Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Розділ І. Засоби масової комунікації в системі соціального формування особистості

Скачати 387.37 Kb.

Розділ І. Засоби масової комунікації в системі соціального формування особистості




Скачати 387.37 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації18.05.2017
Розмір387.37 Kb.
  1   2

Зміст

Вступ…………………………………………………………..………………….. 4 ст.

Розділ І. Засоби масової комунікації в системі соціального формування особистості

1.
Ма́сова комуніка́ція (англ. Mass communication) - це поняття можна розглядати мінімум в двох аспектах: Як процес передачі інформації групі людей одночасно за допомогою спеціальних технічних засобів - мас-медіа.
1
Розвиток системи масової комунікації …………………………………….. 6 ст.

1.2 Соціально-педагогічні проблеми впливу ЗМІ на дітей та молодь……….. 7 ст.

1.3 Вплив телебачення на формування особистості дитини ………………….. 9 ст.

1.4 Медіаосвіта у сучасних школах…………………………………………...… 12 ст.

1.5. Перевірка життєвої позиції школярів щодо засобів масової комунікації через призму діагностичного дослідження…………………………………......
Засоби масової інформації Засоби масової інформації (ЗМІ), мас медіа (Mass media) - преса (газети, журнали, книги), радіо, телебачення, інтернет, кінематограф, звукозаписи та відеозаписи, відеотекст, телетекст, рекламні щити та панелі, домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку.
14 ст.

Розділ ІІ. Вплив засобів масової інформації на формування агресивності та насильства на психіку дітей різних вікових періодів.

2.1 Фільм жахів, як осучаснена казка………………………….……….. 15 ст.

2.2 Вплив мульфільмів на психіку дитини………..…………………...… 16 ст.

2.3 Дослідження актів насилля, демонстрованих глядачеві

телебачення……………………………………………………………. 18 ст.



Розділ ІІІ. Інтернет-залежність та її вплив на виховання підлітків та юнацтва

3.1 Сутність явища Інтернет-залежності та її симптоми………...……... 22 ст.

3.2 Психологічні причини Інтернет-залежності………………………… 23 ст.

3.3 Вплив Інтернет-залежності на виховання школярів……………….. 24 ст.

Висновки…………………………………………………………………………. 27 ст.

Список використаних джерел ………………………………………………… 28 ст.

Додатки…………………………………………………………………………..... 29 ст.

Вступ

На сьогодні вивчення проблем впливу телебачення на психічну сферу дитини має надзвичайно важливе значення. Педагоги, психологи, вчителі, батьки, учні, дорослі та самі діти повинні знати про особливі психологічні "стосунки", які встановлюються між глядачем і телевізором, який у наш час став не просто джерелом різноманітної інформації, а часто править за співрозмовника, є сурогатом живого спілкування, технічним засобом, який претендує на роль головного вихователя людини. Пам’ять, увага, мислення, фантазія дітей перебувають під впливом цього засобу масової інформації. Тому, здавалось би, така невинна для дітей розвага в школі, як перегляд мультфільмів або телефільмів під час перерви або після уроків у очікуванні батьків, яким учнів нібито винагороджують за гарну поведінку і який переходить у звичку, може мати, хоча й латентні на перших порах, але досить вагомі, не завжди однозначні наслідки.

Сучасне телебачення є найбільш розповсюдженим і популярним засобом масової інформації. Експерти питань з теорії засобів масової інформації (далі – ЗМІ), осмислюючи величезний їхній вплив на суспільне життя взагалі та на життя окремої людини, виокремлюють значущість і силу впливу електронних засобів комунікації, блискавичний порівняно з видавничою справою та пресою розвиток.

Видавни́ча спра́ва - сфера суспільних відносин, що поєднує в собі організаційно-творчу та виробничо-господарську діяльність юридичних і фізичних осіб, зайнятих створенням, виготовленням і розповсюдженням видавничої продукції.
Медіа У комунікації, ме́діа (англ. media - засоби, способи) - це канали та інструменти; їх використовують, щоб зберігати, передавати й подавати інформацію або дані. Медіа часто згадувано як синонім до масс-медіа або новинних медіа, але в ширшому користуванні вони означають єдине середовище; його використовують, щоб передавати будь-які дані в яких-будь цілях .

Телебачення є найлегшим у сприйманні людиною інформації засобом масової комунікації, воно найшвидше та найоперативніше інформує про події у світі, легко та комфортно може перенести людину у будь-який куточок світу. Телебачення імітує трьохвимірний простір на екрані, одночасно використовує зорові і слухові образи, створює справжнє видовище, яке приносить відчутну насолоду людині. Нерідко стає чи не єдиним співрозмовником для самотніх, спустошеними соціальними проблемами школярів.

Соціа́льна пробле́ма - («проблема» від грецького problema - перепона, завдання, складність) - незадоволені повністю чи частково потреби та інтереси територіальної громади або її окремих складових, що сформульовані в загальному вигляді як певна соціальна задача, що потребує вирішення.

Великий вплив має телевізійне насильство на поведінку дитини, якщо воно винагороджується, якщо агресивну поведінку демонструє в цілому позитивний герой або ж якщо естетика фільму та його прийоми були "на висоті".

  1   2


Скачати 387.37 Kb.

  • Розділ ІІ. Вплив засобів масової інформації на формування агресивності та насильства на психіку дітей різних вікових періодів. 2.1
  • Розділ ІІІ. Інтернет-залежність та її вплив на виховання підлітків та юнацтва 3.1
  • Список використаних джерел