Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Рішення IngressPoint стимулює розвиток споживчого кредитування в Україні

Скачати 96.79 Kb.

Рішення IngressPoint стимулює розвиток споживчого кредитування в Україні




Скачати 96.79 Kb.
Дата конвертації16.03.2017
Розмір96.79 Kb.
ТипРішення

description: фон1

Customer Solution Case Study description: фон1description: microsoft logo and tagline





Хмарне рішення IngressPoint стимулює розвиток споживчого кредитування в Україні



Огляд

Регіон: Україна

Сфера: Фінанси, торгівля

Партнер

IngressPoint – український стартап, створений в 2010 року. Учасник програми Microsoft BizSpark.



Ситуація

Фінансова криза змусила багато банків скоротити або згорнути програми споживчого кредитування, перш за все через неможливість утримання великої кількості своїх співробітників в торгових точках.



Рішення

Розгорнута в Windows Azure система IngressPoint.RCC дозволяє співробітникам магазинів самостійно виконувати всю підготовчу роботу по оформленню кредиту, швидко передавати пакети документів в банки, оперативно отримувати їх вердикт і надавати покупцеві вибір найбільш відповідних умов.



Переваги

• простота розширення системи;

• простота адміністрування, надійність;

• безпека даних і комунікацій;

• глобальна інтероперабельність.

Програмне забезпечення

• Windows Azure;

• Windows Server 2008 R2;

• SQL Server 2008 R2;

• Microsoft Visual Studio.

Технології

• . NET;


• ASP.NET;

Azure Connect;

• Azure Service Bus.


«При роботі над проектом нам дуже допомогла наявність в арсеналі Microsoft розвинених технологій для розв’язання різноманітних технічних завдань. На клієнтській стороні ми, завдяки готовим API, легко вбудували в застосунок функції по роботі зі сканерами та веб-камерами, на серверній – Azure Connect, Service Bus та ін. допомогли нам забезпечити різні способи безпечного доступу до системи, що вкрай важливо для банківських застосунків. Ми мали можливість порівняти своє рішення з альтернативними – стек технологій Microsoft, особливо після міграції в «хмару», забезпечив в рази нижчу вартість розробки.

Крім того, хотілося б відзначити переваги, які отримують учасники програми BizSpark – для придбання реального досвіду створення великих, високодоступних, високонадійних, масштабованих систем на базі Microsoft Azure».

Михайло Бунеев,

координатор групи розробки IngressPoint

Про компанію

IngressPoint – український стартап, учасник програми Microsoft BizSpark. Був створений в 2010 році з ідеєю розробки інформаційних систем, покликаних допомогти бізнесу в подоланні кризових явищ, на базі використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій.

cepfiles_logo_virtualization






«Впроваджуючи у себе електронну систему IngressPoint.RCC ми, звичайно, перш за все розраховуємо на розширення власного бізнесу і підвищення його стійкості в умовах кризи. Проте хотілося б відзначити, що при цьому вигоди отримують всі учасники процесу: у покупців з'являється можливість не просто придбати товар в кредит, але й вибрати найкращі умови та навіть «поторгуватися» за них; банки ж, без додаткових зусиль зі свого боку, отримуватимуть від нас нових клієнтів, відразу з усіма необхідними документами».
Михайло Фомін,

заступник фінансового директора Mobile Synergy Group («Мобілочка»)

Ситуація
Світова фінансова криза призвела до того, що багато банків були змушені згорнути свої програми споживчого кредитування, незважаючи на те, що для них це досить цікавий і вигідний продукт. Основною проблемою виявилася неможливість утримання великого числа співробітників в торгових точках на тлі зниження споживчого попиту. У найбільш гострі моменти оптимізації своєї діяльності, багатьом банкам виявилося вигідніше скоротити цю категорію співробітників і значно (або навіть повністю) згорнути даний напрямок бізнесу.

Хоча сьогодні ситуація дещо вирівнялася, вона як і раніше залишається нестабільною і ризики занадто великі, щоб відновлювати споживче кредитування в тому ж вигляді і в повному обсязі. Відповідно, банки і торгові мережі активно розглядають можливість перекладання частини базових функцій з оформлення кредиту на персонал останніх. Таке співробітництво було б взаємовигідним, оскільки допомогло б магазинам зберігати рентабельність в складних економічних умовах, а банкам – продовжувати свою звичну діяльність, не розвиваючи власної інфраструктури. Природно, така організація спільної роботи вимагає інформаційної підтримки: для збору первинної документації, оперативної передачі її в банк, повернення до магазину дозволу на оформлення кредиту тощо. Відповідну систему і взялися створити в IngressPoint.

Рішення

Для вирішення описаної задачі була розроблена IngressPoint.RCC (Remote Consumer Crediting) – розподілена система віддаленого оформлення споживчих кредитів. Враховуючи описану вище специфіку, система забезпечує підтримку процедури видачі кредитів і для банку, і для магазину. IngressPoint.RCC спочатку задумана мультиклієнтною, тобто до неї можуть одночасно підключатися різні торгові мережі і банки.



IngressPoint.RCC реалізована на базі стандартної клієнт-серверної архітектури. Спочатку передбачалася можливість роботи системи в Інтранеті та Інтернеті, тому серверний компонент був реалізований для Windows Server 2008 R2 (з використанням сховища даних на базі SQL Server 2008 R2) на основі технологій Microsoft. NET. Однак орієнтація на модель SaaS дозволила по мірі розвитку й поширення хмарних обчислень перенести рішення в Windows Azure. Найбільш простий шлях міграції полягав у використанні VM Role, тобто IaaS-підходу. Але вибір хмари Microsoft був обумовлений, в першу чергу, планами щодо подальшої трансформації IngressPoint.RCC в PaaS-рішення.

Серверний компонент виконує роль комутатора для програмних клієнтів, що працюють в банках і магазинах. Клієнти реалізовані «товстими», що обумовлено необхідністю використання різноманітного обладнання (сканерів, веб-камер тощо), а також інтеграцією з офісним ПЗ. Схема роботи виглядає наступним чином: співробітник магазину збирає (робить копії, заповнює вручну анкети тощо) необхідний пакет електронних документів і публікує на сервері заявку, яку можуть прийняти представники зацікавлених банків. Останні, після перевірки та обробки інформації у відповідності зі своїми політиками, приймають рішення про видачу кредиту або відмову, яке повертається в магазин. Потім покупець може вибирати найбільш відповідну пропозицію і навіть висловити свої побажання (наприклад, на вибір конкретного банківського продукту). В даний час в розробці також перебуває мобільний клієнт, який дозволить покупцеві самостійно виконати частину підготовчої роботи і заощадити час як собі, так і персоналу магазину.

Для забезпечення безпечних та ефективних комунікацій з банками в IngressPoint.RCC передбачено вісім різних способів з'єднання з мережею – від TCP, оптимального для використання в Інтранеті, і HTTPS, що забезпечує шифрування в Інтернеті і сумісність з міжмережевими екранами,

до Azure Connect і апаратних VPN-рішень, коли того вимагають внутрішні політики банку, і підключення через Azure Service Bus.

В даний час здійснюється співпраця з чотирма банками, два з яких вже готові надавати послуги в рамках IngressPoint.RCC.

Першим партнером з боку торговельних підприємств стала мережа «Мобілочка», 400 торгових точок якої, розміщені по всій Україні, вже повністю готові до роботи. Як повідомив заступник фінансового директора «Мобілочка» Михайло Фомін, впровадження IngressPoint.RCC не призвело до переробки наявної інфраструктури, лише в деяких випадках довелося дещо модернізувати робочі місця співробітників магазинів, в основному, наростивши оперативну пам'ять. Додатково, за результатами першого етапу комерційної експлуатації буде оцінена адекватність наявних комунікаційних каналів.

Переваги

Впровадження IngressPoint.RCC дозволяє торговельним мережам і банкам розширити бізнес і підвищити його стійкість в умовах економічної кризи. І ті, й інші отримують шанс підвищити продажі своїх продуктів, причому для цього не доведеться розгортати нову інфраструктуру, залучати додаткових співробітників, займати площу тощо. При цьому з'являється можливість забезпечити однаковий сервіс як у великих магазинах, так і в невеликих торгових точках, в центрі або на периферії. У свою чергу, архітектура IngressPoint.RCC також надає ряд технічних переваг.


Простота розширення системи
Завдяки тому, що система IngressPoint.RCC виступає посередником між торговими підприємствами і банками, значно спрощується забезпечення комунікацій між ними. Єдиний клієнтський за стосунок забезпечує роботу з усіма партнерами, наприклад, магазину – з кількома банками, які, в іншому випадку, пропонували б свою власну клієнтську програму. Відповідно, знижується потреба в навчанні торгового персоналу, підвищується його продуктивність.
За рахунок уніфікованих і відпрацьованих процесів міжорганізаційної взаємодії, підключення до системи нового банку займає 15 хв., тоді як для підготовки взаємодії безпосередньо між торговельною мережею та банком знадобилися б тижні або навіть місяці. Банки, в свою чергу, зможуть отримувати завідомо стандартні пакети документів, що також спростить їхню діяльність..
Простота адміністрування, надійність
Міграція в «хмару», навіть в рамках моделі IaaS, дозволила IngressPoint позбутися від турбот з підтримки та модернізації обладнання, адміністрування рішення, забезпечення належної продуктивності. Дані переваги ще більше проявляться при остаточному переході до моделі PaaS. Надійність IngressPoint.RCC є критичним фактором, причому навіть не стільки для банків, скільки для торгових мереж. Магазини як правило працюють допізна, по суботах, в свята, відповідно, перебої у функціонуванні інформаційної системи, що безпосередньо підтримує торговельні операції, призводять до втрати покупця і прямих фінансових втрат. SLA, декларовані Microsoft для Windows Azure, гарантують високий рівень надійності та доступності сервісу.
Безпека даних і комунікацій
Робота з персональними даними та фінансовою інформацією вимагає особливих заходів захисту, які, до того ж, можуть регламентуватися різними політиками підключених до системи банків. Різноманіття можливостей, доступних в рамках .NET і Windows Azure, дозволяють в кожному конкретному випадку знайти найбільш ефективне рішення, яке забезпечить необхідний рівень як захисту, так і продуктивності. Вже реалізований варіант підключення через хмарну шину Azure Service Bus, що забезпечує

Додаткова інформація

Інформацію про інші проекти, реалізовані на базі технологій корпорації Microsoft, можна знайти за адресами:

www.microsoft.com/ukraine/casestudies (українською мовою), або www.microsoft.com/rus/business/casestudies (російською мовою), або www.microsoft.com/resources/casestudies (англійською мовою).
За додатковою інформацією щодо продуктів та послуг Microsoft звертайтеся до інформаційного центру корпорації Microsoft в Україні за телефоном
+38 (044) 230 51 01 або електронною поштою ukraine@microsoft.com.
Адреса корпорації Microsoft в Інтернеті: www.microsoft.com(англійською мовою), www.microsoft.ua (українською мовою).
Для отримання додаткової інформації про послуги компанії IngressPoint

звертайтесь за телефоном


+38 (093) 756 23 31 або відвідайте веб-сайт: ingresspoint.com

найбільшу гнучкість і захищеність.



Глобальна інтероперабельність
Реалізація IngressPoint.RCC API, виконаного в архітектурному стилі REST, забезпечує глобальну інтероперабельність створеного рішення. Завдяки такому підходу банки-учасники системи IngressPoint.RCC можуть легко вмонтувати інструменти взаємодії з системою IngressPoint.RCC в існуючі банківські системи, розгорнуті в будь-якому програмно-технічному середовищі, орієнтованому на роботу з сервісами.

Мал. 1. Загальна архітектура iFin



cepfiles_logo_virtualization






Скачати 96.79 Kb.

  • Огляд Регіон
  • Програмне забезпечення
  • Простота розширення системи
  • Простота адміністрування, надійність
  • Безпека даних і комунікацій
  • Глобальна інтероперабельність