Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Правила Акції «Мобільний додаток від ск княжа в кожному смартфоні» загальні положення

Скачати 19.29 Kb.

Правила Акції «Мобільний додаток від ск княжа в кожному смартфоні» загальні положення




Скачати 19.29 Kb.
Дата конвертації18.05.2017
Розмір19.29 Kb.
ТипПравила


Правила Акції «Мобільний додаток від СК КНЯЖА в кожному смартфоні»

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Акція – «Мобільний додаток від СК КНЯЖА в кожному смартфоні» (надалі – «Акція») проводиться у форматі активності в соціальній мережі Facebook.

Facebook - найбільша у світі соціальна мережа, що почала працювати 4 лютого 2004 року як мережа для студентів деяких американських університетів. Засновником та головою сервісу є Марк Цукерберг. За даними Alexa, сайт Facebook.

1.2. Організатором Акції (далі - Організатор) є ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» (місцезнаходження – Україна, 04050, м.

Страховики́ (страхівники, страхові компанії) - юридичні особи, створені у формі акціонерних, повних, командитних товариств або товариств з додатковою відповідальністю згідно з Законом України "Про господарські товариства" з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом, а також ті, що одержали у встановленому порядку ліцензію на здійснення страхової діяльності. *

Приватне акціонерне товариство (ПрАТ) - акціонерне товариство, яке має статутний (складений) капітал, поділений на визначену кількість акцій рівної номінальної вартості, і несе відповідальність за зобов'язаннями тільки майном товариства.

Київ, вул. Глибочицька, 44, тел.: (044) 207-72-72).

1.3. Акція спрямована на популяризацію мобільного додатку від Страхової компанії КНЯЖА.

Мобільний додаток Мобільний додаток (англ. «Mobile app») - програмне забезпечення, призначене для роботи на смартфонах, планшетах та інших мобільних пристроях. Багато мобільних додатків встановлені на самому пристрої або можуть бути завантажені на нього з онлайнових магазинів додатків, таких як App Store, Google Play, Windows Phone Store та інших, безкоштовно або за плату.

1.4. Учасником Акції може бути громадянин України, якому на момент проведення Акції вже виповнилося 18 років, і який виконав всі дії, які необхідні для участі в Акції (далі - Учасник або Учасники). Взяти участь у Акції можуть тільки зареєстровані користувачі в мережі Facebook і які повністю згодні з умовами цих Правил Акції і не мають обмежень, зазначених у п.1.4. цих Правил.  

1.6. Період проведення Акції - з 08.06.2015 по 08.09.2015 року (включно).

1.7. Рекламна акція проводиться на території всієї України без обмежень.

1.8. Рекламна Акція проводиться на Інтернет - сайті www.facebook.com/KniazhaStrahuvanna



2. УМОВИ УЧАСТІ В РЕКЛАМНІЙ АКЦІЇ

2.1. Порядок участі в Акції.

2.1.1. Для того щоб взяти участь у Акції, Учаснику необхідно:

2.1.1.1. Бути або стати учасником групи «Княжа Страхування» у мережі Facebook www.facebook.com/KniazhaStrahuvanna.

2.1.1.2. Завантажити мобільний додаток СК КНЯЖА на свій смартфон.

2.1.1.3. Зробити фото або принтскрін экрану, на якому завантажено мобільний додаток СК КНЯЖА.

2.1.1.4. Викласти це фото у групі «Княжа Страхування» у мережі Facebook. www.facebook.com/KniazhaStrahuvanna, протягом періоду дії Акції.

2.1.1.4. Учасник повинен поділитися конкурсним постом у себе на сторінці, сторінка повинна бути відкрита для загального перегляду, щоб Організатор міг перевірити репост.

2.2. Порядок отримання подарунків.

2.2.1. Кожен Учасник Акції, який виконав дії, зазначені в п. 2.1. та відповідає умовам, зазаначеним в п. 1.4. отримує подарунок на вибір – сувенірну продукцію з логотипом: ліхтарик, правила дорожнього руху, килимок для мобільного телефону.

Сувені́р (фр. souvenir від лат. subvenio «приходжу») - подарунок на згадку або річ, пов'язана зі спогадами.

Мобільний телефон Стільниковий телефон - автономний мобільний телефон, призначений для роботи в мережах стільникового зв'язку; використовує приймач радіодіапазону і традиційну телефонну комутацію для здійснення телефонного зв'язку на території зони покриття мережі.

Пра́вила доро́жнього ру́ху (скорочено: ПДР) - перелік правил, що регулюють обов'язки водіїв транспортних засобів та пішоходів, а також технічні вимоги, визначені до транспортних засобів для забезпечення безпеки дорожнього руху.

2.2.2. Учасників Акції буде оповіщено про порядок отримання подарунку за допомогою особистого повідомлення в соціальній мережі Facebook.

2.2.2. Отримати подарунки можна в будь-якому відділенні страхової компанії КНЯЖА.

2.2.3. Будь-які витрати Учасника Акції, які пов'язані з отриманням подарунку Організатором не компенсуються.

2.2.4. Отримати подарунок можна в період з 08.06.2015 по 30.09.2015 рр..



3. ІНШІ УМОВИ АКЦІЇ

3.1. Виплата грошового еквіваленту вартості призу або заміна його іншим благом, заохоченням, тощо не допускається.

3.2. Зовнішній вигляд призів може відрізнятися від зображення на рекламних та рекламно-інформаційних матеріалах.

3.3. У разі, якщо подарунки закінчаться до припинення строку дії Акції, вважається, що Акція закінчилася достроково.

3.4. Учасник, який бере участь в рекламній акції, своєю участю підтверджує свою згоду з Правилами Акції, а також, що йому виповнилося 18 років, і він ніяк не обмежений для того, щоб взяти участь в даній Акції.

3.5. Організатор має право видаляти та не опубліковувати фотографії та коментарі на свій розсуд без пояснення причин, якщо вважатиме їх зміст некоректним, образливим і таким, що суперечить політиці Організатора.

3.6. Організатор не несе відповідальності стосовно подальшого використання Учасниками наданих подарунків. 

3.7. Організатор не несе відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як: стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, що діють на території проведення Акції, інші непідвладні контролю з боку Організатора обставини.

3.8. Учасники Акції самостійно несуть відповідальність за достовірність наданої ними інформації (в т.ч. інформації щодо контактів з ними, адрес тощо).

3.9. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та/або питань, не врегульованих даними Правилами, остаточне рішення приймається Організатором Акції відповідно до вимог чинного законодавства України.

Зако́нода́вство Украї́ни - сукупність чинних в Україні нормативно-правових актів.

Рішення Замовника є остаточним і оскарженню не підлягає.

3.10. У разі, якщо Учасник Акції з будь-яких причин не може отримати приз особисто, такий Учасник Акції не має права передати/поступитися своїм правом третій особі, якщо інше не буде передбачено цими Правилами.

3.11. Беручи участь у Акції, кожен Учасник тим самим підтверджує свою добровільну згоду на використання наданої інформації Організатором з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою, методами, що не порушують чинне законодавство України (у т.ч. шляхом передачі третім особам) , зокрема на безкоштовне використання його імені (псевдоніму), прізвища, фотографії, інтерв'ю, надісланих Учасником матеріалів або інших матеріалів/інформації про нього з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч. право публікації (в т.ч. його імені, фотографії) в засобах масової інформації (ЗМІ), будь-яких друкованих, аудіо та відеоматеріалах, інтерв'ю зі ЗМІ, а також для надсилання інформації,  повідомлень, коментарів (в т.ч.

Засоби масової інформації (ЗМІ), мас медіа (Mass media) - преса (газети, журнали, книги), радіо, телебачення, інтернет, кінематограф, звукозаписи та відеозаписи, відеотекст, телетекст, рекламні щити та панелі, домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку.

рекламного характеру) тощо , без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Організатором та/або будь-якою третьою особою.

3.12. Факт участі в цій Акції означає ознайомлення та повну згоду всіх Учасників з цими Правилами та зобов'язання таких Учасників їх виконувати.

3.13. Організатор залишає за собою право вносити зміни в дані Правила з обов'язковим їх розміщенням на Сайті протягом 4 (чотирьох) робочих днів з моменту прийняття відповідного рішення.



3.14. Дана Рекламна Акція не є лотереєю або послугою у сфері грального бізнесу та не є азартною грою.


Скачати 19.29 Kb.

  • ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
  • 2. УМОВИ УЧАСТІ В РЕКЛАМНІЙ АКЦІЇ 2.1. Порядок участі в Акції.