Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Що таке Microsoft Office 365 1 Переваги для шкіл 1

Скачати 116.21 Kb.

Що таке Microsoft Office 365 1 Переваги для шкіл 1




Скачати 116.21 Kb.
Дата конвертації13.03.2017
Розмір116.21 Kb.

Зміст


Що таке Microsoft Office 365 1

Переваги для шкіл 1

1 крок Реєстрація безкоштовної 30 денної версії 1

2 крок Активувати план А2 для навчальних закладів 1

Плани для навчальних закладів 1

3 крок Вхід 1

4 крок Використання Outlook Web App 1

Керування контактами 1

Створення контакту 2

Створення групи і додавання контакту в групу 2

Використання електронної пошти 2

Створення і відправка повідомлення 2

Обмін миттєвими повідомленнями 2

Робота з календарем і завданнями 2

Створення зустрічі 2

Надання спільного доступу до свого календаря 3

Крок 5 Зберігання матеріалів у службі SkyDrive 3

Створення папки у службі SkyDrive 3

Завантаження файлів у папку 3

Надання спільного доступу до папки 3

Крок 6 Робота з сайтом 3

Переваги створення сайту у службі Microsoft Office 365: 3

Рівні доступу до сайту групи 3

Крок 7 Використання Microsoft Lync 2010 4





Що таке Microsoft Office 365


Microsoft Office 365 — це набір програм, що базується на хмарних технологіях і включає в себе безкоштовну електронну пошту, службу обміну миттєвими повідомленнями, засіб проведення відеоконференцій і здійснення голосових викликів, а також дозволяє створювати і редагувати документи в онлайні. Хмарний формат означає, що всі дані зберігаються в центрі обробки даних Microsoft, а не на комп'ютері користувача, і це забезпечує користувачам доступ до документів і даних з різних пристроїв через Інтернет з допомогою браузера. 

До складу Microsoft Office 365 входять служби Microsoft Exchange Online, Microsoft SharePoint Online, Microsoft Lync Online, Office Web Apps, а також остання версія набору програм Microsoft Office Professional Plus (у деяких тарифних планах).


Переваги для шкіл


Використання хмарних служб Microsoft Office 365 може надати освітньому закладу низку переваг:

скорочення витрат на інфраструктуру;

постійний доступ до даних;

кращі умови роботи для учителів, учнів, батьків, інших учасників навчального процесу;

електронні поштові скриньки для всіх учнів, викладачів, адміністрації, інших зацікавлених осіб;

Пошто́ва скри́нька - скринька із засобами для запобігання несанкціонованому доступу, яка встановлюється у відведених місцях і призначена для збирання від відправників простих листів і поштових карток;

уніфіковані адреси електронної пошти — друга частина електронної адреси (доменне ім'я) співпадатиме з адресою сайту навчального закладу.


1 крок Реєстрація безкоштовної 30 денної версії


Докладніше ознайомитися з можливостями Microsoft Office 365 для навчальних закладів можна на сайті http://www.microsoft.com/uk-ua/office365/education/school-services.aspx.

Активувати план A3.


2 крок Активувати план А2 для навчальних закладів


  • Додати домен навчального закладу

  • Підтвердити право власності на домен (створити запис перевірки у постачальника послуг розміщення служби DNS)

  • Відповісти на лист від служби Microsoft

  • Підписсати ліцензії Office 365 Education A2 

(Керівник програми «Партнерство в навчанні» Роман Рудюк E-mail: rorudiuk@microsoft.com)

Плани для навчальних закладів


Для навчальних закладів безкоштовним є план А2, що дає змогу:

використовувати електронну пошту, календар і контакти, розміщені у хмарі;

використовувати власне ім'я домену;

обмінюватися миттєвими повідомленнями;

здійснювати голосові та відеовиклики;

проводити онлайнові конференції з забезпеченням спільного доступу до робочого стола;

переглядати і редагувати у веб-браузері файли Word, Excel, PowerPoint і OneNote;

розробляти та підтримувати загальнодоступні веб-сайти у власному домені.


3 крок Вхід


https://login.microsoftonline.com

Заповнити обліковий запис



4 крок Використання Outlook Web App


Однією з переваг Microsoft Office 365 є те, що для роботи з електронною поштою користувачам пропонується програма Outlook Web App — поштовий клієнт корпоративного рівня.
Поштовий клієнт, клієнт електронної пошти, емейл-клієнт - комп'ютерна програма, яка встановлюється на комп'ютері користувача і призначена для одержання, написання, відправлення та зберігання повідомлень електронної пошти одного або декількох користувачів (у випадку, наприклад, кількох облікових записів на одному комп'ютері) або декількох облікових записів одного користувача.
Обліковий запис (сленг. акаунт, обліковка або обліківка) у комп'ютерній системі - сукупність наданої інформації про користувача, засобів та прав користувача відносно багатокористувацької системи.
Наявність зазначеної програми є відмінною особливістю Microsoft Office 365, що додає цій платформі зручності, оскільки Outlook Web App має більше функцій, ніж звичайний веб-інтерфейс для роботи з електронною поштою.

Сторінка з Outlook Web App відкривається після клацання посилання Outlook на головній сторінці Office 365. З допомогою цієї програми ви зможете отримати доступ до поштової скриньки через браузер із будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернету, а також читати і надсилати повідомлення електронної пошти, упорядковувати контакти, створювати завдання та керувати календарем.


Керування контактами


Контакти — це записи, що містять контактну інформацію про користувачів. Кілька контактів можна об'єднати в групу (список розсилки електронної пошти) — у такому разі з'явиться можливість, вказавши ім'я групи, надіслати повідомлення електронної пошти одночасно всім її учасникам.

Зберігаються контакти і групи в адресній книзі. У системі Outlook Web App користувачеві доступні дві адресні книги: одна, глобальна, міститиме усі контакти і групи домену вашої школи (її зазвичай створює адміністратор домену), а інша — особисті контакти (ви створюєте її власноруч у папці Контакти).

Контактери - особи, які стверджують, що мали досвідчений контакт з іншопланетянами. Питання щодо того чи має займатись контактерами уфологія - є спірним, адже досить добре ними займаються психологи і психіатри.


Створення контакту


Відкрийте Outlook Web App. Перейдіть до розділу Контакти і клацніть кнопку, розташовану ліворуч від поля Пошук користувачів. Ви потрапите до адресної книги зі списком контактів усього домену вашого навчального закладу. 

Якщо потрібно додати контакт із цього списку у власну адресну книгу, клацніть контакт правою кнопкою миші, виберіть команду Додати до контактів, заповніть поля у формі та клацніть кнопку Зберегти й закрити. Потім клацніть кнопку закриття адресної книги. Обраний контакт відобразиться серед ваших контактів.

Щоб створити контакт у власній адресній книзі, виберіть командуСтворити>Контакт, уведіть усі необхідні дані і клацніть кнопку Зберегти й закрити.

Створення групи і додавання контакту в групу


У браузері Internet Explorer перейдіть на сторінку https://login.
Internet Explorer Microsoft Internet Explorer - графічний веб-оглядач (браузер), який розробляє корпорація Microsoft.
microsoftonline.com й увійдіть у систему під своїм обліковим записом Office 365. Відкрийте Outlook Web App.

Перейдіть до розділу Контакти. Виберіть команду Створити>Група. Задайте ім'я групи і вкажіть її учасників. Збережіть групу, клацнувши кнопкуЗберегти й закрити. Створена група відобразиться в списку ваших контактів.


Використання електронної пошти


У програмі Outlook Web App ви можете виконувати всі операції з керування електронною поштою: отримувати і читати листи, надавати відповіді на них, видаляти листи та впорядковувати їх, розміщуючи у відповідних папках. Ви також маєте можливість додавати до листів файли, запитувати сповіщення про їх читання або доставку, призначати для листів категорії, за якими згодом можна буде фільтрувати повідомлення.

Створення і відправка повідомлення


Відкрийте Outlook Web App і перейдіть до розділу Пошта. Виберіть командуСтворити>Повідомлення. Клацніть кнопкуКому і вкажіть одержувачів повідомлення з глобального списку контактів вашого навчального закладу.

Для вибору одержувача з власного списку контактів клацніть ліворуч командуКонтакти, виберіть контакт і клацніть кнопку Кому. Клацніть кнопку ОК, щоб вийти з адресної книги.

Уведіть текст повідомлення, за потреби, вкладіть у нього файл і встановіть сповіщення про читання або доставку. Відправте повідомлення, клацнувши кнопку Надіслати.

Обмін миттєвими повідомленнями


З допомогою Outlook Web App можна спілкуватися з будь-ким із користувачів програми — так само, як у Skype, Windows Messenger та інших службах миттєвих повідомлень.

Щоб уможливити таке спілкування, потрібно додати користувача до свого списку контактів служби миттєвих повідомлень.


Робота з календарем і завданнями


Програма Outlook Web App — не просто поштовий клієнт, а інструмент, який допоможе вам керувати своїми справами. Для цього у вашому розпорядженні буде календар, що дозволяє планувати зустрічі й зібрання, та окремий засіб для керування завданнями.

Календар Outlook Web App, який відображається після клацання командиКалендар у лівому нижньому куті вікна Outlook, більше орієнтований на застосування у робочому процесі, а тому дещо відрізняється від календаря Windows Live.

Зокрема, у ньому немає такого об'єкта, як день народження, і не створюється календар державних свят. У той час як у календарі Windows Live є три подання — день, тиждень і місяць, у календарі Outlook їх чотири — день, робочий тиждень, тиждень і місяць.

Робочий тиждень' - це робочий час, що триває протягом календарного тижня.
Для робочого календаря можна задавати відображення тих днів, у які у вас є заняття. У календарі Windows Live можна створювати події, справи і дні народження, а у календарі Outlook — лише зустрічі та запрошення на зібрання; засоби для керування завданнями містяться не в календарі, а окремо.

Можна відстежувати різні аспекти завдань, зокрема дати початку і завершення його виконання, важливість, ступінь виконання тощо. Якщо завдання потрібно виконувати по кілька разів, його можна зробити повторюваним.


Створення зустрічі


Зустрічами називають події, обов'язковим учасником яких ви є. Для зустрічі у календарі можна додати вкладення, вказати подробиці, настроїти нагадування. Можна також створити повторювану зустріч — вона регулярно додаватиметься до календаря автоматично. Якщо йдеться про такі події, як педрада, батьківські збори, відвідування театру тощо, створіть у календарі об'єкти категорії «зустріч».

Увійдіть у Office 365 під своїм обліковим записом. Відкрийте Outlook Web App. Перейдіть до розділу Календар. Виберіть дату події та виконайте командуСтворити>Зустріч. Уведіть тему зустрічі, розташування (місце, де вона відбудеться), зазначте час початку і завершення. Клацніть кнопку Зберегти й закрити і перегляньте календар.


Надання спільного доступу до свого календаря


Ви можете надати спільний доступ до календаря будь-якому контакту з глобальної або власної адресної книги.

Увійдіть у Office 365 під своїм обліковим записом. Відкрийте Outlook Web App. Перейдіть до розділу Календар. Відкрийте меню Спільний доступ і виконайте командуНадати спільний доступ до календаря. Вкажіть контакти, яким хочете надати спільний доступ.

Вкажіть, які дані мають бути доступними іншим користувачам під час перегляду вашого календаря, і клацніть кнопку Надіслати.

Крок 5 Зберігання матеріалів у службі SkyDrive


SkyDrive — це безкоштовне інтернет-сховище даних, що його надає своїм клієнтам служба Windows Live. Зберігаючи тут свої файли, ви отримуєте низку переваг:

відпадає необхідність прив'язуватися до одного комп'ютера;

не потрібно носити з собою флешки або компакт-диски;

залишається вільним місце на жорсткому диску комп'ютера;

Тверди́й диск або Тверди́й магні́тний диск, або Накопичувач на магнітних дисках (англ. Hard (magnetic) disk drive, англ. HDD), у комп'ютерному сленгу - «вінчестер» (від англ. winchester), - магнітний диск, основа якого виконана з твердого матеріалу.

У службі SkyDrive користувачеві або групі надається 25 Гбайт місця для розміщення файлів будь-якого типу з тим обмеженням, що обсяг одного файлу не має перевищувати 100 Мбайт. 

Для впорядкування файлів можна використовувати папки різних рівнів вкладеності. До кожної з них ви можете призначати різні права доступу.


Створення папки у службі SkyDrive


Запустіть браузер, перейдіть на сторінкуwww.live.com, і увійдіть у службу Windows Live. 

На своїй домашній сторінці служби клацніть посилання SkyDrive. На сторінці, куди ви потрапите, є два розділи:Документи і Фотографії. У кожному з них можна створювати папки і додавати у них файли. 

Клацніть кнопку Створити папку, введіть ім'я папки, і ви зможете завантажувати в неї файли.

Завантаження файлів у папку


На сторінці SkyDrive перейдіть у розділДокументи або Фотографії. 

Клацніть посилання Додати файли, виберіть на локальному диску папку і вкажіть файли, які мають бути завантажені.


Надання спільного доступу до папки


На сторінці SkyDrive перейдіть до відповідного розділу. 

Клацніть рядок папки, до якої хочете надати спільний доступ, а потім клацніть посилання Змінити дозволи. Встановіть дозвіл Для всіх і клацніть кнопку Зберегти.

Тепер ви можете розмістити посилання на папку у блозі або надіслати його електронною поштою.

Крок 6 Робота з сайтом


Веб-сайти служби Microsoft Office 365 працюють на платформі SharePoint Online — хмарної служби, розміщеної на сервері корпорації Майкрософт. Замість того, щоб установлювати і розгортати Microsoft SharePoint Server 2010 на власних ресурсах, навчальні заклади тепер можуть просто підписатися на SharePoint Online, що входить до складу Office 365, і таким чином надати своїм співробітникам рішення корпоративного рівня для створення сайтів з метою спільного використання документів та інформації. У Microsoft Office 365 можна створювати як внутрішні, так і загальнодоступні сайти.

Переваги створення сайту у службі Microsoft Office 365:


не потрібно мати спеціальних знань;

можливість вибору кольорів і макета з готових шаблонів;

оновлення й публікування сайту можна виконувати самостійно;

можливість використовувати власне ім'я домену.


Рівні доступу до сайту групи


Одна з основних переваг використання сайтів груп полягає у тому, що для всіх користувачів та груп можна налаштовувати відповідні рівні доступу до інформації. За умовчанням користувачам доступ до сайтів SharePoint у цілях безпеки не надається. 

Відразу після створення сайту групи доступ до нього матиме лише користувач-адміністратор, і саме він має надати доступ до сайту іншим користувачам, для яких призначено поданий там вміст. Наприклад, якщо на сайті є розділи Для вчителів і Для учнів, то вчителі можуть мати доступ до обох з них, а учні — лише до розділу Для учнів.

У браузері Internet Explorer перейдіть на сторінкуhttps://login.microsoftonline.com й увійдіть у систему під своїм обліковим записом Office 365. Клацніть посилання Сайт групи. Виконайте команду Дії сайту>Параметри сайту>Дозволи сайту і задайте права доступу до сайту.

Крім того, такий користувач може створити власний блог і вести його. Блоги можна використовувати як сайти груп, сайти новин, журнали, щоденники. Зазвичай блоги містять регулярні короткі записи, які відображаються у зворотному хронологічному порядку (спочатку відвідувач бачить повідомлення, що надійшли останніми). Блоги сприяють спілкуванню між відвідувачами сайту, оскільки ті мають можливість залишати коментарі до повідомлень.


Крок 7 Використання Microsoft Lync 2010


З допомогою програми Microsoft Lync 2010 ви можете у режимі реального часу спілкуватися з іншими користувачами, обмінюватися з ними текстовими повідомленнями, здійснювати аудіо- та відеовиклики. Крім того, Lync забезпечує можливість організовувати групові відеоконференції (мережні наради), під час проведення яких учасники можуть надавати в онлайні спільний доступ до своїх робочих столів, файлів і презентацій.

https://www.shkola.org.ua


Alla.Petruk@gimn14.lutsk.ua Алла Петрук

Alla.Shchur@gimn14.lutsk.ua Алла Щур

Anastasiia.Tataresh@gimn14.lutsk.ua Анастасія Татареш

Inna.Zui@gimn14.lutsk.ua Інна Зуй

Iryna.Homza@gimn14.lutsk.ua Ірина Гомза

Iryna.Kovalchuk@gimn14.lutsk.ua Ірина Ковальчук

Iurii.Drukachuk@gimn14.lutsk.ua Юрій Друкачук

Mariia.Makovska@gimn14.lutsk.ua Марія Маковська

Mykhailo.Kovalchuk@gimn14.lutsk.ua Михайло Ковальчук

Oleksandr.Trofimuk@gimn14.lutsk.ua Олександр Трофімук

Petro.Omelian@gimn14.lutsk.ua Петро Омелян

Valentyna.Pychokha@gimn14.lutsk.ua Валентина Пичоха

Valerii.Shemetylo@gimn14.lutsk.ua Валерій Шеметило

Valerii.Tkachuk@gimn14.lutsk.ua Валерій Ткачук

Vasyl.Vavrysh@gimn14.lutsk.ua Василь Вавриш

Vitalii.Kovalchuk@gimn14.lutsk.ua Віталій Ковальчук



Vladyslav.Kuryliak@gimn14.lutsk.ua Владислав Куриляк



Скачати 116.21 Kb.

  • Що таке Microsoft Office 365
  • 1 крок Реєстрація безкоштовної 30 денної версії
  • 2 крок Активувати план А2 для навчальних закладів
  • Плани для навчальних закладів
  • 3 крок Вхід https://login.microsoftonline.com Заповнити обліковий запис 4 крок Використання Outlook Web App
  • Створення групи і додавання контакту в групу
  • Використання електронної пошти
  • Створення і відправка повідомлення
  • Обмін миттєвими повідомленнями
  • Робота з календарем і завданнями
  • Надання спільного доступу до свого календаря
  • Крок 5 Зберігання матеріалів у службі SkyDrive
  • Створення папки у службі SkyDrive
  • Завантаження файлів у папку
  • Надання спільного доступу до папки
  • Переваги створення сайту у службі Microsoft Office 365
  • Рівні доступу до сайту групи
  • Крок 7 Використання Microsoft Lync 2010