Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Розпорядження від 27. 01. 97 р. N 80 м. Київ Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги Із змінами І доповненнями, внесеними

Скачати 56.13 Kb.

Розпорядження від 27. 01. 97 р. N 80 м. Київ Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги Із змінами І доповненнями, внесеними




Скачати 56.13 Kb.
Дата конвертації24.05.2017
Розмір56.13 Kb.
ТипРозпорядження



КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ


від 27.01.97 р. N 80

м. Київ

Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги


Із змінами і доповненнями, внесеними
розпорядженнями Київської міської державної адміністрації
 від 6 січня 2000 року N 12,
 від 19 травня 2000 року N 748

Додатково див. постанову


 Окружного адміністративного суду міста Києва
 від 16 травня 2012 року

З метою прискорення надходження платежів населення на рахунки підприємств-постачальників комунальних послуг:

1. Головному інформаційно-обчислювальному центру Київської міської державної адміністрації:

1.1.

Комуна́льні по́слуги - включають житлово-комунальні послуги, благоустрій населених пунктів, побутове обслуговування населення та інше.
Київська міська державна адміністрація - місцева державна адміністрація в м. Києві.
Провести з 1 лютого по 1 травня 1997 року в Дарницькому, Ватутінському, Харківському районах м.
Харківський район Ха́рківський райо́н - район на півночі Харківської області. Площа - 1403,4 км². Населення - 187,1 тис. чол. Рік утворення - 1932. Районний центр - місто Харків. В районі два міста: Мерефа і Південне (Люботин - місто обласного значення).
Києва експеримент по впровадженню розрахунків з постачальниками житлово-комунальних послуг з транзитного рахунку.
Житло́во-комуна́льні по́слуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.

1.2. Вирішити питання щодо відкриття у встановленому порядку транзитного рахунку в установі банку.

1.3. Забезпечити щоденне розщеплення платежів за житлово-комунальні послуги від населення та перерахування розподілених сум на розрахункові рахунки підприємств-постачальників житлово-комунальних послуг.

1.4. Надавати житлово-експлуатаційним організаціям та підприємствам-постачальникам житлово-комунальних послуг щоденну зведену інформацію про сплату платежів населенням по кожному особистому рахунку.

1.5. Створити загальноміський центр збору первинних платіжних документів по сплаті платежів за житлово-комунальні послуги, які надходять від населення через банки, що забезпечують прийом платежів.

1.6. Розробити та затвердити у встановленому порядку до 01.04.97 нову форму єдиної розрахункової книжки платників житлово-комунальних послуг, передбачивши в них обов'язкове застосування штрихкоду для кодування платників, а також розподіл платежів по видах комунальних послуг.

2. Житлово-експлуатаційним організаціям комунальної власності:

2.1. Включати в угоди з установами банків додаткові умови про щоденну доставку банками інформації разом з повідомленнями про сплату населенням платежів за житлово-комунальні послуги у Головний інформаційно-обчислювальний центр для подальшої їх обробки.

Комуна́льне підприє́мство - юридична особа, заснована на власності відповідної громади.
Обчи́слювальний центр (ОЦ) - організація, підрозділ, або, в більш вузькому сенсі, комплекс приміщень, призначених для розміщення комп'ютерних систем і допоміжного обладнання.

2.2. Забезпечити на договірних умовах до 01.02.97 передачу Головному інформаційно-обчислювальному центру Київської міської державної адміністрації, ДКП "Київжитлотеплокомуненерго" інформаційної бази квартиронаймачів та її оновлення в разі змін.

2.3. Надавати районним фінансовим відділам розрахунки сум на покриття пільг, призначених квартиронаймачам у відповідності з чинним законодавством по видах житлово-комунальних послуг.

3. Районним фінансовим відділам забезпечити своєчасне перерахування нарахованих сум, призначених для покриття пільг, підприємствам-постачальникам житлово-комунальних послуг.

4. Головному управлінню соціального захисту населення м.

Соціальне забезпечення (соціальний захист) - система суспільно-економічних заходів, спрямованих на матеріальне забезпечення населення від соціальних ризиків (хвороба, інвалідність, старість, втрата годувальника, безробіття, нещасний випадок на виробництві тощо).
Києва:

4.1. Розробити та впровадити механізм розподілу службами субсидій загальної суми призначеної субсидії на оплату житлово-комунальних послуг по кожному виду платежів.

4.2. Доручити районним у м. Києві службам субсидій надавати житлово-експлуатаційним організаціям та підприємствам-постачальникам житлово-комунальних послуг розрахунки призначених субсидій по видах платежів та перераховувати їх безпосередньо на рахунки цих підприємств.

5. Відзначити, що житлово-експлуатаційні організації Дніпровського району мають задовільне технічне забезпечення для комп'ютерної обробки розрахунків населення за житлово-комунальні послуги.

6. Пункт 6 втратив чинність

(згідно з розпорядженням Київської міської


 державної адміністрації від 06.01.2000 р. N 12)

7. Головному управлінню житлового господарства та майна міста, міському фінансовому управлінню, Головному інформаційно-обчислювальному центру, Дарницькій, Дніпровській, Ватутінській, Харківській, районним у м. Києві державним адміністраціям з залученням фахівців відповідних служб до 20.04.97 проаналізувати наслідки експерименту та внести пропозиції щодо подальшого його впровадження в інших районах міста.

8. Пункт 8 втратив чинність

(згідно з розпорядженням Київської міської


 державної адміністрації від 19.05.2000 р. N 748)

9. Затвердити Тимчасове положення про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги згідно з додатком.

10. Взяти до відома, що з 01.02.97 державне комунальне підприємство "Київжитлотеплокомуненерго" проводить розрахунки за відпущену котельними підприємства населенню теплову енергію по окремих розрахункових книжках по тарифах, затверджених Київською міською державною адміністрацією, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.

Тепло́ або Теплова́ ене́ргія - енергія руху атомів, молекул або інших частинок, з яких складається тіло. Теплова енергія може виділятися завдяки хімічним реакціям (горіння), ядерним реакціям (ядерний розпад і синтез), механічним взаємодіям (тертя).
Постанова Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України - нормативно-правовий акт Уряду України - Кабінету Міністрів.
96 N 838 "Про зміну розмірів відшкодування населенням вартості житлово-комунальних послуг".

11. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Фоменка І.А.



 

 

Голова

О. Омельченко


 

 

 

 

 
 
 
 

Додаток
до розпорядження Київської міської
державної адміністрації
від 27.01.97 N 80

 

 

 

Тимчасове положення
про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги
(на період проведення експерименту)


1. Тимчасове положення регламентує порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги за виконання робіт, пов'язаних з розщепленням та перерахуванням платежів, сплачених населенням, на рахунки підприємств - постачальників послуг.

2. Акумулювання платежів населення за житлово-комунальні послуги здійснюється на транзитному рахунку.

3. Кошти, які будуть акумульовані на транзитному рахунку, не можуть бути використані власниками рахунків на інші цілі, крім розрахунків з підприємствами-постачальниками житлово-комунальних послуг.

4. Власники транзитних рахунків щоденно виконують розщеплення платежів населення по діючій єдиній розрахунковій книжці та виконують на протязі 2-х діб перерахування розподілених сум постачальникам послуг за:

- Житлові послуги (квартплата, плата за обслуговування ЖБК та приватизованих квартир)

- Опалення

- Гарячу воду

- Воду та каналізацію

- Природний газ

- Електроенергію

- Радіомовлення

- Телеантену

- Телефон

5. Розщеплення проводиться:

5.1. При 100 % сплаті квартиронаймача - пропорційно нарахованій сумі платежа.

5.2. При частковій сплаті однієї або декількох видів послуг, визначених в повідомленні платника, у разі офіційно зареєстрованої відсутності, узгоджених з постачальниками послуг, - пропорційно нарахованій сумі без заліку (або часткового заліку) вказаних послуг.

5.3. При частковій сплаті - пропорційно нарахованій сумі платежу.

6. Зарахування розщеплених сум на розрахункові рахунки відомств виконуються згідно пункту 4 Тимчасового положення та з урахуванням відшкодувань, які вказані в пунктах розпорядження.

7. Щомісячно до 10 числа власники транзитних рахунків передають житлово-експлуатаційним організаціям та підприємствам-постачальникам послуг звіт про суми розщеплених та перерахованих платежів за попередній місяць.

8. Первинна інформація (повідомлення про сплату за житлово-комунальні послуги) накопичується та зберігається в терміни згідно нормативів в загальноміському архіві, який створюється при ГІОЦ КМДА та ДКП по експлуатації та ремонту житлового фонду Дніпровського району.

Житлови́й фонд - сукупність всіх житлових приміщень незалежно від форм власності, включаючи житлові будинки, спеціалізовані будинки (гуртожитки, готелі-притулки, будинки маневреного фонду, житлові приміщення з фондів житла для тимчасового поселення змушених переселенців та осіб, визнаних біженцями, житлові приміщення з фонду житла для тимчасового поселення громадян, які втратили житло в результаті звернення стягнення на житлове приміщення, яке придбане за рахунок кредиту банку або іншої кредитної організації яких засобів цільової позики, наданого юридичною особою на придбання житла, і закладено у забезпечення повернення кредиту або цільової позики, спеціальні будинки для самотніх людей похилого віку, будинки-інтернати для інвалідів, ветеранів та інші), квартири, службові житлові приміщення, інші житлові приміщення в інших будівлях, придатні для проживання.
ГІОЦ КМДА та ДКП по експлуатації та ремонту житлового фонду Дніпровського району відповідають за пошук документів, які зберігаються в архіві.

9. ГІОЦ КМДА, ДКП по експлуатації та ремонту житлового фонду Дніпровського району несуть відповідальність, передбачену договорами за своєчасність та достовірність перерахувань з транзитних рахунків на рахунки житлових організацій та постачальників комунальних послуг.

10. Постачальники послуг несуть відповідальність за своєчасність надання інформації про зміни діючих тарифів на послуги та норм споживання по послугах, що вони надають.

11. Житлово-експлуатаційні організації несуть відповідальність перед постачальниками послуг та ГІОЦ КМДА за інформацію по оновленню та корегуванню інформаційної бази та представляють цю інформацію на ГІОЦ КМДА щомісячно до 10 числа.

 

 

Заступник голови

В. Ромашко

 
 
 


 

© ТОВ "Інформаційно-аналітичний центр "ЛІГА", 2015
© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2015




Скачати 56.13 Kb.

  • Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги