Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



«Розробка стратегії підприємства»

Скачати 295.44 Kb.

«Розробка стратегії підприємства»




Скачати 295.44 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації10.06.2017
Розмір295.44 Kb.
  1   2   3


Державний комітет зв’язку та інформатизації України

Одеська національна академія зв’язку ім. О. С. Попова

Інститут економіки та менеджменту

Курсова робота

з дисципліни:

Стратегічний менеджмент у зв’язку

на тему:

«Розробка стратегії підприємства»


Виконав


Студент 6 курса ММО

Заочної форми навчання

Одесса 2011

Зміст
Вступ

ВАТ «Укртелеком

Місія та Цілі компанії

Історія компанії

Укртелеком сьогодні

Укртелеком і світ

Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища

Аналіз зовнішнього середовища

Аналіз внутрішнього середовища


SWOT аналіз

Визначення стратегії підприємства

Висновок


Література
Вступ
Стратегічний менеджмент як концепція керування організацією дозволяє поглянути на організацію як на єдине ціле, пояснити із загальносистемних позицій, чому деякі організації розвиваються й квітнуть, а інші переживають стагнацію або ним загрожує банкрутство, тобто чому відбувається постійний перерозподіл ролей основних учасників ринку.

Стратегічний менеджмент є інтегруючим курсом, який поєднує різні розділи й дисципліни теорії організації: менеджмент, маркетинг, економіку організації, фінансовий менеджмент, інформаційні технології.
Фіна́нсовий ме́неджмент - система принципів, методів, засобів і форм організації грошових відносин. Основна суть полягає в управлінні фінансами з метою підвищення ефективності виробництва та розподілу продукту.
Тео́рія організа́ції - є системою знань про закономірності функціонування та розвитку організаційних відносин в природі та суспільстві.
Інформаційні технології Інформаці́йні техноло́гії, ІТ (використовується також загальніший / вищий за ієрархією термін інформаційно-комунікаційні технології (Information and Communication Technologies, ICT) - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів.


У самому загальному виді стратегія може бути визначена як ефективна ділова концепція, доповнена набором реальних дій, який здатний привести цю ділову концепцію до досягнення реальної конкурентної переваги, здатного зберігатися тривалий час.
Конкуре́нтна перева́га - перевага над конкурентами, що досягається за рахунок пропонування споживачам товарів вищої якості або завдяки низьким цінам, або через надання великих вигод, які компенсують високі ціни на товари і послуги.
Розробка стратегії повинна ґрунтуватися на глибокім розумінні ринку, оцінці позиції підприємства на ринку, усвідомленні своїх конкурентних переваг.


Фактично стратегія – це управлінський план, спрямований на зміцнення позицій організації, задоволення потреб її клієнтів і досягнення певних результатів діяльності. Стратегія, яку розв'язало використовувати керівництво, указує на те, що « із усіх напрямків, наявних у нас у розпорядженні, і можливих для нас дій, ми розв'язали випливати в обраному напрямку й вести наш бізнес у такий спосіб». Не володіючи стратегією, керівник не має продуманого курсу руху й програми дій для досягнення бажаних результатів.

Для того щоб робота компанії була максимально ефективної, керівники повинні поєднувати в собі здатності гарного розроблювача стратегій і вмілого фахівця з їхньої реалізації. Чим більш продумана стратегія компанії й чому більш уміло він використовується, тем вище ймовірність того, що компанія досягне гарних результатів у роботі. Ефективне використання ефективної стратегії – це випробуваний рецепт успіху в бізнесі, але й краще випробування якості керування.

Якщо організація прагне, щоб її керування оцінювалося як відмінне, вона повинна продемонструвати відмінну реалізацію відмінної стратегії.

менеджмент укртелеком бізнес

Укртелеком

  1   2   3


Скачати 295.44 Kb.

  • SWOT аналіз