Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Кулінарне шоу Маші, Ведмедя та Салат-компанії

Скачати 74.95 Kb.

Кулінарне шоу Маші, Ведмедя та Салат-компанії




Скачати 74.95 Kb.
Дата конвертації19.04.2017
Розмір74.95 Kb.

Тема: Кулінарне шоу Маші, Ведмедя та Салат-компанії.

Мета та завдання: Провести веселі конкурси та ігри за участю дітей та їх батьків, дегустацію страв. Створити в дитячому колективі сприятливий психологічний клімат. Сприяти згуртуванню сім’ї.

Формувати інтерес у дітей до вивчення навколишнього світу.

Дегуста́ція (фр. degustation і від лат. degustare - спробувати на смак) - випробування та/або оцінка якості харчових продуктів за допомогою смаку .
Колекти́в - cукупність людей, об'єднаних спільною діяльністю, спільними інтересами, метою, проектом. Група людей, зв'язаних спільною працею в одній організації, установі, на підприємстві тощо. За видом діяльності розрізняють трудові, навчальні, військові, спортивні, художньої самодіяльності та інші колективи.
Психологія Психоло́гія (від грецького ψυχή (psyché) - душа, дух; λόγος (logos) - вчення, наука) - наука, що вивчає психічні явища (мислення, почуття, волю) та поведінку людини, пояснення яких знаходимо в цих явищах.
Світ Світ - назва планети Земля з людської точки зору, як місце заселене людськими істотами. Термін часто вживається для означення суми людського досвіду та історії, людського стану взагалі. На земній кулі проживає понад 7 мільярдів людей.
Повторити овочі та фрукти – дари осені.

Розвивати усне мовлення та мислення дошкільнят, розширювати їхній кругозір. Прищеплювати смак до прекрасного.

Підвищувати самооцінку дітей, дати їм можливість показати свої здібності, знання і вміння.

Фру́кт, у мн. садовина́ (лат. fructus - плід) - соковитий, зазвичай їстівний, плід дерева чи куща. Різновидом фруктів є також деякі ягоди.
Прекра́сне - категорія естетики, що характеризує явища з точки зору досконалості, наявності вищої естетичної цінності. «Явища можна вважати прекрасними, коли вони в своїй конкретно-плотській цінності виступають як суспільно-людські цінності, що втілюють затвердження людини в світі, свободи суспільства і людини, що свідчать про розширення меж, сприяють гармонійному розвитку особи, виникненню і якнайповнішому прояву людських сил і здібностей».
Здібності - індивідуально стійкі психічні властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності. Задатки - це потенційні можливості, що виявляються в діяльності, яка не може існувати без них.
Можливість Можливість - це дія, що може відбутися або ні (можливо, приїду, а, можливо, і ні). Можливість можна забезпечити чи покладатись на «авось» та якось буде. Альтернатива дає шанс, але не гарантує без відповідних дій забезпечення результату і адекватності та конструктиву діяльності.

Розвивати вміння бачити красу навколишнього світу. Розвивати спостережливість, кмітливість, допитливість, комунікабельність, вміння працювати в команді.

Комунікабельність (від лат. cjmmunicabilis - з'єдную, повідомляю) - здатність людини до спілкування, до встановлення соціальних зв'язків, контактів, до плідної взаємодії з іншими людьми.
Допитливість, зацікавленість - це якість, пов'язана з допитливим мисленням, таким як дослідження та навчання, яка спостерігається при дослідженні людини та тварин. Допитливість сильно асоціюється з всіма аспектами людського розвитку, з яких походить процес навчання та бажання отримувати знання та навички.
Пра́ця - цілеспрямована діяльність людей зі створення матеріальних і духовних благ, необхідних для задоволення потреб кожного індивіда і суспільства в цілому.

Обладнання: презентація для мультимедійного проектора, декорації, костюми овочів, 2 візочки, мішечки, посуд: тарілки, ножі, дощечки, тертки, салатниці, фартухи, рукавички,овочі та фрукти, іграшковий їжачок.

Рукави́чка, діал. пальча́тка - вид одягу для рук, на відміну від рукавиць - з відділеннями для кожного пальця. Виготовляються з шкіри, гуми, тканини.
Проектор - це світловий прилад, що перерозподіляє світло лампи з концентрацією світлового потоку на поверхню малого розміру або у малому тілесному куті. Проектори є, в основному, оптико-механічними або оптично-цифровими приладами, котрі дозволяють за допомогою джерела світла, проектувати зображення об'єктів на поверхню, розташовану поза приладом - екран.
І́грашка - предмет, що використовується у грі. Іграшки зазвичай пов'язуються із дітьми та домашніми улюбленцями, однак іграшки звичні і для дорослих людей чи диких тварин. Багато предметів виготовляються як іграшки, однак гратися можна і предметами іншого призначення.
Мультиме́діа (лат. Multum + Medium) - комбінування різних форм представлення інформації на одному носієві, наприклад текстової, звукової і графічної, або, останнім часом все частіше - анімації і відео.
Декорація (від лат. decoratio, фр. décoration - прикрашаю) - багатозначний термін від слова «прикраса»

Хід заняття



1.Організаційна частина заняття.

(Навколо святково прибраного столу ходять Маша та Ведмідь).

- Добрий день, шановні гості! Я- Маша, а це – мій друг Міша. Ви здивовані, що я так виросла? Ви просто забули : це ж від вітаміну росту! (На екрані – кадр з мультфільму,як Маша росте.

Аніма́ція (з лат. anima - душа і похідного фр. animation - оживлення), мультипліка́ція (з лат. multiplicatio - розмноження, збільшення, зростання) - вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом зйомки послідовних фаз руху намальованих (графічна анімація) або об'ємних (об'ємна анімація) об'єктів.
) - Згадали? Привіт усім!

Маша: - Так-так! Прикольненько! Стільки всього смачного на нашому столі! Все готово до Свята осені. Та чогось все ж таки не вистачає. Гості є, ведучі є, солодощі є.
Конди́терські ви́роби (солодощі, ласощі) - висококалорійні та легкі у засвоюванні харчові продукти із великим вмістом цукру, чи фруктози, що вживаються завдяки приємному смаку та запаху. Основними продуктами для приготування солодощів служать тісто, молокопродукти, цукор, мед або фруктоза, желатин, сухофрукти та різноманітні ароматизатори.
Чого ж таки не вистачає? А! Я зрозуміла! Тут все звичайне. А я хочу щось нове, незвичне, креативне. Ну нічого, я зараз щось вигадаю. Зараз, зараз… Ось-ось вигадаю…

- Вигадала! Мішо, у нас сьогодні буде не просто Свято осені із солодощами. Я пропоную назвати його «Шоу Маші та Ведмедя» . Ти згоден? Ні, це теж просто. Нехай буде називатися «Кулінарне шоу Маші та Ведмедя», бо я вже знаю чого саме не вистачає на нашому столі. Нових смачненьких страв від мене! Отож, починаємо!



2 Основна частина заняття.

(На мультимедійному екрані висвічується заставка шоу «Кулінарне шоу Маші та Ведмедя». Маша одягає фартух, намагається на Ведмедя одягти ковпак, але той - проти, крутить головою, жестикулює, що не хоче.)



Маша: - Ні-ні! Не хвилюйся! На цей раз все буде добре! Я вже руку набила.

(Ведмідь хапається за голову. Глядачі на мультимедійному екрані переглядають уривки з мультфільмів, як Маша готувала)



Маша: - Сьогодні я не варення і не кашу варити буду, і не пельмені ліпитиму. Я хочу щось таке зробити красиве і смачне, і щоб до осені чарівної підходило.

Осінь на узліссі фарби розбавляла,

Пензликом легенько листя малювала.

Вже руда ліщина, пожовтілі клени,

У красі осінній тільки дуб зелений!

Утішає ясень: - Не сумуй за літом!

Глянь: усі дерева в золото одіті! (Глядачі дивляться на екрані музичний ролик про золоту осінь.)

Маша: - Як романтично!

Романтика - світовідчуття, в якому провідну роль грають ліричні й драматичні емоції, мрії, ідеали і душевний підйом. Романтичний погляд може бути протиставлений погляду раціональному, прагматичному. Романтика або романтичні відносини виникають, як правило, лише в деяких ситуаціях, коли вплив зовнішнього світу в свідомості людей нівелюється, а на перший план виходять їх відносини між собою, виникає потяг одне до одного. Як правило, це відбувається у відокремленій (інтимній) обстановці. Також люди-романтики - це люди, що живуть більше в мріях, а не в реальності, люди, романтично налаштовані, схильні до мрійливості, до ідеалізації інших людей і життя.
Чи букетик зробити до столу? Красивенько! Прикольненько! Я зараз…

(На екрані – осінні букети. Ведмідь махає руками, показує що на столі букет є).



Маша: - Жаль, букет уже є, і з’їсти його не можна. А вже їсти хочеться…

У осені щедра рука.

- Заходьте! – он з двору гука.

І яблука трусить з гілок,

І сипле в портфелі сливок,

Солодкий зрива виноград –

І кожен з нас осені рад.

Бо щедра, ой щедра рука

У осені-садівника.

Коли огляне баштани,

Наллються усі кавуни

І запишається в хустках

Товста капуста на грядках.

- Щось я й справді зголодніла. Може наше завдання мене відволіче від їжі.

(На екрані – 1 конкурс для дітей про овочі “ Що це за овоч? “. Останній напис «Смачного вам салату!» Маша читає вголос.)

Маша: - Я зрозуміла, я буду робити салатики!

(Заходять діти в костюмах овочів.)



Маша: - Ви хто такі!?

Діти: - Салат-компанія!

Маша: - Ви мені тут не потрібні!

Салат - компанія: - Потрібні!

Маша: - А що ж ви мені принесли?

Салат-компанія: - Загадки!

Маша: - Ну-ну! Розказуйте їх гостям, а я все знаю і без вас (закриває вуха) . Бе-бе-бе, я не слухаю тебе.

Салат-компанія: -

Сонця промінцям привітним,

Вітерцям духмяним, літнім

Підставляє свій бочок

Довжелезний… (кабачок)

Він кругленький, соковитий,

Зранку росами умитий.

Загордився мов сеньйор

Червоненький… (помідор)

Так від спеки й прохолоди,

Що приходять на городи,

Поховались під листочки

Ще зелені… (огірочки)

Тут – червоний, там – жовтенький,

Де – великий, де – маленький.

Так і просяться в відерця

Гострі та солодкі… (перці)

Все на користь їй від літа:

Вже туга, росою вмита,

Й не одну зелену хустку

Має тітонька… (капуста)

Вітаміни вона має,

Від яких малі зростають:

Всім відомі каротини

Солоденької… (морквини)

Веселять вони город –

Овочевий весь народ.

Редьки й моркви свояки –

Червоненькі… (буряки)

Наче милу маму-квочку,

Обступили сини й дочки

Золотисту вередую,

Плаксу – ріпчасту… (цибулю)

Сонце радо зустрічають

І голівки повертають,

Позирають навкруги

Діти сонця… (соняхи)

Це і квітка у вінок,

І начинка в пиріжок.

Серед поля, наче знак –

Червоніє пишний… (мак)

Гостя – ягода городу,

Що від сонця бере вроду,

Дуже щедра господиня – Жовтобока, смачна…(диня)

Хто на тин залізти хоче,

тягне вусики охоче?

Цей жовтавий карапуз –

Цар городини… (гарбуз)

Він комаха, а не квітка,

Переплутать можуть дітки.

Ніжні крильця кольорові

Між квіток летять чудово.

Це чарівна, дивна мить! Їсть у квітах, там і спить. (Метелик)

Маша: - Ти теж овоч? А йди-но сюди я тебе покуштую (хоче схопити вусик метелика, щоб покуштувати)

Метелик: - Я дегустатор!

Маша: - Теж мені дегустатор. Я тебе зараз сачком прожену! Киш-киш! ( Звучить пісня про метелика, діти підтанцьовують.)

- Ну що ж Салат-компанія, шановні гості, ви готові до продовження нашого кулінарного шоу?



Всі: - Так!

Маша: - Продовжуємо, і як ви вже зрозуміли, я маю на меті зробити до столу смачненький креативний салатик. До того ж, на швидкість. Мені потрібні дві команди з мам та бабусь, овочі, дві миски і тертки. Я ж планую показати зразу двом командам показати, що смачніше ніж я, ніхто не готує (Ведмідь готує команди)

Маша: - Мами, бабусі! Одягли рукавички. Для вас – 1 конкурс” Овочевий салат” . На старт! (Маша у свою миску насипає піску,кладе каміння, шишки, листя.)

(Після конкурсу проходить показ трьох салатів, глядачі аплодують мамам та бабусям. Звучить пісня про бабусь, діти підтанцьовують.)



Маша (плаче) : - Ну й нічого, що програла. Я ще не таке приготую, як виросту! До речі, дегустацію зробимо в кінці нашого свята.(Ведмідь її втішає)

Маша:-Я все зрозуміла! У мене не вийшов салатик ,бо я овочі не знала! А тепер вже знатиму і все в мене вийде. Щось гості на моєму шоу засумували. Буду їх веселити! Міша ,запропонуй нам свої лісові розваги (Ведмідь виносить мішечки і складає їх на візочки)

Звозить осінь у комори

Кавуни і помідори,

Спілих яблук, груш і слив

Цілі гори натрусила,

І вантажить гарбузи

На машини і вози.

- А зараз для дітей 2 конкурс - гра-естафета «Збери урожай» (Дві команди дітей перевозять мішечки на візочках)



Маша: - А мені не вистачило салатику! Хочу салатик! Смачненький, солоденький, але вже не з овочів. Як вони називаються? А! З фруктів (На екрані – 2 конкурс для дітей про фрукти”Готуємо компот”)

- А ми продовжуємо наше кулінарне шоу Маші,Ведмедя та Салат-компанії. Мами, бабусі – до роботи! Ми хочемо фруктовий салат. Одягаємо рукавички, стаємо у дві команди. Ваш 2 конкурс ” Фруктовий салатик” (Ведмідь допомагає викласти фрукти та тарілки. В кінці конкурсу – показ трьох салатів. У Маші на тарілці – ґудзики та мушлі).

- Знову я програла! Так не чесно, вони всі фрукти і овочі добре знають. От якби мені відпочити,десь на Багамах,я б усіх перемогла.

Відпочи́нок, дозвілля - проведення часу, метою якого є відновлення нормального стану організму.
(Звучить пісня про Багами,діти підтанцьовують.) - Так ,на Багамах мене ще не було…

- Так! Щось мені розхотілося кулінарне шоу вести. Мішо, давай пограємо! (Ведмідь виставляє іграшкового їжачка та тарілки з їстівними їжачками)

- В нього очі-намистинки,

Довгий ніс,колюча спинка.

Має сотні голочок

Цей маленький… (їжачок)

- Наш лісовий друг - їжачок приніс вам солодощі на своїх голочках. Яка з ваших двох команд швидше з’їсть ці солодощі. Шикуймось! (Конкурс проводиться двічі)

Маша: - Мішо! Я вже не можу втриматися! Хочу їсти! Давай закінчувати наше кулінарне шоу та робити дегустацію салатиків – дарунків осені.

Як чудово на городі працювати осіннім днем!

Теплий промінь в грядках бродить, пахне м’ятою чорнозем.

Все достигло, все дозріло – добрий буде урожай.

Тут для всіх знайдеться діло, не лінуйся та збирай.

Пригощають мами любо всіх малих помічників:

Від компоту та салату, до солодких пирогів.

Ой, смачнючий був обід – потрудились всі як слід! (Звучить пісня про доброту,всі підтанцьовують.)



3. Підсумок заняття.

Маша та Міша: - До побачення, друзі! До нових зустрічей! Зі Святом осені усіх вас!

(Свято закінчується дегустацією страв та чаюванням.)


Скачати 74.95 Kb.

  • 1.Організаційна частина заняття
  • Маша
  • 2 Основна частина заняття
  • Маша: - Як романтично
  • Ма ш а
  • 3. Підсумок заняття. Маша та Міша