Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Житомирські трамваї І тролейбуси виготовлені у місцевому тту

Скачати 26.14 Kb.

Житомирські трамваї І тролейбуси виготовлені у місцевому тту




Скачати 26.14 Kb.
Дата конвертації08.05.2017
Розмір26.14 Kb.

Житомирські трамваї і тролейбуси виготовлені у місцевому... ТТУ.

Основне питання, яке виносилося на чергове засідання міськвиконкому, стосувалося звіту про роботу КП “Житомирське трамвайно-тролейбусне управління”. Весь склад міськвиконкому прибув на основну базу ТТУ, що розміщена на вулиці Вітрука. Трамвайно-тролейбусне депо – одне з двох у ТТУ, зустріло гостей у робочому стані, і досить швидко кожен, хто хоча б трохи розуміється на технічних тонкощах, міг прийти до висновку, що будь-який механізм чи вузол діючого трамваю чи тролейбуса працівники депо в змозі відремонтувати. Принаймні виробнича база дозволяє це зробити. Мабуть, тому трамваї і тролейбуси виходять у Житомирі на лінії маршрутів цілком справними, хоча всі вагони, які перевозять щодня десятки тисяч житомирян, вже давно відпрацювали свій термін. А між тим, в останні 12 років виробнича база не поповнилася жодним трамваєм, з тролейбусами ситуація не краща. Підвищений знос має чи не вся контактна мережа, тому негайній заміні підлягає 14,5 км. контактного проводу, 7 керованих стрілок. Підлягають обов’язковій заміні і 600 штук дерев’яних шпал, які ще збереглися по маршруту трамвайної колії.

Основна проблема ТТУ – недостатній рівень субвенції, яка надходить з державного бюджету і покликана компенсувати підприємству перевезення пільгових категорій пасажирів.

Конта́ктна мере́жа - технічна споруда електрифікованих залізниць та інших видів транспорту (метро, трамваю, тролейбусу, фунікулера), що служить для передачі електроенергії з тягових підстанцій на рухомий склад.

Трамва́йна ко́лія - елемент дороги, призначений для руху рейкових транспортних засобів, який обмежується за шириною спеціально виділеним вимощенням трамвайної лінії або дорожньою розміткою. Трамвайною колією допускається рух нерейкових транспортних засобів з певними обмеженнями.

Державний бюджет - це система грошових відносин, яка виникає між державою, з одного боку, і підприємствами, фірмами, організаціями та населенням, з іншого, з метою формування та використання централізованого фонду грошових ресурсів для задоволення суспільних потреб.

Якщо в кінці минулого року субвенції, що надійшли від держави, дозволили стабілізувати роботу підприємства, то в 2005-му подібних відшкодувань не надходило. Внаслідок чого у ТТУ з’явилася кредиторська заборгованість у сумі 1,7 мільйона гривень. Вже в травні, аби виплатити заробітню платню працівникам підприємства, довелося брати кредит на суму 1 мільйон гривень. І все ж, говорячи про роботу електричного транспорту в Житомирі, можна стверджувати, що він розвивається.

Кредиторська заборгованість - це заборгованість підприємства іншим юридичним і фізичним особам, що виникла в результаті здійснених раніше дій (подій), оцінена в гривнях і щодо якої в підприємства існують зобов'язання її погашення в певний строк.

Електротра́нспорт або транспортні засоби з електричним приводом - транспортні засоби, що використовують електричні двигуни для руху. Рух може призводитись колесами, або пропелерами, у випадку застосування роторних двигунів, або, у випадку пересувних засобів, лінійними двигунами.

Про це свідчить розширення мережі маршрутів тролейбусів. Нагадаємо, що за останні роки в місті відкрито півдесятка нових маршрутів, внаслідок чого суттєво поліпшилося сполучення між окраїнами міста і його центральною частиною. Зовсім незабаром ТТУ відкриватиме новий, восьмий за ліком, диспетчерський пункт в районі панчішної фабрики.

Таким чином, аналіз роботи основного перевізника пасажирів у Житомирі засвідчує, що незважаючи на вкрай несприятливу економічну ситуацію, житомирське ТТУ принаймні не погіршило ситуацію в плані обслуговування житомирян і гостей міста. Причому, ряд показників засвідчують очевидну тенденцію розвитку та вдосконалення роботи управління. Чим можна допомогти електротранспортникам? Найперше тим, щоб держава вчасно і в повному обсязі компенсувала витрати ТТУ на перевезення пільговиків. Останнф заміри нехай і не зовсім точно, але доводять, що 60-70% пасажиро потоку якраз пасажири, що користуються пільгами. Зрозуміло, чимало серед тих, хто демонструє навіть і справжні посвідчення, за великим рахунком права на пільговий проїзд не мають. Як можна трактувати той факт, що податківець, міліціонер, пожежник чи суддя їздять у трамваї та тролейбусі безоплатно не лише в робочі будні, а й у вихідні та святкові дні, яких у нас в окремі місяці набирається мало не третину часу? Зрозуміло, що боротися з “липовими” посвідченнями мають не лише кондуктори чи контролери з ТТУ, а й державні органи, які очевидно закривають очі на проблему, яка виливається для життєво важливого для міста підприємства у мільйонні збитки.

Органи державної влади - це ланка (елемент) механізму держави, що бере участь у виконанні функцій держави й наділений при цьому владними повноваженнями.

Міська влада, до речі, також могла б допомогти електротранспортникам хоча б тим, що при затвердженні маршрутів автобусів-таксі враховувала б обставину недопустимості майже тотожного їх спів падання з маршрутами тролейбусів. Тим паче, що трамваї і тролейбуси своєю мережею охоплюють лише третину вулиць міста, так що простору для розвитку маршрутних таксі в Житомирі очевидно вистачає.

Маршру́тне таксі́ або маршру́тка - вид комерційного громадського транспорту.



Наостанок повідомимо, що послугами трамвайно-тролейбусного управління відповідно спеціально укладених угод чи контрактів можуть користуватися ряд підприємств, установ та організацій, які працюють у дві чи навіть у три зміни. Тут правило просте: замовляйте, заплатіть і їдьте на здоров’я. У будь-який час підприємство готове надати транспортні послуги.
В.Торенко.
Газета “Місто”, 30 червня 2005 року.


Скачати 26.14 Kb.