Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Тема 3: Архітектура системних команд комп’ютера

Скачати 18.26 Kb.

Тема 3: Архітектура системних команд комп’ютера




Скачати 18.26 Kb.
Дата конвертації22.03.2017
Розмір18.26 Kb.

Тема 3: Архітектура системних команд комп’ютера

  1. Класифікація архітектури

  2. Комп’ютери зі складною та простою системою команд.

  3. Особливості архітектури з простою системою команд.

  4. Архітектура комп’ютерів з доповненою системою команд.

  5. Комп’ютери зі спеціалізованою системою команд.



Тема4: Принципи формування системи команд ПК

  1. Умови вибору системи команд

  2. Рівні повноти системи команд

  3. Зв’язок між простотою процесора і складністю команди

  4. Ортогональність команди

  5. Конвеєрне виконання команд

  6. Стадії поділу виконання команд

  7. Типи конфліктів конвеєра


Тема5:Процесори комп’ютера зі складною системою команд.
Простота́ - властивість, якість або умова вважатись простим та елементарним за складом. Часто позначає красу, чистоту або ясність. Прості речі часто легше роз'ясняти та зрозуміти, аніж складні. Простота може значити свободу від труднощів, натуги або плутанини.


  1. Однотипна структура процесорів.

  2. Основні операції процесора.

  3. Операція вибірки слова з пам’яті для однотипної структури.

  4. Обмін даними між регістрами виконання арифметичних і логічних операцій.
    Арифме́тика (дав.-гр. ἀριϑμητική - мистецтво лічби, вчення про числа, від дав.-гр. αριθμός - число) - наука про числа, їх властивості й операції над ними.

    Багаторівнева структура процесора.

  5. Особливості побудови процесора зі складною системою команд.


Тема 6: Процесор комп'ютера з простою системою команд

  1. Вимоги до процесора комп'ютера з простою системою команд.

  2. Базові принципи побудови процесора комп'ютера з простою системою команд.

  3. Взаємодія процесора з пам'яттю в комп'ютері з простою системою команд

  4. Виконання команд в процесорі комп'ютера з простою системою команд

    1. Фаза вибирання команди

    2. Фаза декодування команди

    3. Фаза виконання та формування ефективної адреси

    4. Фаза звернення до пам'яті та завершення умовного переходу

    5. Фаза зворотного запису

5.
Код (франц. code, від лат. codex) (англ. code, нім. Schlüssel m, Kennzahl f, Kode m) - зведення законів, система умовних знаків (символів, позначень) для передачі, обробки та зберігання (запам'ятовування) різноманітної інформації.
Конвеєрна структура процесора комп'ютера з простою системою команд
Тема 7: Суперскалярні процесори та суперкомп’ютери

  1. Суперскалярні процесори

  2. Процесор векторного комп’ютера

  3. Історія векторних комп’ютерів

  4. Суперкомп’ютери в Україні

  5. Області застосування суперкомп’ютерів

  6. Класифікація архітектури комп’ютера за рівнем суміщення опрацювання команд та даних


Скачати 18.26 Kb.

  • Тема4: Принципи формування системи команд ПК Умови вибору системи команд Рівні повноти системи команд Зв’язок між простотою
  • Тема 6: Процесор компютера з простою системою команд
  • Тема 7: Суперскалярні