Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Контрольна робота з дисципліни: " Електронна комерція" варіант 19 Херсон, 2010 Зміст

Скачати 126.82 Kb.

Контрольна робота з дисципліни: " Електронна комерція" варіант 19 Херсон, 2010 Зміст




Скачати 126.82 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації28.05.2017
Розмір126.82 Kb.
ТипКонтрольна робота
  1   2


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ХЕРСОНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Кафедра менеджменту та маркетингу



КОНТРОЛЬНА РОБОТА


з дисципліни:

Електронна комерція”

ВАРІАНТ 19

Херсон, 2010

Зміст


  1. Використання рекламних мереж

  2. Віртуальне банківське обслуговування

  3. Огляд популярних платіжних систем

  4. Правове регулювання електронних ринків

Джерела
1. Використання рекламних мереж
Рекламна мережа - це об'єднання рекламних майданчиків загальною системою банерних показів. При цьому не варто плутати рекламні та банерообмінні мережі. Останні не є провайдерами з продажу реклами, а надають сервіс з обміну показів банерів, заробляючи комісію близько 10% від усіх показів. Рекламні, тобто комерційні мережі, заробляють комісію від продажу реклами. Основною з їх переваг є єдина система управління рекламою та аналіз її ефективності.
Система керування, також Система управління (англ. control system) - систематизований набір засобів впливу на підконтрольний об'єкт для досягнення цим об'єктом певної мети. Об'єктом системи керування можуть бути як технічні об'єкти так і люди.
Така спільність дає можливість єдиного алгоритму статистики на великій кількості рекламних майданчиках, що входять в мережу. Таким чином, з'являється можливість керування частотою в рамках всіх рекламних майданчиків, а не на окремо взятому сайті. А це збільшує ефективність використання рекламного бюджету приблизно на 25% за рахунок відсутності показів понад встановлену частоти. Також відкриваються можливості для більш зрозумілого планування. Охоплення не вимагає прогнозування, а перетин аудиторії відомий з мінімальною похибкою. Як правило, на сайтах, що входять в рекламну мережу, використовуються єдині стандарти розмірів банерів, що істотно спрощує і здешевлює запуск рекламної компанії. Відповідаючи на питання, для чого використовують рекламні мережі, підсумуємо все сказане, щоб зрозуміти: ці системи дозволяють власникам сайтів конвертувати свій трафік в гроші. [5]
2. Віртуальне банківське обслуговування.
Цей різновид обслуговування є найбільш прогресивним, зручним та перспективним. Клієнту немає необхідності купувати чи встановлювати спеціальне програмне забезпечення. Достатньо отримати в банку ім’я та пароль для входу в систему та ключ для електронного підпису своїх розпоряджень банку.

Зазначимо, що окрім послуг з управління рахунком Інтернет надає змогу отримувати високоякісну аналітичну інформацію у вигляді графіків, курсів, звітів, новин. Набір такої інформації клієнт з легкістю може підбирати для себе самостійно. Для тих, хто не має часу або бажання власноруч заходити на сайт банку і шукати потрібну інформацію, банк може надавати послугу e-mail розсилки. Тобто відсилати клієнту електронною поштою всю необхідну інформацію.

Програмне забезпечення Програ́мне забезпе́чення (програ́мні за́соби) (ПЗ; англ. software) - сукупність програм системи обробки інформації і програмних документів, необхідних для експлуатації цих програм.
Електронна пошта Електро́нна по́шта або е-пошта (англ. e-mail, або email, скорочення від electronic mail) - спосіб обміну цифровими повідомленнями між людьми використовуючи цифрові пристрої, такі як комп'ютери та мобільні телефони, що робить можливим пересилання даних будь-якого змісту (текстові документи, аудіо-, відеофайли, архіви, програми).
Крім того банк може спростити процедуру подання різних документів до банку шляхом прикріплення до сайту бланків всіляких заявок, доручень, договорів у текстовому форматі. Інтернет-банкінг вдало виконує функцію консалтінгу, оскільки дозволяє у зручній формі спілкуватися. Для більш активних клієнтів банк може впровадити систему, яка дозволяє брати участь у валютних торгах, купівлі-продажу цінних паперів, у вигідному розміщенні вільних коштів, а головне - обслуговувати електронну комерцію. У розвинених країнах, де Інтернет-технології завжди знаходяться у центрі уваги великих інвесторів, на світ з’явилися віртуальні банки, які базуються на www-сервері - віртуальному офісі, який виконує ті ж функції, що і традиційний банк.
Електро́нна коме́рція (від англ. e-commerce) - це сфера цифрової економіки, що включає всі фінансові та торгові транзакції, які проводяться за допомогою комп'ютерних мереж, та бізнес-процеси, пов'язані з проведенням цих транзакцій.
Ці́нні папе́ри (англ. securities) - документи, які засвідчують зобов'язальні відносини між особою, яка їх видала, та особою, яка є їхнім власником. Документ вважається цінним папером якщо відповідно до законодавства він може бути самостійним об'єктом прав.
Розвинені країни Розвинені країни - країни з найбільшим розвитком економіки, в яких домінує третинний і четвертинний сектори. Цей рівень економічного розвитку зазвичай характеризується високим прибутком на душу населення і максимальним індексом розвитку людського потенціалу (ІРЛП).
Вартість послуг такого віртуального банку суттєво знижується завдяки використанню менших приміщень, невеликого штату співробітників, відсутності сховищ. Але поки що через технічну складність реалізації такого проекту (а значить і високу вартість) та недовіру потенційних клієнтів вони являють собою поодинокі приклади або тісно пов’язані з традиційними

  1   2


Скачати 126.82 Kb.