Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Методи та інструменти роботи учасників уістт з клієнтами

Методи та інструменти роботи учасників уістт з клієнтами




Дата конвертації18.05.2017
Розмір16.4 Kb.

Методи та інструменти роботи учасників УІСТТ з клієнтами
Робота учасників УІСТТ базується на сучасних методах та інструментах апробованих у європейській мережах трансферу технологій EEN, а також у Росії, Білорусії, Україні.
Інструмент Інструме́нт (лат. instrumentum - знаряддя) - технологічне оснащення (знаряддя або пристрій), які в процесі праці безпосередньо стикаються з предметом праці з метою зміни чи контролю його форми, стану, властивостей тощо.
Європа Євро́па (іноді Евро́па) - частина світу в Північній півкулі.


Основні етапи роботи з клієнтами

  • Пошук та залучення компаній

  • Ідентифікація потреб клієнта, пропозиція послуг

  • Формування технологічних запитів та пропозицій клієнта

  • Супровід технологічних запитів і пропозицій

  • Переговори та укладання контрактів


Основні методи роботи з клієнтами

    • візит у компанію

    • технологічний аудит

    • ідентифікація потреб клієнта

    • технологічний запит

    • технологічна пропозиція

      • Пошук технологічних партнерів

    • через мережеву взаємодію

    • прямі контакти між учасниками системи

    • інформаційні розсилки

    • конференції, семінари, брокерські ярмарки

–   організація переговорів

–  проведення переговорів



  • Укладання договорів

Для збору, просування та розповсюдження технологічної інформації про запити і пропозиції, а також пошук технологічних партнерів учасники УІСТТ використовують наступні інструменти:



  • Єдина база технологічних запитів і пропозицій, що включає локальні бази усіх членів мережі з різних регіонів України.
    Перемо́вини, також Перегово́ри - дискусія, взаємне спілкування з метою досягнення сумісного рішення.
    Договір - домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.


      • Веб-сайт мережі УІСТТ, на якому розташована у вільному доступі база технологічних запитів і пропозицій та інша інформація.

      • Періодичні інформаційні розсилки, що містить інформацію про діяльність мережі та нові технологічні профілі, розміщені на веб-сайті мережі.

      • Мережева взаємодія з усіма членами і партнерами мережі у єдиному інформаційному просторі.
        Технологічність (рос. технологичность, англ. adaptability to manufacture, нім. Fertigungsgerechtheit f) - відповідність продукції вимогам економічної технології її використання. Технологічність забезпечується при розробці конструкції виробу.
        Україна - унітарна держава, регіонами якої є 24 області, 1 автономна республіка (АР Крим) і 2 міста зі спеціальним статусом: Київ і Севастополь.
        Інформаці́йний про́стір (англ. Information space) - сукупність результатів семантичної діяльності людства.


      • Конференції і семінари для членів, клієнтів і партнерів мережі.

      • Видання технологічних каталогів тощо.

      • Вихід на міжнародні мережі трансферу технологій.



  • Основні етапи роботи з клієнтами Пошук та залучення компаній Ідентифікація потреб клієнта, пропозиція послуг Формування технологічних
  • Основні методи роботи з клієнтами Виявлення технологічних запитів і пропозицій
  • Ідентифікація технологічних профілів
  • Укладання договорів