Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Пластини, листи, плівка, фольга І стрічки пластмасові, неармовані чи не з’єднані з іншими матеріалами

Скачати 118.52 Kb.

Пластини, листи, плівка, фольга І стрічки пластмасові, неармовані чи не з’єднані з іншими матеріалами




Скачати 118.52 Kb.
Дата конвертації10.06.2017
Розмір118.52 Kb.

ЗАПИТ

щодо участі у конкурсі із визначення постачальників (виконавців) при здійснені закупівлі: Пластини, листи, плівка, фольга і стрічки пластмасові, неармовані чи не з’єднані з іншими матеріалами (листи п/е, БОПП, стрічка поліпропіленова, стрейтч плівка, текстоліт, пароніт, второпласт, органічне скло та інш.)


Замовник:

1.1. Найменування: Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Дирекції оброблення та перевезення пошти УДППЗ «Укрпошта».

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01181736.

1.3. Місцезнаходження:



м. Київ, Солом’янський р-н, вул. Георгія Кірпи, буд. 2, поштовий індекс 03999.

Кірпа Гео́ргій Микола́йович (20 липня 1946, с. Клубівка, Кам'янець-Подільська область, Українська РСР, СРСР - 27 грудня 2004, Київ, Україна) - український державний діяч, інженер-транспортник.

Органі́чне скло (в побуті часом оргскло́) - прозорі пластмаси на основі поліметилметакрилату (плексигласу), полікарбонатів, полівінілхлориду, полістиролу та інших полімерів. До їхніх переваг над неорганічним склом належать мала густина, вища міцність, добра технологічність: вони легко формуються у вироби, обробляються різанням, добре зварюються, склеюються.

Державне підприємство (ДП) - підприємство, засноване на державній власності, в тому числі казенне підприємство.

Пошто́вий і́ндекс - набір символів, що додається до поштової адреси для полегшення сортування та пристави пошти. Уперше поштові індекси застосовано 1932 року в Україні, що тоді була у складі СРСР. 1962 року нову систему поштової індексації впроваджено в Західній Німеччині, пізніше її застосовано й в інших країнах світу.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: р/р 26004301899 в АТ «Ощадбанк», МФО 300465.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Астапенко Володимир Володимирович, начальник відділу матеріально-технічного забезпечення, тел. (044) 247-87-43, e-mail: astapenko-vv@ukrposhta.

Володи́мир Володими́рович (? - після 1218) - руський князь з роду Ростиславичів, династії Рюриковичів. Син галицького князя Володимира Ярославича. Онук Ярослава Осмомисла. У хрещенні - Іва́н. На думку історика Леонтія Войтовича, 1218 року разом із старшим братом Васильком був претендентом на галицький престол, якого угорці намагалися використати у боротьбі за Галицьку спадщину.

Посадо́ва осо́ба - особа, в якої наявні організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські функції.

ua

2. Адреса веб-порталу, на якому розміщується інформація про закупівлю:



http://ukrposhta.ua/dopp#
3. Інформація про предмет закупівлі:

3.1. Найменування предмета закупівлі: Пластини, листи, плівка, фольга і стрічки пластмасові, неармовані чи не з’єднані з іншими матеріалами (листи п/е, БОПП, стрічка поліпропіленова, стрейтч плівка, текстоліт, пароніт, второпласт, органічне скло та інш.).



Код державного класифікатору ДК-016-2010: 22.21.3

3.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання конкурсних пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: технічна специфікація – Додаток № 1 до запиту.

4. Строк поставки товарів, надання послуг, виконання робіт: протягом грудня 2015 року.

5. Основні умови договору про закупівлю: Додаток №2 до Запиту.

6. Подання конкурсних пропозицій:

7.1. Місце та спосіб подання: м. Київ, вул. Георгія Кірпи, буд. 2, кім. 515, поштовий індекс 03999, особисто або поштою.

7.2. Строк: до 09 год. 00 хв. «14» грудня 2015 року.

8. Перелік документів, що має бути поданий Учасником:

8.1. Цінову пропозицію відповідно наданої форми (згідно Додатку №3).

8.2. Опис пропонованого товару у відповідності до Технічного завдання (Додаток №1) з назвою виробника та країни походження (Довідка у вільній формі, в якій міститься інформація про технічні, якісні характеристики товару, що вимагається замовником та назву виробника, що пропонується учасником).

Техні́чне завдання́ (ТЗ) (англ. scope statements та англ. statement of work; SOW) - документ, що встановлює основне призначення, показники якості, техніко- економічні та спеціальні вимоги до виробу, обсягу, стадії розроблення та складу конструкторської документації.

8.3. Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (виписка, витяг повинні бути видані не раніше ніж за 180 календарних днів до дати проведення електронного реверсивного аукціону), (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі).

Підприє́мець, також ділови́к - особа, яка професійно займається підприємницькою діяльністю - приватним виробництвом, торгівлею, посередництвом, наданням послуг;

8.4. Завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).

8.5. Копії документів які підтверджують якість Товару (сертифікат якості, відповідності тощо)

8.6. Завірена Учасником копія Статуту (для юридичних осіб) або іншого установчого документу.

8.7. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів конкурсної пропозиції та правомочність на укладення договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю) – оригінали або копії завірені Учасником.
8.8. Основні умови договору про закупівлю у відповідності до Додатку № 2.

8.9. Кваліфікаційні вимоги, та спосіб документального підтвердження відповідності учасника цим вимогам.

Підтвердження відповідності - видача документа (декларація про відповідність або сертифікат відповідності) на основі рішення, яке приймається після проведення відповідних (необхідних) процедур оцінки відповідності, що довели виконання встановлених вимог.



Вимога

Підтвердження відповідності

Наявність фінансової спроможності

Копії завірені Учасником:

- балансу за останній звітний період;

- звіту про фінансові результати за останній звітний період;

- звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (за останній рік).



9. Критерії оцінки, їх питома вага та методика оцінки:

9.1. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватимуться критерії:

- Ціна – 100 балів (для оцінки застосовується ціна без урахування ПДВ).

До оцінки замовник допускає конкурсні пропозиції, які не були відхилені

Максимально можлива кількість балів кожної конкурсної пропозиції дорівнює 100 балам.

Методика розрахунку:

Розрахунок кількості балів проводиться для предмета закупівлі кожної конкурсної пропозиції за формулами:

Б обчисл. = (Ц min / Ц обчисл.) * 100

де

Б обчисл. – обчислювальна кількість балів;

Ц min – найменша з конкурсних пропозицій ціна;

Ц обчисл. – значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється за критерієм «ціна»;

100 – максимальна кількість балів за критерієм «ціна».
Переможцем обирається учасник, пропозиція якого набрала найбільшу кількість балів.

У випадку однакового значення показника, переможець визначається шляхом голосування членів конкурсної Комісії простою більшістю голосів за присутності не менше двох третин членів конкурсної Комісії. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова конкурсної Комісії.

10. Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника. Всі документи конкурсної пропозиції подаються у запечатаному конверті з позначенням отримувача, відправника та назви предмету закупівлі. Документи пропозиції мають бути прошиті та скріплені печаткою Учасника.

Додатки:


№1 – технічне завдання (технічна специфікація);

№2 – основні умови договору;

№3 – форма цінової пропозиції.

Голова конкурсної комісії ________________ А.Д. Обабко

Додаток №1

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

(ТехнічнА СПЕЦИФІКАЦІЯ)
Предмет закупівлі: «Пластини, листи, плівка, фольга і стрічки пластмасові, неармовані чи не з’єднані з іншими матеріалами (листи п/е, БОПП, стрічка поліпропіленова, стрейтч плівка, текстоліт, пароніт, второпласт, органічне скло та інш.)»


  1. Характеристика предмету закупівлі:

№ п/п

Найменування товару (послуги)

Одиниця виміру

Кількість



Лист п/е 160 х 120 мм 150мкм (червоний)*

Шт.

60 000



Лист п/е 160 х 120 мм 150мкм (жовтий)*

Шт.

40 000



Пакет п/е 400 х 300 мм 40мкм (прозорий)

Шт.

15 000

* листи згідно зображення:

схема пакетика

  1. Строк поставки: протягом 2015 року

  2. Місце поставки: м. Київ, вул. Георгія Кірпи, буд. 2, 03999, Дирекція оброблення та перевезення пошти УДППЗ «Укрпошта».

  3. Товар постачається у тарі, яка забезпечує збереження якості Товару під час транспортування та зберігання.

  4. Завантаження та розвантаження Товару здійснюється представниками учасника - переможця.

Додаток № 2
ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ
1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник передає у власність Покупцеві «Пластини, листи, плівка, фольга і стрічки пластмасові, неармовані чи не з’єднані з іншими матеріалами (листи п/е, БОПП, стрічка поліпропіленова, стрейтч плівка, текстоліт, пароніт, второпласт, органічне скло та інш.)» (далі – Товар), а Покупець приймає та оплачує даний Товар на умовах цього Договору. Загальна кількість, часткове співвідношення (асортимент), одиниця виміру, ціна за одиницю виміру та загальна ціна визначається у Специфікації, що є Додатком 1 до цього договору та є його невід’ємною частиною.

Одини́ця вимі́рювання (англ. measuring unit, unit of measure) - певний умовний розмір фізичної величини, прийнятий для кількісного відображення однорідних з нею величин.

2. Строк поставки Товару протягом 2015 року впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання замовлення від Покупця.

3. Товар, що поставляється, повинен відповідати технічним параметрам, вказаним в технічному завданні (технічній специфікації).

4. Товар постачається у тарі, яка забезпечує збереження та якість Товару під час транспортування та зберігання.

5. Умови та порядок розрахунків: Покупець проводить розрахунок з Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту постачання Товару на склад Покупця, підписання видаткової накладної та одержання рахунку-фактури за поставлений Товар, але не раніше дати реєстрації належним чином заповненої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ба́нківський раху́нок - рахунок, на якому обліковуються власні кошти, вимоги, зобов'язання банку стосовно його клієнтів і контрагентів та які дають можливість здійснювати переказ коштів за допомогою банківських платіжних інструментів.

Гроші Гро́ші - особливий товар, що є загальною еквівалентною формою вартості інших товарів та послуг. Гроші виконують функції мірила вартості та засобу обігу. Крім того, вони є засобами нагромадження та платежу.

6. Передача Товару здійснюється на підставі належним чином оформленої довіреності.

7. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до передачі його Покупцю.

8. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою м. Київ, Солом’янський р-н, вул. Георгія Кірпи, буд. 2, поштовий індекс 03999.

9. Податкова документація:

9.1. Постачальник зобов’язаний своєчасно надати Покупцю зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену в електронній формі із дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої Постачальником особи у визначеному законодавством порядку.

9.2. У випадку порушення Порядку заповнення податкової накладної, Покупець має право затримати оплату вартості отриманого Товару та/або не підписувати видаткову накладну, акт приймання-передачі Товарів, доки Постачальником не буде надана належним чином оформлена, згідно вимог чинного законодавства, податкова накладна, про що письмово повідомляє Постачальника.

Податко́ва накладна́ - документ, який платник податку на додану вартість в Україні зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу.

Сторони погодили, що затримка оплати вартості отриманих Товарів у випадках, передбачених цим пунктом Договору, не є порушенням Покупцем своїх зобов’язань за Договором.

9.3. Якщо у терміни, передбачені Податковим Кодексом України для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, Постачальник не надасть Замовнику належним чином оформлену податкову накладну в електронній формі та/або не здійснить її реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних, Замовник має право стягнути з Постачальника неустойку в розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості Системи без урахування податку на додану вартість по такій податковій накладній з подальшим розірванням Договору в односторонньому порядку.

Додана вартість (Value Added) - різниця між вартістю продукції, що випускає підприємство, та вартістю засобів виробництва.

Податко́вий ко́декс України - кодифікований закон України, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів.

10. Відповідальність сторін:

10.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.

Зако́нода́вство Украї́ни - сукупність чинних в Україні нормативно-правових актів.

10.2. За порушення строків поставки Товару з Постачальника стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості невчасно поставленого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять календарних днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
10.3. За порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного (некомплектного) Товару.

10.4. У разі співпраці Постачальника з контрагентами, які мають сумнівну репутацію, та такими, що визнані або знаходяться на стадії банкрутства, щодо яких порушені кримінальні впровадження тощо та/ або у результаті його бездіяльності, унаслідок чого Покупцю будуть донараховані податкові зобов’язання з податку на додану вартість, податку на прибуток та/або будуть застосовані штрафні санкції з посиланням на нікчемність відповідних господарських операцій, та/або Договір буде визнано недійсним (нікчемним), Постачальник зобов’язується компенсувати Покупцю всі збитки, в тому числі стягнуті органами Державної фіскальної служби України штрафні санкції.

Державна фіскальна служба України Державна фіска́льна служба (ДФС) - центральний орган виконавчої влади України, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України.

10.5. У разі, якщо прострочення строку поставки Товару перевищить 30 календарних днів, Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку, про що письмово повідомляє Постачальника.

10.6. Сплата пені/штрафу/неустойки не звільняє Сторони від виконання зобов’язань за цим Договором.

11. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків:

- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця;

- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

- продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання Товару у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;

- узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості Товарів);

- зміни ціни та умов у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок.

Примітка.

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю Товару) переможця процедури закупівлі.

Ми згодні з тим, що зазначені умови будуть включені до Договору про закупівлю.

..............................................................

(підпис)


...................................................... М. П.

(посада)



Додаток №3
Форма “Цінова пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче.

Учасник не повинен відступати від даної форми.
«Цінова пропозиція»



№ п/п

Найменування Продукції

Одини - ця виміру

Кіль-кість

Ціна за од., грн.

без ПДВ


Загальна вартість, грн.

без ПДВ




Лист п/е 160x120мм 150мкм (червоний)

шт.

60 000









Лист п/е 160x120мм 150мкм (жовтий)

шт.

40 000









Пакет п/е 400х300мм 40мкм (прозорий)

шт.

15 000













Всього без ПДВ:










ПДВ:










Всього з ПДВ:




..............................................................

(підпис)


...............................................................

(посада)


...............................................................М. П.


Скачати 118.52 Kb.

  • Астапенко Володимир Володимирович
  • Пластини, листи, плівка, фольга і стрічки пластмасові
  • Код державного класифікатору ДК-016-2010: 22.21.3
  • Додаток №2
  • Кваліфікаційні вимоги, та спосіб документального підтвердження відповідності
  • Копії завірені Учасником
  • Б обчисл. = (Ц min / Ц обчисл.) * 100 де Б обчисл. – обчислювальна кількість балів; Ц min – найменша з конкурсних пропозицій ціна;
  • Ц обчисл. – значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється за критерієм «ціна»; 100 – максимальна кількість балів за критерієм «ціна».
  • ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
  • Додаток № 2 ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ
  • Податковим Кодексом України
  • Державної фіскальної служби України
  • Ми згодні з тим, що зазначені умови будуть включені до Договору про закупівлю. ..............................................................