Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Конкурсу «Закохатися в осінь з Yamamay!»

Скачати 70.65 Kb.

Конкурсу «Закохатися в осінь з Yamamay!»




Скачати 70.65 Kb.
Дата конвертації16.06.2017
Розмір70.65 Kb.
ТипКонкурс



Офіційні правила проведення конкурсу «Закохатися в осінь з Yamamay!»

у соціальних мережах Instagram та ВКонтакті


  1. Найменування конкурсу (далі - Конкурс) – «Закохатися в осінь з Yamamay!».

    1. Конкурс спрямований на популяризацію продукції під товарним знаком Yamamay (далі – «Товар»), проводиться з метою залучення уваги потенційних споживачів до Товару та стимулюванню споживчого попиту на Товар.
      Спожива́ч - фізична особа, яка купує, замовляє, використовує, або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю, або виконанням обов'язків найманого працівника.
      VK, або ВКонтакті (рос. ВКонтакте, ВК) - російська соціальна мережа, друга за розміром у Європі після Facebook. Найбільш популярна в Росії, Білорусі, Казахстані, Україні та Узбекистані.
      Проду́кція (рос. продукция, англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) - матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
      Соціа́льне (лат. socialis - товариський, громадський) - одна з основних категорій соціології та соціальної філософії. Вперше вона була введена до наукового обігу К. Марксом для позначення характеристики однієї із сторін суспільного життя.
      Знак для товарів і послуг, також товарний знак, торгова марка, торговельна марка, англ. trademark - позначення, знак за яким товари та послуги одних осіб відрізняються від товарів та послуг інших осіб.


    2. Конкурс не є лотереєю або іншою, заснованою на ризику, грою. Визначення переможців Конкурсу відбувається згідно з цими Правилами.
      Озна́чення, ви́значення чи дефіні́ція (від лат. definitio) - роз'яснення чи витлумачення значення (сенсу) терміну чи поняття. Слід зауважити, що означення завжди стосується символів, оскільки тільки символи мають сенс що його покликане роз'яснити означення.
      Для того щоб взяти участь у Конкурсі, не потрібно здійснювати будь-яких покупок.

    3. Територія проведення Конкурсу: Україна.

    4. Мова проведення конкурсу: українська.

    5. Місце проведення Конкурсу: офіційна сторінка Yamamay у соціальній мережі Instagram instagram.com/yamamay_ukraine та офіційна група Yamamay у соціальній мережі ВКонтакті vk.com/yamamay_ukraine.



  1. Інформація про організатора Конкурсу

    1. Організатор Конкурсу – ТОВ «Крiстемела».
      У Росії судові виконавці шукають боржників за кредитами на інтернет-сайтах «Одноклассники» та «ВКонтакті». Знайомляться з ними під вигаданими іменами, призначають побачення. На них приїздять у службовій формі. У такий спосіб затримали й примусили сплатити борг чотирьох росіян. Сергія із Забайкалля розшукали через мережу «ВКонтакті». Він не платив кредиту за іномарку, від кредиторів ховався - змінював адресу, на телефонні дзвінки не відповідав. На своїй інтернет-сторінці розмістив кілька фото автівки. Судові виконавці зареєструвалися в мережі під дівочим ім'ям, фото взяли з сайту модельного агентства. Із боржником листувалися якийсь час, а тоді запропонували прийти на побачення. Сергій приїхав на зустріч у новій автівці. Машину конфіскували.


    2. Адреса місця знаходження Організатора – 04053, місто Київ, провулок Киянівський, будинок 3-7.
      Київ Ки́їв (МФА: [ˈkɪjiw]опис файлу) - столиця України, місто-герой, одне з найбільших і найстаріших міст Європи. Розташований у середній течії Дніпра, у північній Наддніпрянщині. Політичний, соціально-економічний, транспортний та освітньо-науковий центр країни.


    3. Електронна адреса Організатора – info@fashion-pr.com.ua.



  1. Строки проведення Конкурсу

    1. Термін проведення Конкурсу – з 20.10.2016 по 31.10.2016 (включно):

  • оголошення переможців Конкурсу відбудеться 01.11.2016 (включно);

  • вручення призів переможцям Конкурсу здійснюється у період з 01.11.2016 по 30.11.2016 (залежно від отримання Організатором необхідної інформації від Переможців згідно п. 9.2. Правил).

    1. Конкурс буде вважатися відкритим з моменту появи оголошення про початок Конкурсу та закритим з моменту публікації оголошення про закриття Конкурсу.
      Оголошення Оголошення - це короткі текстові повідомлення, котрі містять різну за призначенням інформацію. Переважно оголошення містять інформацію приватного рекламного характеру. Це пропозиція певних товарів чи послуг приватними особами, або малими приватними підприємствами.




  1. Вимоги до учасників Конкурсу

    1. Учасниками Конкурсу можуть бути тільки громадяни країни, на території якої проводиться Конкурс (п. 1.3. Правил) у віці 18 років та старше, які є шанувальниками офіційної сторінки бренду Yamamay в соціальній мережі Instagram instagram.com/yamamay_ukraine та / або учасниками офіційної групи бренду Yamamay в соціальній мережі ВКонтакті vk.com/yamamay_ukraine.

    2. Працівники Організатора, а також члени їх сімей, афілійовані особи, члени їх сімей, а також працівники інших юридичних осіб, причетних до Організатора проведення Конкурсу, не мають права брати участь у Конкурсі.
      Робітники́, також працівники́, трудівники́ - наймані особи, зайняті в безпосередньому виробництві, рідше у сфері послуг; виконавці найнижчої ланки технологічного чи управлінського ланцюга. В правовому суспільстві права й інтереси робітників захищено трудовим правом[джерело?].




  1. Порядок та строки інформування учасників Конкурсу

    1. Інформування Учасників Конкурсу проводиться шляхом розміщення посилання (лінк) на Правила у соціальній мережі Instagram на офіційній сторінці бренду Yamamay за адресою instagram.com/yamamay_ukraine та шляхом розміщення Правил у соціальній мережі ВКонтакті в офіційній групі бренду Yamamay за адресою vk.com/yamamay_ukraine протягом усього строку проведення Конкурсу.



    1. Інформація про результати Конкурсу буде розміщена в соціальній мережі Instagram на офіційній сторінці бренду Yamamay за адресою instagram.com/yamamay_ukraine та в соціальній мережі ВКонтакті в офіційній групі бренду Yamamay за адресою vk.com/yamamay_ukraine 01.11.2016 (включно).

    2. Інформування Переможців здійснюється у порядку, зазначеному в п. 9.1. Правил.



  1. Призи

    1. Призами Конкурсу являються 2 (два) сертифікати на суму 2000 (дві тисячі) гривень кожен, які можна використати для придбання продукції бренду Yamamay, у період зазначений в п. 3.1.
      Сертифікат (франц. certificat, від пізньолат. sertifico - засвідчую),
      Правил. 1 (один) сертифікат для Переможця Конкурсу в соціальній мережі Instagram на офіційній сторінці бренду Yamamay за адресою instagram.com/yamamay_ukraine та 1 (один) сертифікат для Переможця Конкурсу в соціальній мережі ВКонтакті в офіційній групі бренду Yamamay за адресою vk.com/yamamay_ukraine.

    2. Зобов'язання Організатора щодо якості призів обмежені гарантіями, наданими їх виробниками.
      Виробни́цтво - процес створення матеріальних і суспільних благ, необхідних для існування і розвитку. Створюючи певні блага люди вступають у зв'язки і взаємодію – виробничі відносини. Тому виробництво є завжди суспільним.
      Гара́нтія - порука в чомусь, забезпечення чого-небудь; умови, що забезпечують успіх чого-небудь.




  1. Порядок участі в Конкурсі

    1. Для того, щоб взяти участь у Конкурсі в соціальній мережі Instagram на офіційній сторінці бренду Yamamay за адресою instagram.com/yamamay_ukraine, необхідно у період з 20.10.2016 по 31.10.2016 (включно) виконати наступні дії:

  • ознайомитися з Правилами Конкурсу, мати зареєстрований на ім'я Учасника діючий профіль (акаунт) в соціальній мережі Instagram та бути підписаним на сторінку instagram.com/yamamay_ukraine (@yamamay_ukraine);

  • опублікувати на своїй сторінці в соціальній мережі Instagram фото осінньої темитики (власне фото, фото природи чи будь-яку іншу авторську фотографію), використовуючи запис #FallinLoveWithYamamay від @yamamay_ukraine, та написати чому або за що Ви любите осінь;
    Фотогра́фія, фото, також світли́на та світло́пис (від грецького φώς (φωτός) - світло та γράφω - пишу) - сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, які мають на меті реєстрацію одиничних довготривалих зображень об'єктів за допомогою світла.


  • мати відкритий профіль в соціальній мережі Instagram.

    1. Для того, щоб взяти участь у Конкурсі в соціальній мережі ВКонтакті в офіційній групі бренду Yamamay за адресою vk.com/yamamay_ukraine, необхідно у період з 20.10.2016 по 31.10.2016 (включно) виконати наступні дії:

  • ознайомитися з Правилами Конкурсу, мати зареєстрований на ім'я Учасника діючий профіль (акаунт) в соціальній мережі ВКонтакті та бути учасником групи https://vk.com/yamamay_ukraine;

  • натиснути share («Поділитися») конкурсним постом на своїй сторінці, використовуючи хештег #FallinLoveWithYamamay;

  • в коментарях до конкурсного запису надіслати посилання на фото чи прикріпити фотографію білизни з осінньо-зимової колекції італійського бренду Yamamay, яка Вам найбільше сподобалась, з конкурсного альбому https://vk.com/album-67995071_235802095 та написати чому або за що Ви любите осінь.

  • мати відкритий профіль в соціальній мережі ВКонтакті з можливістю отримувати повідомлення.
    Можливість - це дія, що може відбутися або ні (можливо, приїду, а, можливо, і ні). Можливість можна забезпечити чи покладатись на «авось» та якось буде. Альтернатива дає шанс, але не гарантує без відповідних дій забезпечення результату і адекватності та конструктиву діяльності.


    1. Не допускається участь у Конкурсі більше одного разу. Переможцем не може бути обрано одного Учасника для соціальних мереж Instagram та ВКонтакті.



  1. Порядок визначення Переможців

    1. Кількість Переможців Конкурсу: 2 (два). 1 (один) Переможець Конкурсу в соціальній мережі Instagram на офіційній сторінці бренду Yamamay за адресою instagram.com/yamamay_ukraine та 1 (один) Переможець Конкурсу в соціальній мережі ВКонтакті в офіційній групі бренду Yamamay за адресою vk.com/yamamay_ukraine.

    2. Серед всіх Учасників, хто виконав умови Конкурсу (п. 7. Правил), Переможців буде обрано методом випадкової вибірки.
      В математичній статистиці, відбір вибірки (або вибирання) - це узагальнена назва різних методів маніпуляції з початковим розподілом випадкової величини або вибіркою цієї випадкової величини, які дозволяють поліпшити точність статистичного результату, отриманого на основі застосування цього початкового розподілу або вибірки.
      Для Конкурсу в соціальній мережі Instagram на офіційній сторінці бренду Yamamay за адресою instagram.com/yamamay_ukraine, використовуючи опцію «пошук по хештегу».



  1. Порядок видачі призів Переможцям

    1. Після завершення Конкурсу представники Організатора у термін до 01.11.2016 (включно) зв'язуються з Переможцями Конкурсу через профіль Переможця в соціальній мережі Instagram та / або через профіль Переможця в соціальній мережі ВКонтакті для уточнення більш зручного способу передачі призу.

    2. Для отримання призу, Переможцям необхідно надати посилання на свій профіль у соціальній мережі Instagram та / або свій профіль у соціальній мережі ВКонтакті, а також копію паспорта, контактний номер телефону, e-mail та поштову адресу на електронну пошту info@fashion-pr.
      Представни́цтво 1 - правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана, або має право, вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Не є представником особа, яка хоч і діє в чужих інтересах, але від власного імені, а також особа, уповноважена на ведення переговорів щодо можливих у майбутньому правочинів.
      Електронна пошта Електро́нна по́шта або е-пошта (англ. e-mail, або email, скорочення від electronic mail) - спосіб обміну цифровими повідомленнями між людьми використовуючи цифрові пристрої, такі як комп'ютери та мобільні телефони, що робить можливим пересилання даних будь-якого змісту (текстові документи, аудіо-, відеофайли, архіви, програми).
      com.ua
      .

    3. Під отриманням призів мається на увазі купівля за 1 (одну) грн.

    4. Призи буде вручено у термін не пізніше 30.11.2016 (залежно від отримання Організатором необхідної інформації від Переможців згідно п. 9.2. Правил).

    5. У випадку, якщо Організатору не вдалося зв'язатися з Переможцями Конкурсу через профіль Переможця в соціальній мережі Instagram та / або через профіль Переможця в соціальній мережі ВКонтакті, Організатор залишає за собою право відправити призи Переможцям будь-яким зручним Організатору способом за відомою Організатору адресою Переможців Конкурсу. У випадку, якщо Організатору невідомі адреси Переможців Конкурсу, вважається, що Організатор виконав свої зобов’язання щодо передачі призів.

    6. Організатор залишає за собою право змінити призи на інші, еквівалентні за вартістю.
      Логічна еквівалентність (еквіваленція) - двомісна логічна операція, що має значення «істина» тоді і тільки тоді, коли обидва операнди мають однакове значення. В інших випадках еквіваленція буде хибною.


    7. Грошовий еквівалент призів не видається.

    8. Отримані Переможцями призи обміну не підлягають.

    9. У разі відмови Переможців Конкурсу від призів за будь-якої причини, Організатор залишає за собою право відмінити видачу призів без будь-якої компенсації та без визначення нових Переможців.



  1. Інші положення

    1. Учасник Конкурсу підтверджує, що, беручи участь у Конкурсі, він ознайомився з цими Правилами та згоден з ними.
      Поло́ження - нормативно-правовий або локально-правовий акт, що визначає основні правила організації та діяльності державних органів, структурних підрозділів органу, а також установ, організацій і підприємств (філій), що їм підпорядковуються, тимчасово створюваних комісій, груп, бюро і т. ін.


    2. Організатор має право змінити ці Правила або скасувати Конкурс цілком або частково, при цьому повідомлення Учасників про зміну Правил чи скасування Конкурсу проводиться в соціальній мережі Instagram на офіційній сторінці бренду Yamamay за адресою instagram.com/yamamay_ukraine та в соціальній мережі ВКонтакті в офіційній групі бренду Yamamay за адресою vk.com/yamamay_ukraine.

    3. Організатор залишає за собою право видалити конкурсний пост без пояснення причин.

    4. У разі отримання Організатором персональних даних Учасника, Учасник, надаючи такі дані, тим самим дає свою згоду на обробку його персональних даних Організатором будь-яким способом з метою комунікацій, інформаційного обміну та надання призу в рамках цього Конкурсу, а також на передачу його персональних даних третім особам, що здійснюють безпосередню реалізацію умов Конкурсу.

    5. Організатор залишає за собою право не вступати в письмові переговори або інші контакти з Учасниками Конкурсу крім випадків, передбачених цими Правилами.
      Комуніка́ція (від лат. communicatio - єдність, передача, з'єднання, повідомлення, пов'язаного з дієсловом лат. communico - роблю спільним, повідомляю, з'єдную, похідним від лат. communis - спільний) - це процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома або більше особами, спілкування за допомогою вербальних і невербальних засобів із метою передавання та одержання інформації.
      Перемо́вини, також Перегово́ри - дискусія, взаємне спілкування з метою досягнення сумісного рішення.


    6. Організатор не відповідає за відсутність можливості у Учасників взяти участь у Конкурсі (повну або часткову), яка виникла в результаті обставин, які не підпадають під відповідальність Організатора Конкурсу.
      Театральна лабораторія «ВідСутність» - зразковий художній колектив заснований в 2010 році за ініціативи Юрія Паскара в місті Рівне. Діє на базі Рівненського міського Палацу дітей та молоді.
      Результат, пі́дсумок, (заст. ску́ток, вислід) - кінцевий наслідок послідовності дій. Можливі результати містять перевагу, незручність, вигоду, збитки, цінність і перемогу. Результат є етапом діяльності, коли визначено наявність переходу якості в кількість і кількості в якість.


    7. Всі Учасники Конкурсу самостійно оплачують всі свої витрати, пов’язані з участю в Конкурсі (у тому числі, витрати, пов'язані з доступом в Інтернет).

yamamay.com

facebook.com/Yamamay.ua

vk.com/yamamay_ukraine

instagram.com/yamamay_ukraine


Скачати 70.65 Kb.

  • Найменування конкурсу (далі - Конкурс) – «Закохатися в осінь з Yamamay!». Конкурс спрямований на популяризацію продукції під товарним знаком
  • ВКонтакті
  • Строки проведення Конкурсу
  • Вимоги до учасників Конкурсу
  • Порядок та строки інформування учасників Конкурсу
  • Призи Призами Конкурсу являються 2 (два) сертифікати
  • Порядок участі в Конкурсі
  • Порядок визначення Переможців
  • Порядок видачі призів Переможцям Після завершення Конкурсу представники