Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Технологія «Веб–квест» ( Webquest) у методичній скарбничці вчителя математики Підготувала

Скачати 102.05 Kb.

Технологія «Веб–квест» ( Webquest) у методичній скарбничці вчителя математики Підготувала




Скачати 102.05 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації08.05.2017
Розмір102.05 Kb.
  1   2




Майстер-клас

Технологія «Веб–квест» ( Webquest)

у методичній скарбничці вчителя математики

Підготувала:

Кейс Світлана Юріївна,

вчитель математики

 Великолучківської

ЗОШ І-ІІ ступенів 

кваліфікаційна категорія

«спеціаліст вищої категорії»

педагогічне звання

«старший учитель»


-2016-



Тема: Технологія «Веб–квест» ( Webquest)

у методичній скарбничці вчителя математики
Мета: - вказати на спосіб цільового використання глобальної мережі при вивченні математики;

Інтернет Інтерне́т (від англ. Internet), міжмере́жжя - всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет також називають мережею мереж. Інтернет складається з мільйонів локальних і глобальних приватних, публічних, академічних, ділових і урядових мереж, пов'язаних між собою з використанням різноманітних дротових, оптичних і бездротових технологій.



- ознайомлення учасників майстер–класу з особливостями, призначенням і можливостями використання технології веб–квест у освітньому процесі;

- сприяти формуванню ІКТ–компетентності.
Завдання:

1. Знайомство з структурою веб–квесту.

2. Типи веб–квестів.

3. Використання веб–квесту, як форми дистанційного навчання

4.

Дистанційне навчання - сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки, політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів).

Підвищувати ефективність викладання математики.


План

проведення майстер-класу

1. Веб-квест – це…

1.1 Типи веб-квесту.

2.2. Структура веб-квесту.

2. Етапи створення веб-квесту.



Сьогодні уявити життя без комп'тера та ІТ технологій практично неможливо. Сучасні діти не бачать себе без Інтернету з його соціальними мережами та інформаційними ресурсами.

Можливість підключитись до мережі не тільки через ПК, але й за допомогою мобільних телефонів сприяє тенденції збільшення кількості Інтернет користувачів.

Інформаці́йні ресу́рси (Information resources) - документи і масиви документів в інформаційних системах (бібліотеках, архівах, фондах, банках даних, депозитаріях, музейних сховищах і т.і.). Розрізняють інформаційні ресурси державні та недержавні.

Мобільний телефон Стільниковий телефон - автономний мобільний телефон, призначений для роботи в мережах стільникового зв'язку; використовує приймач радіодіапазону і традиційну телефонну комутацію для здійснення телефонного зв'язку на території зони покриття мережі.

В Україні понад 300 тисяч дітей віком від 5 до 18 років користуються Інтернет послугами. Інтернет технології стали невід'ємною частиною життя дитини.


Все це є передумовою використання нових світових ІТ розробок в освітній діяльності, що дасть змогу раціонально і з користю використовувати мережу Інтернет. Лише при такому підході Інтернет буде відкривати неймовірні можливості для творчості, самоосвіти та нових відкриттів.

Однією з таких технологій є веб-квест

Веб-квест – це…

Quest в перекладі з англійської мови – тривалий цілеспрямований пошук.

Англі́йська мо́ва (English, the English language) - мова, що належить до германської групи індоєвропейської сім'ї мов. Одна з найпоширеніших мов у світі, особливо як друга мова та мова міжнародного спілкування.



Метою використання веб-технології «Освітній веб-квес» є спонукання учнів до цілеспрямованого пошуку інформації, розширення, поглиблення, інтеграція знань, отриманих з інформаційних джерел.

Інформаці́йний по́шук (ІП) (англ. Information retrieval) - наука про пошук неструктурованої документальної інформації. Особливо це відноситься до пошуку інформації в документах, пошук самих документів, добуття метаданих з документів, пошуку тексту, зображень, відео та звуку у локальних реляційних базах даних, у гіпертекстових базах даних таких, як Інтернет та локальні інтранет.



Вперше модель web-квесту була представлена викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем у 1995 р. Сьогодні ця технологія використовується як найбільш вдалий спосіб використання Інтернету в навчально - виховному процесі.

Веб-квест дає можливість учням ефективно використовувати інформацію, яку вони знаходять у мережі.

Особливістю веб-квестів є те, що частина інформації або вся інформація, розміщена на сайті для індивідуального та групового ознайомлення, знаходиться насправді на різних веб-сайтах. Завдяки гіперпосиланням користувачі цього не відчувають, а працюють в єдиному інформаційному просторі.

Інформаці́йний про́стір (англ. Information space) - сукупність результатів семантичної діяльності людства.

Підсумком роботи над веб-квестом може бути як створення нових веб-сторінок з даної теми, так і інші творчі роботи в електронній, усній чи друкованій формі (презентації,публікації,буклети…).


Веб-квест (webquest) в педагогіці - проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.

Веб-квест — це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, ведуча до певних цілей. Шлях до мети повинен бути розбитий на кілька етапів, переходи по яких ґрунтуються на сукупності зібраної інформації.

Веб-квест - проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.

Веб-квест — це ситуація з чіткими ролями всіх учасників



Веб-квест в освіті:

Веб-квест - це приклад організації інтерактивного освітнього середовища.

Освітній веб-квест - це сайт в Інтернеті, з яким працюють і навчаються, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу.

Веб-квест - одна із найбільш ефективних моделей використання Інтернету в навчальному процесі.



Веб-квест у навчанні:

Веб-квест (webquest) - це проблемне завдання з елементами рольової гри.

Веб-квест - це формат уроку орієнтований на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності учнів, на якому значна частина інформації здобувається через ресурси Інтернету.

Веб-квест – це дидактична структура, в рамках якої вчитель удосконалює пошукову діяльність учнів, задає їм параметри цієї діяльності і визначає її час.



Освітній веб-квест - це сайт в Інтернет, присвячений певній темі і складається з кількох, пов'язаних єдиною сюжетною лінією розділів, насичених посиланнями на інші ресурси Інтернет.

Web-квести можуть бути короткостроковими і довгостроковими.
  1   2


Скачати 102.05 Kb.

  • Підготувала
  • -2016- Тема: Технологія «Веб–квест» ( Webquest)
  • План проведення майстер-класу
  • Веб-квест – це…
  • Веб-квест (webquest) в педагогіці
  • Web-квести можуть бути короткостроковими і довгостроковими.