Методи та інструменти роботи учасників уістт з клієнтами
|
Методи та інструменти роботи учасників уістт з клієнтами
|
Дата конвертації | 18.05.2017 | Розмір | 16.4 Kb. |
Методи та інструменти роботи учасників УІСТТ з клієнтами
Робота учасників УІСТТ базується на сучасних методах та інструментах апробованих у європейській мережах трансферу технологій EEN, а також у Росії, Білорусії, Україні.
| Інструме́нт (лат. instrumentum - знаряддя) - технологічне оснащення (знаряддя або пристрій), які в процесі праці безпосередньо стикаються з предметом праці з метою зміни чи контролю його форми, стану, властивостей тощо. |
| Євро́па (іноді Евро́па) - частина світу в Північній півкулі. |
Основні етапи роботи з клієнтами
-
Пошук та залучення компаній
-
Ідентифікація потреб клієнта, пропозиція послуг
-
Формування технологічних запитів та пропозицій клієнта
-
Супровід технологічних запитів і пропозицій
-
Переговори та укладання контрактів
Основні методи роботи з клієнтами
-
візит у компанію
-
технологічний аудит
-
ідентифікація потреб клієнта
-
технологічний запит
-
технологічна пропозиція
-
Пошук технологічних партнерів
-
через мережеву взаємодію
-
прямі контакти між учасниками системи
-
інформаційні розсилки
-
конференції, семінари, брокерські ярмарки
– організація переговорів
– проведення переговорів
Для збору, просування та розповсюдження технологічної інформації про запити і пропозиції, а також пошук технологічних партнерів учасники УІСТТ використовують наступні інструменти:
-
Веб-сайт мережі УІСТТ, на якому розташована у вільному доступі база технологічних запитів і пропозицій та інша інформація.
-
Періодичні інформаційні розсилки, що містить інформацію про діяльність мережі та нові технологічні профілі, розміщені на веб-сайті мережі.
-
Мережева взаємодія з усіма членами і партнерами мережі у єдиному інформаційному просторі.Технологічність (рос. технологичность, англ. adaptability to manufacture, нім. Fertigungsgerechtheit f) - відповідність продукції вимогам економічної технології її використання. Технологічність забезпечується при розробці конструкції виробу. Україна - унітарна держава, регіонами якої є 24 області, 1 автономна республіка (АР Крим) і 2 міста зі спеціальним статусом: Київ і Севастополь. Інформаці́йний про́стір (англ. Information space) - сукупність результатів семантичної діяльності людства.
-
Конференції і семінари для членів, клієнтів і партнерів мережі.
-
Видання технологічних каталогів тощо.
-
Вихід на міжнародні мережі трансферу технологій.
|
| |