Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Сучасні стратегії електронного бізнесу (дисципліна вільного вибору, 2 курс)

Скачати 19.35 Kb.

Сучасні стратегії електронного бізнесу (дисципліна вільного вибору, 2 курс)




Скачати 19.35 Kb.
Дата конвертації18.05.2017
Розмір19.35 Kb.

Сучасні стратегії електронного бізнесу

(дисципліна вільного вибору, 2 курс)
1. Вступ до дисципліни «Сучасні стратегії електронного бізнесу»

1. Поняття, особливості та види електронного бізнесу на сучасному етапі

2. Історія виникнення і розвитку електронного бізнесу

3. Структура дисципліни «Сучасні стратегії електронного бізнесу»


2. Моделі електронного бізнесу

1. Поняття моделі електронного бізнесу

2. Типи моделей В2С

3. Типи моделей В2В

4. Вплив електронного бізнесу на господарську діяльність компаній
3.

Госпо́дарська дія́льність - будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Маркетинг та реклама в електронному бізнесі

1. Інтернет - аудиторія та поведінка споживачів

2. Маркетинг цифрової торгівлі. Стратегії та інструменти реклами

3. Технології Інтернет - маркетингу

4. Розуміння виграшів та втрат онлайн – маркетингу
4. Соціальний, мобільний, локальний маркетинг

1. Суть «соціального-мобільного-локального» маркетингу

2. Соціальний маркетинг

3. Мобільний маркетинг

4. Локальний маркетинг. Мобільний маркетинг оснований на місцезнаходженні споживача
5. Електронний бізнес: етичні та законодавчі аспекти

1. Розуміння етичних, соціальних та політичних аспектів електронного бізнесу

2. Право на непорушність особистого життя

3. Права інтелектуальної власності

4.

Інтелектуальна власність, скорочено «ІВ» (англ. intellectual property) - результат інтелектуальної, творчої діяльності однієї людини (автора, виконавця, винахідника та інш.) або кількох осіб.

Регулювання електронного бізнесу. Суспільна безпека і добробут.
6. Онлайн медіа

1. Інтернет – контент

2. Видавнича справа в Інтернеті

3. Індустрія розваг в Інтернеті


7. Онлайн-спільноти

1. Соціальні мережі та онлайн спільноти

2. Інтернет-аукціони

3. Портали електронної торгівлі


8. Роздрібна торгівля товарами і послугами в Інтернеті

1.

Видавнича справа Видавни́ча спра́ва - сфера суспільних відносин, що поєднує в собі організаційно-творчу та виробничо-господарську діяльність юридичних і фізичних осіб, зайнятих створенням, виготовленням і розповсюдженням видавничої продукції.

Соціа́льна мере́жа - соціальна структура, утворена індивідами або організаціями. Вона відображає розмаїті зв'язки між ними через різноманітні соціальні взаємовідносини, починаючи з випадкових знайомств і закінчуючи тісними родинними зв'язками.

Ро́здрібна торгі́вля або рите́йл (від англ. retail - «роздрібний, в роздріб») - тип торгівлі товарами, а також виконання певних послуг, направлених на покупця, яким є кінцевий споживач, фізична чи юридична особа.

Суть роздрібної торгівлі в Інтернеті

2. Визначення конкурентоздатності Інтернет-компаній

3. Бізнес-моделі електронної торгівлі



4. Сектор послуг: фінансові, туристичні послуги і пошук роботи.


Скачати 19.35 Kb.

  • 2. Моделі електронного бізнесу
  • 4. Соціальний, мобільний, локальний маркетинг
  • 5. Електронний бізнес: етичні та законодавчі аспекти
  • Права інтелектуальної власності
  • 6. Онлайн медіа