Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Нова модель Ford Mondeo пропонує найширший вибір трансмісій та представляє гібридну версію

Скачати 95.71 Kb.

Нова модель Ford Mondeo пропонує найширший вибір трансмісій та представляє гібридну версію




Скачати 95.71 Kb.
Дата конвертації03.04.2017
Розмір95.71 Kb.

straight connector 2 Новини

Нова модель Ford Mondeo пропонує найширший вибір трансмісій та представляє гібридну версію


  • Компанія пропонує технологію Auto-Start-Stop для будь-яких трансмісій, у тому числі для моделей з автоматичними трансмісіями (вперше в Європі), разом з інтелектуальною технологією All-Wheel Drive.




  • Перший гібридний Mondeo надає рівень викидів CO2 – 99 г/км; унікальний бензиновий двигун EcoBoost на 1,0 літр; покращений дизельний двигун TDCi на 2,0 літра.
    Ford Mondeo - це автомобілі середнього класу (Клас D), що виробляються європейською філією концерну Ford. Вони виготовляються з 1993 року.
    Бензи́новий двигу́н - двигун, який як паливо використовує різні типи бензинів. Як паливо бензинових двигунів також може використовуватись горючий газ, різні типи спиртів. Використовується як рушій в транспортних засобах, бензопилах, газонокосарках, електрогенераторах, компресорах.
    Ди́зельний двигу́н - двигун внутрішнього згорання, у якому використовується легке нафтове пальне. Це поршневий двигун типу бензинового, але тільки повітря (а не пально-повітряна суміш) заходить у циліндр при першому такті поршня.





  • Електробензиновий гібридний двигун здатний розвивати швидкість до 135 км/год (85 м/г) в електричному режимі роботи, забезпечує 187 к.с. при паливній продуктивності 4,2 л/100 км (67,3 м/г) та має рівень викидів CO2 99 г/км.




  • Бензиновий двигун EcoBoost на 1,0 літр та 125 к.с. має рівень викидів CO2 119 г/км; новий двигун EcoBoost на 1,5 літри та 160 к.с. має рівень викидів CO2 134 г/км та паливну продуктивність 5,8 л/100 км (48,7м/г).




  • Модель з дизельним двигуном TDCi на 1,6 літра на технології ECOnetic має наднизький у своєму класі рівень викидів CO2 94 г/км та до 100 г/км для варіанта кузова типу фургон.




  • Діапазон дизельних двигунів включає двигун TDCi на 2,0 літри, 210 к.с., з здвоєним послідовним турбонадувом, усі дизельні двигуни будуть доступні у варіанті з рівнем викидів CO2 130 г/км.



КЕЛЬН, Німеччина, Жовтня 2014 року – Нова модель Ford Mondeo пропонує найширший діапазон високотехнологічних трансмісій за всю 21-річну історію моделі, пропонуючи клієнтам безпрецедентний вибір із надзвичайно якісних та високопродуктивних двигунів із низьким рівнем викидів CO2.
Серед інновацій – перший електробензиновий гібрид Mondeo, багаторазовий переможець численних конкурсів двигун EcoBoost на 1,0 літр – перший двигун на 1,0 літр у сегменті Mondeo та вдосконалені дизельні двигуни TDCi на 2,0 літри з низьким рівнем викидів CO2 and NOX.
Нова модель Mondeo пропонує бензиновий двигун EcoBoost на 1,5 літра, дизельний двигун TDCi на 1,6 літра з надзвичайно низьким рівнем викидів CO2 у своєму класі та рівнем викидів CO2 до 100 г/км навіть для кузова типу фургон, а також опціональний високопотужний дизельний двигун із здвоєним послідовним турбонаддувом, який забезпечує 450 Нм крутного моменту та 210 к.с..
Крутний моме́нт (рос. момент вращательный, момент крутящий; англ. torque; нім. Drehmoment n) - момент внутрішніх сил у перерізі об'єкта відносно заданої осі, нормальної щодо площини перерізу, що характеризує обертальний ефект сили при дії на тверде тіло, як наприклад, на обертовий вал.

Модель Mondeo пропонує для кожного дизельного двигуна опцію рівня викидів CO2 130 г/км за підтримкою додаткової технології Auto-Start-Stop для всієї лінійки продуктів, у тому числі автоматичних трансмісій, що вводяться вперше. Також автомобіль буде вперше обладнано Ford Intelligent All-Wheel Drive.
Нові моделі Mondeo постачатимуться в дилерські центри по всій Європі з двигунами EcoBoost на 1,5 та 2,0 літра, електробензиновим гібридом, а також дизельними двигунами TDCi на 1,6 та 2,0 літра з 150 к.с. або 180 к.с. Нові дизельні двигуни TDCi на 1,5 та 2,0 літра з 210 к.с.**, бензиновий двигун EcoBoost на 1,0 літр та повнопривідні трансмісії надійдуть у продаж у 2015 році.
Перший Mondeo Hybrid

Нова модель Mondeo Hybrid – це перший гібридний електромобіль, випущений компанією Ford в Європі. Модель доступна у варіанті з чотирма дверима та буде постачатися із дизельними та бензиновими двигунами. Автомобіль виробляється на високотехнологічному заводі Ford у Валенсії, Іспанія.


Автомобіль Mondeo Hybrid додає зовсім інший вимір у портфоліо моделей Mondeo для європейських клієнтів та наслідує успіх своєї сестринської моделі в США – Ford Fusion Hybrid. На цей момент компанія Ford є другим найбільшим виробником гібридних автомобілів у США.
Подібно до моделі Ford Fusion Hybrid автомобіль Mondeo Hybrid обладнано електробензиновою гібридною системою третього покоління, яка забезпечує продуктивність та високотехнологічні переваги електричної трансмісії за умов різноманітних схем керування, підтримуючи діапазон та свободу керування, які забезпечуються традиційними двигунами внутрішнього згоряння.
Гібри́дне авто́ - високоекономічне авто, котре рухається завдяки системі «електродвигун - двигун внутрішнього згорання» (надалі двигун), споживаючи як пальне, так і заряд електроакумулятора. Головна перевага гібридного авто - зменшення споживання пального та шкідливих викидів.
Двигу́н вну́трішнього згоря́ння - тип двигуна, теплова машина, в якій хімічна енергія палива, що згоряє в робочій зоні, перетворюється в механічну роботу. ККД = 10-50%.

У гібридній системі використовуються два електродвигуни – один двигун підтримує бензиновий, який приводить у рух колеса, а інший надає можливість перезаряджати літієво-іонний акумулятор на 1,4 кВт, розташований за задніми сидіннями. Електрична система високої напруги Mondeo Hybrid розроблена у відповідності зі стандартами, подібними до стандартів на традиційні трансмісії та двигуни внутрішнього згоряння Ford.
Автомобіль Mondeo Hybrid здатний розвивати швидкість до 135 км/год в режимі електродвигуна, а комбінація спеціально розроблених бензинового двигуна на 1,0 з циклом Аткінсона та електрична привідна передача забезпечують 187 к.с.
Цикл А́ткінсона - термодинамічний цикл роботи двигуна внутрішнього згоряння, винайдений британським інженером-моторобудівником Джеймсом Аткінсоном (англ. James Atkinson; 1846–1914) у 1882 році. Цикл Аткінсона забезпечує кращу ефективність роботи двигуна внутрішнього згоряння і знайшов застосування у низці автомобілів з гібридним приводом (наприклад, Toyota Prius).
із паливною продуктивністю 4,2 л/100 км та рівнем викидів CO2 99 г/км.*
Водії Ford зможуть скористатися інтерфейсом Smartgauge, який надає змогу відстежувати, управляти та зменшувати споживання палива та енергії завдяки функціям на кшталт Brake Coach, яка пропонує поступове гальмування для того, щоб повернути більше енергії в акумулятор.
«Електробензинова гібридна трансмісія Mondeo не потребує від водія ніяких додаткових дій, все залишається так само як із звичайними бензиновими чи дизельними двигунами. Автомобіль заводиться таким же чином. Споживають паливо однаково. І керуються так само», – каже Томас Зеннер, інспектор відділу інженерних електричних розробок, представництво Ford у Європі. «Єдина річ, котру потрібно знати клієнту – як максимізувати економію палива шляхом зміни манери керування, а завдяки Smartgauge зробити це дуже просто».
Продуктивність надалі підвищується завдяки системі Electric Power Assisted Steering, яка є програмним забезпеченням, яке компанія постійно розробляє для регульованих трансмісій.
Програ́мне забезпе́чення (програ́мні за́соби) (ПЗ; англ. software) - сукупність програм системи обробки інформації і програмних документів, необхідних для експлуатації цих програм.
Автомобіль Mondeo Hybrid, який експлуатується без допоміжних агрегатів двигуна: таким чином підвищується швидкість його реагування. Система кондиціонування повітря, вакуумна система та система охолодження трансмісії живляться електронним чином.
Кліматиза́ція, клі́мат-контро́ль або кондиціонува́ння пові́тря (скорочується як AC від англ. air conditioning та англ. climate control) - створення і підтримка параметрів повітряного середовища (температури, відносної вологості, складу, швидкості руху і тиску повітря), найсприятливіших для роботи персоналу, обладнання і приладів.
Нова система утилізації тепла вихлопних газів швидко обігріває кабіну автомобіля.
Визнана технологія EcoBoost

Нова модель Mondeo – перший автомобіль в своєму сегменті, обладнаний бензиновим двигуном на 1,0 літр. Двигун EcoBoost на 1,0 літр компанії Ford був нагороджений званням Двигун року 2014 третій рік поспіль, двигун почнуть встановлювати на нові моделі на початку 2015 року, рівень викидів CO2 двигуна – 119 г/км, 125 к.с..*


Двигун EcoBoost на 1,0 літр забезпечує потужність двигунів більшого об’єму завдяки технологіям EcoBoost, у тому числі має функцію прямого впорскування палива під високим тиском та подвійну незалежну функцію Variable Cam Timing. Низькоінерційний турбонагнітач крутиться зі швидкістю 248 000 об/хв, більше 4000 разів у секунду, це майже вдвічі швидше за турбонагнітачі, що встановлені на гоночних автомобілях F1 2014.
Продуктивність підвищено завдяки роздільній системі охолодження, яка має окремі схеми для алюмінієвої головки та залізного блоку, покриття з низьким коефіцієнтом тертя на внутрішніх частинах двигуна, конструкцію змащуваного ременя газорозподільного механізму та масляний насос змінного об’єму під управлінням ECU, який забезпечує належне змащування та оптимізує тиск масла.
Газорозподі́льний механі́зм (ГРМ) або механі́зм газорозпо́ділу - механізм керування фазами газорозподілу двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), що забезпечує своєчасне подавання в циліндри двигуна повітря або паливо-повітряної суміші (залежно від типу двигуна) і випускання з циліндрів відпрацьованих газів.
Перего́новий автомобіль - одномісний (монопосто) автомобіль, призначений для участі в автомобільних перегонах, в тому числі для встановлення рекордів швидкості (рекордно-гоночні і надшвидкісні автомобілі - «боліди»).
Коефіціє́нт тертя́ - це величина, що характеризує силу опору від тертя між взаємодіючими тілами і зазвичай позначається μ, k або f. У залежності від виду тертя відрізняють і відповідний коефіцієнт тертя.

На автомобілі встановлено таке ж обладнання двигуна, як і на моделях Ford Fiesta, Focus, B-MAX, EcoSport, C MAX, Grand C-MAX, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Transit Connect та Transit Courier. Калібрування запалення, постачання палива та передаточного коефіцієнту двигуна EcoBoost на 1,0 літр було перевірено та оптимізовано для моделі Mondeo.
Невеликий отвір циліндра та довгий хід забезпечують максимальний крутний момент 170 Нм при 1300 об/хв, завдяки чому двигун продуктивно працює в автомобілі з розмірами моделі Mondeo. У поєднанні з 6-швидкісною механічною трансмісією двигун EcoBoost на 1,0 літр забезпечує паливну продуктивність на рівні 5,1 л/100 км (55,4 м/г).*
Нову модель Mondeo в одному з варіантів буде обладнано бензиновим двигуном EcoBoost на 1,5 літра з 6-швидкісною механічною або автоматичною коробкою передач на вибір.
Автоматична коробка перемикання передач (також автоматична трансмісія, АКПП) - різновид коробки передач автомобілів, що забезпечує автоматичний (без прямої участі водія) вибір відповідного поточним умовам руху передавального числа, в залежності від безлічі факторів.
Двигун обладнано інтегрованою технологією випускного колектора, яку вперше було представлено з двигуном EcoBoost на 1,0 літр.
Випускни́й коле́ктор (англ. Exhaust manifold) - конструктивний елемент випускної системи двигуна внутрішнього згоряння, що призначений для відведення відпрацьованих газів від окремих циліндрів у загальну трубу.
Ще більше підвищення продуктивності – адже двигун ще швидше досягає оптимальної температури, а також швидше розвиває потрібний крутний момент шляхом мінімізації відстані проходження вихлопних газів між циліндрами та турбонагнітачем.
Новий алюмінієвий блок двигуна, а також водяний охолоджувач повітря, що нагнітається, забезпечують покращену продуктивність передачі повітря до двигуна, завдяки чому EcoBoost на 1,5 літри має рівень викидів CO134 г/км, тобто на 11% менше за попередню модель бензинового двигуна EcoBoost на 1,6 літри, паливна продуктивність – 5,8 л/100 км (48,7 м/г),* плюс 160 к.с..
«Новий бензиновий двигун EcoBoost на 1,5 літра забезпечує клієнтів найновітнішими технологіями двигунів EcoBoost в інтелектуальнішому та продуктивнішому варіанті», повідомив Джо Бакай, віце-президент відділу розвитку продукції, представництво Ford у Європі. «Більш економічний, стабільний, з функцією вільного обертання – новий двигун EcoBoost є надзвичайною пропозицією для водіїв, що полюбляють потужність бензинових двигунів та бажають економити на пальному».
Нові моделі Mondeo також будуть обладнуватись бензиновими двигунами EcoBoost на 2,0 літри з 203 к.с. або 240 к.с. та 6-швидкісною автоматичною трансмісією. Auto-Start-Stop запропонована з трансмісією вперше та гармонійно доповнює лінійку двигунів Mondeo технологією економії пального, зменшуючи рівень викидів CO2 двигуна EcoBoost на 2,0 літри на 6%.
Підвищена потужність дизельних двигунів

Покращений дизельний двигун TDCi на 2,0 літри з технологією змінного патрубка Variable Nozzle Turbocharger, яка надає можливість регулювання із метою оптимізації залежно від різних швидкостей роботи двигуна, доступна для покупців Mondeo з варіантами 150 к.с. або 180 к.с. у рамках лінійки дизельних двигунів із рівнем викидів CO130 г/км. Дизельний двигун TDCi на 2,0 літри має покращений блок двигуна, нову конструкцію головки циліндра та систему впорскування пального.


Також продуктивність підвищує система активного управління теплом Active Thermal Management, яка прискорює час розігрівання шляхом охолодження певних компонентів за необхідністю для швидкого досягнення максимальної продуктивності. Масляний насос змінного об’єму зменшує паразитні втрати шляхом варіативного підвищення тиску масла.
Обидва варіанти дизельного двигуна TDCi на 2,0 літри з 150 к.с. та 180 к.с. обладнуються 6-швидкісною механічною або автоматичною трансмісією, а технологія ECOnetic забезпечує рівень викидів CO2 в об’ємі 107 г/км та паливну продуктивність 4,1 л/100 км (68,9 м/г).*
Обидва варіанти дизельних двигунів (150 к.с. та 180 к.с.) можуть бути обладнані системою Intelligent All-Wheel Drive, яка забезпечує непомітний перехід між продуктивністю переднього приводу и заднього приводу, автоматично підвищуючи зчеплення з дорогою за необхідністю.
Задній привід - конструкція трансмісії автомобіля, коли крутний момент, що створюється двигуном, передається на задні колеса. Реалізовано це може бути при різноманітному взаємному розташуванні двигуна і агрегатів трансмісії.
Система постійно вимірює зчеплення автомобіля із дорогою кожні 16 мілісекунд та регулює подачу потужності на окремі колеса кожні 100 мілісекунд.
Модель Mondeo постачається із дизельним двигуном TDCi на 1,6 літри у стандартному варіанті та варіанті підвищеної продуктивності з технологією ECOnetic. Моделі на технології ECOnetic мають найнижчий у своєму класі рівень викидів CO2 – 94 г/км, тобто на 14% нижчий за моделі попереднього покоління, та рівень 100 г/км CO2 навіть для варіантів з кузовом типу фургон.*
Опціональний високопотужний дизельний двигун TDCi на 2,0 літри матиме здвоєний послідовний турбонадув, забезпечуватиме 210 к.с. та крутний момент 450 Нм (доступно у варіанті від 2000 об/хв), значно знижений рівень викидів CO2 у порівнянні з дизельним двигуном ТDCi на 2,2 літри з 200 к.с..
Подвійний послідовний турбонадув забезпечує швидшу реакцію двигуна. Невелика низькоінерційна турбіна використовується із метою надання швидкого відгуку на необхідність посилення, а велика високоінерційна трубіна підтримує вищий тиск посилення з метою досягнення максимальної продуктивності.
«Новий високопотужний дизельний двигун TDCi спроектовано на основі концепцій технології бензинового двигуна EcoBoost. Менші двигуни надають вищу паливну продуктивність та нижчий рівень викидів. Завдяки новітнім технологіям ми повертаємо в систему частину потужності», – заявив Ендрю Брумлі, головний інженер Програми розробки двигунів Ford.
Головни́й інжене́р - це один з керівників компанії, що відповідає за технічну політику і напрями технічного розвитку підприємства в умовах ринкової економіки.
«Подвійний послідовний турбонаддув забезпечує бездоганну продуктивність, яку користувачі очікують мати щоденно за будь-яких умов».
# # #
* Вказане споживання пального та рівень викидів CO2 вимірюються на основі технічних вимог та специфікацій європейських норм (EC) 715/2007 та (EC) 692/2008 з останніми доповненнями. Споживання пального та рівень викидів CO2 вказано для певного варіанту комплектації автомобіля, а не для певного окремого автомобіля. Застосовні стандартні тестові процедури дозволяють порівняння між різними типами автомобілів різних виробників. На додаток до паливної продуктивності, керованість та інші нетехнічні фактори впливають на споживання палива та рівень викидів CO2 автомобіля. CO2 – це основний вид парникового газу, що спричиняє глобальне потепління.
Парнико́вий газ (англ. Greenhouse gas) - газ, що поглинає теплове випромінювання поверхні Землі і хмар (інфрачервона радіація) і відбиває його назад до Землі. До основних парникових газів в атмосфері Землі відносяться пари води (H2O), вуглекислий газ (CO2), закис азоту (N2O), метан (CH4), озон (O3), гексафторид сірки (SF6), гідрофторвуглець (ГФУ) і перфторвуглероди (ПФУ).
Глоба́льне потеплі́ння (англ. Global warming) - прогресуюче поступове підвищення температури поверхні Землі, що пов'язується з парниковим ефектом і призводить до зміни клімату у глобальних масштабах.
Результат пробігу в милях також базується на європейському їздовому циклі та виражається в англійських галонах. Результати можуть відрізнятися від схем економії пального в інших куточках світу через різні їздові цикли та норми, що застосовуються на таких ринках.
** Дизельний двигун TDCi на 1,5 літри замінить дизельний двигун TDCi на 1,6 літри на більшості ринків Європи в 2015.

# # #
Про компанію:

ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд» - офіційний імпортер автомобілів Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover та Porsche в Україні.

Land Rover (вимовляється як Ленд Ро́вер) - британська автомобільна компанія, яка спеціалізується на виготовленні позашляховиків та SUV. Є самостійним відділенням індійського концерну Tata Motors.
Компанія розпочала свою діяльність у 1992 році та є одним із лідерів автомобільного бізнесу в Україні з відмінною репутацією та світовими стандартами якості. Десятки нагород і перемог у національних бізнес-рейтингах, автомобільних конкурсах красномовно свідчать про високі стандарти роботи та прогресивний підхід до ведення бізнесу в Україні. Дилерська мережа налічує 60 центри з продажу та сервісного обслуговування автомобілів п’яти брендів по всій Україні.
Дилерська мережа (англ. Dealer network) - торговельні фірми, що здійснюють продаж продукції підприємства кінцевому покупцю. Агентів дилерської мережі називають дилерами.
  Детальніше про «Віннер» на www.winner.ua.
За додатковою інформацією звертайтесь:

Володимир Петрук, Менеджер з реклами та PR Ford

044 585 63 00 (вн. 2460), vpetruk@winner.ua

Нові прес-релізи, пов‘язані матеріали, фотографії та відео ролики розміщені на сайті www.media.ford.ua



Слідкуйте за новинами на https://www.facebook.com/uaFord або https://www.twitter.com/fordukraine



Скачати 95.71 Kb.

  • КЕЛЬН, Німеччина, Жовтня 2014 року
  • Визнана технологія EcoBoost
  • Підвищена потужність дизельних двигунів
  • За додатковою інформацією звертайтесь