Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Рішення Одеської міської ради №441-vii

Скачати 378.79 Kb.

Рішення Одеської міської ради №441-vii




Скачати 378.79 Kb.
Дата конвертації16.03.2017
Розмір378.79 Kb.
ТипРішення


Рішення
Одеської міської ради
№ 441-VII від 16.03.2016р.
Про затвердження підсумкового звіту про виконання Міської програми підтримки інформаційної сфери м. Одеси на 2015 рік, затвердженої рішенням Одеської міської ради

від 16 квітня 2015 року № 6507-VI

Відповідно до статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядку розроблення міських цільових та комплексних програм, моніторингу та звітності про їх виконання, затвердженого розпорядженням міського голови від 04 грудня 2015 року № 1182, у зв'язку із закінченням встановленого строку виконання Міської програми підтримки інформаційної сфери м. Одеси на 2015 рік, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 16 квітня 2015 року № 6507-VI, Одеська міська рада


ВИРІШИЛА:
1. Затвердити підсумковий звіт про виконання Міської програми підтримки інформаційної сфери м. Одеси на 2015 рік, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 16 квітня 2015 року № 6507-VI (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Одеської міської ради з питань економічної, інвестиційної політики, торгівлі, міжнародних відносин та інформаційних технологій.

Міський голова Г. Труханов


Додаток


до рішення Одеської міської ради

від 16.03.2016р. № 441-VII


Підсумковий звіт

про виконання Міської програми підтримки інформаційної сфери

м. Одеси на 2015 рік, затвердженої рішенням Одеської міської ради

від 16.04.2015 р. № 6507-VI
Головною метою Програми було визначено задоволення інформаційних потреб громадян за рахунок забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, налагодження ефективної системи інформування населення, забезпечення прозорості діяльності органів місцевого самоврядування, оптимізації взаємодії влади з громадянами та ЗМІ міста, спрощення доступу населення до прийнятих нормативних актів та проектів.
Протягом 2015 року в рамках Програми

здійснювалися заходи за такими напрямками діяльності:

- Фінансова підтримка друкованого органу Одеської міської ради – КП «Редакція газети «Одеський вісник».

- Фінансова підтримка КП «Міський інформаційно-аналітичний центр». Системний супровід, телекомунікаційне та технічне забезпечення функціонування програмно-апаратного комплексу та обчислювальних засобів «Єдиного центру звернень громадян».

- Впровадження, оптимізація, удосконалення роботи веб-порталу звернень громадян з інтерактивною картою звернень, технічна підтримка, доступ до мережі Інтернет серверного обладнання по волоконно-оптичним лініям зв’язку.

- Технічна підтримка, доступ до мережі Інтернет серверного обладнання по волоконно-оптичним лініям зв’язку, модернізація офіційного сайту міської ради.

- Реєстраційне обслуговування веб-порталів та веб-сайтів Одеської міської ради.

- Опрацювання звернень громадян до порталу звернень громадян з інтерактивною картою; на «Телефон довіри міського голови»; на «Гарячу телефонну лінію міського голови з протидії корупції в органах влади»; «Єдиного центру звернень громадян».

- Організація, техпідтримка, електроживлення та техобслуговування (в тому числі аварійні заходи) прямих інтернет-трансляцій на офіційному сайті Одеської міської ради з веб-камер та телевізійних камер.

- Технічна підтримка, розробка додаткових модулів єдиної системи реєстру звернень громадян, доступ до мережі Інтернет серверного обладнання по волоконно-оптичним лініям зв’язку.

- Інформаційне забезпечення та висвітлення у ЗМІ заходів з реалізації та впровадження соціальних програм, затверджених Одеською міською радою, висвітлення в ЗМІ місцевих заходів з реалізації міських, національних проектів та державної політики.

- Виготовлення довідкових та іміджевих матеріалів.

- Розробка веб-порталу дистанційного навчання для працівників Одеської міської ради.

- Розробка геоінформаційного порталу з відображенням актуальних планових відключень світла, воді, газу.

- Розробка та розміщення медійного контенту з питань популяризації інформаційних систем міста.

Програмою було передбачено фінансування - 6 721,0 тис.грн.

Профінансовано – 5 806,1 тис.грн.

Починаючи з 2011 року, в Одесі створений і функціонує «Єдиний центр звернень громадян» (далі – Центр або «ЄЦЗГ»). Забезпечення ефективної роботи Центру протягом останніх років залишається однім з пріоритетних напрямків щорічних програм підтримки інформаційної сфери міста Одеси. В основу роботи «ЄЦЗГ» покладено механізм, завдяки якому вдалося об’єднати різні канали надходження інформації з подальшим контролем виконання звернень.



Враховуючи нагальну необхідність у використанні сучасних IT-технологій в ефективному управлінні містом, одним з найважливіших етапів реалізації завдань в інформаційній сфері стала розробка та впровадження в місті Одесі веб-порталу звернень громадян з інтерактивною картою звернень та можливістю перевірки стану звернень громадян. Головним завданням розробки і впровадження порталу є спрощення громадянам процесу подачі звернень до представників міської влади і комунальних служб Одеси.

1 березня 2015 року в Одесі міською владою був запущений у роботу муніципальний публічний портал «Єдиний центр звернень громадян» (ЕЦОГ) - ecog.odessa.ua або 1535.odessa.ua.

Розроблений портал звернень громадян https://1535.odessa.ua дозволяє одеситам подавати звернення, не виходячи з дому, - достатньо скористатися телефоном (мобільним, міським) або зафіксувати звернення через Інтернет. Операторами міського Єдиного центру звернень громадян проводиться збір і зведення звернень в Єдиний реєстр – внутрішню електронну систему, яка включає об’єднані дані щодо звернень громадян, які надійшли з різних каналів (у департамент звернень громадян; у відділи звернень громадян при районних адміністраціях; на гарячу телефонну лінію міського голови 15-35, 705-55-55; на гарячу телефонну лінію міського голови з протидії корупції 705-71-71; у диспетчерську службу департаменту міського господарства 15-58; на офіційний сайт міста Одеси - omr.gov.ua; на офіційний сайт Одеського міського голови; особисті повідомлення зі сторінки міського голови в соціальній мережі; у районні громадські приймальні міського голови; звернення, що надходять безпосередньо в «Єдиний центр звернень громадян» на порталі 1535.odessa.ua).



Вже за перші 3 місяці роботи публічного порталу надійшло на портал, гарячу лінію мера та електронною поштою 9 153 звернень від одеситів. Всього за 2015 рік, з моменту запуску електронної системи на веб-портал, гарячу лінію мера та електронною поштою надійшло 42 077 звернень від громадян.

Розподіл звернень за каналами надходження:

- гаряча лінія міського голови (74%),

- веб-портал звернень громадян (25%),

- електронна пошта (1%).

Аналіз звернень громадян показує, що:

- 31% одеситів отримує необхідну інформацію та роз'яснення від операторів Центру безпосередньо в момент звернення;

- по 39% звернень виконано роботи, надані роз'яснення уповноважених служб;

- 23% знаходяться в роботі та на поточному контролі;

- 5% - на довгостроковому контролі;

- 2% анульовані як неінформативні повідомлення.
Розподіл звернень по районах міста такий:

- Приморський р-н (35%),

- Київський р-н (25%),

- Малиновський р-н (20%),

- Суворовський р-н (20%).
29% звернень мають статус «публічне звернення». Це ті звернення, які за згодою громадян відображаються на мапі м. Одеси. Відповіді виконавців та повна історія зміни статусів звернення доступні всім відвідувачам веб-порталу.


Згідно з класифікатором звернень громадян, затвердженим Кабінетом Міністрів України, розподіл за темами звернень громадян у 2015 році був такий:

- 66,5% - комунальне господарство,

- 6% - соціальний захист,

- 5% - транспорт і зв'язок,

- 3% - економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика і будівництво, підприємництво,

- 4% - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян,

- 2,5% - екологія і природні ресурси,

- 1% - житлова політика,

- 1,5% - охорона здоров'я,

- 1% - освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність, інтелектуальна власність,

- 9,5% - інші питання.


66,5% звернень з питань комунального господарства розподіляються за проблемами таким чином:

- 19,8% - санітарний стан, благоустрій, прибудинкові території, будівництво і ремонт доріг, вулиць,

- 11,6%- експлуатації і ремонту житла (в т.ч. ліфтів, сантехнічного обладнання і т. п.),

- 10,7% - електропостачання населених пунктів, будинків,

- 9,8% - опалення, забезпечення паливом, газом (крім дитячих установ, навчальних закладів),

- 8,9% - гарячого і холодного водопостачання,

- 2,6% - питання незадовільної роботи комунальних служб,

- 1,5% - оплата за житло та комунальні послуги (у т.ч. питання підвищення тарифів),

- 0,8% - газифікації населених пунктів, будинків,

- 0,6% - оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг

- 0,2% - відключення водо-, тепло-, газо- і енергопостачання за несплату.

Розподіл звернень за тематичними рубриками веб-порталу:




1. Багатоквартирні будинки 15%

2. Прибудинкові території 7%

3. Опалення 10%

4. Водопостачання 8,5%

5. Електрика 7%

6. Дороги 6%

7. Матеріальна допомога 5%

8. Освітлення 4,5%

9. Ліфт 4%

10. Громадський транспорт 2,5%

11. Консультації 2,5%

12. Торговельні кіоски 2%

13. Світлофори, пішохідні переходи 2%

14. Екологія 2%

15. Люки 2%

16. Сміття 1,5%

17. Поліклініки, здоров'я 1,5%

18. Школи, дитсадки, освіта 1%

19. Парки 1%

20. Зупинки громадського транспорту 1%

21. Будівельні майданчики 1%

22. Газ 1%

23. Пляжі, узбережжя 1%

24. Паркомати, парковки 1%

25. Юридичні питання 1%

26. Спортивні майданчики 0,5%

27. Літні кафе 0,5%

28. Тварини 0,5%

29. Інші категорії 7,5%.


За 2015 рік веб-портал1535.odessa.ua відвідав 88 191 користувачів Інтернету. Українська аудиторія відвідувачів порталу становить 96%, у т.ч. одеська — 86%.

Публічний ресурс електронних звернень 1535.odessa.ua викликав інтерес у жителів 236 міст України (Одеса, Київ, Львів, Дніпропетровськ, Харків, Херсон, Вінниця, Миколаїв, Запоріжжя, Кривий Ріг та ін.). Постійна аудиторія ресурсу становить 55,3% відвідувачів.
У рамках попередніх Програм підтримки інформаційної сфери здійснено розробку нового офіційного веб-сайту Одеської міської ради www.omr.gov.ua.

Протягом 2015 року відбувалася розробка додаткових модулів системи адміністрування та оновлення дизайну, шаблонів офіційного веб-сайту Одеської міської ради. Усі завдання виконано з адаптацією до широкого спектру мобільних пристроїв та планшетів. Наразі завершується зведення та конвертація інформації, яка накопичилася на старому сайті за період останніх 10-ти років, та адаптація цих даних до нової структури сайту.

Головними цілями роботи офіційного сайту Одеської міської ради залишається забезпечення відкритості діяльності органів місцевого самоврядування, прозорості ухвалення і виконання рішень, взаємодія громадян і органів влади за принципом зворотного зв'язку.




Усього за 2015 рік кількість переглядів сторінок офіційного сайту становила понад 14 млн.600 тис. У середньому за один місяць 2015 року переглядів сторінок – 1 млн. 216 тис.

Відвідувачі, як і раніше, найчастіше заходять на сайт у будні дні в період з 10 ранку до 11 вечора. При скачуванні інформації з офіційного сайту найбільший попит викликають проекти рішень міської ради та інші нормативні акти.




Місце

Відсоток

користувачів



Трафік за показником

«звідки здійснювалися заходи на сайт»



1

60,2%

завдяки пошуковим мережам;

у пріоритеті відвідувачів –

пошукова система Google


2

16,8%

прямі візити (за прямим набором адреси сайту)

3

18,8%

у результаті переходу з інших сайтів

4

2,2%

Wifi мережі

5

2,0%

соціальні мережі

Географія відвідувачів демонструє, що найбільше цікавляться сайтом, зазвичай, громадяни України (90,86%), а свою зацікавленість виявляють і громадяни Російської Федерації, США, Нідерландів, Німеччини, Молдови, Ізраїлю, Білорусі тощо.
Аналіз статистики відвідувачів за містами України:


1. Одеса (79,11%), 2. Київ (11,46%), 3. Львів (1,36%), 4. Дніпропетровськ (0,97%), 5. Харків (0,94%), 6. Херсон (0,54%), 7. Запоріжжя (0,43%),

8. Миколаїв (0,42%), 9. Іллічівськ (0,31%), 10. Вінниця (0,28%),

11. Всі інші міста України (4,18%).
Протягом 2015 року веб-сайт відвідали жителі 373 міст України.

Постійні користувачі Офіційного сайту складають 60,8 % відвідувачів,

у свою чергу нові користувачі – 39,2 % відвідувачів:

З моменту відкриття офіційного сайту Одеської міської ради (у березні 2006 року) створено понад 85 тисяч текстових Інтернет-сторінок. Кількість текстових сторінок, створених на офіційному сайті за 2015 рік, склала близько 13 тисяч сторінок.

Здійснюється постійне поповнення бази документів офіційного сайту міської ради. Так, за звітний період на офіційному сайті розміщено понад 2 тисячі нормативних актів (рішення міської ради, її виконавчого комітету та розпорядження міського голови). Ведеться постійне розміщення проектів рішень міської ради, її виконавчого комітету,а також проектів місцевих ініціатив, які вносяться членами територіальної громади. Публікуються дати проведення (анонси) та протоколи засідань постійних депутатських комісій міської ради, а також запроваджено практику публікацій відкритого голосування депутатів на сесіях Одеської міської ради.

Враховуючи вимоги чинного законодавства, відтепер на головній сторінці Офіційного сайту Одеської міської ради створено окремий розділ «БЮДЖЕТ ОДЕСИ». З метою привернення уваги відвідувачів сайту та актуалізації цієї інформації зазначений розділ розміщено справа у верхній частині сайту окремим банером. Наразі в цьому розділі розміщено: бюджети міста Одеси з 2006 по 2016 роки; звіти про виконання бюджету за роками, презентації публічних звітів тощо. Текст бюджету оприлюднюється з поясненнями та, як правило, надаються роз’яснення департаменту фінансів і наочні матеріали. Презентація матеріалів стосовно проектів//рішень//звітів щодо бюджетних питань розробляється спеціально в доступній для громадян формі, містить зрозумілі конкретні таблиці, діаграми та схеми.

Велика увага приділяється спеціальним тематичним розділам сайту «РЕЄСТРАЦІЯ В ОДЕСІ» та «АДМІНПОСЛУГИ». У зазначених розділах розміщено адреси, графіки роботи центрів надання адміністративних послуг у Київському, Малиновському, Приморському, Суворовскому районах Одеси. Також у цьому розділі містяться Зразки Заяв, роз’яснення процедур реєстрації місця проживання та реєстрації місця проживання немовлят. Крім того, враховуючи наявну політичну ситуацію, проводиться постійне розміщення інформації для громадян, які приїхали з АР Крим, м. Севастополь, Донецької, Луганської та інших областей - перелік документів, телефони «гарячих ліній», координати Штабу та уповноважених органів з питань розміщення на території міста Одеси; Довідник осіб, відповідальних за розміщення сімей військовослужбовців та осіб ОДА, відповідальних за облаштування громадян, що прибувають на тимчасове перебування до регіонів України.

З метою забезпечення максимально прозорого процесу проведення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (25 жовтня 2015 року) на офіційному сайті міста Одеси www.omr.gov.ua було створено окремий розділ ВИБОРИ-2015. У зазначеному розділі оперативно розміщувалась інформація щодо роботи міської виборчої комісії (анонси та протоколи засідань); відомості про зареєстрованих кандидатів на посаду Одеського міського голови та про кандидатів у депутати Одеської міської ради, включених до виборчого списку; декларації кандидатів (понад 800 од.); фінансові звіти про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидатів; примірні зразки і форми виборчої документації; тексти виборчих бюлетенів; телефони районних виборчих комісій; інша тематична інформація.

У 2015 році продовжено практику прямих трансляцій в Інтернеті засідань апаратних нарад міського голови, які проводяться щонеділі в Одеській міській раді. Такі засідання проводяться за участю керівництва міста, керівників структурних підрозділів Одеської міської ради, комунальних підприємств та установ. Порядок денний таких апаратних нарад завчасно оприлюднюється на офіційному сайті Одеської міської ради. Продовжено практику прямих трансляцій в Інтернеті засідань Одеської міської ради та виконавчого комітету, а також значущих подій, які відбуваються у великій залі Одеської міської ради. Так, у 2015 проведено: 35 трансляцій апаратних нарад, загальна тривалість яких становить 61 годину, 8 засідань сесій тривалістю 19 годин, 13 засідань виконавчого комітету тривалістю 18 годин та трансляції інших заходів тривалістю 13 годин.

Також на офіційному сайті Одеської міської ради www.omr.gov.ua завдяки розділу «Веб-камери міста Одеси» http://webcam.iac.odessa.ua/ ведеться постійна Інтернет-трансляція з 5-ти камер, встановлених з видом на туристично-архітектурні пам'ятки Одеси. Трансляція здійснюється в режимі 24/7 (24 години на добу/сім днів на тиждень) на офіційному сайті Одеської міської ради з одночасною трансляцією на всесвітньо відомому відеосервісіYouTube.

У рамках програми розроблені сценарії та здійснено виготовлення серії медійних роликів стосовно популяризації інформаційних веб-проектів Одеської міської ради. Створення роликів здійснено з метою залучення якомога більшої кількості громадян до використання електронних сервісів Одеської міської ради.

Адреси (посилання) на анімаційні ролики, створені в рамках програми:


https://youtu.be/qjnZlNhMHck https://youtu.be/MjrosXlpBfk

https://youtu.be/Utp4v921Q5o https://youtu.be/lcRjxsvDDF4

На шпальтах газети «Одесский вестник» всебічно висвітлюється діяльність Одеської міської ради, її виконавчого комітету, депутатського корпусу, створюються матеріали з актуальних питань соціально-економічного розвитку міста, регіону та України. У газеті розміщується багато матеріалів щодо втілення в місті Одесі соціальних та економічних реформ. На сторінках газети «Одесский вестник» систематично розміщуються матеріали з питань пенсійного забезпечення, соціального захисту ветеранів війни та праці, громадян похилого віку, інвалідів та малозабезпечених сімей з дітьми, тощо. Цього року велику увагу приділено розміщенню матеріалів, що стосуються питань соціальної підтримки військовослужбовців, особливо воїнів АТО, а також переселенців, що проживають на території міста Одеси. Щотижневик «Одесский вестник» виходить російською мовою, тираж - близько 92000 примірників. У додатку до газети Одеської міської ради «Думська площа», що виходить щоп’ятниці українською мовою, публікуються рішення Одеської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядження міського голови та інших органів влади, а також висвітлюються питання культурно-просвітницького життя міста. У 2015 році було здійснено видавництво у загальній кількості - 52 номери щотижневика «Одесский вестник» загальним накладом 4 765 087 примірників. Середній тираж видання склав 91636 примірників. У 2015 році вийшло також 52 номери газети «Думська площа», яка є додатком до газети «Одесский вестник». Загальна кількість примірників газети «Думська площа» - 8546 примірників.

З метою висвітлення діяльності Одеського міського голови, міської ради та її виконавчих органів постійно проводяться брифінги, прес-конференції, виїзні наради, інтерв'ю, готуються коментарі представників влади та фахівців тощо.

У результаті виконання Програми у 2015 році тривав подальший розвиток інформаційного простору м. Одеси, який дозволив забезпечити:

- подальше здійснення заходів щодо відкритості діяльності органів місцевого самоврядування та задоволення інформаційних потреб населення міста з отримання необхідної інформації стосовно діяльності місцевих органів влади;

- прискорення проходження звернень громадян завдяки функціонуванню «Телефону довіри міського голови» та «Єдиного центру звернень громадян»;

- вільний доступ громадян до інформаційної бази нормативних правових актів, що видаються органами місцевого самоврядування;

         -  участь членів територіальної громади в процесі обговорення та прийняття проектів регуляторних актів міської влади;

         - взаємодію громадян та органів місцевого самоврядування в реалізації зворотного зв'язку та більш оперативного реагування на звернення громадян;


  • поліпшення іміджу Одеси як інвестиційно привабливого культурного та туристичного центру.

Секретар ради О. Потапський



    1. Додаток 1

    2. до звіту

Інформація про виконання Міської програми підтримки інформаційної сфери м. Одеси на 2015 рік
1. Головний розпорядник коштів Програми - департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

2. Відповідальний виконавець Програми – департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.



3. Міська програма підтримки інформаційної сфери м. Одеси на 2015 рік затверджена рішенням Одеської міської ради від 16.04.2015 р. №6507-VI.


з/п

Перелік заходів Програми

Строк виконання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Обсяги фінансування (передбачено Програмою),
тис.грн

Бюджетні призначення (з урахуванням змін), тис.грн

Фактично профінансовано, тис.грн

Касові видатки (освоєно),
тис.грн




1. Фінансова підтримка друкованого органу Одеської міської ради – КП «Редакція газети «Одеський вісник»

1.1. Друк газети

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

2 413,1

2 413,1

2 413,1

2 413,1

2. Фінансова підтримка –
КП «Міський інформаційно-аналітичний центр»


2.1. Системний супровід, телекомунікаційне та технічне забезпечення функціонування програмно-апаратного комплексу та обчислювальних засобів «Єдиного центру звернень громадян»

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

2 647,0

2 647,0

2 645,9

2 645,9

3. Підтримка інформаційної сфери м. Одеси на 2015 рік

Разом по завданню підтримки інформаційної сфери м. Одеси на 2015 рік

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

1660,9

1660,9

747,1

747,1

3.1. Впровадження, оптимізація, удосконалення роботи веб-порталу звернень громадян з інтерактивною картою звернень, технічна підтримка, доступ до мережі Інтернет серверного обладнання по волоконно-оптичних лініях зв’язку

Разом по завданню впровадження, оптимізація, удосконалення роботи веб-порталу звернень громадян з інтерактивною картою звернень, технічна підтримка, доступ до мережі Інтернет серверного обладнання по волоконно-оптичних лініях зв’язку

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

64,6

64,6

53,8

53,8

 

3.1.1. Технічна підтримка веб-порталу звернень громадян з інтерактивною картою звернень

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

28,6

28,6

17,8

17,8

3.1.2. Доступ до мережі Інтернет серверного обладнання веб-порталу звернень громадян з інтерактивною картою звернень по волоконно-оптичним лініям зв’язку

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

19,2

19,2

19,2

19,2

3.1.3. Впровадження, оптимізація, удосконалення роботи веб-порталу звернень громадян з інтерактивною картою звернень

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

16,8

16,8

16,8

16,8

3.2. Технічна підтримка, доступ до мережі Інтернет серверного обладнання по волоконно-оптичних лініях зв’язку, модернізація офіційного сайту міської ради www.omr.gov.ua

3.2. Разом по завданню технічної підтримки, доступу до мережі Інтернет серверного обладнання, модернізації офіційного сайту міської ради

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

159,2

159,2

120,4

120,4

3.2.1. Технічна підтримка офіційного сайту міської ради

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

72,0

72,0

61,2

61,2

3.2.2. Доступ до мережі Інтернет серверного обладнання по волоконно-оптичних лініяхзв’язку офіційного сайту міської ради

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

19,2

19,2

19,2

19,2

3.2.3 Модернізація (розробка нових модулів і розділів офіційного веб-сайту Одеської міської ради)

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

40,0

40,0

40,0

40,0

3.2.4. Створення мобільної версії офіційного веб-сайту Одеської міської ради

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

28,0

28,0

0,0

0,0

3.3. Соціологічні дослідження та опитування

Соціологічні дослідження та опитування

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

129,0

129,0

0,0

0,0

3.4. Реєстраційне обслуговування веб-порталів та веб-сайтівОдеської міської ради

Реєстраційне обслуговування веб-порталів та веб-сайтів Одеської міської ради

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

8,2

8,2

2,8

2,8

3.5. Технічна підтримка (звукопідсилююча та відеоапаратура) проведення заходів при залученні громадськості, забезпечення телетрансляції заходів

3.5. Разом по завданню технічної підтримки (звукопідсилюючої та відеоапаратури) проведення заходів при залученні громадськості, забезпечення телетрансляції заходів

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

111,0

111,0

0,0

0,0

3.5.1. Технічна підтримка

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

15,0

15,0

0,0

0,0

3.5.2. Трансляції

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

96,0

96,0

0,0

0,0

3.6. Моніторинг засобів масової інформації


3.6. Разом по завданню моніторингу засобів масової інформації

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

172,4

172,4

0,0

0,0

3.6.1. Моніторинг друкованих ЗМІ

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

48,4

48,4

0,0

0,0

3.6.2. Моніторинг телевізійних ЗМІ

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

60,0

60,0

0,0

0,0

3.6.3. Моніторинг Інтернет-видань

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

64,0

64,0

0,0

0,0

3.7. Висвітлення інформації про діяльність місцевих органів влади

Розміщення у стрічці новин порталу www.ukr.net

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

36,0

36,0

0,0

0,0

3.8. Опрацювання звернень громадян до: веб-порталу звернень громадян з інтерактивною картою; на «Телефон

довіри міського голови»; на «Гарячу телефонну лінію міського голови з протидії корупції в органах влади»; до «Єдиного центру звернень громадян». Серверне обладнання для забезпечення роботи Єдиного центру звернень громадян. Фото-фіксація звернень громадян



3.8. Разом по завданню Опрацювання звернень громадян до: веб-порталу звернень громадян з інтерактивною картою; на «Телефон довіри міського голови»; на «Гарячу телефонну лінію міського голови з протидії корупції в органах влади»; до «Єдиного центру звернень громадян». Серверне обладнання для забезпечення роботи «Єдиного центру звернень громадян». Фото-фіксація звернень громадян

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

275,0

275,0

143,9

143,9

3.8.1. Опрацювання звернень громадян до:
- веб-порталу звернень громадян з інтерактивною картою;
- на «Телефон довіри міського голови»;
- на «Гарячу телефонну лінію міського голови з протидії корупції в органах влади»;
- до «Єдиного центру звернень громадян»

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

131,0

131,0

0,0

0,0

3.8.2. Серверне обладнання для забезпечення роботи «Єдиного центру звернень громадян»

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

75,0

75,0

74,9

74,9

3.8.3. Фотофіксація звернень громадян

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

69,0

69,0

69,0

69,0

3.9. Організація, техпідтримка, електроживлення та техобслуговування (в тому числі аварійні заходи) прямої інтернет-трансляцій на офіційному сайті Одеської міської ради з веб-камер та телевізійних камер

3.9. Організація, техпідтримка, електроживлення та техобслуговування (в тому числі аварійні заходи) прямої інтернет-трансляції на офіційному сайті Одеської міської ради з веб-камер та телевізійних камер.

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

155,0

155,0

125,8

125,8

3.9.1.Організація, техобслуговування інтернет-трансляцій (в тому числі аварійні заходи) апаратних нарад, сесій, виконкомів
Одеської міської ради

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

60,0

60,0

44,4

44,4

3.9.2.Організація, техпідтримка, електроживлення та техобслуговування інтернет-трансляцій (в тому числі аварійні заходи) архітектурних пам’яток та публічних місць Одеси

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

95,0

95,0

81,4

81,4

3.10. Розробка мобільних додатків Windows Phone з питань звернень громадян. Оновлення, розвиток та забезпечення процесу взаємодії мобільних додатків (iOS, Android, Windows Phone) з веб-порталом звернень громадян та єдиною системою реєстру звернень громадян

Розробка мобільних додатків Windows Phone з питань звернень громадян. Оновлення, розвиток та забезпечення процесу взаємодії мобільних додатків (iOS, Android, Windows Phone) з веб-порталом звернень громадян та єдиною системою реєстру звернень громадян

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

39,0

39,0

0,0

0,0

3.11. Технічна підтримка, розробка додаткових модулів єдиної системи реєстру звернень громадян, доступ до мережі Інтернет серверного обладнання по волоконно-оптичних лініяхзв’язку

3.11. Разом по завданню технічна підтримка, розробка додаткових модулів єдиної системи реєстру звернень громадян, доступ до мережі Інтернет серверного обладнання по волоконно-оптичним лініям зв’язку

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

91,8

91,8

58,4

58,4

3.11.1. Технічна підтримка єдиної системи реєстру звернень громадян

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

21,6

21,6

12,8

12,8

3.11.2. Розробка додаткових модулів єдиної системи реєстру звернень громадян

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

30,0

30,0

30,0

30,0

3.11.3. Доступ до мережі Інтернет серверного обладнання по волоконно-оптичних лініях зв’язку єдиної системи реєстру звернень громадян

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

19,2

19,2

15,6

15,6

3.11.4. Взаємодія єдиної системи реєстру з мобільними додатками та веб-порталом звернень громадян

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

21,0

21,0

0,0

0,0

3.12. Інформаційне забезпечення та висвітлення в ЗМІ заходів з реалізації та впровадження соціальних програм, затверджених Одеською міською радою, висвітлення в ЗМІ місцевих заходів з реалізації міських, національних проектів та державної політики

Інформаційне забезпечення та висвітлення у ЗМІ заходів з реалізації та впровадження соціальних програм, затверджених Одеською міською радою, висвітлення в ЗМІ місцевих заходів з реалізації міських, національних проектів та державної політики

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

95,2

95,2

95,2

95,2

3.13. Виготовлення довідкових та іміджевих матеріалів

Виготовлення довідкових та іміджевих матеріалів

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

50,8

50,8

49,2

49,2

3.14. Розробка
веб-порталу дистанційного навчання для працівників Одеської міської ради

Розробка
веб-порталу дистанційного навчання для працівників Одеської міської ради

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

84,0

84,0

4,8

4,8

3.15. Розробка геоінформаційного порталу з відображенням актуальних планових відключень світла, води, газу

Розробка геоінформаційного порталу з відображенням актуальних планових відключень світла, води, газу

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

76,0

76,0

48,3

48,3

3.16. Розробка порталу Молодіжної ради

Розробка порталу Молодіжної ради

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

69,0

69,0

0,0

0,0

3.17. Розробка та розміщення медійного контенту з питань популяризації інформаційних систем міста

3.17. Розробка та розміщення медійного контенту з питань популяризації інформаційних систем міста

2015

Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради

 бюджет м. Одеси

44,7

44,7

44,5

44,5

Разом за Програмою

Усього

6721,0

6721,0

5806,1


5806,1


бюджет м. Одеси

6721,0

6721,0

5806,1

5806,1






Скачати 378.79 Kb.

  • Аналіз статистики відвідувачів за містами України
  • Постійні користувачі Офіційного сайту складають 60,8 % відвідувачів, у свою чергу нові користувачі – 39,2 % відвідувачів
  • Інформація про виконання Міської програми підтримки інформаційної сфери м. Одеси на 2015 рік
  • 1. Фінансова підтримка друкованого органу Одеської міської ради – КП «Редакція газети «Одеський вісник» 1.1. Друк газети
  • 2 413,1 2 413,1 2 413,1 2 413,1
  • 2.1. Системний супровід, телекомунікаційне та технічне забезпечення функціонування програмно-апаратного комплексу та обчислювальних засобів «Єдиного центру звернень громадян»
  • 2 647,0 2 647,0 2 645,9 2 645,9
  • 1660,9 1660,9 747,1 747,1
  • Разом за Програмою Усього 6721,0 6721,0