Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Наказ №187 Про проведення Міжнародного конкурс з інформатики та комп'ютерної вправності "Бобер-2016" в 2016-2017 навчальному році

Скачати 209.94 Kb.

Наказ №187 Про проведення Міжнародного конкурс з інформатики та комп'ютерної вправності "Бобер-2016" в 2016-2017 навчальному році




Скачати 209.94 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації18.05.2017
Розмір209.94 Kb.
ТипНаказ
  1   2

ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГУСЛАВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ


НАКАЗ


17.10.2016 р.




№ 187


Про проведення Міжнародного

конкурс з інформатики та комп'ютерної

вправності "Бобер-2016"

в 2016-2017 навчальному році
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 16 жовтня 2013 року № 1437 «Про затвердження Положення про Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер»» та листа департаменту загальної середньої та дошкільної освіти від 19.08.2014 № 2/3-14-1325-14, з метою пошуку, підтримки талановитих учнів і популяризації інформаційно-технологічних знань
НАКАЗУЮ:


  1. Методисту РМК Мацаєнку С.В.
    Міністе́рство осві́ти і нау́ки Украї́ни (МОН України) - центральний орган виконавчої влади України.
    до 30.10.2016 року проінформувати керівників ЗНЗ та вчителів інформатики з положенням про Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер” в Україні (Додаток 1).

  2. Керівникам ЗНЗ:

    1. Призначити координатора проведення конкурсу «Бобер-2016».

    2. Забезпечити участь у конкурсі «Бобер-2016» учнів 2-11 класів.

    3. Провести міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерної вправності "Бобер-2016" 6 листопада 2016 року (для учнів 6-11 класів) та 5 листопада 2016 року (для учнів 2-5 класів).

  3. Координатору Міжнародного конкурс з інформатики та комп'ютерної вправності "Бобер-2016":

    1. Зареєструвати учасників до 30 жовтня 2016 року.

    2. Заповнити заявку на участь школярів у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерної вправності "Бобер-2016" (Додаток 3);

    3. Надіслати заповнену заявку та відскановані копії квитанцій про оплату благочинної пожертви (рекомендований благочинний внесок становить 16 гривень, по дві гривні зразу залишаються на поштові та інші витрати шкільного координатора. Тобто у оргкомітет пересилають по 14 гривень.) одночасно у оргкомітет bebras.ukr@gmail.com та обласному координатору Федорчуку В.А. - nmk_inform@ukr.net до 30 жовтня 2016 року (Додаток 3);

    4. За три дні до проведення конкурсу отримати закодовані пакети завдань у архівному файлі і встановити їх на учнівських комп’ютерах. (Додаток 2)

    5. Перед початком конкурсу провести детальний інструктаж учасників щодо правил проведення конкурсу та здачі файлів відповідей.

    6. Файли-відповіді всіх учасників конкурсу збираються у папку, назва якої – код школи, папка стискається і надсилається обласному координатору 9 листопада.

  4. Ознайомити з результатами конкурсу, які оприлюднюються на сайті МОН молодь спорту та на офіційному сайті Конкурсу не пізніше, ніж через вісім тижнів після його проведення.
    Сайт або веб-сайт (від англ. website, місце, майданчик в інтернеті) - сукупність веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і на кількох серверах.


  5. Контроль за виконанням наказу покласти на завідуючу РМК Богуславської РДА Вергелес О. В.



Начальника відділу освіти О.В. Поліщук

Богуславської РАД
Підготував: С.В. Мацаєнко
З наказом ознайомлені:

К.А. Івченко

І.М. Поліщук

О.О. Моха

В.М. Вербіцький

Т.Т. Неборак

С.М. Ткалич

Л.Ф. Байбуз

О.В. Химорода

Л.І. Дорогань

М.І. Чмир

В.А. Кушнір

Н.Г. Царенко

М.І. Байбарза

К. М. Миргородська

О.В. Миргородський

Л.М. Глазко

Н.В. Ляшенко

В.В. Злочевська

Додаток 1

до наказу відділу освіти

№187 від 17.10.2016 року


ПОЛОЖЕННЯ

про Міжнародний конкурс з інформатики

та комп’ютерної вправності “Бобер” в Україні
І. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає порядок проведення Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер” в Україні (далі - Конкурс).

1.2. Конкурс проводиться в Україні відповідно до повноважень, делегованих Міжнародним оргкомітетом BEBRAS.

1.3. Конкурс проводиться з метою популяризації і поглиблення знань з інформатики серед учнів, поширення та впровадження національних освітніх технологій за кордоном, аналізу та запровадження сучасних прогресивних освітніх зарубіжних технологій в Україні.

1.4. Основними завданнями Конкурсу є:


  • підвищення комп’ютерної грамотності дітей;

  • ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою;

  • активізація творчої діяльності вчителів;

  • надання статистичних даних результатів конкурсу для вироблення методичних рекомендацій щодо вдосконалення навчальних програм та підручників


ІІ. Учасники конкурсу

2.1. У конкурсі можуть брати участь організовані групи усіх бажаючих учнів 2–11 класів (далі - Учасники Конкурсу) загальноосвітніх навчальних закладів України усіх типів і форм власності (далі – ЗНЗ).

Форма власності - це стійка система економічних відносин і господарських зв'язків, що зумовлює відповідний спосіб та механізм поєднання працівника і засобів виробництва.
Інформаційні технології Інформаці́йні техноло́гії, ІТ (використовується також загальніший / вищий за ієрархією термін інформаційно-комунікаційні технології (Information and Communication Technologies, ICT) - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів.
Загальноосві́тня шко́ла - масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту.

2.2. Учасники Конкурсу беруть участь у Конкурсі на добровільних засадах.
ІІІ. Організація, умови, строки проведення Конкурсу

3.1. Організацію і проведення в Україні Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер» забезпечує Організаційний комітет, зареєстрований Міжнародним оргкомітетом та Всеукраїнська координаційна рада конкурсу «Бобер», у яку входять представники всіх регіонів України.

Україна - унітарна держава, регіонами якої є 24 області, 1 автономна республіка (АР Крим) і 2 міста зі спеціальним статусом: Київ і Севастополь.

У повноваження оргкомітету входить:


  • затвердження правил проведення Конкурсу;

  • визначення дати проведення Конкурсу;

  • формування банку завдань Конкурсу;

  • сумісно з Всеукраїнською координаційною радою конкурсу забезпечення проведення конкурсу в регіонах України;

  • організація перевірки робіт Учасників Конкурсу, визначення переможців;

  • оприлюднення результатів Конкурсу;

  • проведення статистичного аналізу результатів Конкурсу;

  • опрацьовання зауважень щодо проведення Конкурсу та його завдань;

  • налагодження випуску компакт-дисків з усіма матеріалами Конкурсу;

  • підготовка пакету пропозицій до Міжнародного оргкомітету BEBRAS для формування банку завдань конкурсу наступного року;

  • проведення Всеукраїнського семінару Координаційної ради для підбиття підсумків проведеного і підготовки до наступного Конкурсу;

  • програмне забезпечення і інформаційне обслуговування офіційного веб-сайту здійснюється разом з софтверною компанією «EleksSoftWare» (м.
    Інформаційне обслуговування (англ. Information service) - діяльність щодо задоволення інформаційних потреб споживачів.
    Львів).

3.2. Конкурс проводиться щороку у листопаді.

Завдання конкурсу розробляються на щорічній Міжнародній конференції координаторів країн-учасників конкурсу та на Всеукраїнському семінарі Координаційної ради. Остаточний пакет завдань затверджує Оргкомітет конкурсу.

Для участі у Конкурсі до встановленого Організаційним комітетом терміну шкільний координатор подає заявку на участь у Конкурсі за формою згідно з додатком до цього Положення.

Не менше ніж за день до початку Конкурсу Організаційний комітет надсилає координаторам закодований пакет з завданнями Конкурсу та інформаційні матеріали.

Пароль до пакету кожен учень отримує в момент початку конкурсу.

Обов’язковою умовою для проведення Конкурсу у одній чи кількох школах одного населеного пункту є наявність місцевого координатора проведення Конкурсу.

Населений пункт Населений пункт - населене місце (оселище, селище, поселення), первинна одиниця розселення людей у межах однієї забудованої земельної межі (городище (град), місто, містечко, селище міського типу, село, хутір, станиця та ін.).

Координатори Конкурсу реєструються Організаційним комітетом. Діяльність координатора може охоплювати декілька ЗНЗ, усі ЗНЗ міста, району, регіону.

Для участі в Конкурсі учні реєструється у місцевого координатора.

У ЗНЗ Конкурс організовує та проводить координатор разом з учителями інформатики, учителями природничих дисциплін і початкової школи.

Початкова школа - загальноосвітній навчально-виховний заклад для дітей, що дає початкову освіту - елементарні знання з рідної мови (вміння читати й писати), математики, а також про природу й суспільство; перший ступінь обов'язкової загальної освіти.

Заявку на участь ЗНЗ у Конкурсі шкільні координатори передають міському (районному) координатору. Районні та міські координатори надсилають заявку обласним координаторам.

До строку, вказаного Організаційним комітетом, обласні координатори надсилають заявки в Організаційний комітет.

IV. Зміст і структура завдань

4.1. Завдання для учасників конкурсу запропоновані та затверджені щорічним форумом Міжнародної спільноти “Бобер”. Учасникам пропонуються завдання двох типів:

1. Тестові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний.

2. Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері.

4.2. Критерії оцінювання результатів

Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана учасником.

Кожен учасник має початкову суму 30 балів.

Для учнів 2 – 3 класів пропонується 12 завдань ( 4 – по 3 бали, 4 – по 4 бали, 4 – по 5 балів).

Для учнів 4 – 5 класів пропонується 18 завдань ( 6 – по 3 бали, 6 – по 4 бали, 6 – по 5 балів).

Для учнів 6 – 7 класів пропонується 21 завдання ( 7 – по 3 бали, 7 – по 4 бали, 7 – по 5 балів).

Для учнів 4 – 5 класів пропонується 24 завдань ( 8 – по 3 бали, 8 – по 4 бали, 8 – по 5 балів).

Для учнів 10 –11 класів пропонується 27 завдань (9 – по 3 бали, 9 – по 4 бали, 9 – по 5 балів).

За неправильну відповідь у тестовому завданні від загальної суми віднімається 1 бал, відсутність відповіді оцінюється в 0 балів. За невірний розв’язок інтерактивного завдання бали не знімаються, неповний або неоптимальний розв’язок оцінюється меншою кількістю балів.

Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник:

для учнів 2-3 класів – 78 балів;

для учнів 4-5 класів – 102 бали;

для учнів 6-7 класів – 114 балів;

для учнів 8-9 класів – 126 балів;

для учнів 10-11 класів – 138 балів.

4.3. Організаційний комітет Конкурсу приймає від координаторів пропозиції щодо формування основного завдання на наступний рік. До формування банку завдань Конкурсу запрошуються досвідчені вчителі та науковці. Прізвища авторів завдань вказуються в інформаційних матеріалах.


V. Порядок проведення конкурсу

5.1. Підготовчий етап:

Організаційний комітет надсилає у координаційні центри матеріали, які містять дату проведення Конкурсу; інструкцію для координатора (інформаційно-пізнавальний плакат, завдання для підготовки до Конкурсу);

координатор поширює інформацію про Конкурс, допомагає дітям у підготовці до Конкурсу, радить літературу для підготовки до Конкурсу, зокрема пропонує диски або посилання на сайти з відповідними завданнями.

5.2. Проведення Конкурсу в ЗНЗ:

Конкурс проводиться протягом одного дня в усіх ЗНЗ України за однаковими завданнями для даної вікової групи дітей;

координатори проведення Конкурсу в ЗНЗ отримують закодовані пакети з завданнями та паролі до них не пізніше ніж за день до проведення Конкурсу відповідно до надісланої заявки;

координатори Конкурсу встановлюють закодовані пакети на всіх компютерах за день до конкурсу і перевіряють їх цілісність.

Забороняється оприлюднювати пароль до початку проведення Конкурсу. Учні отримують пароль лише у момент початку Конкурсу.

За дотримання правил проведення Конкурсу відповідає координатор;

перед початком Конкурсу координатор проводить детальний інструктаж Учасників Конкурсу щодо заповнення анкети учасника та роботи з пакетом завдань.

головна вимога до Учасників Конкурсу - самостійна робота над завданнями;

кожен Учасник Конкурсу після завершення Конкурсу віддає свій файл відповідей координатору; Конкурс триває:

для учнів 2-3 класів – 40 хвилин;

для учнів 4-5 класів – 60 хвилин;

для учнів 6-7 класів – 70 хвилин;

для учнів 8-9 класів – 80 хвилин;

для учнів 10-11 класів – 90 хвилин.

Програма автоматично фіксує час початку і час завершення роботи над завданнями. При порушенні часових термінів проведення конкурсу результат може бути анульованим.

Час на відкриття пакету, введення паролю та заповнення анкети не враховується.

Після закінчення роботи над завданнями, координатор збирає файли відповідей всіх учасників, формує шкільний пакет разом з повним списком учасників та координаторів. Електронний пакет з темою “Результати конкурсу Бобер ”висилається на адресу регіонального координатора в день проведення конкурсу.

Учасники Конкурсу та їхні батьки після завершення перевірки робіт мають право ознайомитися з експертними оцінками своїх робіт, здійсненими Організаційним комітетом;

з усіма запитаннями щодо проведення Конкурсу координатор може звернутися до Організаційного комітету.

  1   2


Скачати 209.94 Kb.

  • Про проведення Міжнародного конкурс з інформатики та компютерної вправності "Бобер-2016" в 2016-2017 навчальному році
  • 6 листопада 2016 року
  • 16 гривень
  • 9 листопада . Ознайомити з результатами конкурсу, які оприлюднюються на сайті МОН молодь спорту та на офіційному сайті
  • Начальника відділу освіти О.В. Поліщук Богуславської РАД
  • ПОЛОЖЕННЯ про Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер” в Україні І. Загальні положення
  • ІІ. Учасники конкурсу
  • ІІІ. Організація, умови, строки проведення Конкурсу
  • IV. Зміст і структура завдань
  • V. Порядок проведення конкурсу