Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Конференція й tv-party

Скачати 176.46 Kb.

Конференція й tv-party




Скачати 176.46 Kb.
Дата конвертації19.03.2017
Розмір176.46 Kb.









організатори


Конференція й TV-party

систем платного ТБ України

«Перспективне регулювання діяльності у сфері платного телебачення»
За підтримки членів Робочої групи з проблемних питань провайдерів програмної послуги при Національній раді України

з питань телебачення і радіомовлення


Інформаційні партнери заходу:








Київ, 18 травня 2016 р.
Парк Дружби народів,

просп. Генерала Ватутіна, 7

10:00 – 21:00

http://www.chervonakalina.com.ua/ru/main/


Партнери заходу лідери тематичних аудіовізуальних послуг в Україні





Universal Distribution — офіційний представник телеканалів Playboy TV, AMC, MGM HD, Bollywood HD, Tiji, Gulli, MCM TOP, Mezzo, Mezzo Live HD, Fashion One, Fashion One HD, BBC World News, France 24 й Телеканалу Діда Мороза.

Інтереси компанії на території України реалізує ТОВ «Укруніверком», м. Київ.








Компанія «Сонар» представляє в Україні телеканали для систем платного ТБ: Duck TV, Travel Channel, Fine Living, Food Network, Filmbox, Filmbox Arthouse, Docubox HD, Fightbox HD, Fast & FunBox HD, Fashionbox HD, 360 Tunemusic, Erox HD, Nickelodeon, NickJunior, Nickelodeon HD, VH1 Europe, VH1 Classic, MTV Hits, MTV Dance, MTV Rocks, MTV Live HD, Extreme Sport, «Дощ», RTVi, «Наше кіно», «Дитячий світ», «Телеклуб», Zee TV та ін.

Duck TV — телеканал для початківців! Зростаючий європейський телеканал для дітей віком від 6 місяців до 3 років. Duck TV — це корисні, розвиваючі, розважальні програми, яскрава графіка, веселі персонажі, контент без насильства і реклами, сітка мовлення за тематичними блоками. Всі програми створюються за участю дитячих психологів.



NewsOne — інформаційний телеканал, що віщає в оновленому форматі з 24 серпня 2015 р. Це найсучасніший телевізійний комплекс інформаційного мовлення, розташований в Україні. Сьогодні NewsOne впевнено демонструє динаміку показників: за останній рік показник зростання рейтингів склав 233%, що дозволило NewsOne увійти в лідери перегляду інформаційних каналів.

Унікальність телеканалу забезпечують 5 телевізійних майданчиків для прямоефірних трансляцій, які працюють з 6:00 до 23:00 год., і 100% ефіру власного виробництва.






М2 — перший в Україні музичний телеканал, що транслює кліпи виключно вітчизняних виконавців. На каналі виходять декілька хіт-парадів — «Перший український хіт-парад», «Головний хіт-парад країни», проекти «Всі кліпи…» та «Як це було». З березня 2016 року в ефірі спеціальний проект «M2 Live» — концерти українських музикантів наживо, записані у студії каналу. Параметри сигналу: супутник AMOS-2 4⁰ З.Д., частота 10795 МГц, поляризація Н, s/r 30 Mbd, FEC ¾.

frame1




Компанія Sony Pictures Television (SPT) (http://sonypicturestelevision.com) є одним із світових лідерів у галузі виробництва й розповсюдження контенту різного жанру та для будь-яких платформ. В Україні Sony Pictures Television пропонує 3 телеканали: Sony SCI-FI, Sony Entertainment Television (SET) і Sony Turbo. Ексклюзивний представник Sony Pictures Television на території УкраїниТОВ «Бітмедіаком».
Терито́рія України - суша, води, надра і повітряний простір, що знаходяться в межах державного кордону України.


SONY SCI-FI — це кращі фантастичні серіали, світові прем’єри, класика фантастики, захоплюючі передачі про паранормальні явища. Телеканал SET пропонує глядачам коктейль із комедійних та драматичних серіалів, а також всесвітньовідомі фільми й телешоу. SONY Turbo — телеканал для впевнених у собі чоловіків, які мають класне почуття гумору.
Паранорма́льні я́вища - загальний термін, що описує події, яких немає змоги виміряти, повторити, чи провести науковий експеримент, тому ці явища, з точки зору класичної науки, не мають великої цінності.
Почуття гумору - інтелектуальна здатність людини оперувати одночасно декількома поглядами на реальність, вміння суб'єкта виявляти протиріччя в навколишньому світі і оцінювати їх з комічної точки зору. Відсутність почуття гумору може виступати об'єктом іронії і уособлюється фанатизмом.





ТОВ «Віжн ТБ» (знак для товарів і послуг Viasat, www.viasat.ua) / «Viasat Україна» є провайдером послуг супутникового телебачення та Інтернет телебачення.
Супу́тникове телеба́чення - система передачі телевізійного сигналу від передавального центру до споживача через штучний супутник Землі, розташований на геостаціонарній навколоземній орбіті над екватором.
ТОВ «Віжн ТБ» існує з 2006 року, головний офіс компанії знаходиться у Києві.

Viasat в Україні є визнаним лідером на ринку платного телебачення, має багаторічний досвід у сфері супутникового платного телебачення, а також володіє нещодавно запущеною платформою Інтернет-телебачення. Бренд Viasat обіймає провідні позиції у показниках знання бренду серед інших платформ платного телебачення в країні. Знання телевізійного контенту, багаторічні відносини з провідними телеканалами та виробниками телеконтенту дають Viasat змогу для високоякісних пропозицій вітчизняному глядачеві.






ТОВ «Віа Медіа» — провідний дистриб'ютор контенту для провайдерів програмної послуги, партнер найбільшої у Східній Європі компанії у сфері кіно і телепродакшена — FILM.
Східна Європа - політичний та історико-географічний регіон Європи.
UA Group, ексклюзивний дистриб'ютор в Україні групи каналів FOX — National Geographic, NatGeoWild, Fox, Fox Life і Baby TV. З 2016 року ТОВ «Віа Медіа» є ексклюзивним агентом із дистрибуції першого платного телеканалу українських серіалів — FILMUADrama виробництва FILM.UA Group. FILMUADrama пропонує найкращі драми й мелодрами, тематичні передачі про закулісся улюблених фільмів, кулінарні програми та огляд книг, за мотивами яких знято культове кіно. Серед популярних серіалів FILMUADrama — «Гречанка», «Будинок з ліліями», «Вангелія», «Жіночий лікар», інші.






За підтримки

телеканалів











Попередня програма

Конференція (конференц-зал комплексу «Червона калина»)

10:00 – 11:00

Реєстрація учасників, ранкова кава

Відкриття

11:00 – 11:20

Григорій Шверк, народний депутат України

Олег Черниш, член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення


Реформування законодавства у сфері платного ТБ. Посилення діалогу депутати & регулятор & індустріальні об'єднання
Модератор: Наталія Клітна, віце-президент АППК

11:20 – 11:40

Огляд перспективного законодавства у сфері постачання аудіовізуальних медіа-послуг: очікування індустрії та суспільства. Юрій Крайняк, керуючий партнер юридичної фірми Jurimex

11:40 – 11:55

Пропозиції провайдерів до відповідної частини законопроекту

про аудіовізуальні послуги (модератор)



11:55 – 12:05

Вимоги до контенту в законопроекті про аудіовізуальні послуги. Мар'яна Закусило, заступник шеф-редактора порталу «Детектор медіа», громадська організація «Детектор медіа»

12:05 – 13:00

Питання учасників заходу та обговорення за участю Костянтина Грицака, директора ТПУ; Ольги Чорної, директора з правових питань Асоціації «Укртелемережа»; Станіслава Ясиневича, директора Спілки операторів телекомунікацій м. Одеси та Одеської області; Костянтина Жакуна, члена робочої групи з проблемних питань провайдерів програмної послуги при Нацраді; Анатолія Максимчука, заступник генерального директора групи STAR LIGHT МEDIA,

13:00 – 13:30

Перерва на каву


Подолання кризи та розвиток індустрії платного телебачення у контексті перспективного законодавства
Модератор: Костянтин Грицак, директор ТПУ

13:30 – 13:45

Юридичні аспекти подолання негативних явищ на конкурентному ринку надання аудіовізуальних медіа-послуг: економічно необґрунтовані тарифи, безкоштовне надання послуг як додаток до послуг із доступу до мережі Інтернет, використання програм без отримання дозволу тощо. Юрій Крайняк, керуючий партнер юридичної фірми Jurimex

13:45 – 14:00

Про безповоротність змін у сфері платного телебачення України

Сергій Бойко, президент компанії «Воля»

14:00 – 15:00

Обговорення та підведення підсумків. Федір Гречанінов, директор по стратегічному розвитку групи STAR LIGHT МEDIA, Станіслав Ясиневич, директор Спілки операторів телекомунікацій м. Одеси та Одеської області; Наталія Клітна, віце-президент АППК; Роман Сагайдак, заступник директора з маркетингу Megogo; запрошений представник АМКУ

15:00 – 15:30

Бліц-презентації партнерів заходу. Сергій Осадчий, директор ТОВ «Бітмедіаком», В'ячеслав Василевський, директор ТОВ «Укруніверком», Юрій Лебедев, представник ТОВ «Компанія «Сонар», Віктор Шкробот, директор по управлінню та координації платних каналів FILM.UA Group

TV-party (ресторанний комплекс «Червона калина»)

16:00 – 21:00

Вечірка


Голові Комітету Верховної Ради України

з питань свободи слова та інформаційної політики

Сюмар В.П.

Свобо́да сло́ва - право людини вільно висловлювати свої думки – розглядається прихильниками лібералізму як одна з найважливіших громадянських свобод. Охоплює свободу вираження поглядів як в усній, так і в письмовій формі (свобода преси і ЗМІ); в меншій мірі стосується до політичної і соціальної реклами (пропаганди).
Коміте́т Верховної Ради України - орган Верховної Ради України, який утворюється з числа народних депутатів України для здійснення за окремими напрямами законопроектної роботи, підготовки і попереднього розгляду питань, віднесених до повноважень Верховної Ради України, виконання контрольних функцій.

Народним депутатам — членам Комітету

Черваковій О.В., Висоцькому С.В.,

Опанасенку О.В., Кондратюк О.К.,

Стеценку Д.О., Сочці О.О.,

Онуфрику Б.С., Абдулліну О.Р.
Народним депутатам України

Шверку Г.А., Севрюкову В.В.,

Данченко О.І., Княжицькому М.Л.
Копія: Національна рада України

з питань телебачення і радіомовлення

Щодо попереднього розгляду проекту



Закону України «Про аудіовізуальні послуги»
Шановні народні депутати!
Депута́т (від лат. deputatus - посланий, спрямований) - особа, обрана виборцями відповідного виборчого округу до представницького органу державної влади або до органу місцевого самоврядування.

Через Громадську раду профільного Комітету ми отримали попередню редакцію проекту галузевого Закону України «Про аудіовізуальні послуги», який реєструватимуть найближчим часом.
Закон України - нормативно-правовий акт, який приймається Верховною Радою України більшістю голосів (для законів, що стосуються внесення змін до конституції, - конституційною більшістю голосів).

Представники сфери платного телебачення України — Асоціація правовласників та постачальників контенту, Телекомунікаційна палата України, Спілка операторів телекомунікацій міста Одеси та Одеської області, Асоціація «Укртелемережа», Всеукраїнська асоціація операторів кабельного телебачення і телеінформаційних мереж, Інтернет Асоціація України й Спілка кабельного телебачення України — висловлюють Вам повагу і звертаються з проханням урахувати наші спільні зауваження до тексту вказаного законопроекту.
Оде́ська о́бласть - найбільша за територією область України, розташована на південному заході країни. На півночі та сході межує (за годинниковою стрілкою) з Вінницькою, Кіровоградською та Миколаївською областями, омивається водами Чорного моря, на півдні - з Румунією, на заході - із Молдовою.
Кабельне телебачення (англ. Cable TV, Community Antenna Television, CATV - букв. телебачення із загальною антеною) - модель телевізійного мовлення (а також іноді й FM-радіомовлення), в якій телесигнал розповсюджується за допомогою високочастотних сигналів, які передаються до споживача по кабелю.
Асоціація «Телекомунікаційна палата України» (ТелПУ) - об'єднання легальних учасників індустрії послуг Digital Communication, що виступають за створення рівних умов та сприятливого середовища для ведення чесного бізнесу в сфері Інтернет-комунікацій.
Інтернет асоціація України (ІнАУ; за українським правописом - інтернет-асоціація) - торгово-промислова асоціація, що об'єднує зусилля підприємств-членів у розвитку Інтернету в Україні.

Уважно ознайомившись із попередньою версією проекту Закону, просимо:


  1. Лібералізувати діяльність у сфері надання аудіовізуальних послуг, зокрема тих суб'єктів господарювання, які не використовують національного (державного) обмеженого ресурсу




    1. Підтримуємо ліцензування лише тих видів діяльності, які використовують радіочастотний ресурс.
      Радіочастотний спектр - безперервний інтервал радіочастот не вищий за 3 ТГц (терагерц) (3000 ГГц).
      Проект закону - документ з текстом закону, запропонований до прийняття законодавчому органу або на референдум.
      Усі інші види діяльності здійснюються за реєстраційним принципом. З метою мінімізації корупційних ризиків пропонуємо встановити Законом України розмір плати за реєстрацію для всіх видів діяльності, що не ліцензуються, на підставі того, що цей показник не має перевищувати адміністративних витрат на здійснення реєстрації.

    2. Слід передбачити, що анулювання ліцензії та «виключення з реєстру» для суб'єктів господарювання у сфері надання аудіовізуальних послуг не може здійснюватися за рішенням Національної ради, оскільки це означає можливість застосування позасудової заборони діяльності у сфері надання аудіовізуальних послуг, що неприпустимо.

    3. Термін «постачальник аудіовізуальної послуги» потребує іншої редакції, яка окреслюватиме, що постачальник «не здійснює редакційного» контролю, в розумінні цього Закону1.

    4. Не покладати обов’язку регулярної звітності щодо власності на постачальників аудіовізуальної послуги, які не використовують радіочастотний ресурс (ефір), враховуючи те, що такі компанії не створюють телевізійний контент, а лише його розповсюджують, і не впливають на редакційний контроль змісту послуг(заперечення ВАОКТТМ, СКТУ, СОТО)2.

    5. Підтримуємо встановлення режиму вільного розповсюдження, без будь-яких обмежень, аудіовізуальних послуг, що знаходяться під юрисдикцією країн ЄС та/або ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення та/або послуги, які відповідають вимогам указаної Конвенції. У випадку порушення законодавства щодо змісту таких послуг Національна рада вживає заходів згідно з Положеннями Європейської конвенції про транскордонне телебачення.

    6. Щодо обмеження розповсюдження іноземних аудіовізуальних послуг (програм), які не відповідають критеріям, визначеним п. 1.5. цього листа (неєвропейські), пропонується введення прозорої системи критеріїв згідно з частиною 2 ст. 10 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, а саме: «Здійснення цих свобод, оскільки воно пов'язане з обов'язками і відповідальністю, може підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я чи моралі, для захисту репутації чи прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду».
      Грома́дська безп́ека - це стан захищеності громадянського суспільства, що характеризується відсутністю небезпеки для життя та здоров'я людей, для їх спокою та майнових прав, для нормальної діяльності підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, для цілісності й збереження матеріальних цінностей
      Державна безпека - стан захищеності державної влади, суверенітету, територіальної цілісності, обороноздатності, спокою людей (народу), громадської злагоди, довкілля, національної і релігійної рівності.
      Заборонити застосовувати будь-які інші підстави для обмеження розповсюдження
      аудіовізуальних послуг.

    7. Відповідно до кращих європейських практик визначити універсальну аудіовізуальну послугу у складі соціально значущих програм, зокрема: 1) програм суспільного телемовлення; 2) програм, створення яких забезпечується державою. Ми погоджуємося з продовженням обов’язку ретрансляції у кабельних мережах ефірних аналогових програм до моменту запровадження цифрового ефірного телебачення, натомість пропонуємо перенести ці норми до перехідних положень Закону. Що стосується ефірних мовників, то обов’язкова ретрансляція таких програм забезпечується лише у кабельних мережах на відповідних територіях. Норми щодо виходу телеканалів з універсальної послуги за бажанням виключити як контраверсійні. Для безумовного дотримання положень Закону щодо універсальної програмної послуги (УПП) обов'язково доповнити норми проекту Закону положенням про те, що «суб'єкти надання аудіовізуальної послуги, програми яких увійшли до складу універсальної аудіовізуальної послуги, зобов’язані на підставі звернення постачальника даної послуги забезпечити йому за свій рахунок доступ до таких програм та дозволити користування такими програмами безоплатно».




  1. Створити умови для розвитку вітчизняного тематичного телебачення

Встановлювати квоти щодо європейського і вітчизняного телепродукту тільки для систем телебачення, які використовують радіочастотний ресурс (окрім громадського мовлення та інших випадків, передбачених проектом Закону). Передбачити включення до законопроекту інших положень, котрі сприятимуть розвитку українського тематичного телебачення.




  1. Удосконалити діяльність Національної ради — наділити ефективними інструментами регулювання

3.1. Акти Національної ради, крім індивідуальних, мають проходити всі стадії розробки та реєстрації як документи будь-якого іншого органу державної влади.

Суспільне мовлення (синоніми: громадське мовлення, суспільно-правове мовлення) - різновид телерадіомовлення, що служить суспільству (або громадськості), фінансується ним та підзвітне йому.
Органи державної влади - це ланка (елемент) механізму держави, що бере участь у виконанні функцій держави й наділений при цьому владними повноваженнями.

3.2. Створити умови для входження до складу Національної ради представників сегментів індустрії.

3.3. Пропонуємо виключити положення щодо здійснення Нацрадою нагляду й контролю за розміщенням і змістом реклами, оскільки це дублює повноваження інших державних органів.



  1. Прозорість надання аудіовізуальних послуг



    1. Доопрацювати частину 2 ст. 30 Проекту Закону «Оприлюднення інформації про ліцензіатів та інших суб’єктів, які здійснюють діяльність у сфері аудіовізуальних послуг», передбачивши, що Національна рада оприлюднює та оновлює на офіційному веб-сайті інформацію, внесену до Реєстру суб’єктів, що здійснюють діяльність у сфері аудіовізуальних послуг; Реєстру іноземних аудіовізуальних послуг неєвропейського походження, що поширюються на території України; Переліку аудіовізуальних послуг, поширення яких було заборонено згідно з цим Законом.



  1. Захист економічної конкуренції



    1. Не встановлювати бар’єрів присутності на загальноукраїнському, регіональному чи місцевому ринках для постачальників аудіовізуальних послуг, які не використовують обмеженого радіочастотного ресурсу.
      Конкуре́нція - економічний процес взаємодії і боротьби товаровиробників за найвигідніші умови виробництва і збуту товарів, за отримання найбільших прибутків. Водночас - механізм стихійного регулювання виробництва в умовах вільних ринкових відносин.
      Наразі не існує індустрій із такими штучними та необґрунтованими обмеженнями для розвитку підприємств на конкурентному телекомунікаційному ринку, де немає обмеженого ресурсу (радіочастот) (заперечення ВАОКТТМ, СКТУ, СОТО)3.

5.2. З метою захисту економічної конкуренції серед постачальників аудіовізуальних послуг заборонити певні дії:

- встановлення демпінгових або дискримінаційних цін;

- перехресне субсидування надання доступу до аудіовізуальних послуг за рахунок інших послуг.


  1. Саморегулювання

Пропонуємо вилучити обов'язок суб’єктів надання аудіовізуальної послуги розробляти та затверджувати редакційні статути. Затвердження редакційного статуту суб’єкта надання аудіовізуальної послуги і створення редакційної ради мають стати предметами саморегулювання (ст. 31).

  1. Відповідальність, інформаційна безпека



    1. Враховуючи необхідність установлення єдиних правил для всіх платформ телебачення, переглянути положення законопроекту і замінити в разі необхідності у відповідних відмінках термін «програма» на термін «аудіовізуальна послуга», тобто поширити вимоги щодо реєстрації на надання замовних аудіовізуальних послуг.
      Інформаці́йна безпе́ка - це стан захищеності систем обробки і зберігання даних, при якому забезпечено конфіденційність, доступність і цілісність інформації, або комплекс заходів, спрямованих на забезпечення захищеності інформації від несанкціонованого доступу, використання, оприлюднення, руйнування, внесення змін, ознайомлення, перевірки, запису чи знищення (у цьому значенні частіше використовують термін «захист інформації»).


    2. Замінити в тексті проекту Закону у відповідних відмінках словосполучення «походженням з країни, що є стороною Європейської конвенції про транскордонне телебачення» на «під юрисдикцією країни, яка ратифікувала Європейську конвенцію про транскордонне телебачення».

7.3. Наголошуємо, що відповідальність постачальників аудіовізуальної послуги (АВП) не може бути вищою за покладену на суб'єктів надання аудіовізуальних послуг, які використовують вітчизняний радіочастотний ресурс і більш суттєво впливають на ландшафт інформаційного простору України (охоплення домогосподарств послугами постачальників АВП сягає лише 35%).
Інформаці́йний про́стір (англ. Information space) - сукупність результатів семантичної діяльності людства.
Але згідно з проектом штрафні санкції постачальників удвічі вищі, ніж для суб'єктів АВП. Тому пропонуємо зменшити територіальні коефіцієнти для вказаних постачальників удвічі. Окрім того, слід передбачити найбільший коефіцієнт — 4 — для постачальників, які охоплюють усю територію України (цифра відсутня). Також радимо виключити положення, котрі визначають преференції для окремих технологій у разі вчинення правопорушень та більш низькі коефіцієнти для тих самих порушень4, враховуючи, що постачальники аудіовізуальних послуг на замовлення є суб'єктами надання вказаних послуг, і для них розміри штрафів установлено частиною 4 ст. 80.

З повагою,


Директор Асоціації «Телекомунікаційна

палата України» К. Грицак

Віце-президент Асоціації правовласників

та постачальників контенту Н. Клітна
Директор з юридичних питань

Асоціації «Укртелемережа» О. Чорна
Директор Спілки операторів телекомунікацій

м. Одеси та Одеської області С. Ясиневич
Голова Правління Інтернет Асоціації України О. Федієнко
Директор Всеукраїнської Асоціації операторів

кабельного телебачення і телеінформаційних

мереж Г. Полхович
Директор

Спілки кабельного телебачення України О. Швець


Організатори Конференції й TV-party






Асоціація правовласників та постачальників контенту (АППК) — професійне індустріальне об'єднання учасників телевізійного ринку України — правовласників, провайдерів програмної послуги, телерадіоорганізацій, — з метою забезпечення ефективного розвитку ринку аудіовізуальних послуг в Україні, створення комфортних організаційних і правових умов для здійснення господарської діяльності членів організації та захисту загальних законних інтересів. http://www.appk.org.ua/





Асоціація «Телекомунікаційна палата України» — договірне об'єднання легальних гравців вітчизняного ринку цифрових комунікацій. Асоціація створена з метою сприяння розвитку в Україні сфери цифрових технологій, зокрема, електронних комунікацій, аудіовізуальних послуг, цифрових медіа, інтернет-послуг. Одним із головних завдань Телекомунікаційної палати є представництво і захист спільних інтересів своїх учасників та підвищення інвестиційної привабливості індустрії. http://telpu.com.ua/





Юридична компанія Jurimex заснована у 2003 році і сьогодні входить до Топ-20 кращих правових компаній України. Юристи Jurimex залучаються до законопроектної роботи комітетами Верховної Ради України. На постійній основі співпрацюють із Комітетом Верховної Ради з питань свободи слова та інформації, Комітетом з питань податкової та митної політики, Комітетом з питань культури та духовності, іншими. Розроблені юристами проекти й надані правові висновки були враховані при прийнятті багатьох законів України у сферах оподаткування, ліцензування, адміністративного регулювання азартного бізнесу.

Багаторічний досвід роботи, висока кваліфікація юристів дозволяє ЮК Jurimex надавати високоякісні правові послуги в таких секторах бізнесу як банківська справа та фінанси, інформаційні технології, телекомунікації, медіа й багатьох інших.

Митна політика - система принципів та напрямів діяльності держави у сфері забезпечення своїх економічних інтересів та безпеки за допомогою митно-тарифних та нетарифних заходів регулювання зовнішньої торгівлі.
Інформаці́йні техноло́гії, ІТ (використовується також загальніший / вищий за ієрархією термін інформаційно-комунікаційні технології (Information and Communication Technologies, ICT) - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів.
Ба́нк (від італ. banco - лавка або стіл) - кредитно-фінансова установа, яка здійснює грошові розрахунки, акумулює грошові кошти та інші цінності, надає кредити та здійснює інші послуги за фінансовими операціями.






1 Постачальник аудіовізуальної послуги – суб’єкт господарювання, який поширює програми без здійснення редакційного контролю. Постачальник АВП не робить «вибір передач та компонування їх у програму (в хронологічному порядку) або в каталог передач (на замовлення), не заміщає навіть рекламу, оскільки термін «програма» включає рекламу в розумінні цього Закону.
Хронологія (від грец. χρόνος - час і λόγος - вчення) - як загальне поняття: послідовність історичних подій у часі; часослів'я, опис і вивчення того, як саме відбувалися певні події в часі (історично).



2 Заперечення ВАОКТТМ, СКТУ, СОТО: п.1.4, 5.1. відсутність звітності щодо власності не відповідає вимогам інформаційної безпеки держави і може призвести до подальшого розвитку монополізації ринку. Окреме звернення ВАОКТТМ, СКТУ, СОТО.


3 Заперечення ВАОКТТМ, СКТУ, СОТО: п.1.4, 5.1. відсутність звітності щодо власності не відповідає вимогам інформаційної безпеки держави і може призвести до подальшого розвитку монополізації ринку. Окреме звернення ВАОКТТМ, СКТУ, СОТО.


4 Частина 4 ст. 80 «Розмір штрафу, що стягується з ретрансляторів, які здійснюють ретрансляцію програм у мережі Інтернет, а також із суб’єктів надання аудіовізуальної послуги на замовлення, обраховується шляхом множення визначеного відповідно до цієї статті розміру штрафу на 0,5».




Скачати 176.46 Kb.