

Скачати 344.52 Kb.

Інструкція по роботі з веб-інтерфейсом адміністратора Хмарної атс 2015 Зміст




Скачати 344.52 Kb.
Дата конвертації16.03.2017
Розмір344.52 Kb.


c:\users\yvasilenko\appdata\local\microsoft\windows\temporary internet files\content.outlook\2slhu19u\logo_ukr.png

Інструкція

по роботі з веб-інтерфейсом

адміністратора Хмарної АТС

2015

Зміст



1.Початок роботи. Налаштування користувачів. 3

Початок налаштування. 3

4

Створення відділів. 5



Створення груп користувачів. 6

Керування користувачами. 7

Коротка нумерація. 8

Керування додатковими послугами телефонії (ДВО). 10

Видалення параметрів користувача. 12

2.Чорні та білі списки. 13

3.Налаштування користувачів через Excel файл. 15

4.Он-лайн статистика викликів. 16

5.Розподіл вхідних викликів між користувачами Хмарної АТС. Паралельний та послідовні виклики. 18

Створення Групи прийому викликів (MLHG) 19

6.Передавання та перехоплення вхідних викликів. 24

7.Заборона викликів на обрані номери, мережі, країни. 25

8.Налаштування IVR меню абонента. 26

Початок налаштування 26

Меню «Адміністрування» 28

9.Як знайти параметри для налаштування стаціонарних телефонів та програм SIP телефонії. 32

10.Налаштування одночасних викликів на пристрої абонента. 33

35


11.Робота з програмним клієнтом А10/і10. 36


  1. Початок роботи. Налаштування користувачів.


Адміністратор підприємства отримує на свою поштову адресу лист такого змісту:
Your Administrator’s account has been created.

Your web portal is located at https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa.

To access it use your phone number as login 380ХХХХХХХХХ.

Your temporary password is xyxyx373924yx.

We recommend you to change your password on the web-portal as soon as possible.

Учетная запись Администратора создана.

Ваш веб-портал находится по адресу https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa.

Для входа в систему, в качестве логина используйте свой номер телефона 380ХХХХХХХХХ..

Временный пароль: xyxyx373924yx.

Рекомендуется как можно скорее изменить ваш пароль на веб-портале.

Обліковий запис Адміністратора було створено.

Ваш веб-портал знаходиться за адресою https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa.

Для входу в систему в якості логіну використовуйте свій номер телефону 380ХХХХХХХХХ.

Тимчасовий пароль: xyxyx373924yx.

Ми рекомендуємо Вам якнайскоріше змінити пароль на веб-порталі.
Для проведення налаштувань Ваших користувачів, а також перегляду логінів і паролів призначених внутрішнім номерам для використання на абонентському обладнанні та в програмних клієнтах – увійдіть на сайт самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa під логіном і паролем адміністратора.

Початок налаштування.

Можливості

На сайті https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa Ви можете самостійно керувати сервісами, що входять до складу послуги.

Наприклад, Ви можете призначити користувачам короткі номери, або об’єднати телефонні номери своєї компанії в окремі групи для серійного розподілу вхідних дзвінків всередині цієї групи.

Керування розподілене за двома рівнями: адміністратор (координатор сервісу) Вашої компанії та користувач (абонент).

Адміністратор керує сервісами, які були замовлені та підключені на номери користувачів Вашої компанії. Користувач керує сервісами, дозволеними для використання адміністратором Вашої компанії (в стандартному варіанті – це послуги переадресації вхідних викликів, утримання дзвінка (друга лінія), статистика дзвінків даного користувача).

Інструкція з використання

Увійдіть на сайт самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa під логіном і паролем адміністратора які Вам було надіслано електронною поштою.



Зміна мови інтерфейса

В разі більш ніж 5 спроб некоректного введення логіну або пароля доступ буде заблоковано. Для відновлення паролю використовуйте посилання «Забули пароль?»
Відкриється робоче вікно:

Створення відділів.


Якщо у Вашій компанії багато працівників, які розподілені по різним відділам – Ви маєте можливість впорядкувати їх записи за відділами. Це може бути корисним наприклад, при об’єднанні декількох номерів для призначення групових сценаріїв розподілу дзвінків.

Перейдіть на закладку «Відділи».



Внесіть необхідні назви відділів. Для цього натисніть кнопку «Новий», внесіть назву, натисніть кнопку «Зберегти». В подальшому, при налаштуванні користувачів їм можна буде призначити відділ із раніше створеного списку.


Створення груп користувачів.


Якщо Ви об’єднаєте телефонні номери в групи, абоненти цієї групи зможуть перехоплювати вхідні дзвінкі що надходять до інших користувачів цієї групи, наприклад, які відійшли від робочого місця. Завдяки цьому буде менше пропущених викликів.

Перейдіть на закладку «Налаштування підприємства», відкрийте меню «CPUG»



Створіть необхідну групу, присвоївши їй ім’я та додавши необхідні номери в групу.



Команди передавання та перехоплення викликів надані в розділі 6 Передавання та перехоплення вхідних викликів.


Керування користувачами.


Для включення, редагування або відключення певних користувачів та призначених їм функцій необхідно вибрати користувача із списку. В розділі «Керування користувачами», ви зможете обрати призначений користувачу номер телефону, і далі провести налаштування потрібні для цього користувача і його номера налаштування.

Обравши користувача (клацанням миші на рядку з його даними), ви перейдете на сторінку, де ви зможете внести інформацію про користувача, встановити коротку нумерацію, а також змінити пароль доступу на веб-портал для користувача. Після внесення змін, необхідно натиснути кнопку «Зберегти».



При створенні нового користувача, або зміни його пароля існуючого користувача чи короткого номера цей користувач отримує повідомлення (на зазначену для нього адресу електронної пошти) про створення для нього облікового запису або зміну параметрів.

Також в цьому вікні можливо змінити стан користувача – «Включено», «Відключено», «Заблоковано». Что значат єти стаутсі?

Статус «Заблоковано» з’являється у користувачів, що кілька разів невірно вводили логін/пароль до веб-інтерфейсу. Увага – статусу «Заблоковано» не призведе до розблокування. Користувач повинен відновити пароль за посиланням «Забули пароль?» у вікні доступу.


Коротка нумерація.


Присвоївши користувачам короткі номери, Ви створюєте групу користувачів з короткими номерами, які можна використовувати для внутрішньої комунікації всередині вашого підприємства. Дзвінки на короткі номери не тарифікуються.

Ви можете кожному міському номеру, на який підключено сервіс, присвоїти короткий номер.

Діапазон номерів обирається самостійно (довжина короткого номеру 3, 4 або 5-ть знаків. Номер не може починатися з 0, 1 та 9).

Для настройки короткої нумерації зайдіть на сайті самообслуговування  https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa  в розділ «Керування користувачами», під-меню «Стаціонарний номер» (розкривається натисканням кнопки «+»)




Одному фіксованому (міському) номеру може бути присвоєно лише один короткий номер.

Зайшовши в пункт «Конфігурація послуги» ви зможете провести налаштування додаткових послуг даному користувачу.


Керування додатковими послугами телефонії (ДВО).


Для активації, редагування або деактивації послуг, достатньо вибрати необхідну послугу клацанням миші, відмітити пункт «Активувати» та ввести або вибрати необхідні значення. Після натискання кнопки «Прийняти», обрана послуга буде сконфігурована за Вашим вибором. Користувачі Хмарної АТС Вашої компанії зможуть користуватися тільки тими послугами, які їм дозволені адміністратором Вашої компанії.

Доступні Вам функції:

«CFU – Безумовна переадресація виклику» - Переадресація всіх вхідних викликів на інший номер, який Ви вкажете. Корисна, якщо Ви не маєте доступ до апарату, на який приходять виклики.

«CВF – Переадресація виклику якщо абонент зайнятий» - Вхідний дзвінок буде переадресовано на інший номер, який Ви вкажете у випадку, якщо в момент дзвінка Ваш номер вже зайнятий іншою розмовою. Це допоможе не пропустити жодного дзвінка передавши їх колегам.

«CFNR – Переадресація виклику абонент не відповідає» - Вхідний дзвінок буде переадресовано на інший номер, який Ви вкажете у випадку, якщо Ви не відповіли на протязі певного часу. Це допоможе не пропустити жодного дзвінка передавши їх колегам.

«ACS – Будильник» - У заданий час Ви отримаєте на свій телефон дзвінок, який Вас розбудить, або про щось нагадає.

«SCA/SCR – Обмеження вхідних викликів» - Можливість обмежити перелік номерів з яких вам можуть зателефонувати. Детальніше дивіться у розділі 2.Чорні та білі списки.

«DND – Не турбувати» - Активувавши цю послугу Ви повністю блокуєте вхідний зв’язок.

«СW – Виклик на очікувані» - Якщо ця послуга активована і під час розмови Вам зателефонує хтось іще ви почуєте сигнал про це і зможете перемкнутись на другий виклик.

«СLIP – Надання ідентифікації лінії що викликає» - Якщо ця послуга активована абонент, якому Ви зателефонує буде мати можливість побачити Ваш номер телефону (функція АОН – визначник номера).

«3PTY – Конференц-зв’язок трьох абонентів» - Якщо ця послуга активована, користувач матиме можливість ініціювати трьох сторонню голосову конференцію.

«HOLD – Утримання виклику» - Якщо ця послуга активована, користувач матиме можливість поточного співрозмовника перевести в режимі очікування і здійснити виклик на інший номер.

Більш докладна інформація по послугам доступна при наведені курсора на назву послуги в переліку.

Умовні позначки:

Послуга відключена

Послуга активована



Видалення параметрів користувача.


Для видалення поточних параметрів користувача та повернення телефонного номеру до налаштувань «по замовчанню від оператора» – в меню «Керування користувачами» оберіть необхідний номер на якому будуть виконуватись налаштування подвійним натисканням миші на цьому номері, у вікні що відкриється відкрити підменю «Стаціонарний номер» натиснувши кнопку «+».


У вікні, що відкриється, натисніть кнопку «Скинути до заводських налаштувань користувача»:

та підвердіть свій вібір на контрольному запитанні.

Застосування цієї функції буде корисно при потребі налаштування Групи прийому викликів (MLHG – multi line hunting group).

  1. Чорні та білі списки.


Можливості

Дає можливість установити чорні або білі списки на сайті самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa з метою заборонити прийом вхідних дзвінків з заданого переліку або діапазонів (чорний список), або дозволити прийом лише вказаних в переліку номерів або діапазонів (білий список). Списки можуть бути встановлені як для окремих користувачів, так і для груп користувачів.


Приклад використання

Можна заборонити/дозволити виклики з певних номерів, груп номерів, тарифних напрямків.

Наприклад, при виборі «чорного списку» і введенні номера «044-123-45-67» будуть заборонені вхідні виклики з номера «044-123-45-67». При введенні маски номера «044» будуть заборонені виклики з будь-якого номера з префіксом «044». При виборі маски номера «044-123-45» будуть заборонені виклики з номерів 044-123-45-00, 044-123-45-01, 044-123-45-02,...044-123-45-99.

Так само можна послідовно додати список із будь-яких номерів. Встановлення «білого списку» проходить за таким самим правилам. Приклад «білого списку» - при введені маски номера номера «044» Ви зможете отримувати лише виклики з будь-якого номера з префіксом «044».

Інструкція з використання

Увійдіть на сайт самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa

Зайдіть у пункт «Керування користувачами», та оберіть номер на якому потрібно активувати сервіс подвійним кліком. У вікні що відкриється, розкрийте підменю «Стаціонарний номер» та розкрийте його натиснувши кнопку «+»

Далі, подвійним кліком розкрийте меню «Конфігурація послуг»



Оберіть сервіс SCA/SKR. Поставте «галочку» навпроти пункту «Активно» після чого, залежно від потреби, відзначте «чорний список» або «білий список». Зазначте номер або маску номера, з якого будуть заборонені або дозволені виклики. Режими, що можливо застосувати – «Ручний» - активується або вимикається в потрібний момент користувачем самостійно, або «Автоматичний» - активується та вимикається відповідно попереднім налаштуванням за календарем та часом.

Якщо вносяться події по календарю (режим «Автоматично»), після зазначення параметрів потрібно натиснути кнопку «Додати». Після внесення всіх налаштувань, обов’язково натисніть кнопку «Прийняти».


  1. Налаштування користувачів через Excel файл.


Можливості

На сайті самообслуговування  https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa  в розділі «Керування користувачами» Ви можете налаштувати послуги окремих споживачів та їх груп. Це можна виконати в робочому вікні, де відображуються користувачі (див. розділ «Налаштування користувачів» ) або, що може бути корисним при великій кількості користувачів виконати налаштування через Excel файл.


Інструкція з використання

Увійдіть на сайт самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa під логіном і паролем адміністратора.

Оберіть пункт меню «Імпорт-експорт файлу налаштувань»:

оберіть пункт «Експорт» та натисніть кнопку «Обрати».

На Ваш комп’ютер завантажиться Excel файл з установками групи користувачів (Аркуш «dn»):

Відредагуйте списки коротких номерів, електронні адреси, прізвища, у відповідних колонках, збережіть файл локально та імпортуйте збережений файл в систему, клікнувши мишею по кнопці «Обрати», а після вибору збереженого файлу – натиснути кнопку «Завантажити».


Після імпорту файлу в систему короткі номери, прізвища, установки обмеження вихідних викликів, електронні адреси, будуть присвоєні (перерозподілені або відключені) Вашим користувачам, вони отримають відповідні повідомлення на свої електронні адреси.
  1. Он-лайн статистика викликів.


На сайті самообслуговування «Хмарної АТС» надано інформацію про вхідні, вихідні та пропущені дзвінки користувачів Вашої компанії.

Адміністратор компанії може переглянути статистику по кожному з номерів компанії, у той час як користувачу доступна статистика лише по його номерах.

Інформація стосовно викликів надається лише з метою ознайомлення. Тарифікація викликів і відповідні нарахування виконуються відповідно записам на телефонній станції оператора.

Можливості послуги

Статистику викликів можна переглянути за певними часовими періодами. Наприклад, за певний місяць. Для зручності обробки даних є можливість вивантажити статистику у Excel та PDF-файл.

Керування та налаштування послуги

Увійдіть на сайт самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa

Для перегляду статистики викликів перейдіть на сторінку «Статистика викликів» з горизонтального списку, оберіть період та типи виклику, які Вас цікавлять.



На сторінці буде представлена деталізація викликів.

Натиснувши кнопку «Експортувати в Excel» або «Експортувати в PDF» Ви збережете статистику в окремому файлі на комп’ютері.

  1. Розподіл вхідних викликів між користувачами Хмарної АТС. Паралельний та послідовні виклики.


Можливості

Ви можете встановити на сайті самообслуговування «Хмарної АТС» власні правила, за якими розподілятимуться вхідні виклики між користувачами Вашої компанії.

Приклад використання

Виберіть кілька номерів, об’єднайте їх у групу, встановіть абонентський який називатиметься головним номером групи. Як це зробити – дивіться в цьому розділі.




Зверніть увагу, що встановлювати номер адміністратора головним номером у групі не можна!

Виклик, що надійшов на цей номер, розподілиться між співробітниками Вашої компанії залежно від обраних правил:



  • Лінійний пошук.

Ви можете встановити будь-яку послідовність номерів, що беруть участь у прийомі виклику. Виклик надійде на перший номер у списку. Якщо він буде зайнятий — на другий, якщо другий також зайнятий — на третій і так далі, допоки система не знайде вільний номер.

  • Циклічний пошук.

Ви можете встановити будь-яку послідовність номерів, що беруть участь у прийомі виклику. Виклик надійде на номер, що йде за тим, який прийняв виклик минулого разу. Якщо він буде зайнятий — на другий, якщо другий також зайнятий — на третій і так далі, допоки система не знайде вільний номер. Це дозволяє динамічно розподілити навантаження між номерами.

  • Груповий виклик.

Ви можете встановити будь-яку послідовність номерів, що беруть участь у прийомі виклику. Виклик надійде на всі номера одночасно. Виклик буде прийнято тим номером, який першим зніме слухавку.

Інструкція з використання

Увійдіть на сайт самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa під логіном і паролем адміністратора.

Створення Групи прийому викликів (MLHG)

Створення Групи прийому викликів (MLHG – multi line hunting group) можливо двома варіантами.



Варіант 1, через імпорт-експорт даних користувачів.

Оберіть пункт меню «Користувач імпорт-експорт»:



оберіть пункт «Експорт»:

на Ваш комп’ютер завантажиться Excel файл з установками групи користувачів (Аркуш «dn»):

В колонці H «Пошук вільного абонента в групі – головний номер (MLHG)» призначте відповідний номер головним (це не може бути номер Адміністратора!), обравши «Так».

Якщо на даний номер були внесені параметри користувача – Ім’я, По батькові, Прізвище, Електронна пошта, відділ – такі параметри бажано перед збереження змін видалити.
Збережіть файл локально та імпортуйте збережений файл в систему, клікнувши мишею по кнопці «Обрати», а після вибору збереженого файлу – натиснути кнопку «Завантажити»
Варіант 2, через веб-інтерфейс, меню «Керування користувачами».

Якщо Ви тільки розпочали налаштування Вашої Хмарної АТС і номер, який буде головним номером MLHG не містить ніяких записів користувача, то призначити цей номер головним можливо і з робочого вікна веб-інтерфейсу адміністратора. Для цього у меню «Керування користувачами» виберіть цей номер, розкрийте налаштування подвійним кліканням мишки



та оберіть у вікні, що відкрилось під-меню «Створити головний номер для знаходження вільного номеру у групі (MLHG)»


В меню, що розкриється зазначте короткий номер та натисніть кнопку «Створити».


Активація, редагування або деактивація групи прийому викликів.

Перейдіть на сторінку «Налаштування підприємства» На сторінці, що відкрилася, оберіть пункт «MLHG».

Клікнувши мишкою двічі по вибраному номеру, ви перейдете на сторінку з налаштуваннями групи.

У вікні що відкриється - оберіть необхідний сценарій розподілу дзвінків, в полі «Тип». Можливі варіанти: «Циклічно», «Лінійно», «Груповий виклик».

Далі додайте номери в групу, клікнувши мишкою на поле «Учасник». Після вибору номеру натисніть кнопку «Додати».

Після того, як всі учасників групи було додано, натисніть кнопку «Зберегти», для збереження налаштувань групи.


  1. Передавання та перехоплення вхідних викликів.


Можливості

Виклик, що надійшов на фіксований номер Вашої Хмарної АТС Ви можете передати будь-якому номеру в групі.

Так само можна перехопити на свій номер виклик з будь-якого номера в групі, поки абонент не прийняв виклик.

Приклад використання

За стандартним налаштуванням сервіс активований для всіх абонентів. Додаткові налаштування на сайті самообслуговування не потрібні.

Доступні три види переведення виклику:



  • При надходженні виклику абонент набирає комбінацію «*» «#» «скорочений номер абонента, якому необхідно передати виклик» «#». Після встановлення з’єднання з абонентом, якому необхідно передати виклик, необхідно набрати «4» для передавання виклику або «3» для об’єднання у тристоронню конференцію.

  • При наборі комбінації «*» «8» «скорочений номер абонента, якому необхідно передати виклик» «#», виклик буде передано одразу.

  • При використанні програмного телефону або стаціонарного телефону під час розмови необхідно натиснути кнопку «transfer» (або іншу кнопку, що виконує цю функцію – див. інструкцію з користування Вашим приладом) і набрати короткий номер абонента, якому передається виклик.

Для перехоплення виклику з телефону іншого абонента в групі Вам необхідно набрати на своєму телефоні комбінацію *99 клавіша виклику, в момент надходження дзвінка. Перший абонент у групі, що набрав таку комбінацію, перехопить виклик.
  1. Заборона викликів на обрані номери, мережі, країни.


Можливості

На сайті самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa Ви можете встановити заборону викликів на обрані номери. Після встановлення заборон вихідний зв’язок ваших користувачів на такі номери буде заблоковано.

Ви можете заборонити:


  • дзвінки на певні тарифні напрямки. Наприклад, «міжнародні виклики», «міжміські виклики» і т.д.,

  • дзвінки на певний номер.

  • дзвінки на номери з певною маскою.

Заборона виклику можна підключити як на окремий номер у Вашій компанії, так і на групу номерів або на всіх абонентів компанії.

Керування та налаштування послуги

Установка, редагування або зняття заборон.

Увійдіть на сайт самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa під логіном і паролем адміністратора, розділ «Керування користувачами», під меню «Стаціонарний номер» та «Стандартні види заборони вихідного зв’язку»



Налаштування можливо виконати як в робочому вікні розділу «Керування користувачами», так і через пункт «Імпорт-експорт файлу налаштувань». Детальніше про роботу з файлом Excel дивіться в пункті «Налаштування користувачів через Excel файл»
Якщо Ваше підприємство замовило індивідуальні види заборони вхідного зв’язку – вони будуть доступні у пункті графі «Індивідуальні види заборони вхідного зв’язку» - показано на малюнку вище.


  1. Налаштування IVR меню абонента.


Увага! Послуга доступна за умови додаткового замовлення цієї функції у оператора!

Можливості

Ви можете самостійно налаштувати інтерактивне привітання та розподілити вхідні дзвінки. Система дозволяє записати або завантажити заздалегідь приготовлені звукові файли, прив’язати відтворення звукових повідомлень до набору певних клавіш. Розподіл дзвінків можливий за внутрішніми номерами, в тому числі з головними номерами груп абонентів. Також можливе відтворення різних привітань та сценаріїв розподілу вхідних дзвінків в залежності від призначених робочих та неробочих годин та у святкові дні.

Приклад використання

Вам зателефонували на номер, який виділений для прийому загальних вхідних дзвінків. Абонент, що зателефонував в робочий час почув привітання і пропозицію для з’єднання з відділом продажу натиснути кнопку 1, для з’єднання з відділом обслуговування кнопку 2, або 0 для з’єднання з секретарем. Обравши 1 абонент з’єднався з головним номером групи прийому викликів відділу продаж. Виклик прийме перший вільний продавець.

Інструкція з використання


Початок налаштування


Завітайте на сайт самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa під логіном і паролем адміністратора.
Для переходу до налаштувань IVR необхідно на сторінці «Керування користувачами» обрати номер за яким закріплений IVR (закріплюється оператором, відповідно заявці абонента), розкрити його налаштування подвійним кліком на рядку з номером за яким закріплений IVR. Далі у вікні, що розкриється підменю «Стаціонарний номер» а розкрийте натиснувши кнопку «+»


Далі, подвійним кліком розкрийте меню «Сконфігурувати IVR»



Подальше керування автовідповідачем відбувається за допомогою чотирьох закладок:



  • «Адміністрування»

  • «Робочий час»

  • «Не робочий час»

  • «Святкові дні»


Меню «Адміністрування»


Налаштування IVR у даному розділі складається з основних двох частин: налаштування привітання та графіка роботи.

"Привітання" – дозволяє записати (або завантажити) звуковий файл, який буде звучати під час дзвінка на номер IVR. Існує можливість:



  • http://kyivstar.ua/f/1/business/fixed/mob_ate/details/9/up.png - завантажити звуковий файл на сервер (не більше 250 Кб), формат «WAV» aбо «PCM 8 kHz, 8 bit mono».

  • http://kyivstar.ua/f/1/business/fixed/mob_ate/details/9/doun.png - зберегти на локальному диску

  • http://kyivstar.ua/f/1/business/fixed/mob_ate/details/9/melody.png - показувати/приховувати клавіші програвача

  • http://kyivstar.ua/f/1/business/fixed/mob_ate/details/9/microphone.png - записати голосове повідомлення

  • «Повідомлення завжди відтворюється повністю» — встановлена галочка не дасть можливості тому, хто телефонує, перервати привітання не дослухавши його до кінця.

На даній сторінці встановлюється тільки загальне привітання. Наприклад, «Добрий день, Ви зателефонували до компанії Назва_Вашої_Компанії».

Для налаштування правил переадресації викликів і запису голосових повідомлень про переадресації, використовуються закладки «Робочий час», «Не робочий час» та «Святкові дні». 


Якщо записати привітання лише на сторінці «Адміністрування» і не внести правила та не записати голосові повідомлення на інших закладках, номер IVR буде працювати як офісний автовідповідач без переадресації.

http://kyivstar.ua/f/1/business/fixed/mob_ate/details/9/microphone.png - записати голосове повідомлення

Дозволяє записати повідомлення, використовуючи мобільний телефон з номером будь-якого українського оператора.

Номер необхідно вказати у національному форматі: код оператора/код зони_номер телефону (наприклад: 091ХХХХХХХ або 044ХХХХХХХ)

Після того, як привітання було надиктовано, завершіть розмову по телефонному апарату. Записане повідомлення можна прослухати використовуючи вбудований програвач.



«Робочий час» — дає можливість зазначити точний час роботи, що дозволить більш гнучко налаштовувати IVR для вказаних періодів.

«Робочий час», «Не робочий час» та «Святкові дні»

Налаштовуються відповідно до єдиного принципу



Для кожного профілю існує можливість додатково установити привітання, яке буде програватись відразу після загального привітання.

Номер для переадресації за замовчуванням — це короткий номер «Хмарної АТС», на який буде виконана переадресація у наступних випадках:


  • абонент припустився помилки при введенні DTMF (натиснув кнопку, на якій не налаштована переадресація).

  • абонент не ввів DTMF протягом указаного часу, зазначеного в полі «Переадресація через __ сек» налаштування номеру за замовчуванням.

  • у випадку, якщо номер для переадресації не було вказано, буде повторюватись привітання записане для цього періоду.

Також можна додатково встановити звуковий файл, який буде звучати у випадку переадресації, а також зазначити проміжок часу через який переадресація буде спрацьовувати

  • Якщо файл записано, а номер для переадресації не вказано, повідомлення програватись не буде.

Існує можливість додавати DTMF-кнопки та назначати номер телефону (короткий номер «Віртуальної мобільної АТС»), на який буде переадресовано дзвінок при натисканні даної кнопки. 
Також можна добавити голосовий файл, який буде програватися відразу після натискання обраної DTMF клавіші.

При ввімкненій галочці функції «Дозволити дозвон по DTMF кнопке» у того абонента, який телефонує з’являється можливість додзвонитися на будь-який внутрішній номер у групі (якщо абонент його знає), набравши в DTMF комбінацію *(внутрішній номер), навіть якщо цей номер не вказано в усіх попередніх налаштуваннях. Наприклад, при наборі *296 виклик буде переключено на внутрішній номер 296.


  1. Як знайти параметри для налаштування стаціонарних телефонів та програм SIP телефонії.


Для користування послугою на VoIP телефоні, а також в програмах SIP телефонії потрібно використовувати параметри зазначені в параметрами налаштування абонента.

Їх потрібно подивитись через меню «Керування користувачами», подвійник клік на номері телефону для якого необхідно знайти параметри, далі у новому вікні що відкриється відкрити підменю «Стаціонарний номер», натиснувши кнопку «+»



Далі розкрийте підменю «Одночасний виклик», натиснувши кнопку «+»



У вікні що відкриється, в полі «Оther» містяться параметри призначені для налаштування VoIP телефона, а також програм SIP телефонії, як показано на малюнку нижче:



Для налаштування Вашого абонентського обладнання використовуйте зазначені «логін», «пароль» та «сервер», та керуючись Інструкцією з налаштування вашого приладу або програмного забезпечення введіть необхідні параметри.

Рекомендовані для використання безкоштовні програми для користування, з інструкціями:

Програмний телефон для персональних комп’ютерів, ноутбуків: X-Lite, Micro SIP

Програмний телефон для смартфонів: Zoiper, Linphone, CSipSimple

Приклади налаштувань смартфонів: Zoiper_v2, Linphone


  1. Налаштування одночасних викликів на пристрої абонента.


Можливості

На сайті самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa встановлюються правила надходження паралельного виклику на пристрої одного абонента.

Підтримується одночасно 1 пристрій або freeware програмний клієнт, 1 програмний клієнт Iskratel для Windows (IT Phone W10), 2 програмних клієнти Iskratel для Android та/або iOS/ (IT Phone A10/i10).

Коли одночасний виклик надходить на декілька пристроїв абонент може відповісти на будь-якому. Після того, як абонент «підняв слухавку» дзвінки на інших пристроях припиняться. За потреби абонент може продовжити розмову на іншому пристрою, який підключений до його переліку одночасного виклику через команду *99. Наприклад – розмову почато на смартфоні, потім виконана команда *99 і «слухавку знято» в програмі на комп’ютері.

Приклад використання

Об’єднайте виклики одного абонента на декілька пристроїв. Виклик одночасно надійде на всі активовані пристрої і Ви зможете прийняти виклик на тому пристрої, де «зняли слухавку».

Інструкція з використання

В розділі «Керування користувачами» відкрийте налаштування потрібного користувача, відкрийте підменю «Стаціонарний номер». Налаштування виконуються у підрозділі «Одночасний виклик».

(Увага! Для користування програмними телефонами IT Phone А10/і10 в налаштуваннях користувача значення «Мобільний Програмний телефон» має бути Активно.)

«Other» – для вашого апаратного IP телефону (в тому числі D-Link DPH-150S), а також для всіх програмних клієнтів інших від IT Phone W10, IT Phone А10/і10.

«IT Phone W10» – для платного програмного клієнта для Windows ПК.

«IT Phone А10/і10» – для платних програмних клієнтів для Android та iOS.



Налаштування:

Для налаштувань необхідно клікнути на поле з зеленою трубкою.

У вікні що відкриється:



Галочка «Активувати» встановлена — ввімкнена можливість отримування дзвінка, який надходить на фіксований номер абонента, на програмному клієнті.

Галочку знято — абонент не зможе отримати дзвінок на програмний клієнт.

Режим «Ручний» — дозволяє вручну вмикати або вимикати кнопку «Активно»

Режим «Автоматичний» — дозволяє внести точні часові налаштування, які будуть автоматично вмикати чи вимикати прийом дзвінка, який надходить на фіксований номер абонента, на програмному клієнті.

Якщо Ви налаштовуєте «Автоматичний» режим – після вибору типу днів та зазначення часу початку та часу завершення треба натиснути кнопку «Додати», за необхідності можливо додати декілька часових інтервалів. Після цього необхідно натиснути кнопку «Застосувати», щоб налаштування були активовані.

Колір телефонних трубок визначає:


Активований режим «Автоматичний»

Активований режим «Ручний»

Не активований

  1. Робота з програмним клієнтом А10/і10.


Увага! Послуга доступна за умови додаткового замовлення цієї функції у оператора!

Завантажте дистрибутив програмного SIP телефону доступний в Android (Google Play) та iOS (App Store) маркетах програмних додатків, під ім’ям «Ukrtelecom A10» - для Android та «Ukrtelecom і10» - для iOS:



Під час початку роботи з програмою необхідно ввести надані Вам пароль і логін. Використовуються пароль і логін доступу до веб-інтерфейсу адміністратора/користувача.

При підключенні до мережі перемикач «Стільникові дані» повинен бути включений.

Після введення логіну та паролю натисніть кнопку «Вхід в систему»



Після приєднання до системи відкриється робоче вікно телефона, де можна зробити виклики (голосові або відео).



Під час виклику відображається набраний номер, доступні опції показу цифрової клавіатури, включення динаміку (режим гучномовця), вимкнення звуку (якщо Вам потрібно щоб певний час абонент не чув Вас.



Кнопкою доступна опція додавання іншого абонента в розмову.

Для входа в службове меню натісніть кнопку «Телефон» на екрані з цифровою клавіатурою.

В службовому меню доступні:

Перемикач режиму «Не турбувати ВИМК» - > «Не турбувати ВКЛ»

«Телефон» – виклик екрана з цифровою клавіатурою

«Контакти» – адресна книга Вашого смартфона

«Адресна книга» – адресна книга Вашої Хмарної АТС



«Реєстр дзвінків» – дані про набрані та отримані дзвінки на даному пристрої.



Скачати 344.52 Kb.

  • Початок роботи. Налаштування користувачів.
  • Створення груп користувачів.
  • Керування користувачами.
  • Керування додатковими послугами телефонії (ДВО).
  • Видалення параметрів користувача.
  • Налаштування користувачів через Excel файл.
  • Он-лайн статистика викликів.
  • Розподіл вхідних викликів між користувачами Хмарної АТС. Паралельний та послідовні виклики.
  • Створення Групи прийому викликів (MLHG)
  • Передавання та перехоплення вхідних викликів.
  • Заборона викликів на обрані номери, мережі, країни.
  • Налаштування IVR меню абонента.
  • Початок налаштування
  • Як знайти параметри для налаштування стаціонарних телефонів та програм SIP телефонії.
  • Налаштування одночасних викликів на пристрої абонента.
  • Робота з програмним клієнтом А10/і10.