Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Інструкція по роботі з веб-інтерфейсом користувача Хмарної атс 2015 Зміст

Скачати 120.88 Kb.

Інструкція по роботі з веб-інтерфейсом користувача Хмарної атс 2015 Зміст




Скачати 120.88 Kb.
Дата конвертації19.03.2017
Розмір120.88 Kb.

c:\users\yvasilenko\appdata\local\microsoft\windows\temporary internet files\content.outlook\2slhu19u\logo_ukr.png

Інструкція

по роботі з веб-інтерфейсом

користувача Хмарної АТС

2015

Зміст



1.

Веб-інтерфейс - це сукупність засобів, за допомогою яких користувач взаємодіє з веб-сайтом або веб-застосунком через браузер. Веб-інтерфейси отримали широке поширення у зв'язку із зростанням популярності всесвітньої павутини і відповідно повсюдного розповсюдження веб-браузерів.

Інформація про продукт Хмарна АТС. Функціональні можливості системи 3

2.

Можливість - це дія, що може відбутися або ні (можливо, приїду, а, можливо, і ні). Можливість можна забезпечити чи покладатись на «авось» та якось буде. Альтернатива дає шанс, але не гарантує без відповідних дій забезпечення результату і адекватності та конструктиву діяльності.

Початок роботи. Вхід в Веб-інтерфейс користувача.

Кори́стува́ч - той, хто користується чим-небудь - майном, землею, комп'ютером тощо.

3

4

3.Он-лайн статистика викликів. 6



Керування та налаштування послуги 6

4.

По́слуги - це дії, результат яких споживається в процесі їх надання. Вони становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».

Адресна книга. 8

Керування та налаштування послуги 8

5.Керування додатковими послугами телефонії (ДВО). 9

6.Чорні та білі списки. 12

Приклад використання 12

Інструкція з використання 12

7.Як знайти параметри для налаштування стаціонарних телефонів та програм SIP телефонії. 15

8.Робота з програмним клієнтом для смартфонів. 16



  1. Інформація про продукт Хмарна АТС. Функціональні можливості системи


Шановний користувач, ви отримали доступ………. до системи управління власною лінією Хмарної АТС Вашого підприємства.

Пара́метр (від дав.-гр. παραμετρέω) - відмірюю, розмірюю)(рос. параметр, англ. parameter, нім. Parameter m, Kennwert m, Kenngrösse f, Kennzahl f) - величина, що нею характеризують якусь властивість, стан, розмір або форму об'єкта, робочого тіла, процесу, явища або системи тощо.

Телефо́нний зв'язо́к - галузь зв'язку, електрозв'язку, телекомунікацій; передача на відстань мовної інформації, здійснюваної електричними сигналами телефонною мережею загального користування (ТМЗК) або радіосигналами.

Смартфо́ни (з англ. smart - розумний, і англ. phone - телефон) - окрема категорія телефонів, які - на відміну від простих стільникових телефонів - мають більше оперативної пам'яті і власний потужний, як для кишенькових пристроїв процесор, працюють під операційною системою Symbian 6.

Підприє́мство - самостійний суб'єкт господарювання, зареєстрований компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому Господарським кодексом України та іншими законами.

Система керування, також Система управління (англ. control system) - систематизований набір засобів впливу на підконтрольний об'єкт для досягнення цим об'єктом певної мети. Об'єктом системи керування можуть бути як технічні об'єкти так і люди.

Ви можете самостійно керувати сервісами, що входять до складу послуги Хмарна АТС і доступ до яких відкрито для користувачів.

Наприклад, Ви можете призначити переадресацію або подивитись статистику власних дзвінків.

В разі виникнення складнощів з налаштування послуги Хмарна АТС зверніться будь ласка до Вашого адміністратора.

Адміністра́тор (іноді скор. - адмін) - це особа, яка здійснює роботу з якісного і ефективного обслуговування відвідувачів, консультує їх із питань, які стосуються товарів і послуг, які надає підприємство, організація.


  1. Початок роботи. Вхід в Веб-інтерфейс користувача.


Користувач Хмарної АТС отримує на свою поштову адресу лист такого змісту:

Ви стали користувачем Хмарної АТС.

Ваш веб-портал знаходиться за адресою https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa.

Для доступу введіть ім'я користувача 380441234567 і пароль icJai1hruxvashparol123.

Рекомендуємо якомога швидше змінити ваш пароль на веб-порталі.

Ваш адміністратор - AdminІм’я адміністратора Хмарної АТС Вашого підприємства.

Координати Адміністратора:

- Телефон: 380441234567380447654321

- Електронна пошта: yournameAdmin.

Електро́ніка (від грец. Ηλεκτρόνιο - електрон) - наука про взаємодію електронів з електромагнітними полями і про методи створення електронних приладів і пристроїв, в яких ця взаємодія використовується для перетворення електромагнітної енергії, в основному для передачі, обробки і зберігання інформації.

Електро́нна по́шта (англ. e-mail, або email, скорочення від electronic mail) - популярний сервіс в інтернеті, що робить можливим обмін даними будь-якого змісту (текстові документи, аудіо-, відеофайли, архіви, програми).

name@yourcompany
Для проведення Ваших особистих налаштувань – увійдіть на сайт самообслуговування по посиланню: https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa використовуючи надане Вам у електронному листі ім’я користувача (у вигляді номеру телефону) і пароль користувача.

Зміна мови інтерфейса

В разі більш ніж 5 спроб некоректного введення логіну або пароля доступ буде заблоковано. Для відновлення паролю використовуйте посилання «Забули пароль?

Відно́влення (рос. восстановление, англ. reduction; нім. Reduktion f) -- це процес приєднання електронів речовиною, при цьому ступінь окиснення її елементів знижується.

»

При першому вході у систему Вам відкриється робоче вікно, де Вам буде запропоновано змінити пароль.




Після внесення нового паролю відкриється початкове робоче вікно користувача:

З цього вікна ви можете отримати доступ до Вашої історії викликів та Адресної книги Вашої компанії. Знизу вікна буде вказано Ваш повний та короткий номер телефону.
  1. Он-лайн статистика викликів.


На сайті самообслуговування https://my.cloud-pbx.ukrtelecom.ua/sa, в розділі «Історія викликів» надано інформацію про вхідні, вихідні та пропущені дзвінки абонентів Вашої компанії.

Адміністратор компанії може переглянути статистику по кожному з номерів компанії, у той час як користувачу доступна статистика лише по його номерах.

Статистику викликів можна переглянути за певними часовими періодами. Наприклад, за певний місяць. Для зручності обробки даних є можливість вивантажити статистику у Excel та PDF-файл.

Інформація надається лише з метою ознайомлення таі не використовується для тарифікації викликів.


Керування та налаштування послуги


Для перегляду статистики викликів перейдіть на сторінку початкову сторінку, далі оберіть поле «Історія викликів» з горизонтального списку:

Далі оберіть період та типи виклику, які Вас цікавлять:



На сторінці буде представлена деталізація Ваших викликів.

Натиснувши кнопку «Експортувати в Excel» або «Експортувати в PDF» Ви збережете статистику в окремому файлі на комп’ютері.

  1. Адресна книга.


Інформація надається лише з метою ознайомлення і не використовується для тарифікації викликів.

В розділі «Адресна книга», Ви зможете переглянути інформацію по стаціонарних та коротких телефонних номерах закріплених за користувачами Хмарної АТС Вашої компанії.


Керування та налаштування послуги


Для перегляду адресної книги, на початковій сторінці перейдіть на сторінку «Адресна книга»:

Після чого Ви побачите таке вікно:



За необхідності можливо додати особисті дані натиснувши кнопку «Додати особистий контакт».

Додавання - бінарна арифметична операція, суть якої полягає в об'єднанні математичних об'єктів.

Необхідність - система зв'язків і відносин, що зумовлює зміну, поступальний рух, розвиток у жорстко визначеному напрямку з жорстко визначеними результатами. Іншими словами, необхідність - це такий зв'язок, що обов'язково призводить до певної події.


  1. Керування додатковими послугами телефонії (ДВО).


Використовуючи інтерфейс порталу ви зможете змінювати налаштування додаткових послуг та додатковий функціонал. Для цього у робочому вікні розкрийте підменю «Стаціонарний номер» натиснувши кнопку « »

.

Далі, подвійним кліком розкрийте меню «Конфігурація послуг»



Добавить где пользователь сможет найти эти настройки

Для активації, редагування або деактивації послуг, достатньо вибрати необхідну послугу клацанням миші, відмітити пункт «Активувати» та ввести або вибрати необхідні значення.

Функціонал - відображення векторного простору на базову множину для цього простору, здебільшого на множину дійсних чисел. Прикладом функціоналу є норма.

Редагува́ння - це приведення об'єкта редагування у відповідність із чинними у певний час у конкретному суспільстві нормами, а також його творча оптимізація, метою яких є отримання заданого соціального ефекту.

Актива́ція - збудження чогось, наприклад, молекул, атомів; перехід молекули з неактивного стану в стан з енергією, достатньою для здійснення хімічної реакції, наприклад, механохімічна активація .

Після натискання кнопки «Прийняти», обрана послуга буде сконфігурована за Вашим вибором. Абоненти Вашої компанії зможуть користуватися тільки тими послугами, які їм дозволені адміністратором Вашої компанії.

Розширений опис послуги доступний при наведені курсора миші на рядок з даною функцієюДоступні Вам функції:.

«CFU – Безумовна переадресація виклику» - Переадресація всіх вхідних викликів на інший номер, який Ви вкажете. Корисна, якщо Ви не маєте доступ до апарату, на який приходять виклики.

«CВF – Переадресація виклику якщо абонент зайнятий» - Вхідний дзвінок буде переадресовано на інший номер, який Ви вкажете у випадку, якщо в момент дзвінка Ваш номер вже зайнятий іншою розмовою. Це допоможе не пропустити жодного дзвінка передавши їх колегам.

«CFNR – Переадресація виклику абонент не відповідає» - Вхідний дзвінок буде переадресовано на інший номер, який Ви вкажете у випадку, якщо Ви не відповіли на протязі певного часу. Це допоможе не пропустити жодного дзвінка передавши їх колегам.

«ACS – Будильник» - У заданий час Ви отримаєте на свій телефон дзвінок, який Вас розбудить, або про щось нагадає.

«SCA/SCR – Обмеження вхідних викликів» - Можливість обмежити перелік номерів з яких вам можуть зателефонувати. Детальніше дивіться у розділі 6.Чорні та білі списки.

«DND – Не турбувати» - Активувавши цю послугу Ви повністю блокуєте вхідний зв’язок.

«СW – Виклик на очікувані» - Якщо ця послуга активована і під час розмови Вам зателефонує хтось іще ви почуєте сигнал про це і зможете перемкнутись на другий виклик.

Більш докладна інформація по послугам доступна при наведені курсора на назву послуги в переліку.



Описать кратко функционал каждой услуги.

Умовні позначки:

Послуга відключена

Послуга активована


  1. Чорні та білі списки.


Дана функція дає можливість установити чорні або білі списки з метою заборонити прийому вхідних дзвінків з заданого переліку або діапазонів (чорний список), або дозволити прийом лише вказаних в переліку номерів або діапазонів (білий список). Списки можуть бути встановлені як для окремих абонентів, так і для груп користувачів.

Приклад використання


Можна заборонити/дозволити виклики з певних номерів, груп номерів, тарифних напрямків.

Наприклад, при виборі «чорного списку» і введенні номера «044-000-00-00» будуть заборонені вхідні виклики лише з номера «044-000-00-00». При введенні маски номера «044» будуть заборонені виклики з будь-якого номера з префіксом «044». При виборі маски номера «044-000-00» будуть заборонені виклики з номерів 044-000-00-00, 044-000-00-01, 044-000-00-02,...044-000-00-99.

Так само можна послідовно додати список із будь-яких номерів. Встановлення «білого списку» проходить за таким самим правилам. Приклад «білого списку» - при введені маски номера номера «044» Ви зможете отримувати лише виклики з будь-якого номера з префіксом «044».

По белому списку тоже пример

Інструкція з використання


Добавить окно с «керування користувачами»

Зайдіть у пункт «Керування користувачами», та оберіть номер на якому потрібно активувати сервіс подвійним кліком. У робочому вікні що відкиється, розкрийте підменю «Стаціонарний номер» та розкрийте його натиснувши кнопку « »



Далі, подвійним кліком розкрийте меню «Конфігурація послуг»



У меню що розкриється - оберіть сервіс SCA/SKR. Поставте «галочку» навпроти пункту «Активувати» після чого, залежно від потреби, відзначте «чорний список» або «білий список». Зазначте номер або маску номера, з якого будуть заборонені або дозволені виклики.

Режими, що можливо застосувати – «Ручний» - активується або вимикається в потрібний момент користувачем самостійно, або «Автоматичний» - активується та вимикається відповідно попереднім налаштуванням за календарем та часом.

Якщо вносяться події по календарю (режим «Автоматично»), після зазначення параметрів потрібно натиснути кнопку «Додати». Після внесення всіх налаштувань, обов’язково натисніть кнопку «Прийняти».




  1. Як знайти параметри для налаштування стаціонарних телефонів та програм SIP телефонії.


Ці параметри доступні лише в меню адміністратора Вашої компанії – зверніться до нього.
  1. Робота з програмним клієнтом для смартфонів.


Послуга доступна за умови додаткового замовлення цієї функції у оператора!

Завантажте дистрибутив програмного SIP телефону доступний в Android (Google Play) та iOS (App Store) маркетах програмних додатків.

«Ukrtelecom A10» - для Android, : та «Ukrtelecom і10» - для iOS

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11205572_567436793398400_7055759309975121434_n.jpg?oh=4f3615905bd020a4f5931fceff9da4bf&oe=5603cf10

та «Ukrtelecom і10» - для iOS:



скріншот для та iOS

Під час початку роботи з програмою необхідно ввести надані Вам пароль і логін.

Дистрибутив (англ. distribute - розповсюджувати) - форма розповсюдження програмного забезпечення.

Програма (фр. programme письмове оголошення, порядок денний, від грец. prógramma вказівка) - заздалегідь затверджена (визначена) дія.

Використовуються пароль і логін доступу до веб-інтерфейсу користувача.

При підключенні до мережі перемикач «Стільникові дані» повинен бути включений.

Після введення логіну та паролю натисніть кнопку «Вхід в систему»

Після приєднання до системи відкриється робоче вікно телефона, де можна зробити виклики (голосові або відео).

Під час виклику відображається набраний номер, доступні опції показу цифрової клавіатури, включення динаміку (режим гучномовця), вимкнення звуку (якщо Вам потрібно щоб певний час абонент не чув Вас.

Перемика́ч або вимикач, іноді ту́мблер (англ. tumbler від to tumble - «гойдатися», «хитатися») - електронний компонент, електромеханічний пристрій для розмикання електричного кола або перемикання електричного струму з одного провідника на інший.

Гучномо́вець - пристрій для ефективного випромінювання звуку в навколишній простір, що конструктивно містить одну або декілька випромінюючих голівок і, при необхідності, акустичне оформлення і додаткові електричні пристрої (фільтри, трансформатори, регулятори тощо).

Клавіату́ра (англ. keyboard) - сукупність розміщених у певному порядку клавіш пристрою, що використовується для введення і редагування даних, а також керування виконанням окремих операцій.

Після приєднання до системи відкриється робоче вікно телефона, де можна зробити виклики (голосові або відео).

Під час виклику відображається набраний номер, доступні опції показу цифрової клавіатури, включення динаміку (режим гучномовця), вимкнення звуку (якщо Вам потрібно щоб певний час абонент не чув Вас.

Натиснувши кнопкою ви отримаєте доступ до опції додавання іншого абонента в розмову.



Для входу в службове меню натисніть кнопку «Телефон» на екрані з цифровою клавіатурою.



В службовому меню доступні:

  • Перемикач режиму «Не турбувати ВИМК» - > «Не турбувати ВКЛ»

  • Телефон – виклик екрана з цифровою клавіатурою

  • Контакти – адресна книга Вашого смартфона

  • Адресна книга – адресна книга Вашої Хмарної АТС

  • Реєстр дзвінків – дані про набрані та отримані дзвінки на даному пристрої.



Скачати 120.88 Kb.

  • Інформація про продукт Хмарна АТС. Функціональні можливості системи
  • Початок роботи. Вхід в Веб-інтерфейс користувача.
  • Он-лайн статистика викликів.
  • Керування та налаштування послуги
  • Керування додатковими послугами телефонії (ДВО).
  • Інструкція з використання
  • Як знайти параметри для налаштування стаціонарних телефонів та програм SIP телефонії.
  • Робота з програмним клієнтом для смартфонів.