Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Кросплатформена розробка мобільних додатків з використанням мови програмування c#

Кросплатформена розробка мобільних додатків з використанням мови програмування c#




Дата конвертації10.03.2017
Розмір15.9 Kb.

УДК 004.4'236(043.2)

Бейлінов Д.О.

Національний авіаційний університет, Київ

КРОСПЛАТФОРМЕНА РОЗРОБКА МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ C#

Mono – це платформа, створена американською компанією Xamarin і призначена для розробки мобільних додатків з використанням мови програмування C#.

Авіа́ція (фр. aviation - від лат. avis - птах) - галузь техніки, пов'язана з польотами в атмосфері апаратів важчих за повітря.

Комерційна організація, також Компанія (англ. Company) - юридична особа, що ставить собі за основну мету своєї діяльності одержання прибутку, на відміну від некомерційної організації, яка не має на меті отримання прибутку і не розподіляє отриманий прибуток між учасниками.

Аме́рика - частина світу в західній півкулі Землі, що поділяється на два континенти або материки - Північну і Південну Америку, часто з Північної Америки виділяється і Центральна Америка.

Мо́ва програмува́ння (англ. Programming language) - це штучна мова, створена для передачі команд машинам, зокрема комп'ютерам. Мови програмування використовуються для створення програм, котрі контролюють поведінку машин, та запису алгоритмів.

Завдяки цьому продукту тепер для написання додатків під Android, IOS чи Windows Phone немає необхідності у вивченні таких мов як Objective-C або Java.

Windows Phone (кодова назва «Photon») - велике оновлення Windows Mobile, що вийшло 11 жовтня 2010 року.

Ідея дуже проста. Ви створюєте програму в середовищі розробки Xamarin Studio під необхідну вам платформу (Android, IOS або Windows Phone) і пишете код мовою C#, використовуючи всі ваші улюблені конструкції: LINQ, лямбда-вирази, колекції і т.п.

Ще однією перевагою Mono є можливість розробки мобільних додатків у добре відомій Visual Studio.

Можливість Можливість - це дія, що може відбутися або ні (можливо, приїду, а, можливо, і ні). Можливість можна забезпечити чи покладатись на «авось» та якось буде. Альтернатива дає шанс, але не гарантує без відповідних дій забезпечення результату і адекватності та конструктиву діяльності.

Для цього необхідно лише встановити відповідний плагін від Xamarin. Але даний плагін доступний лише у платній business-ліцензії, проте є можливість його використання протягом 30 днів у безкоштовній пробній версії Mono.

Mono складається з декількох основних частин:


  1. Xamarin.IOS — библіотека класів для C#, яка надає розробнику доступ до IOS SDK;

  2. Xamarin.Android — библіотека класів для C#, яка надає розробнику доступ до Android SDK;

  3. Компілятори для IOS і Android;

  4. IDE (середовище розробки) Xamarin Studio;

  5. Плагін для Visual Studio.

За інформацією розробників Mono – це засіб кросплатформеної розробки. Тому очікувано, що будь-який додаток, написаний за допомогою Mono один раз, повинен мати можливість запуску і на інших мобільних платформах. Але виникає одна проблема: для кожної з платформ необхідно реалізувати власний UI. Тобто код, який відповідає за зовнішній вигляд додатку, має бути написаний для кожної платформи окремо. Це та «ціна», яку ми платимо за всі переваги Mono над іншими платформами.

Отже, на даний момент технологія Xamarin є достатньо потужним інструментом для розв’язання складних задач в області розробки мобільних додатків. У технології велике майбутнє, оскільки компанія Xamarin продовжуює працювати над покращенням свого продукту, а кількість розробників, які використовують її для написання мобільних додатків, щодня лише збільшується.

Інструме́нт (лат. instrumentum - знаряддя) - технологічне оснащення (знаряддя або пристрій), які в процесі праці безпосередньо стикаються з предметом праці з метою зміни чи контролю його форми, стану, властивостей тощо.

Пра́ця - цілеспрямована діяльність людей зі створення матеріальних і духовних благ, необхідних для задоволення потреб кожного індивіда і суспільства в цілому.

Технологія Техноло́гія (від грец. τεχνολογια, що походить від грец. τεχνολογος; грец. τεχνη - майстерність, техніка; грец. λογος - (тут) передавати) - наука («корпус знань») про способи (набір і послідовність операцій, їх режими) забезпечення потреб людства за допомогою (шляхом застосування) технічних засобів (знарядь праці).

Кількість - в Арістотелівській логіці друга з 10 категорій (класів, розрядів, які спрощують процес розумового визначення будь-якої речі), побічна обставина матеріальних речей , за допомогою якої вони поширюються в просторі, вимірюються якоюсь математичною нормою і здатні бути поділеними на окремі частини.


Науковий керівник – Глазок О.М., к.т.н., доцент



  • Windows Phone