Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Клавіатура. Основні операції з мишею

Скачати 147.53 Kb.

Клавіатура. Основні операції з мишею




Скачати 147.53 Kb.
Дата конвертації12.04.2017
Розмір147.53 Kb.
ТипУрок

c:\documents and settings\администратор\local settings\temp\rar.672\frame1p_var.emf

КОПИНОВЕЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ

Відкритий урок з інформатики у 5 класі

на тему

«Клавіатура.
Інформа́тика (англ. Computer Science, нім. Informatik) - наукова дисципліна, що вивчає методи та процеси створення, перетворення, зберігання, передачі інформації та використання її в різних галузях людської діяльності.


Основні операції

з мишею»

Підготувала:описание: c:\documents and settings\администратор\мои документы\мои рисунки\73e77a34y9f06.gif

вчитель інформатики

Ткаленко Т.І.

Дата 26.11.2015р.

Тема уроку: Клавіатура. Основні операції з мишею

Мета: знайомство з клавіатурою, її основними клавішами та їх призначенням, з застосуванням електронних освітніх ресурсів.
Завдання:

Навчальні:

· дати визначення основних понять, що вивчаються в даній темі.

Клавіша, також клавіш (англ. key) - пластинка для передавання дії від пальців рук до пристрою, механізму.
Клавіату́ра (англ. keyboard) - сукупність розміщених у певному порядку клавіш пристрою, що використовується для введення і редагування даних, а також керування виконанням окремих операцій.
Озна́чення, ви́значення чи дефіні́ція (від лат. definitio) - роз'яснення чи витлумачення значення (сенсу) терміну чи поняття. Слід зауважити, що означення завжди стосується символів, оскільки тільки символи мають сенс що його покликане роз'яснити означення.

·розглянути основні групи клавіш клавіатури, їх призначення і розташування на клавіатурі.

· застосувати на практиці отримані знання.



Розвиваючі:

· розвиток мислення, зосередженості й пильності.



Виховні:

· виховання посидючості, самостійності


Тип заняття: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: мультимедійний проектор, комп'ютери, комп’ютерна презентація, картки для індивідуального завдання, клавіатури, плакат «Клавіатура», пам’ятки, картки для пазлів, відео до фізкультхвилинки.
Мультиме́діа (лат. Multum + Medium) - комбінування різних форм представлення інформації на одному носієві, наприклад текстової, звукової і графічної, або, останнім часом все частіше - анімації і відео.
Задача - проблемна ситуація з чітко визначеною метою, яку необхідно досягти; в більш вузькому сенсі задачею називають також цю саму мету, що дана в рамках проблемної ситуації, тобто те, що необхідно виконати.
Матеріа́л - речовина, або суміш речовин, первинний предмет праці, який використовують для виготовлення виробу (основний матеріал), або які сприяють якимось діям. У останньому випадку уточнюють, що це допоміжний, чи витратний матеріал.
Вихова́ння - процес та практика засвоєння дитиною загальноприйнятих у суспільстві норм поведінки.
Проектор - це світловий прилад, що перерозподіляє світло лампи з концентрацією світлового потоку на поверхню малого розміру або у малому тілесному куті. Проектори є, в основному, оптико-механічними або оптично-цифровими приладами, котрі дозволяють за допомогою джерела світла, проектувати зображення об'єктів на поверхню, розташовану поза приладом - екран.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Добрий день, діти! (Вітання з гостями)

Пролунав і стих дзвінок.

Починається урок.

Всі за парти тихо всілись

І на мене подивились.

- На уроці ми будемо працювати під девізом, який треба скласти з розсипаних слів.

знати, навчати, Добре,того,хто, хоче, все.

( Добре того навчати, хто хоче все знати.)



ІІ. Актуалізація опорних знань. Інструктаж з техніки безпеки.
Актуалізація (лат. actualis - діяльний, діяльнісний, фактичний) - переведення в дію, стан активності того, що існувало лише потенційно чи латентно.
Пра́ця - цілеспрямована діяльність людей зі створення матеріальних і духовних благ, необхідних для задоволення потреб кожного індивіда і суспільства в цілому.
Охорóна прáці (рос. охрана труда; англ. labour protection; нім. Arbeitsschutz m) - це: система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини в процесі трудової діяльності; діюча на підставі відповідних законодавчих та інших нормативних актів система соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, що забезпечують збереження здоров'я і працездатності людини в процесі праці. дозвіл на початок робіт підвищеної небезпеки, який необхідний організації чи підприємству, хто працює в будівництві.


  1. Гра «Світлофор»

Та першим завданням для нас, яке ми виконуємо на кожному уроці, буде пригадати правила техніки безпеки під час перебування у комп’ютерному класі. А пригадаємо ми їх собі за допомогою гри «Світлофор».

Я зачитуються віршовані рядки, які обов'язково відповідають або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп'ютерному класі. У разі невідповідності правилу діти – піднімають червоний кружечок, а якщо віршовані рядки відповідають правилу – піднімають зелений кружечок.

1. В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили
2. Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття!
3. За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти 
4. А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду!  
5. Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько!
6. Від екрана ти відсядь... Сантиметрів п'ятдесят!

Сантиметр (см, cm; заст. стм.) - одиниця довжини в системі СІ.

7. Голова болить моя. Потерплю годину я!
8. Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю!
9. Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво
10. В електронний клас науки сміло входь! Лише вимий руки!

Добре. Молодці. Гарно справилися із завданням.


  1. Комп’ютерне тестування учнів

Давайте, дітки, пригадаємо яку тему ми вивчали на минулому уроці? (Меню, їх призначення. Види меню)

За допомогою комп’ютерної програми МуTEST ми визначимо наскільки ви засвоїли теоретичний матеріал з теми.

Застосунок, застосовна програма, прикладна програма (англ. application, application software; пол. aplikacja; рос. приложение, прикладная программа) - користувацька комп'ютерна програма, що дає змогу вирішувати конкретні прикладні задачі користувача.
Тео́рія (від грец. θεωρία - розгляд, дослідження) - сукупність висновків, що відображає відносини і зв'язки між явищами реальності у вигляді інформаційноі моделі. Теорією стає гіпотеза, що має відтворюване підтвердження явищ та механізмів і дозволяє спостерігачу прогнозувати наслідки дій чи зміни стану об'єкта спостережень.
(Діти виконують завдання тестів за компютерами. 12 запитань, до кожного – відповіді.)

Я називаю учнів які сядуть за комп’ютери, а інша частина буде виконувати індивідуальні завдання на картках.

Індивідуальність (лат. individuitas - неподільність) - сукупність своєрідних особливостей і певних властивостей людини, які характеризують її неповторність і виявляються у рисах характеру, у специфіці інтересів, якостей, що відрізняють одну людину від іншої.



Завдання 1. Установи відповідність між кожним терміном у лівому стовпчику та його описом у правому.

1

Меню

А

Пристрій для виведення даних на папір

2

Інформація

Б

Пристрій для керування курсором на екрані

3

Комп’ютер


В

Інформація, що зафіксована на носії

4

Процесор

Г

Пристрій для введення шляхом натискання на відповідні клавіші

5

Клавіатура



Д

Машина для проведення обчислень, введення, виведення, зберігання та передавання даних

6

Монітор

Е

Відомості про предмет, що вас цікавить

7

Миша

Є

Пристрій для обробки даних

8

Принтер

Ж

Пристрій для візуального відтворення даних

9

Дані


З

Перелік команд, що з’являється на екрані


Завдання 2 . В схемі потрібно з’єднати стрілочками назву комп’ютерного меню і дію, що його відкриває


Відповідь: 1- ____, 2 - ____, 3 - ____, 4 - ____, 5 - ____, 6 - ____, 7 - ____, 8 - ____, 9 - ____.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Слайд (на екран проектується зображення з темою уроку)

Отже, тема сьогоднішнього уроку «Клавіатура. Основні операції з мишею».



(Запис у зошит)

Для того щоб нам краще засвоївся матеріал ми відправмось у невеличку подорж по клавішам.

Люди подорожуючи в дорозі обов’язково зустрічають  щось нове для себе. Я впевнена, що і ви в цій подорожі дізнаєтесь багато чого нового і цікавого. А ще давайте візьмемо з собою таку символічну сумку, де під час подорожі будемо складати наші отриманні знання і вміння.

Си́мвол (англ. symbol символ) - знак, сутність, яка позначає іншу сутність.


http://3.bp.blogspot.com/-oida4hmwpq0/vguyfxgcswi/aaaaaaaaabm/lxszlnaa1lu/s1600/Слайд4.jpg
Мета нашої подорожі – ближче познайомитись з клавіатурою, призначенням та розташуванням основних клавіш клавіатури, освоїти основні операції з мишею.

            Діти! Я бажаю вам захоплюючої подорожі! Поїхали…


А відправляємось ми в нашу подорож із станції під назвою «Колесо історії», на якій ми дізнаємось, що означає слова «Клавіатура» і коли вона була створена.

І дізнаємось ми про це від нашого контролера станції Брусь Евеліна (розповідь учениці)



Слайди (на екран проектується слайд із зображенням друкованої клавіатури)

Слово «Клавіатура» (Keyboard – англ.
Контро́лер (controller) - спеціалізований компонент системи, що призначений для управління зовнішніми пристроями комп'ютера: накопичувачами, відеосистемою та дисплеєм, принтерами тощо.
"кнопочна дощечка") – пристрій для введення в комп’ютер символьної інформації (літер, цифр, розділових знаків).


Корені сучасної комп'ютерної клавіатури йдуть далеко в 19 століття. Все почалося з появи простої друкарської машинки.
При́стрій (англ. device, appliance, нім. Vorrichtung f, Einrichtung f) - обладнання, конструктивно завершена технічна система, що має певне функціональне призначення і за допомогою якої виконується яка-небудь робота або спрощується, полегшується певний процес.
Розділо́ві зна́ки, або зна́ки пунктуа́ції - сукупність графічних знаків, що не належать до алфавіту даної мови, а служать засобом відображення тих ознак (сторін) писемної мови, які не можуть бути передані літерами та іншими писемними позначеннями - цифрами, знаками рівності, подібності тощо.
Друка́рська маши́нка - клавіатурна машина, призначена для відтворення символів на папері.
У 1868 році Крістофер Лат Шольц запатентував свою друкарську машинку.
Патентування - затвердження документом - торговим патентом права суб'єкта господарювання на те, щоб займатися певними видами підприємницької діяльності впродовж встановленого строку.
Основним ключовим моментом цього етапу стало зародження першої розкладки. Вона виглядала як сукупність символів, розташованих в алфавітному порядку. Як виявилося пізніше, це, м'яко кажучи, незручно, так як рідко використовувані символи перебували на найвидніших місцях і навпаки. У 1890 році придумали розкладку "QWERTY", яку ми використовуємо і досі при наборі тексту латинськими літерами


Назва розкладки "QWERTY" походить від перших шести латинських букв на клавіатурі, починаючи від лівого верхнього кута зліва направо.
Абе́тка (А́збука, Алфаві́т) (грец. Αλφάβητο, лат. Abecedarium) - розташована в певному порядку сукупність літер, що застосовуються для запису певної мови.
Текст (від лат. textus - тканина, з'єднання) - загалом зв'язана і повністю послідовна сукупність знаків. Наука, що вивчає тексти називається герменевтикою.
Зліва направо (англ. Left to Right) - науково-фантастичне оповідання Айзека Азімова, опубліковане у січні 1987 році. Оповідання ввійшло в збірку «Золото» 1995.
Лати́нська абе́тка, або латиниця, латинка - абетка латинської мови, історично є відгалуженням етруської абетки, що в свою чергу постала з грецької. Виникнення латинської абетки датують 7 ст. до н. е. Напрямок письма: спочатку справа наліво, потім справа наліво й, через рядок, зліва направо (так званий бустрофедон), з 4 ст.


Зазирнувши трохи вперед, можна побачити, скільки ще клавіатурі належить пройти, і як вона ще буде еволюціонувати. .
Еволю́ція - природне явище зміни популяцій, видів, вищих таксонів, біоценозів, флор і фаун, генів і ознак у часі в ході історії Землі.
І варто тільки згадати, з чого це все починалося. З одного боку, Крістофер Латам Шольз з друкарською машинкою, а з іншого - сенсорна клавіатура нового покоління.

З короткої історії ми дізнались, що клавіатура бере свій початок із друкарської машинки. Протягом багатьох років вчені їх вдосконалюють аж до сьогоднішнього часу. І можна лише догадуватись якими будуть клавіатури у далекому майбутньому.
Майбутнє - суб'єктивна з людського погляду й об'єктивна з погляду стороннього спостерігача часова категорія сприйняття реальності, яка характеризується комплексом явищ і подій, що не здійснились і не відбулися відносно об'єкта, який перебуває в більш ранньому часі.

Отже, давайте сформулюємо означення клавіатури.

Клавіатура – це один із пристроїв введення даних до комп'ютера, переважно текстових та числових. (під запис)

Розкладаю клавіатури учням на парти.

Слайд Типи клавіатури (дротова, бездротова, сенсорна, кольорова)

Клавіатури усіх персональних комп’ютерів мають клавіші, які можна умовно об’єднати на декілька груп.



Слайд Групи клавіш клавіатури

  • алфавітно-цифрові клавіші;

  • службові клавіші;

  • функціональні клавіші;

  • клавіші керування курсором;

  • додаткові цифрові клавіші;

  • індикатори;

І так ми підїжаємо до нашої І зупинки під назвою «Алфавітно-цифрові клавіші»



І зупинки «АЛФАВІТНО-ЦИФРОВІ КЛАВІШІ»

Основне призначення алфавітно-цифрових клавіш – введення літер англійського, російського та українського алфавітів, розділових знаків і спеціальних символів (≠, @, $, ', %, &).

Англи (лат. Anglii, англ. Angles, нім. Angeln) - германські племена, що населяли південь та центральний схід півострова Ютландія. У V столітті н. е. з невідомих причин (можливо, через зміну клімату, неврожаї) переселилися на Британські острови, де потіснили місцеве кельтське населення.

Символи на клавіатурі розташовують не за алфавітом, а так щоб пальцям рук було зручно набирати літери.


  1. На мовній панелі, що знаходиться на нижній частині Робочого столу, відображається мова введення символів. Для зміни мови введення мишею один раз натискують на позначці мови. У списку, що розгортається обирають потрібну мову.

  2. У звичайному режимі на екрані відображаються малі букви. Вмикають режим відображення великих літер клавішею Caps Lock. При цьому загоряється індикатор цього режиму. Повторне її натискування вимикає попередній режим.

  3. Щоб увести розділові знаки, дужки, знаки арифметичних дій та спеціальні символи, що позначені на алфавітно-цифрових клавішах, використовують клавішу Shift. Цю клавішу також використовують для введення однієї великої літери.
    Арифме́тика (дав.-гр. ἀριϑμητική - мистецтво лічби, вчення про числа, від дав.-гр. αριθμός - число) - наука про числа, їх властивості й операції над ними.
    Велика літера (заголовна буква) - термін у галузі поліграфічного оформлення і виконання видань та орфографії. Визначає розмір і форму літери.
    На відміну від клавіші Caps Lock, вона не перемикає режим, і натискати її слід одночасно з клавішею, що містить символ.

  4. Найбільшою за розмірами клавішею на клавіатурі є Пропуск, за допомогою якої розділяються слова в реченнях.

  5. Місце введення символів позначається вертикальною рискою, що блимає, - курсором.

Наступна наша зупинка на станції «Службові клавіші»


ІІ зупинка «СЛУЖБОВІ КЛАВІШІ»

Клавіші цієї групи використовуються окремо або у поєднанні з іншими клавішами для виконання певних дій. Найуживаніші з них Ctrl, Alt, Shift використовуються лише в комбінації з іншими.




Enter

Закінчення введення команди

Shift

Введення прописних літер та символів верхнього

регістра клавіатури



Caps Lock

Фіксація / відміна режиму прописних літер

Ctrl, Alt

Використовуються в комбінації з іншими клавішами

Esc

Переривання роботи програми

Backspace

Знищення символів зліва від курсору

Delete

Знищення символів справа від курсору

Insert

Перемикання режиму вставки / заміни

Print Screen

Копіювання змісту екрану в буфер обміну

Pause

Призупинення виконання деяких програм

Num Lock

Введення цифр / дублювання клавіш керування курсором

Наступна наша зупинка на станції під назвою «Функціональні клавіші»



ІІІ зупинка «ФУНКЦІОНАЛЬНЬНІ КЛАВІШІ»

Ця група складається з 12 клавіш (F1-F12) і займає самий верхній ряд клавіатури, має найбільший діапазон застосування, тому в кожній програмі виконує свої конкретні функції-дії.




F1 – виклик довідки

F 2 – зміна назви значка або папки


F 3 – виклик програми пошуку

F 4 – відкривається адресний рядок

F5 – відміна всіх виділених об’єктів

F 6 – перехід до нової зони робочого вікна

F 10 – перехід до Меню

F 11 – перемикання режиму робочого вікна(повноекранний та віконний режим)
Ми щось так довго вже ідемо, що я вже втомилась. Давайте зробимо з вами зупиночку на станції «Відпочинок»
ІV зупинка «Відпочинок»

Але відпочивати ми з вами будемо активно! На фізкультхвилинку встати!


ІV. Фізкультхвилинка. (Радуга)

Наша подорож по клавішам триває і ми зупиняємось на станції під назвою «Клавіші керування курсором»




V зупинка «КЛАВІШІ КЕРУВАННЯ КУРСОРОМ»

Клавіші керування курсором в деяких випадках можуть замінити мишу для переміщення вказівника: вгору, вниз, ліворуч, праворуч



Курсор – це риска величиною з символ.
Вказівник, іноді посилання та покажчик (англ. pointer або англ. reference) - тип даних в комп'ютерних мовах програмування. Значення вказівника посилається на інше значення, що записане будь-де в пам'яті комп'ютера (фактично містить його адресу).
Переміщення - зміна положення якогось матеріального об'єкту. В фізиці - це переміщення фізичного тіла. Переміщенням також називають вектор, який характеризує цю зміну. Має властивість адитивності. Абсолютна величина переміщення, тобто довжина відрізка, що сполучає початкову й кінцеву точку, вимірюється в метрах у системі СІ та в сантиметрах у системі СГС.
Курсор вказує, де з’явиться черговий символ.

До цієї групи також відносять клавіші:

Home - перемістити курсор на початок рядка;

End - перемістити курсор в кінець рядка;

Page Up – перейти на попередню екранну сторінку тексту;

Page Down – перейти на наступну екранну сторінку тексту.
Наступна наша зупинка на станції «Додаткові цифрові клавіші»
VI зупинка «ДОДАТКОВІ ЦИРОВІ КЛАВІШІ»

Числа можна вводити з алфавітно-цифрової клавіатури. Але протягом значного часу краще їх вводити за допомогою додаткової клавіатури, яка побудована за зразком арифметичного калькулятора (мала цифрова або числова), для введення цілих чисел і десяткових дробів, а також знаків арифметичних дій.

Десятковий дріб - це дріб із знаменником 10n, де n - натуральне число. Серед дробів найуживанішими у повсякденному житті є дроби зі знаменниками 10, 100, 1000 і т.д.
Num Lock числової клавіатури вмикається при натисненні, при повторному – вимикається, індикатор гасне і вмикається клавіатура керування курсором і редагування.

Ось ми і підїхали до нашої кінцевої зупинки під назвою «Тренажер»

VII зупинка «Тренажер»

Для навчання роботі з клавіатурою створені спеціальні програми, які мають назву клавіатурні тренажери.

Тренажер - це навчально-тренувальний пристрій, який імітує обставини, дії, створюючи ситуацію, наближену до реальної.

Обста́вина - другорядний член речення, який пояснює слово зі значенням ознаки, виражає якісно-означальну характеристику дії, стану чи позначає, за яких обставин відбувається дія, вказує на спосіб, міру або ступінь вияву дії або ознаки.

Тренажери можуть бути не лише спортивними, а й навчальними.

Спорт (англ. sport, походить від давньофранцузьського фр. disport - «дозвілля», «розвага») - організована за певними правилами діяльність людей, що полягає в зіставленні їх фізичних та інтелектуальних здібностей, а також підготовка до цієї діяльності та міжособові стосунки, що виникають в процесі гри.
Це такі як:



  • Клавіатурний тренажер

  • Математичний тренажер

  • Тренажер миші

(роботу 2 тренажерів демонструю учням)

От і завершили ми свою невеличку подорож по клавішах. Скажіть дітки, чи наповнились ваші сумки під час нашої подорожі.

Але ще хочу наголосити вам, що звертатися з клавіатурою слід дбайливо і акуратно. Не можна допускати забруднення клавіатури пилом, дрібним сміттям і т.д. Немає потреби сильно стукати по клавішах. Рухи ваших пальців повинні бути легкими, короткими й уривчастими.

V. Домашнє завдання.

Вивчити п.11( ст.92-100),

Виписати основні групи клавіш,

Головоломки (ст.100).



VI. Закріплення вивченого матеріалу. Комп'ютерний практикум.

  1. Інструктаж з техніки безпеки

Вставити потрібні слова замість пропусків. (Слайд)

  • Не розпочинай роботу за комп'ютером без дозволу _______.

  • Спину тримай ______.

  • Сидіти слід на відстані не менше ________ від екрана

монітора.

  • Не торкайся ____________________________ .

  • Працюй за клавіатурою___________________ і __________руками.

  • Не принось на робоче місце ______ і ___________.
    Робо́че мі́сце - елементарна одиниця виробничої структури, що містить частину простору виробничого підрозділу, яка потрібна для здійснення трудової операції та оснащена матеріально-технічними засобами, що використовуються у процесі праці.


  • Час безпечної роботи за комп’ютером не має

перевищувати _______ .

  1. Робота з комп’ютером.

Вправа 1. Клавіатурний тренажер для початківців GCompris (ст.95)
Вправи для очей.

Заплющити очі на 5 – 10 секунд, розслабивши очні м’язи, і розплющити їх на 5 - 10 секунд (повторити 4 рази). Не повертаючи голови подивитися - праворуч, потім - ліворуч (повторити 4 рази). Зробити 4 колових рухів очима в одну сторону і таку ж кількість рухів в іншу сторону.

Кількість - в Арістотелівській логіці друга з 10 категорій (класів, розрядів, які спрощують процес розумового визначення будь-якої речі), побічна обставина матеріальних речей , за допомогою якої вони поширюються в просторі, вимірюються якоюсь математичною нормою і здатні бути поділеними на окремі частини.
Темп середній. Поморгати кілька разів очима, не напружуючи очні м’язи.



Вправа 2. Клавіатурний тренажер Stamina (ст.96)

VІI. Підсумок уроку. Виставлення оцінок.

Сьогодні ми дізналися:



  1. Для чого призначені різні клавіші клавіатури

  2. Як за допомогою клавіатури вводити різні символи

  3. Які бувають тренажери

  4. Розглянули основні групи клавіш клавіатури.

Розглянь схему. Назви групи клавіш зображені на малюнку.



VІІI. Релаксація

Діти, сьогодні вранці для вашого класу мені на електронну пошту був надісланий лист, зміст якого я ніяк не можу зрозуміти.

Електро́нна по́шта (англ. e-mail, або email, скорочення від electronic mail) - популярний сервіс в інтернеті, що робить можливим обмін даними будь-якого змісту (текстові документи, аудіо-, відеофайли, архіви, програми).
Не знаю чи то в них клавіатура зламалась чи що, бо в ньому знаходяться речення і ні одно з них не завершено. Дітки чи допоможете ви мені завершити їх думку!

«Сьогодні я навчився…»

«Мені подобається…»

«Я хочу…»

«Я дізнався…»

«Мене здивувало...»

Оцінювання

Як ви думаєте, ми повністю навчилися працювати на клавіатурі? Звичайно, ні. Нас з вами чекає ще не одна подорож у дивовижний світ комп'ютера.



На згадку про наш чудовий урок я хочу подарувати вам смайлики.
«Інформаційна хвилинка»

У центрі Єкатеринбурга на набережній річки Ісеть 2005 року було відкрито пам’ятник клавіатурі.
Єкатеринбу́рг (рос. Екатеринбу́рг, з 1924 по 1991 рік - Свердло́вськ (рос. Свердловск)) - четверте за кількістю населення місто в Росії (після Москви, Санкт-Петербурга та Новосибірська), адміністративний центр Свердловської області, транспортно-логістичний вузол на Транссибірській магістралі, великий промисловий центр.
Монумент — точна копія клавіатури в масштабі 30:1. Складається зі 104 бетонних клавіш, вага кожної — близько 100 кг. Клавіша «пропуск» важить майже півтони.




Скачати 147.53 Kb.