Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Специфічні відмінності цифрового маркетингУ

Скачати 27.83 Kb.

Специфічні відмінності цифрового маркетингУ




Скачати 27.83 Kb.
Дата конвертації18.05.2017
Розмір27.83 Kb.
    Навігація по даній сторінці:
  • Yandex Direct


СПЕЦИФІЧНІ ВІДМІННОСТІ ЦифровоГО маркетингУ
Цифровий маркетинг — це різновид маркетингових комунікацій в яких використовують цифрові канали. Суть цифрового маркетингу полягає в передачі цільовій аудиторії інформаційних повідомлень по цифрових каналах в онлайн та офлайн середовищах (Інтернет, Екстранет, комп’ютери, мобільні телефони, цифрове телебачення, рекламні дисплеї, інтерактивні екрани, POS термінали).
Стільниковий телефон - автономний мобільний телефон, призначений для роботи в мережах стільникового зв'язку; використовує приймач радіодіапазону і традиційну телефонну комутацію для здійснення телефонного зв'язку на території зони покриття мережі.
Ма́ркетингова комуніка́ція (англ. marketing communication) або просування (англ. promotion) - один з чотирьох елементів маркетинг-міксу, який являє собою інтегрований набір засобів комунікації, що застосовується для передачі повідомлень від виробника або продавця продукції до його цільових ринків.
Цифрове́ телеба́чення (англ. Digital Television, DTV) - галузь телевізійної техніки, в якій передача, обробка та зберігання телевізійного сигналу відбувається у цифровій формі.

Специфічними відмінностями цифрового маркетингу від традиційних інструментів реклами є наступні.

1) Адресність — можна безпосередньо звернутися до зацікавленого в покупці споживача. Традиційна реклама спрямована одночасно на всіх, при цьому не можна точно оцінити кількість переглядів біллборда або рекламних оголошення на телевізійному каналі.

2) Можливість точної оцінки ефективності — спеціальні лічильники та системи статистики покажуть, за яким запитом, з якої пошукової системи або сайту прийшов відвідувач, що замовив, на що звернув увагу, що прочитав на сайті, що його не зацікавило. До того ж знаючи кількість, яку в пошуковій системі набирають певні запити, можна з певною часткою похибки спрогнозувати рівень попиту на товар, а розміщення біллбордів на вулиці, реклами в журналі, оголошення по радіо такої можливості не дають.

3) Чітке визначення потреби (на який товар і з якими параметрами існує попит) — дізнатися про це можна на основі відслідковування в Інтернет тенденцій зміни попиту на товари та тематики запитів користувачів.

4) Час реакції — відвідувач сайту може моментально відреагувати на рекламне повідомлення, перейти по посиланню на потрібний йому сайт, а якщо наявна така опція, то і придбати товар.

Основними інструментами цифрового маркетингу можна вважати.

1) SEO (англ. search engines optimization) — оптимізація сайту у пошукових системах. Просування сайту на першу сторінку видачі пошукових систем по певних ключових запитах.

2) Контекстна реклама Google Adwords, Yandex Direct — контекстно-залежні банери або текстові оголошення рекламного характеру, що показуються безпосередньо під рядком пошуку або праворуч від видачі пошукової системи по певних запитах.

Просування сайту - комплекс дій для забезпечення високих позицій ресурсу в пошукових системах з ціллю підвищити відвідуваності сайту цільовою аудиторією. Цільова аудиторія - це зацікавлена група людей у придбанні продукції, товарів або послуг, представлених на сайті який просувається.
Пошуко́ва систе́ма (або скорочено пошукови́к) певна база даних - онлайн-служба (апаратно-програмний комплекс з веб-інтерфейсом), що надає можливість пошуку інформації в Інтернеті. У просторіччі під пошуковою системою розуміють веб-сайт, на котрому розміщено інтерфейс (фронт-енд) системи.
Пошукова оптимізація сайту або ж SEO (англ. search engine optimization) - процес коригування HTML-коду, текстового наповнення (контенту), структури сайту, контроль зовнішніх чинників для відповідності вимогам алгоритму пошукових систем, з метою підняття позиції сайту в результатах пошуку в цих системах за певними запитами користувачів.
Яндекс.Директ - система контекстної реклами на сторінках Яндекса і на сайтах-учасниках рекламної мережі Яндекса. На Яндексі також доступні й інші види контекстної реклами, наприклад, медійний контекстний банер чи Яндекс.
AdWords - це онлайн-рекламний сервіс, який дозволяє рекламодавцям конкурувати для відображення коротких рекламних текстів для веб-користувачів, частково ґрунтуючись на ключові слова, зумовлені рекламодавцями, що може зв'язати, скопіювати вміст веб-сторінок, що відображаються користувачам.
Контéкстна реклáма (англ. Content-targeted advertising) - принцип розміщення реклами, коли реклама орієнтується на зміст інтернет-сторінки вручну або автоматично, може бути у вигляді банера чи текстового оголошення.

3) SMM (англ. social media marketing) — соціальний медіа маркетинг, медійна реклама - рекламні повідомлення у формі статичних або анімованих картинок (банерів), що розміщуються на сторінках сайтів з метою просування товарів.

4) SMO (англ. social media optimization) — оптимізація для соціальних мереж, реклама в соціальних мережах: блоги, форуми, Інтернет-щоденники.

Соціальна мережа (інтернет) Служба соціальних мереж (англ. social networking service) - веб-сайт або інша служба у Веб, яка дозволяє користувачам створювати публічну або напівпублічну анкету, складати список користувачів, з якими вони мають зв'язок та переглядати власний список зв'язків і списки інших користувачів.

5) Технологія Big Data — дослідження масивів даних великих обсягів. З допомогою аналізу думок в соціальних медіа результати можна отримати за кілька годин, при цьому вивчивши десятки тисяч думок.

Соціа́льні ме́діа (англ. Social media) - вид мас-медіа, ряд онлайнових технологій на принципах Веб 2.0, завдяки яким споживачі контенту через свої дописи стають його співавторами і можуть взаємодіяти, співпрацювати, спілкуватися, ділитися інформацією або брати участь у будь-якій інший соціальній активності із теоретично усіма іншими користувачами певного сервісу.

6) RTB (англ. real time bidding) — торги в реальному часі, аукціон рекламних оголошень в реальному часі.

7) Ретаргетінг (англ. retargeting) — перенацілювання, багаторазовий показ вже переглянутої раніше Інтернет-реклами.

8) SEM (англ. search engine marketing) — маркетингова діяльність в пошукових системах, спрямована на збільшення відвідуваності сайту.

9) Мобільний маркетинг — маркетингова діяльність з використанням мобільних пристроїв.

10) Вірусний маркетинг — це комплекс заходів у рекламній стратегії, коли той чоловік, на якого орієнтована реклама, є одночасно і передавачем реклами.

11) Розсилки — текстові повідомлення (листа) рекламного характеру передані електронною поштою.


Література
1. Digital marketing. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://en. wikipedia.org/wiki/Digital_marketing.

2. Определение понятия Digital маркетинга. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://ikraine.net/2011/11/digital-marketing-chto-eto-takoe-i-s-chem-ego-edyat.







Скачати 27.83 Kb.

  • Yandex Direct