Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Правила змагань зі спортивної аеробіки та фітнес аеробіки ( версія фусаф) київ 2001 Зміст Вступна частина Програма І характер змагань

Скачати 239.92 Kb.

Правила змагань зі спортивної аеробіки та фітнес аеробіки ( версія фусаф) київ 2001 Зміст Вступна частина Програма І характер змагань




Скачати 239.92 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації13.06.2017
Розмір239.92 Kb.
ТипПравила
  1   2

Федерація України зі спортивної

аеробіки та фітнесу

ПРАВИЛА ЗМАГАНЬ

ЗІ СПОРТИВНОЇ АЕРОБІКИ ТА

ФІТНЕС АЕРОБІКИ
( ВЕРСІЯ ФУСАФ)

КИЇВ 2001



Зміст

  1. Вступна частина

  2. Програма і характер змагань.
    Спорт (англ. sport, походить від давньофранцузьського фр. disport - «дозвілля», «розвага») - організована за певними правилами діяльність людей, що полягає в зіставленні їх фізичних та інтелектуальних здібностей, а також підготовка до цієї діяльності та міжособові стосунки, що виникають в процесі гри.


    1. Структура

    2. Порядок виступів

    3. Чисельність команд

  3. Учасники змагань. Представники і тренери команд.
    Представни́цтво 1 - правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана, або має право, вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Не є представником особа, яка хоч і діє в чужих інтересах, але від власного імені, а також особа, уповноважена на ведення переговорів щодо можливих у майбутньому правочинів.


  1. 3.1. Учасники змагань.

3.2. Площадка для виступів

  1. 3.3. Вхід/ вихід команд

    1. Неправдиві старти

    2. Тривалість виступу

    3. Музичний супровід

3.7. Вимоги до композиції спортивної аеробіки.

  1. Суддівська колегія та функціональні обов’язки окремих суддів.

    1. Судді

    2. Визначення переможців.

    3. Суддівська бригада.

    4. Головний суддя.

    5. Технічний, артистичний і спеціальний судді.

  1. Правила проведення та суддівства змагань.

5.1. Правила проведення змагань

5.2. Суддівство Технічних критеріїв



  1. 5.3. Суддівство Артистичних критеріїв

5.4. Суддівство Спеціальних критеріїв

6. Визначення результатів змагань (індивідуальних, командних).

  1. Місце проведення змагань, інвентар та устаткування.
    Результат, пі́дсумок, (заст. ску́ток, вислід) - кінцевий наслідок послідовності дій. Можливі результати містять перевагу, незручність, вигоду, збитки, цінність і перемогу. Результат є етапом діяльності, коли визначено наявність переходу якості в кількість і кількості в якість.
    Крите́рій (від лат. critērium, яке зводиться до грец. χριτήριον - здатність розрізнення; засіб судження, мірило, пов'язаного з грец. χρινω - розділяю, розрізняю) - мірило, вимоги, випробування для визначення або оцінки людини, предмета, явища; ознака, взята за основу класифікації.
    Обла́днання (устаткування) (англ. equipment, нім. ausrüstung) f) - сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів або конструкцій, що використовуються в певній сфері діяльності, або з певною метою.


    1. Площадка для виступів.

    2. Інвентар та устаткування.

  2. Додатки.

    1. Дозволені рухи.

    2. Заборонені рухи.

8.3. Обовязкові рухи.


  1. Вступна частина.

Ці Правила змагань зі спортивної і фітнес аеробіки замінюють всі попередні фітнес аеробні Технічні Інструкції. Правила складені і адаптовані до вимог українських фахівців і спортсменів Пасічною Тетяною Володимирівною – Президентом ФУСАФ.

  1. Програма і характер змагань.

    1. Структура змагань.

Всі змагання мають Офіційну предсуддівську розминку та мінімум два раунди – попередній раунд і фінал. Кількість спортсменів або команд у фіналі дорівнює шести.
Аеро́би, також аеро́бні органі́зми; від грец. αηρ - повітря і грец. βιος - життя) - в біології живі організми, для життєдіяльності яких потрібен вільний молекулярний кисень. Аеробами є переважна більшість тварин, усі рослини і багато мікроорганізмів, винятком є деякі види бактерій.
Кількість - в Арістотелівській логіці друга з 10 категорій (класів, розрядів, які спрощують процес розумового визначення будь-якої речі), побічна обставина матеріальних речей , за допомогою якої вони поширюються в просторі, вимірюються якоюсь математичною нормою і здатні бути поділеними на окремі частини.

До початку першого раунду змагання офіційна розминка повинна бути проведена в усіх затверджених ФУСАФ змаганнях. Приймати участь у розминці обов’язково для всіх спортсменів та суддів. Протягом розминки спортсмени мають можливість виступати на площадці для змагань, в стартовому порядку першого раунду змагання. Мета цієї розминки визначити, чи відповідає зміст композиції спортсмена Технічним Правилам. Спеціально судді розглядають наступне: одяг, недозволені рухи, необхідні рухи, обов’язкові вправи і музичний супровід (швидкість, тривалість, рівень введення вставок).

Те́хніка (від грец. techne - мистецтво, майстерність) - сукупність засобів, створених людством для обслуговування своїх потреб виробничого і невиробничого характеру. У техніці матеріалізовані знання і виробничий досвід, накопичені людством у процесі розвитку суспільного виробництва.
Можливість - це дія, що може відбутися або ні (можливо, приїду, а, можливо, і ні). Можливість можна забезпечити чи покладатись на «авось» та якось буде. Альтернатива дає шанс, але не гарантує без відповідних дій забезпечення результату і адекватності та конструктиву діяльності.
Музика до фільму (англ. film score), також іноді фонова музика (англ. background music[en], incidental music[en]) - ряд композицій, написаних спеціально для музичного супроводу фільму. Дані композиції є саундтреками і є частиною усієї звукової доріжки фільму.
Оцінки не будуть виставлені будь-якій композиції суддями протягом Офіційної розминки.

Спортсмени забезпечать суддям за формою (рапорт Спортсменів) список необхідних рухів, які знаходяться в їх композиції. Цей рапорт також вказує в якій частині композиції вони виконують ці вправи.

Спортсмени з’являються на змагальній площадці в своєму змагальному одязі негайно, як тільки будуть оголошені. Спортсмени залишають змагальну площадку негайно по закінченню свого виступу. Виступи всіх спортсменів будуть послідовні, без пауз між спортсменами. Спортсмени, що не з’явилися на змагальній площадці після оголошення, будуть дискваліфіковані від офіційної розминки і можуть бути дискваліфіковані Головним суддею від змагань.

Оголошення - це короткі текстові повідомлення, котрі містять різну за призначенням інформацію. Переважно оголошення містять інформацію приватного рекламного характеру. Це пропозиція певних товарів чи послуг приватними особами, або малими приватними підприємствами.



Після розминки Головний Суддя сповістить кожного спортсмена, чиє виконання не відповідає Технічним правилам.

    1. Порядок виступів

Порядок виступів визначається шляхом жеребкування для Офіційної розминки і Попереднього раунду, а фіналістам проводять повторне жеребкування.
Же́реб, жеребо́к (рос. жребий, англ. lot, нім. Los) - метод, уживаний з метою встановлення певної черговості, прав та обов'язків на що-небудь, оснований на випадковості.


    1. Чисельність команд та види програм:

  • Індивідуальні виступи жінок;

  • Індивідуальні виступи чоловіків;

  • Змішані пари;

  • Трійки (будь яке співвідношення чоловіків і жінок);

  • фанк/ хіп-хоп команди (5-8 учасників - будь яке співвідношення чоловіків і жінок);

  • степ команди ( 5-8 учасників - будь яке співвідношення чоловіків і жінок;

  • аеробні команди, базова аеробіка (5-8 учасників - будь яке співвідношення чоловіків і жінок).



  1. Учасники змагань. Представники і тренери команд.

    1. Учасники змагань.

У змаганнях приймають участь громадяни України за наступними віковими категоріями:

  • Юнаки молодшого віку 7 -10 років;

  • Юнаки старшого віку 11-13 років;

  • Юніори 14-16 років;

  • Юні 17-19 років;

  • Дорослі з 17 років

    1. Вхід/ вихід команд.

Після того, як команда або спортсмен оголошені, вони повинні вийти на площадку для виступів і швидко прийняти своє вихідне положення.
Поло́ження - нормативно-правовий або локально-правовий акт, що визначає основні правила організації та діяльності державних органів, структурних підрозділів органу, а також установ, організацій і підприємств (філій), що їм підпорядковуються, тимчасово створюваних комісій, груп, бюро і т. ін.
До прийняття свого вихідного положення, команда може коротко привітати аудиторію, однак надмірне позування не дозволяються. По закінченню виконання композиції, команда повинна швидко покинути площадку для виступів. Спортсмени можуть коротко подякувати або привітати аудиторію після свого виступу.

    1. Неправдиві старти (фальш старти).

Неправдивий старт – це єдина причина, через яку будь-яка команда може повторити виконання свого комплексу. Неправдивий старт визначений, коли команда не може продовжити виконання після прийняття вихідного положення, або виконання перерване до його призначеного закінчення.
Озна́чення, ви́значення чи дефіні́ція (від лат. definitio) - роз'яснення чи витлумачення значення (сенсу) терміну чи поняття. Слід зауважити, що означення завжди стосується символів, оскільки тільки символи мають сенс що його покликане роз'яснити означення.
Неприпустимий неправдивий старт – це коли неправдивий старт стався з вини спортсмена або команди, включаючи ситуацію, коли спортсмен забуває зміст виступу чи порушує правила. Команді (спортсмену) буде дозволено повторити виконання одразу ж чи в кінці категорії (час виступу за вибором спортсмена) , якщо головний суддя вважає це припустимим неправдивим стартом. Якщо старт неприпустимий – спортсмена або команду дискваліфікують.

    1. Тривалість виступу

Тривалість виступу – дві хвилини (плюс-мінус 5 секунд). Відлік часу починається з першого звукового сигналу і закінчується останнім звуковим сигналом (включаючи сигнал введення вставок, якщо він використовувався).
Звук - коливальний рух частинок пружного середовища, що поширюється у вигляді хвиль у газі, рідині чи твердому тілі. У вузькому значенні терміном звук визначають коливання, які сприймаються органами чуття людини.
Перевірка довжини музичного супроводу перед змаганням повністю покладається на спортсменів, тренерів та представників команд.
Му́зика (від грец. μουσική - мистецтво муз) - мистецтво організації музичних звуків, передусім у часовій (ритмічній), звуковисотній і тембровій шкалі. Музичним може бути практично будь-який звук з певними акустичними характеристиками, які відповідають естетиці тої чи іншої епохи, та може бути відтвореним при виконанні музики.
Тривалість виконання композиції буде перевірено під час Офіційної розминки. Якщо спортсмен змінює запис композиції в наступних раундах, її тривалість буде ще раз перевірено. Враховуючи, що швидкість відтворення різним звуковим обладнанням може відрізнятись, припускається різниця в тривалості композиції плюс/ мінус 5 секунд від стандартної (2 хвилини).
Відтво́рення - слово, яке, в залежності від контексту застосування набуває різних значень.
Ті спортсмени, чия тривалість виконання менше однієї хвилини п’ятдесяти п’яти секунд чи більше двох хвилин п’яти секунд (1.55 та 2.05) не будуть допущені до переходу в наступне коло змагань, поки довжина музичного фрагменту не буде змінена відповідно до вимог правил.

    1. Музичний супровід

Від команди (спортсмена) вимагається, щоб їх музичний супровід був представлений на звуконосіях (плівки, диски, міні диски), які визначають організатори змагань у Положенні про змагання. Дозволяється використання оригінальних творів.
Оригінал - (від лат. originalis - первісний) - первісний, справжній.


3.6. Вимоги до композиції спортивної аеробіки.

Хореографія композиції.

Щоб отримати максимально можливу оцінку, композиція зі спортивної аеробіки повинна містити:

3.6.1. Виконання 4 (чотирьох) послідовних, ідентичних і стаціонарних повторів кожного з наступних 3 (трьох) категорій Обов’язкових вправ: стрибкові скачки, чергування високих махів ногами, віджимання.

Віджима́ння від підлоги (згинання та розгинання рук в упорі лежачі) - базова фізична вправа, що розвиває великий грудний м'яз і трицепс. Також при виконанні вправи задіяні передні дельтоподібні м'язи, ліктьовий м'яз та плечовий пояс в цілому.

3.6.2. Виконання 1 (одного) з рухів з кожної з наступних категорій (або “групи”) необхідних рухів: групи віджимань, статичної силової групи, повітряної групи, групи шпагатів.

3.6.3. Одяг для спортивної змагальної аеробіки.

Спортсмени під час композиції повинні бути вбрані у відповідний одяг. Відповідний одяг включає купальник, колготи або шорти, кросівки, які є відповідними і представляють аеробіку.


  1. Суддівська колегія та функціональні обов’язки окремих суддів.

4.1. Судді

Для міжнародних санкціонованих змагань, список суддів буде складатися з одного головного судді, головного секретаря і мінімум 7 (семи) суддів, з яких: 2 – технічні, 2 – артистичні і 3 – “спеціаліст”.

Купальний костюм або купальник - спеціальний одяг для купання, розваг та відпочинку біля води.
Секрета́р (фр. secretaire, від лат. secretarius - учасник таємних нарад) Службовець, що відає листуванням установи, організації або окремої особи. Особа, що веде протокол зборів, наради, засідання. Виборний керівник партійної або іншої громадської організації чи їхнього керівного органу.



    1. Визначення переможців.

Кожний суддя, який виставляє оцінки визначає оцінки з 10 (десяти) балів. Ранг команди від кожного судді отримано за переліком усіх балів в категорії з виду програми. Далі ранг команди від кожного судді буде відображений у звідному протоколі і оголошений.

Ранги, визначені всіма суддями для кожної команди, визначають

розміщення перших, других і третіх у змаганнях. Команда із самим високим ранговим показником буде визначена як переможець.


    1. Суддівська бригада.

Суддівська бригада має складатись з трьох класифікацій суддів-оцінювачів (технічний, артистичний і спеціальний) і Головного судді.
Застосунок, застосовна програма або прикладна програма (англ. application, application software, app) - користувацька комп'ютерна програма, що дає змогу вирішувати конкретні прикладні задачі користувача.
Протоко́л - (фр. protocole, пізньолат. protocollum з пізньогрец. Πρωτόκολλον (Πρώτο+κολλάω) - перший, передній+приклеюю) - перший лист, приклеєний до звитку папіруса чи нотаріального документа, на якому була написана дата.
Класифіка́ція (фр. , англ. classification походить від лат. classis - клас і facio - роблю) - система розподілення об'єктів (процесів, явищ) за класами (групами тощо) відповідно до визначених ознак. Інколи вживають термін категоризація у значенні «розподілення об'єктів на категорії».
4.4. Головний суддя.

Головний суддя буде спостерігати за суддівською бригадою, він представляє найвищу технічну владу від ФУСАФ для проведення змагань.

Спостере́ження (англ. observation, рос. наблюдение) - метод наукового дослідження, що полягає в активному (систематичному, цілеспрямованому, планомірному) та навмисному сприйнятті об'єкта, в ході якого здобувається знання про зовнішні сторони, властивості й відносини досліджуваного об'єкта.
Головний суддя відповідає за забезпечення чіткого і чесного застосування Технічних правил суддівською бригадою і спостереження за вірним застосуванням суддівських систем і підрахунком результатів.



4.5. Технічний, артистичний і спеціальний судді.

Кожен суддя, буде оцінювати специфічні критерії оцінками не вище 10 балів, в залежності від майстерності виконання. За цією оцінкою визначається ранг спортсмена для кожного судді.

Ранги, виставлені всіма суддями для кожного спортсмена визначають розподіл першого, другого і третього місць. Спортсмен з найвищим ранговим показником буде визначений, як переможець.

Кожен суддя має виставити оцінку і ранг спортсмена якнайшвидше після його виступу – показати чи оголосити її.

Кожні суддівські критерії фітнес аеробіки відображають категорію і вид програми змагання.

Фу́нкція (відображення, трансформація, оператор) в математиці - це правило, яке кожному елементу з першої множини (області визначення) ставить у відповідність один і тільки один елемент з другої множини.
Спеціальний суддя визначає здатність команди мати відповідність виконання і виступу спеціальній дисципліні фітнесу. Артистичний суддя розглядає оригінальність хореографії, використання музики, представлення (зовнішній вигляд), керування команди і взаємодію в команді. Технічний суддя розглядає технічні здібності групи, включаючи форму, керування і виконання рухів.
Хореографія (від грец. χορεία - танець, хоровод, та грец. γραφή - писати) - мистецтво постановки танцю як послідовності кроків, рухів, фігур для створення найкращого сценічного ефекту.
Здібності - індивідуально стійкі психічні властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності. Задатки - це потенційні можливості, що виявляються в діяльності, яка не може існувати без них.
Технічний суддя також розглядає складність хореографії і синхронність команди.

  1. Правила проведення та суддівства змагань.

5.1. Правила проведення змагань.

Змагання проводяться згідно Положення про змагання, в якому заздалегідь затверджені дата, місце проведення, вікові категорії учасників і види програм. Для проведення змагань необхідна суддівська бригада, затверджена ФУСАФ. Термін змагання залежить від кількості учасників.

Якщо у попередньому раунді приймають участь більше ніж 20 спортсменів або команд, то змагання має три раунди: попередній, напівфінальний та фінальний. У напівфінальний раунд відбирають 12 кращих учасників, у фінал – 6 учасників. Офіціальна розминка та попередній раунд повинні бути проведені послідовно для кожного виду програми у кожній віковій категорії на протязі одного дня. На протязі всіх раундів учасники виконують одну і ту ж композицію, але мають право змінити змагальний одяг, який затверджений суддями у Офіціальній розминці. Кожен учасник змагань може прийняти участь у трьох видах програм, але не двічі у одному і тому ж виді програми ( трійки, пари, команди). Чемпіони України попереднього року за заявою тренера або представника команди допускаються до фіналу без попередніх раундів, але ні без Офіціальної розминки. Офіціальна розминка обов’язкова для всіх учасників змагань.


    1. Суддівство технічних критеріїв.

5.2.1. Суддівство технічних критеріїв спортивної аеробіки.

В оцінці Технічних критеріїв спортивної аеробіки, судді розглядають кожний силовий (включаючи потужність) рух і кожен гнучкий рух, який зробив спортсмен Необхідні рухи, які забезпечують основу оцінки, представлені додатковими силовими рухами на підлозі і в повітрі, і додатковими статичними і динамічними гнучкими рухами. Вплив на технічну оцінку кожного руху визначено ступенем складності, легкістю виконання і правильною методикою виконання.

Верхня, нижня частини тіла, ліва і права сторони тіла повинні показувати однакову силу. Гнучкість у всіх головних суглобах і лівої і правої сторони повинні бути представлені зі специфічною увагою до кульшового суглоба.

Пові́тря - природна суміш газів, з яких складається атмосфера, тобто повітряна оболонка планети. Спочатку це слово виникло для опису повітря планети Земля, ще в ті часи, коли інші планети мало цікавили людство і тому нині воно все ще вживається саме в такому значенні.
Дина́міка (грец. δύναμις - сила) - розділ механіки,в якому вивчаються причини виникнення механічного руху. Динаміка оперує такими поняттями, як маса, сила, імпульс, момент імпульсу, енергія.
Кульшовий суглоб Кульшовий суглоб (лат. articulatio coxae) - другий за величиною після колінного суглоба у ссавців. Утворений суглобовою поверхнею голівки стегнової кістки і півмісяцевою поверхнею вертлюжної западини тазової кістки.
Пари та групи будуть синхронізовані і оцінені як одна особа. Кожен член пари чи групи покаже подібну здатність в силі та гнучкості.

Щоб підвищити Технічну оцінку, спортсмен буде включати в свою композицію наступні вправи.



Обов’язкові вправи.

Щоб отримати максимально можливу оцінку композиція спортсмена повинна включати послідовні, ідентичні і стаціонарні повтори кожної з наступних трьох обов’язкових категорій вправ:



  1. Стрибкові скачки.

  2. Чергування високих махів ногами.

  3. Віджимання.

Описи обов’язкових рухів включені в Додаток 8.3.

Необхідні рухи

Щоб отримати максимальну оцінку, композиція кожного спортсмена повинна включати виконання однієї необхідної вправи з кожної з наступних груп необхідних рухів:



  1. Група віджимань.

  2. Статична силова група.

  3. Повітряна група.

  4. Група шпагатів.

Необхідні рухи повинні бути легко ідентифіковані суддівською бригадою. Будь-який статичний силовий рух повинен бути виконаний, щоб показати контроль руху. Тобто статичні силові рухи повинні бути ідентифіковані як зафіксоване положення, а не як перехід. Будь-який рух групи шпагатів повинен бути зафіксований достатньо довго, щоб найперше показати статичну, а не динамічну гнучкість.

Припустимі рухи, підйоми, підтримки і поштовхи.

Підйоми чи підтримки з положення сточи в парах і командах, припустимі, як початкове і заключне положення. Якщо партнер (група) виконує підняття або підтримку протягом композиції, то це дозволено лише за умови, коли партнер (партнери) який підтримує, буде в положенні на підлозі, тобто контактуючи з підлогою другою частиною свого тіла додатково до своїх ніг ( наприклад сточи на колінах, сидячи, лежачи).

Поштовхи партнера (групи) припустимі лише тоді, коли спортсмен приводить себе в рух від спортсмена підтримки, використовуючи одну чи обидві руки. Спортсмени, що підтримують, не можуть бути в положенні стоячи, тобто вони повинні бути в контакті з підлогою в допомогу до ніг (наприклад стоячи на колінах, сидячи, лежачи). Рухи, які вважаються забороненими при виконанні композицій перелічені в Додатку 8.2. Коли спортсмен виконує неприпустимі рухи – підйоми, підтримки, поштовхи, їх оцінка буде зменшена. Якщо спортсмен, який приймає участь в підтримці не рухається, підйоми або підтримки вважаються неприпустимими, вони повинні показати це в Офіційній Розминці для розгляду суддівською бригадою. Спортсмен повинен підготувати альтернативний рух, якщо це вважається неприпустимим.

Альтернати́ва (фр. alternative, рос. альтернатива, англ. alternative, нім. Alternative) -
Ті рухи, підйоми, підтримки, які класифіковані, як заборонені, включені в Додаток 8.2. ( Заборонені рухи).

      1. Суддівство Технічних критеріїв фанк хіп хоп програм.

В оцінюванні виконання фанк хіп хоп програм судді розглядають складність хореографії. Отримати максимум балів може та команда, чия хореографія не буде нудною. Судді розглядають якість переміщення і рук і ніг, розподіл місць членів команди.
Переміщення - зміна положення якогось матеріального об'єкту. В фізиці - це переміщення фізичного тіла. Переміщенням також називають вектор, який характеризує цю зміну. Має властивість адитивності. Абсолютна величина переміщення, тобто довжина відрізка, що сполучає початкову й кінцеву точку, вимірюється в метрах у системі СІ та в сантиметрах у системі СГС.
Максимальну оцінку отримає та команда, яка покаже виступ з хорошою синхронністю. Нечіткі переміщення окремими членами групи знизить оцінку команди.

Статичні рухи сили/ гнучкості, які використані у композиції є неприпустимими. Рухи, які заборонені для виконання знижують результати команди. Наступні рухи будуть дозволені, але не будуть збільшувати технічну оцінку : 2 руки віджимання, 2 руки жим, 2 руки planche, повітряні стрибки з приземленням на дві ноги, прямий і поперечний шпагати, високі махи, стрибкові скачки, вільне падіння у віджимання.



      1. Суддівство Технічних критеріїв степ програм.

В оцінці виконання степ програм судді розглянуть складність хореографії. Максимальну оцінку зможе отримати та команда, чия хореографія не буде нудною. Судді розглянуть якість переміщення і рук, і ніг, розподіл місць, перебудови членів команди. Технічні судді також розглянуть використання степа, якість розташування стопи на степ платформі і від степу, прискорення і управління положенням і зв’язками переходів. Для максимальної оцінки, команда буде виступати в неперевершеній синхронності. Сольне виконання переміщень окремими членами групи занизить оцінку команди. Рухи, що не властиві хореографії степу заборонені. Рухи, які заборонені для виконання, знизять оцінку команди. Наступні рухи будуть дозволені, але не будуть збільшувати оцінку за техніку виконання: віджимання на 2-х руках, жим на 2-х руках, 2 руки planche, повітряні стрибки з приземленням на дві ноги, прямі і поперечні шпагати, високі махи, стрибкові скачки, вільне падіння в позицію віджимання.

      1. Суддівство Технічних критеріїв фітнес аеробних програм.

В оцінці виконання фітнес аеробних програм судді розглядають складність хореографії, відсутність повторів, точність положення рук і ніг, збереження постійної синхронності, швидкість і контроль за переходами, що поєднують рухи і серцево-судинною інтенсивністю.
Театральна лабораторія «ВідСутність» - зразковий художній колектив заснований в 2010 році за ініціативи Юрія Паскара в місті Рівне. Діє на базі Рівненського міського Палацу дітей та молоді.
Максимальна оцінка вимагає, щоб хореографія не була сумною, одноманітною. Рухи, які зазвичай не виконуються в високій /низько ударній аеробіці, неприпустимі для виконання і знизять оцінку команди. Наступні рухи будуть прийняті: віджимання на 2-х руках, жим на 2-х руках, planche на 2-х руках, повітряні стрибки з приземленням на дві ноги, прямі і поперечні шпагати, високі махи, стрибкові скачки, вільне падіння у віджимання.
  1   2


Скачати 239.92 Kb.

  • Учасники змагань. Представники
  • Суддівська колегія та функціональні обов’язки окремих суддів .
  • Правила проведення та суддівства змагань. 5.1. Правила проведення змагань 5.2. Суддівство Технічних критеріїв
  • 6. Визначення результатів
  • Додатки. Дозволені рухи. Заборонені рухи. 8.3. Обов’
  • Програма і характер змагань.
  • Порядок виступів Порядок виступів визначається шляхом жеребкування
  • Чисельність команд та види програм
  • Учасники змагань. Представники і тренери команд. Учасники змагань.
  • Вхід/ вихід команд. Після того, як команда або спортсмен оголошені, вони повинні вийти на площадку для виступів і швидко прийняти своє вихідне положення
  • Неправдиві старти (фальш старти).
  • Тривалість виступу Тривалість виступу – дві хвилини (плюс-мінус 5 секунд). Відлік часу починається з першого звукового сигналу і закінчується останнім звуковим сигналом
  • 3.6. Вимоги до композиції спортивної аеробіки.
  • 4.1. Судді
  • Суддівська бригада. Суддівська бригада має складатись з трьох класифікацій
  • 4.4. Головний суддя.
  • 4.5. Технічний, артистичний і спеціальний судді.
  • Правила проведення та суддівства змагань. 5.1. Правила проведення змагань.
  • Суддівство технічних критеріїв.
  • Припустимі рухи, підйоми, підтримки і поштовхи.