Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Про використання мобільних телефонів під час навчального процесу

Скачати 51.77 Kb.

Про використання мобільних телефонів під час навчального процесу




Скачати 51.77 Kb.
Дата конвертації31.03.2017
Розмір51.77 Kb.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ


м. Київ

№ 420 від 24.05.2007

 Про використання мобільних

телефонів під час навчального процесу

На виконання рішення колегій Міністерства освіти і науки України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 27 квітня 2007 року та з метою підвищення рівня організації навчально-виховного процесу

НАКАЗУЮ: 

1.

Міністе́рство осві́ти і нау́ки Украї́ни (МОН України) - центральний орган виконавчої влади України.

Держа́ва - це особлива форма організації суспільства з визначеною територією, економікою, політичною владою.

Міністерство внутрішніх справ України Міністе́рство вну́трішніх справ Украї́ни (МВС України) - центральний орган виконавчої влади України, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

  Заборонити з 1 вересня 2007 року використання мобільних телефонів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах усіма учасниками навчально-виховного процесу під час проведення навчальних занять.

Мобільний телефон Стільниковий телефон - автономний мобільний телефон, призначений для роботи в мережах стільникового зв'язку; використовує приймач радіодіапазону і традиційну телефонну комутацію для здійснення телефонного зв'язку на території зони покриття мережі.

Професі́йно-техні́чний навча́льний за́клад - це заклад освіти, що забезпечує реалізацію потреб громадян у професійно-технічній освіті, оволодінні робітничими професіями, спеціальностями, кваліфікацією відповідно до їх інтересів, здібностей, стану здоров'я.

 

2.          Міністрові освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам вищих, професійно-технічних та загальноосвітніх навчальних закладів за участю учнівського, студентського, батьківського та інших органів самоврядування визначити порядок користування мобільним зв'язком у навчальних закладах.

Навча́льний заклад (осві́тній заклад) - організація, що на постійній і безперервній основі здійснює освітній процес з метою навчання, виховання, розвитку і самовдосконалення особистості.

Автоно́мія (грец. αυτος - «сам» і грец. νομος - «закон») - 1) наявна міра незалежності будь-якого явища від зовнішньої причини його зумовленості; 2) в етиці - стадія морального розвитку особистості, яка характеризується здатністю самостійно створювати або вибирати моральні правила для свого життя і поведінки; здатність людини як суб'єкта етичного відношення до самовизначення на основі власного світогляду, “власного законодавства”.

Загальноосві́тня шко́ла - масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту.

 

3.          Відділу позашкільної освіти, виховної роботи та захисту прав дитини (Рудковська Р.А.), Українському науково-методичному центру практичної психології та соціальної роботи (Панок В.Г.) спільно із Академією педагогічних наук України, Академією медичних наук України вивчити питання і розповсюдити науково - обґрунтовані дані щодо впливу мобільного зв'язку на стан психічного та фізичного здоров'я дітей.

Виховна робота у Збройних Силах та інших військових формуваннях України - це система організаційних, морально-психологічних, інформаційних, педагогічних, правових, культурно-просвітницьких та військово-соціальних заходів, спрямованих на формування і розвиток у воїнів професійно необхідних якостей, моральної самосвідомості, що має забезпечити високу бойову і мобілізаційну готовність органів управління, з’єднань і частин, зміцнення військової дисципліни та правопорядку, згуртування військових колективів.

Соціа́льна робо́та - галузь наукових знань, академічна дисципліна та професійна діяльність, спрямована на підтримання і надання кваліфікованої допомоги будь-якій людині, групі людей, громаді, що розширює або відновлює їхню здатність до соціального функціонування, сприяє реалізації громадянських прав, запобігає соціальному виключенню.

Права́ дити́ни - система можливостей, які необхідні особі для її комплексного та цілісного розвитку в умовах і відповідно до вимог середовища, беручи до уваги незрілість дитини (за міжнародно-правовими актами визнається «кожна людська істота до досягнення 18-річного віку, якщо за законом, що застосовується до даної особи, вона не досягає повноліття раніше»).

Практи́чна психоло́гія та психологічна практика - сфера людської діяльності, система психологічних знань та область досліджень, зміст якої надзвичайно близький до змісту поняття прикладна психологія.

Педагогіка Педаго́гіка (грец. παιδαγωγική - майстерність виховання) - наука про спеціально організовану цілеспрямовану і систематичну діяльність з формування людини - про зміст, форми і методи виховання, освіту та навчання.

 

4.      Директору Українського державного центру позашкільної освіти (Ткачук В.В.) спільно із операторами стільникового зв’язку до 1 вересня 2007 року розробити Положення Всеукраїнського конкурсу на краще використання мобільних телефонів для отримання інформації в усіх галузях знань.

Отримання да́них (англ. Data Mining) - виявлення прихованих закономірностей або взаємозв'язків між змінними у великих масивах необроблених даних. Зазвичай поділяють на задачі класифікації, моделювання та прогнозування.

Мобільна телефонія (англ. mobile telephony) - Впровадження переносних телефонних пристроїв у сучасний побут. Дослідження вказують, що мобільна телефонія суттєво впливає на зміни у способі життя і мисленні сучасних людей.

 

5.    Опублікувати даний наказ в Інформаційному збірнику та розмістити на


сайті Міністерства освіти і науки України. 

6. Контроль за виконанням даного наказу покласти на першого заступника


Міністра Жебровського Б.М. 

Міністр                                                           С.М.Ніколаєнко

 

Наказом Міністерства освіти і науки України від 25 травня 2007 № 420 з 1 вересня 2007 р. заборонено використання мобільних телефонів у загальноосвітніх та професійно-технічних закладах усіма учасниками навчального процесу під час проведення навчальних занять, тобто під час уроків та виховних годин




Адміністрація ХЗОШ № 90

спільно з учнівським самоврядуванням та батьківським комітетом визначили порядок користування мобільним зв’язком у навчальному закладі.



Погоджено: Погоджено: Погоджено:

Президент органу шкільного голова батьківського Директор ХЗОШ № 90

самоврядування «Шкільний комітету

Парламент»

____________ Шейн А. _________Шевченко А.О. ________Богданов Г.М.
ПОРЯДОК

КОРИСТУВАННЯ МОБІЛЬНИМ ЗВ'ЯЗКОМ
Знання і виконання Правил мобільного етикету - це ознака вихованості та високої культури спілкування абонента.

Культу́ра спілкува́ння - частина культури поведінки людини - сукупність форм щоденної поведінки людини (у побуті, у спілкуванні з іншими людьми), у яких знаходять зовнішнє вираження моральні та естетичні норми такої поведінки.

Адміністрація ХЗОШ № 90 , учнівське самоврядування, та батьківський комітет радить усім абонентам мобільного зв’язку дотримуватися розробленого нами мобільного етикету, який допоможе гармонійно поєднувати особисту свободу абонента та повагу до інтересів оточуючих:

  • Ми вимикаємо телефон або переводимо телефон під час занять у режим «без звуку», тому що ми виховані, поважаємо себе, друзів та вчителів.

    Батькі́вський коміте́т в школі - орган громадськості, який сприяє розв'язанню найважливіших питань навчання і виховання учнів, а також поліпшенню матеріальної бази школи.

    Учнівське самоврядування - це спосіб та принципи організації учнівського колективу, що забезпечує комплексний підхід до виховання учнів шляхом їх залучення до систематичної участі у навчально-виховному процесі.

    Свобо́да - можливість чинити вибір відповідно до своїх бажань, інтересів і цілей на основі знання об'єктивної дійсності.

    А використання послуг «Голосова пошта» або «Хто дзвонив» не дозволить пропустити жодного дзвінка від друзів та батьків.

  • Ми знаємо що під час проведення уроків суворо забороняється використання мобільних телефонів.

  • Ми знаємо, якщо ж ця заборона буде порушена, то вчитель має право вилучити телефон і повернути його батькам учня.

  • Ми знаємо якщо нам необхідно зв’язатись с кимсь по телефону то ми можемо зробити це на перерві.

  • Знаходячись в школі, не забувайте брати з собою мобільний телефон, навіть коли ненадовго залишаєте своє робоче місце.

    Робо́че мі́сце - елементарна одиниця виробничої структури, що містить частину простору виробничого підрозділу, яка потрібна для здійснення трудової операції та оснащена матеріально-технічними засобами, що використовуються у процесі праці.



  • Ми знаємо що у випадку крадіжок телефонів, це не компетенція директора школи або вчителі, і відповідальність за збереження наших мобільних телефонів вони не несуть.

  • Ми знаємо що якщо учні і користуються телефоном, то виключно як засобом зв’язку, а для цього достатньо телефонів найпростіших моделей.

  • Ми знаємо що в школі суворо забороняється фотографувати або знімати на відео, бо наявність камери є певним стимулом до створення штучних сцен образ і приниження в учнівському середовищі що негативно впливає на навчальний процес.

  • Ми запитуємо дозволу , перш ніж когось сфотографувати або зняти відео на свій мобільний, тому що поважаємо приватне життя інших людей.

  • Ми поважаємо право людини на особисте життя - не читаємо текстові повідомлення й не переглядаємо список дзвінків у чужому телефоні без дозволу.

    Особисте життя - це особлива частина приватної сфери людської життєдіяльності, яка полягає в різноманітних відносинах, стосунках, явищах, подіях і таке інше, що не мають публічного значення, визначається і регулюється самою особою.

    Права людини - це комплекс природних і непорушних свобод і юридичних можливостей, обумовлених фактом існування людини в цивілізованому суспільстві.



  • Ми вимикаємо мобільний телефон там, де є застереження «Будь ласка, вимкніть Ваш мобільний телефон» - наприклад, у літаках чи у медичних закладах.

  • Ми не користуємось мобільним телефоном утіх лікарнях де є апарат життєзабезпечення, адже йдеться про життя людей. Радіохвилі, які випромінює мобільний телефон, можуть завадити роботі такої медичної апаратури.

  • Ми пам’ятаємо, що треба переводити свій мобільний телефон у режим «без звуку» або користуватися послугою «Голосова пошта» у театрах, музеях, на виставках, у кінотеатрах. Наш мобільний телефон не порушить дійство несподіваним гучним сигналом (рінгтоном) і ми зможемо спокійно насолоджуватись враженнями.

  • Ми обираємо такі рінгтони, які будуть приємні нам і в той же час не турбуватимуть оточуючих.

  • Ми установлюємо мінімальну гучність сигналу мобільного телефону коли відпочиваємо разом з іншими людьми.

  • Ми переводимо мобільний телефон у режим «Без звуку» перебуваючи в бібліотеці, а при необхідності відповісти на дзвінок розмовляємо не голосно і лише по суті справи.

  • Якщо під час вистави або в бібліотеці нам терміново необхідно написати текстове повідомлення, вимикаємо сигнали клавіатури.

  • У громадських місцях: магазинах, транспорті, ліфті тощо намагаємося розмовляти по мобільному телефону максимально тихо та коротко, щоб не заважати оточуючим своїми розмовами.

    Грома́дське мі́сце - частина (частини) будь-якої будівлі, споруди, яка доступна або відкрита для населення вільно, чи за запрошенням, або за плату, постійно, періодично або час від часу, в тому числі під'їзди, а також підземні переходи, стадіони.



  • Ми уникаємо встановлення таких рінгтонів на свій мобільний телефон, які можуть образити чи збентежити оточуючих (нецензурні вислови, грубі вирази та неприємні звуки).

  • Ми знаємо що некоректно використовувати чужі мобільні телефони в своїх цілях та повідомляти їх мобільні номери третім особам без дозволу.

  • Ми здійснюємо тестування власного телефону на рівень гучності рінгтонів вдома, а не в громадських місцях.

  • Більшість сучасних моделей телефонів можуть фіксувати номера, з яких був зроблений виклик, і повідомляти своїх власників про пропущені дзвінки. Якщо Вам не відповіли негайно, не треба повторювати виклик - наберіться терпіння й чекайте, коли Ваш абонент зможе передзвонити Вам.

  • Небажано дзвонити людині по робочих питаннях на мобільний телефон у його вільний час, а саме до початку й після завершення офіційного робочого дня, а також на вихідні й свята. На особисті дзвінки також існують обмеження з 9 ранку до 22 вечора. Якщо все ж необхідно порушити ці правила й подзвонити, краще вибачитися та запитати про можливість говорити з Вами, а розмовляти недовго й по суті.

  • Ми розповідаємо про правила мобільного етикету своїм друзям.


Скачати 51.77 Kb.

  • Міністерства внутрішніх справ
  • Погоджено: Погоджено: Погоджено: Президент органу шкільного голова батьківського Директор ХЗОШ № 90 самоврядування «Шкільний комітету
  • Парламент» ____________ Шейн А. _________Шевченко А.О. ________Богданов Г.М. ПОРЯДОК КОРИСТУВАННЯ МОБІЛЬНИМ ЗВЯЗКОМ