Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Наказ № Про підсумки виховної роботи за 2013/2014 навчальний рік

Скачати 175.73 Kb.

Наказ № Про підсумки виховної роботи за 2013/2014 навчальний рік




Скачати 175.73 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації10.06.2017
Розмір175.73 Kb.
ТипНаказ
  1   2


УКРАЇНА

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ “ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ

САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №3 ” ДОР”


Н А К А З


«___» ____2014 р.
Навча́льний заклад (осві́тній заклад) - організація, що на постійній і безперервній основі здійснює освітній процес з метою навчання, виховання, розвитку і самовдосконалення особистості.
м. Дніпропетровськ № _____
Про підсумки виховної роботи

за 2013/2014 навчальний рік
На виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про охорону дитинства», програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затвердженої наказом Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, з метою реалізації Концепції виховання дітей та молоді у національній системі освіти, виховного, а й лікувально-профілактичного характеру, створення організаційних і методичних умов, що забезпечують інтенсифікацію виховної діяльності, оновленню виховних технологій на основі вітчизняних традицій та сучасного світового досвіду, забезпеченню цілісності та різноманітності виховного процесу, гармонізації сімейного й суспільного виховання, плану роботи навчального закладу на 2013/2014 навчальний рік, з метою залучення кожного учня до участі в різних сферах діяльності на основі його нахилів та здібностей, організації змістовного позаурочного дозвілля в навчальному закладі протягом 2013/2014 навчального року виховна робота була спрямована на:

- духовний розвиток особистості, шанобливе ставлення до національно-культурних традицій, етики, культури, прав і обов’язків громадянина України, утвердження почуттів причетності до кращих надбань світової цивілізації;

- розвиток дитячо-юнацького туризму і краєзнавства;

- ознайомлення та вивчення звичаїв, обрядів, традицій українського народу;

Українці Украї́нці - східнослов'янський етнос, основне і корінне населення України. Як етнос сформувався на землях сучасної України та частині земель сучасних: Польщі, Білорусі, Молдови, Румунії, Угорщини, Словаччини і Росії.

- формування в учнів навичок культури здоров’я, безпечної поведінки;

- підвищення рівня інформованості учнів з питань профілактики тютюнокуріння, алкоголізму, наркоманії, профілактики ВІЛ/ СНІДу;

- профілактику поширення ксенофобських і расистських проявів серед дітей і учнівської молоді; випадків фізичного і психічного насильства;

- попередження торгівлі людьми, всіх форм експлуатації, втягнення у злочинну діяльність;

- подолання злочинності та правопорушень серед неповнолітніх.

- створення умов для розвитку інформаційно-комунікаційних та комунікативних компетентностей учасників навчально-виховного процесу у позаурочній діяльності;

- формування культури спілкування, безпечного толерантного середовища та інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу.

Торгі́вля людьми́ - протизаконна торгівля людськими істотами в цілях комерційної сексуальної експлуатації або примусової праці: це сучасна форма рабства. Ця діяльність є найшвидше зростаючою кримінальною діяльністю у світі і пов'язана з незаконною торгівлею зброєю, як другою за величиною після торгівлі наркотиками.
Інформаційна культура (англ. Information culture) - в широкому значенні - це сукупність принципів і реальних механізмів, що забезпечують позитивні взаємодії етнічних і національних культур, а також сполученість у загальному досвіді людства.
Культу́ра спілкува́ння - частина культури поведінки людини - сукупність форм щоденної поведінки людини (у побуті, у спілкуванні з іншими людьми), у яких знаходять зовнішнє вираження моральні та естетичні норми такої поведінки.

Завдання плану роботи школи виконано. Зазначені завдання вирішувались завдяки:

- роботі з реалізації цільових програм: «Програма розвитку освіти Дніпропетровщини», «Школа проти СНІДу», елементів програми «Рівний – рівному»;

- навчанню в різноманітних гуртках, секціях, об'єднаннях за інтересами;

- створенню особливого середовища, яке дає дитині можливість пробувати, вибирати і приймати самостійні рішення;

- усвідомленню педагогічної ідеї, що головною цінністю є дитина, а головним критерієм виховання є особистість випускника;

Всі вищезазначені напрямки виховної роботи щільно взаємопов’язані між собою та виконувалися згідно із планом виховної роботи навчального закладу на 2013/2014 навчальний рік, планами роботи класних керівників, вихователів, психолога, шкільної бібліотеки, гуртків, спортивних секцій, співпраці з громадськими організаціями тощо.

Грома́дська організа́ція - об'єднання громадян, яке створюється для спільної реалізації спільних інтересів (культурних, економічних, вікових, гендерних, регіональних, релігійних, професійних, соціальних тощо).
Основні напрями роботи враховувались як при проведенні загальношкільних заходів, так і при проведенні індивідуальної роботи з учнями.

З метою забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання допомоги педагогам у підвищенні рівня виховної роботи, у школі-інтернаті постійно здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою. Для проведення підсумків різних видів контролю за станом виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, винесення відповідних питань на нараду при директорові, на засідання педагогічної ради, методичні об’єднання класних керівників та вихователів. Аналіз відвіданих виховних заходів показав, що виховна робота проводиться на достатньому рівні, використовуються сучасні технології виховання учнів: соціальне проектування, колективні творчі справи, навчально-виховні проекти, технологія самовиховання і саморозвитку.

На початку навчального року вихованці знайомились на класних годинах зі статутом школи, правилами внутрішнього розпорядку, правилами для учнів, режимом навчального закладу. Узагальнена інформація заносилась в соціальний паспорт класу. Взаємодія з учнями здійснювалася на основі особистісно-орієнтованого підходу до кожної дитини, що сприяло глибокому вивченню її індивідуальних особистостей і якостей, розкриттю здібностей.

У  всіх класах є обов'язковими виховні та інформаційні  години, години спілкування, на яких вивчаються символи, обереги України, основні закони нашої держави. 

Загальношкільні свята проводились відповідно до плану роботи школи на 2013/2014 навчальний рік. З метою реалізації основних цілей та завдань виховної роботи, розвитку, духовності, виховання патріотизму, формування загальнолюдських моральних цінностей враховуючи специфіку навчального та виховного процесу закладу були проведені традиційні заходи: свято Першого дзвоника, до Дня працівників освіти, новорічні свята, дні іменинника, до Міжнародного жіночого дня, до Дня Перемоги, свято Останнього дзвоника, випускний бал;

Патріоти́зм (грец. πατριώτης - співвітчизник, грец. πατρίς та лат. patria - батьківщина) - громадянське почуття, змістом якого є любов до батьківщини, відданість своєму народові, гордість за надбання національної культури, готовність діяти в інтересах вітчизни та постати на її захист у разі необхідності.
Конститу́ція (лат. constitutio - установлення, устрій, порядок) - основний державний документ (закон), який визначає державний устрій, порядок і принципи функціонування представницьких, виконавчих та судових органів влади, виборчу систему, права й обов'язки держави, суспільства та громадян.
Мора́льні ці́нності - моральні зразки, поняття, вимоги, що дають можливість людині оцінювати життя та орієнтувати себе в ньому.
обрядові національні свята: Святого Миколая, Різдво, Водохреща, Масляна, Великодні свята.
Святи́й Микола́ Чудотворець; Микола Уго́дник; Святи́тель Миколай(270 /286(бл.275) - 6 грудня 326 /342/351), (грец. Νικόλαος, Hagios Nikólaos, лат. Sanctus Nicolaus) - єпископ Мир (Лікія, сучасне Демре, Анталія, Туреччина), християнський святий.
Вели́кдень, Воскресіння Христове, Паска (грец. πάσχα, лат. Pascha, івр. פסח‎ песах - проходження повз), Воскресі́ння Христо́ве (грец. Ἡ Ανάστασις τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ; стцерк.-слов. Великъ дьнь, пол. Wielkanoc ) - найдавніше християнське свято, головне свято богослужебного року, що встановлено на честь Воскресіння Ісуса Христа.
Національне свято (державне свято) - різновид свята, що має відношення до відзначання дати набуття незалежності певною нацією, дати заснування національної держави тощо. В Україні припадає на 24 серпня.
Проводились тематичні, інформаційні лінійки.

Так, 1 вересня 2013 року в усіх класах школи-інтернату навчальний рік відкрився Першим уроком, який був присвячений 70-річчю визволення Дніпропетровщини від німецько-фашистських загарбників, а другий – 200-річчю від дня народження Т.Г. Шевченка «Вчитайтеся, вслухайтеся в Шевченкове слово!». Уроки пройшли на високому емоційному рівні: в 10 класі (кл. керівник Логінова Л.Л., вихователь Чайкіна І.М.), в 9 класі (кл. керівник Гришина Д.Л., вихователь Міллєр В.Ф.), у 7 класі (кл. керівник Стовпченко І.К., вихователь Толорая Л.С.), у 4-Б класі (кл. керівник Войтенко Н.Г., вихователь Кузнєцова С.Г.), у 3-А класі (кл. керівник Пелипенко В.О., вихователь Полежай М.В.), у 3-Б класі (кл. керівник Левченко О.П., вихователь Задорожня А.М).

До Міжнародного дня музики у жовтні 2013 роки пройшла загальношкільна лінійка «О! Музика! Яке це диво…», літературно-музична композиція «Спасибі, музико, тобі!». Яку на високому художньо-естетичному рівні провели вихователь 6-А класу Марченко О.П. та вчитель музики Федотова Л.М.

Також у жовтні учні 6-9 класів відвідали діораму м. Дніпропетровська, де пройшла масова театралізована вистава, присвячена 70-річчю визволення Дніпропетровщини. У школі-інтернаті був організований перегляд фільмів про історію наступаючих операцій по визволенню Дніпропетровщини «Павлоградська увертюра», «П’ятихацький смерч», «Берег лівий – берег правий» (генеральний продюсер О. Вілкул).

Традиційно в кінці листопада місяця проведено учнівську акцію «Запали свічку» до річниці Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій 1932-1933 рр.

Аліса - успішна бізнес-леді. У неї є гроші і багато справ, які вона постійно вирішує. А також двоє дітей, на яких зовсім не залишається часу. Арсеній - композитор, закоханий у музику. Він, звичайно ж, і не думав, що йому доведеться займатися чужими дітьми.
Репре́сії - каральні заходи, покарання, вжиті державними органами. Репресії - це комплекс заходів з арештів, розстрілів і переселення великих мас людей.

У листопаді 2013 року проводилася неділя правової освіти. Так, у 10 класі (вихователь Чайкіна І.М.) проведено класну годину «Ми, наші права та наші обов’язки», у 9 класі (вихователь Міллєр В.Ф.) – тренінг «Знай закон змолоду – я в професійному простору», у 8-А класі (вихователь Христич С.В.) – вікторину «Знавці права», у 8-Б класі (кл.керівник Андріянова Л.М. – інформхвилинка «Конвенція ООН про права дитини», у 6-А класі (вихователь Шошева А.А.) конкурс знавців прав дитини «Мої права та права інших», у 3-Б класі (вихователь Задорожня А.М.

Права́ дити́ни - система можливостей, які необхідні особі для її комплексного та цілісного розвитку в умовах і відповідно до вимог середовища, беручи до уваги незрілість дитини (за міжнародно-правовими актами визнається «кожна людська істота до досягнення 18-річного віку, якщо за законом, що застосовується до даної особи, вона не досягає повноліття раніше»).
) проведено батьківські збори «Моя дитина: її права, мої обов’язки». В усіх класах відбулися виховні години та бесіди з питань правової освіти: «Права, які нам дає Конституція», «Із дитинства знай свої права», «Я і закон – друзі», «Без прав немає обов’язків», «Знай свої права. Права та обов’язки підлітка. Кримінальна відповідальність» та інші.


У школі-інтернаті значна роль приділяється екологічному вихованню. Згідно з планами виховної роботи вихователями 1-10 класів проводяться виховні бесіди на екологічні теми. Учні 4-Б класу поставили виставу «Лісова казка» (керівник театрального гуртка Войтенко Н.Г.). Учнями початкової школи та членами флористичного гуртка представлено виставку дитячих робіт з природного матеріалу «Люби і знай свій рідний край». Стала традиційною виставка «Осінній букет». Під керівництвом педагога-організатора Бессонової І.М. учні
8-10 класів провели «Осінній бал». Вихованці приймають активну участь у благоустрої школи-інтернату.

На високому художньому рівні у початковій школі пройшло свято «Барви осені».

Велика увага приділяється пропаганді здорового способу життя.

Початкова школа Початкова школа - загальноосвітній навчально-виховний заклад для дітей, що дає початкову освіту - елементарні знання з рідної мови (вміння читати й писати), математики, а також про природу й суспільство; перший ступінь обов'язкової загальної освіти.
Здоровий спосіб життя означає дотримання науково обґрунтованих рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров'я та інших медичних організацій. Його необхідність виходить із того, що багато причин пошкодження стану здоров'я можна уникнути.
Серед учнів школи-інтернату відбулися конкурси газет, інформаційних дайджестів «Ми за здоровий спосіб життя!», «Стоп курінню», з учнями 9, 10 класів лікарями та вихователями проведено виховні бесіди: «Алкоголь, наркоманія – наслідки їхньої дії на особистість», «Вплив алкоголю на організм людини», «Енергетичні напої – енергія чи шкода?», до Міжнародного дня відмови від паління проведено годину спілкування «Тут палять?», годину спілкування «СНІД – смертельна загроза людству».

В класах розміщені куточки національної символіки, правила для учнів, інформаційні куточки; організовано в шкільній бібліотеці роботу постійнодіючої виставки літератури на правову тематику; перегляд відеоматериалів на тему профілактики алкоголізму та наркоманії серед молоді: «Зупинись над прірвою», «ВІЛ-СНІД (толерантна поведінка до ВІЛ -інфікованих)», «Запобігання сексуальному насильству», «Профілактика ВІЛ-СНІДу та запобігання захворювань, які передаються статевим шляхом».

У підтримку щорічної Всеукраїнської акції «16 днів без насильства» у школі-інтернаті було затверджено план заходів, які проводилися з 22.11-10.12.2013 року. Велику допомогу у роботі з підлітками надає психолог школи-інтернату Жорняк С.А. Вона веде корекційну роботу з учнями, які потребують певного нагляду. Так, під час проведення Всеукраїнської акції «16 днів без насильства» психолог школи-інтернату Жорняк С.А. організувала і провела «Круглий стіл» «Попередження насильства у сім’ї». соціальний педагог Романова Н.В. провела анонімне анкетування з приводу проявів фактів насильницьких дій у житті, юрист школи Семенова О.В. – радіолінійку до Дня прав людини «На життя, свободу, недоторканність особи для всіх без винятків».

Соціа́льна педаго́гіка - галузь педагогіки, що вивчає закономірності соціально-культурної адаптації людини, групи, суспільства з метою гармонізації, гуманізації їх взаємовідносин на внутрішньо-, між- та надособовому рівні.
Права людини - це комплекс природних і непорушних свобод і юридичних можливостей, обумовлених фактом існування людини в цивілізованому суспільстві.
У продовж акції був показаний фільм «Стоп насильству». В рамках тижня учні 10-го класу виготовили інформаційні бюлетені та провели з флешмоб «Стоп насиллю!!!»

Також, значна роль приділяється толерантному вихованню учнів. До Міжнародного дня толерантності пройшли бесіди та виховні години: «Людина починається з добра» (5-6 класи), «Без толерантності немає дружби» (7-9 класи), «Повага людської гідності» (10 клас).

В січні була проведена святкова лінійка, присвячена Дню Соборності України. Був знятий рекламний ролик учнями 5 А класу(кл.кер. Габзовська Н.С. вих.. Шаповал О.І.)

Лютий відзначився спортивними змаганнями з тенісу та шахів. Активну участь взяли учні 4-6 – х класів, під керівництвом вчителя фізкультури Іосипов О.С.

Відбулися виставки робіт членів гуртків.

В КЗО "Загальноосвітня школа - інтернат №3""ДОР завжди велику увагу приділяють обдарованим дітям. На гуртку "Чарівний пензлик" керівник Мєдвєдєва Людмила Олексіївна, вчитель образотворчого мистецтва та креслення, її учні розкривають свої творчі здібності, готують різні тематичні виставки, приймають участь в конкурсах.

Образотво́рче мисте́цтво - мистецтво відображення сущого у вигляді різних образів, зокрема таких як художні образи на площині (графіка, малярство тощо) та в просторі (скульптура).

Учениця 5 А класу Піскова Маргарита та Кірнос Анастасія , учениця 6 А класу, так захопилась малюванням, що навіть назбирала своїх робіт на персональну шкільну виставку. "Світ моїми очима". Керівники гуртків: Медвєдєва Л.О., "Веселка" , "Флористика" Марченко О.П., та гуртка "Чарівна голка" Макарова Т.В.

В березні школа-інтернат урочисто святкувала 200-річчя з Дня народження Т.Г. Шевченка. Уктивну участь у святкуванні взяли учні 10-го класу (кл.кер. Логінова, вих.. Чайкіна І.М.)

Квітень місяць нам запам’ятався тижнем учнівського самоврядування, на якому були проведені конкурс відео кліпів: «Мій клас», операція «Чисте подвір’я» .

З 14 по 18 квітня в Комунальному закладі освіти “Загальноосвітня санаторна школа—інтернат № 3” Дніпропетровської обласної ради” проходив Тиждень безпеки дитини в навчальному закладі “День цивільної оборони”.

Правовиховна діяльність педагогів вирішує завдання профілактичної роботи, запобігання правопорушенням в учнівському середовищі, формування позитивної мотивації здорового способу життя. У 2013-2014 навчальному році відбулися зустрічі з інспектор ВП РУДОЇ ГУМВС капітаном міліції Дем’яненком О.В., а також школа має зв'язок з Державною пожежно-рятувальною частиною АНД району де діти зустрілися з начальником відділу інформації та комунікацією полковником Нікітіною В.А., старшим інспектором Красновим Ю.Д.

Також, значна роль приділяється толерантному вихованню учнів. До Міжнародного дня толерантності пройшли бесіди: «Людина починається з добра» (5-6 класи), «Без толерантності немає дружби» (7-9 класи), «Повага людської гідності» (10 клас).

Вихователями проводились бесіди з попередження дитячого травматизму згідно з календарними планами. Обсяг бесід ведеться вихователями в окремих журналах встановленого зразка.

За результатами моніторингу активності класних колективів у шкільному житті найактивнішими визнані класи:

З метою забезпечення вільного, творчого, інтелектуального, духовного та

  1   2


Скачати 175.73 Kb.

  • САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №3 ” ДОР” Н А К А З
  • м. Дніпропетровськ № _____ Про підсумки виховної роботи за 2013/2014 навчальний рік На виконання законів України