Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Положення про "телефон довіри" Київської обласної державної адміністрації n 411, 23. 10. 2013, Розпорядження, Київська обласна державна адміністрація розпорядження

Положення про "телефон довіри" Київської обласної державної адміністрації n 411, 23. 10. 2013, Розпорядження, Київська обласна державна адміністрація розпорядження




Дата конвертації07.06.2017
Розмір34.4 Kb.
ТипПоложення

Про затвердження Положення про "телефон довіри" Київської обласної державної адміністрації

N 411, 23.10.2013, Розпорядження, Київська обласна державна адміністрація

КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

N 411 від 23.10.2013

Про затвердження Положення про "телефон довіри" Київської обласної державної адміністрації

Відповідно до Законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою оперативного реагування на звернення громадян та вирішення порушених ними питань:

1.

Органи державної влади - це ланка (елемент) механізму держави, що бере участь у виконанні функцій держави й наділений при цьому владними повноваженнями.
Ука́з Президе́нта Украї́ни - це правовий акт глави держави, який видається з найважливіших питань, віднесених до його компетенції. Укази можуть мати як нормативний, так і ненормативний (правозастосовний характер).
Місце́ве самоврядува́ння - право та змога органів місцевого самоврядування в межах закону здійснювати регулювання й управління суттєвою часткою суспільних справ, які належать до їхньої компетенції, в інтересах місцевого населення.
Затвердити Положення про,,телефон довіри" Київської обласної державної адміністрації, що додається.

2. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації забезпечити організацію роботи,,телефону довіри" в облдержадміністрації.

3. Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації забезпечити інформування населення про роботу,,телефону довіри", висвітлення результатів його роботи.

4. Відділу інформаційно - комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації забезпечити розміщення номерів,,телефону довіри" на веб-сайті облдержадміністрації.

5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 11 серпня 2010 року № 870 ,,Про постійно діючий телефон довіри Київської обласної державної адміністрації".

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації Спаського А.С.



Голова адміністрації

А.Й.Присяжнюк

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Київської обласної державної адміністрації

від 23.10.2013 № 411

ПОЛОЖЕННЯ

про,,телефон довіри" Київської обласної державної адміністрації

1.,,Телефон довіри" функціонує з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.

2.,,Телефон довіри" працює у відділі роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації у робочі дні: понеділок-четвер з 09.00 до 18.00 години, у п’ятницю - з 09.00 до 16.45 годин, за номером: 286-17-39.

3. Організаційне забезпечення та загальне керівництво роботою "телефону довіри" здійснюється начальником відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

4. Основні завдання відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щодо функціонування,,телефону довіри":

4.1. Надання інформаційних послуг особам, які опинились у складних життєвих обставинах, з приводу чого зателефонували до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації за номером,,телефону довіри".

4.2. Реєстрація та облік усіх звернень, що надходять на,,телефон довіри", відповідно до вимог Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях, управліннях та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 10 жовтня 2006 року № 829.

4.3. Оперативний розгляд порушених громадянами питань.

4.4. Співпраця з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, соціальними, комунальними службами, іншими установами та організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам, які звернулись за "телефоном довіри", щодо вирішення конкретних питань.

Викона́вча вла́да - одна з трьох гілок державної влади відповідно до принципу поділу влади. Розробляє і втілює державну політику, спрямовану на забезпечення виконання законів, та керує сферами суспільного життя.
Органи місцевого самоврядування - «виборні та інші органи територіальних громад, наділені повноваженнями вирішувати питання місцевого значення».

4.5. Здійснення внутрішнього моніторингу ефективності роботи,,телефону довіри" та звітування щоп’ятниці про його роботу перед заступником голови – керівником апарату Київської облдержадміністрації.



Заступник голови –

керівник апарату адміністрації

А.С.Спаський



  • N 411 від 23.10.2013 Про затвердження Положення про "телефон довіри" Київської обласної державної адміністрації
  • Указу Президента України
  • Голова адміністрації А.Й.Присяжнюк
  • ПОЛОЖЕННЯ про,,телефон довіри" Київської обласної державної адміністрації
  • Заступник голови – керівник апарату адміністрації А.С.Спаський