Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Тема: тб. Організуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Техніка низького старту, біг на швидкість з низького старту. Техніка метання м’яча у горизонтальну ціль з місця. Естафети

Скачати 89.16 Kb.

Тема: тб. Організуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Техніка низького старту, біг на швидкість з низького старту. Техніка метання м’яча у горизонтальну ціль з місця. Естафети




Скачати 89.16 Kb.
Дата конвертації07.06.2017
Розмір89.16 Kb.

Клас: 2

Предмет: фізична культура

Вчитель:Демчук К.В.

Фізи́чна культу́ра, фізкультура - складова частина культури, пов'язана з системою фізичного виховання, організації спорту, спеціальних наукових дослідів, технічних засобів, потрібних для фізичного виховання і спорту, суспільної та особистої гігієни, раціональної організації активного відпочинку тощо.

Розділ:Легка атлетика

Тема:ТБ. Організуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Техніка низького старту, біг на швидкість з низького старту. Техніка метання м’яча у горизонтальну ціль з місця. Естафети.

Завдання:



  1. Ознайомитись з технікою низького старту, біг на швидкість з низького старту;

  2. Повторити техніку метання м’яча у горизонтальну ціль з місця;

  3. Розвивати фіз. якості засобом естафети;

  4. Профілактика простудних захворювань;

    Різновид (рос. разновидность, англ. species, sort, variation, variety, нім. Abart f) - у мінералогії - окремі члени мінерального виду змінного складу.

    Застуда - інфекційне захворювання вірусного походження, що уражає верхні дихальні шляхи. Передусім уражається ніс, але можливим є і поширення хвороби на горло, навколоносові пазухи та гортань. Ознаки й симптоми захворювання зазвичай з'являються в перші дві доби після інфікування, до них належать кашель, біль у горлі[en], нежить, чхання, головний біль і гарячка.



  5. Виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізкультурою, бережне ставлення до власного здоров'я.

Тип уроку: комбінований



Зміст

Дозування

Організаційно – методичні зауваження



П

І

Д



Г

О

Т



О

В

Ч



А

Ч

А



С

Т

И



Н

А

(10хв.)



2.

О

С



Н

О

В



Н

А

Ч



А

С

Т



И

Н

А



(30хв)

3. Заключна частина. (5хв.)




1. Шикування.

Постановка задач уроку

2.Стройові вправи

а)повороти

- направо

- наліво

- кругом


б) перешикування уступами(9,6,3 на місці)

3.Ходьба її різновиди:



а) на носках, п’ятках

б) в напівприсяді, руки вперед

в) проти ходом змійкою

г) зі зміною направляючого

4.Біг та його різновиди:



а) приставними кроками правим, лівим боком, руки на поясі

б) з високим піднімання стегна

в) з заведенням гомілок назад

г) по діагоналі з прискоренням

д) звичайна ходьба з відновленням дихання

5.

Відно́влення (рос. восстановление, англ. reduction; нім. Reduktion f) -- це процес приєднання електронів речовиною, при цьому ступінь окиснення її елементів знижується.

Перешикування на ЗРВ з уступами

6.Комплекс ЗРВ на місці

1.вправи для м'язів верхнього плечового поясу

а)В.П.:ноги на ширині плечей руки на поясі

1-нахил голови вперед

2-назад

3-вліво


4-вправо

б)В.П.: ноги нарізно руки вздовж тулуба

1-руки вперед

2-вгору

3-в сторони



4-вниз

в) В.П.: ноги нарізно руки зігнуті в ліктях перед грудьми

1,2-відведення зігнутих рук назад

3,4-прямих

г) В.П.: ноги на ширині плече, права рука – вгорі ліва-внизу

1,2-пружній рух руками назад

3,4-зі зміною положення рук

д) В.П.

Поло́ження - нормативно-правовий або локально-правовий акт, що визначає основні правила організації та діяльності державних органів, структурних підрозділів органу, а також установ, організацій і підприємств (філій), що їм підпорядковуються, тимчасово створюваних комісій, груп, бюро і т. ін.

: ноги на ширині плечей, пальці в замок перед грудьми

1-руки вперед,долоні назовні

2- вихідне положення

3-руки вгору,долоні назовні

4-вихідне положення

2.Вправи для м'язів тулуба

е) В.П.: ноги нарізно,руки до плечей

1-нахил вперед,руки сторони

2-вихідне положення

3-нахил торкаючись підлоги

4-в.п.

ж) В.П.: ноги нарізно руки на поясі

1-нахил вліво,права рука вгорі

2-в.п.

3,4- теж саме в іншу сторону



з) В.П.: ноги на ширині плечей,руки за головою

1-поворот вліво,руки в сторони

2-вихідне положення

3,4-теж саме в іншу сторону



и) В.П.: теж саме

1-4-колові рухи вліво

5-8-колові рухи вправо

3.Вправи для м'язів ніг

й) В.П.: ноги нарізно руки вперед,в сторони

1-мах лівої ноги до правої руки

2-в.п.

3,4-теж саме з іншої ноги



к) В.П.: ноги разом,руки за головою

1-присід руки вперед

2-нахил

3-присід


4-в.п.

л) В.П.: ноги разом,руки на поясі

1-випад вправо руки в сторони

2-в.п.

3,4-в іншу сторону



м) В.П.: ноги разом напівприсід,руки на колінах

1-4-колові рухи вправо

5-8-вліво

7.Перешикування в шеренгу. Із шеренги в колону(поворотом)

8.Спеціальні підготовчі бігові вправи:

а)дріботливий біг

б) схресним кроком правим і лівим боком

в)біг спиною вперед

1.Ознайомлення з технікою низького старту

а) показ і пояснення вчителя

б) виконання учнями

2.Відхід від низького старту

а) про бігання 5-6 кроків після низького старту

б)вихід з низького старту про бігання 9-13кроків

в)ігрове завдання «Хто перший до старту?

Задача - проблемна ситуація з чітко визначеною метою, яку необхідно досягти; в більш вузькому сенсі задачею називають також цю саму мету, що дана в рамках проблемної ситуації, тобто те, що необхідно виконати.

»

3.Метання:

а) підвідні вправи

- підкидання м’яча лівою рукою з хлопками

- підкидання м’яча через напівзігнуту ліву, праву ногу

- підкидання м’яча з поворотом через ліве праве плече



б) показ і пояснення вчителя техніки метання

в) виконання учнями

4.Естафета

«Заміни м’яч »

Беруть участь дві команди, що стоять в колонах. На відстані 10м лежать м’ячі навпроти кожної команди. Перші гравці також тримають в руках м’яч. За сигналом вчителя добігти до м’яча та замінити його і передати наступному. Виграє команда, яка першою впорається з завданням.


  1. Підведення підсумків.

  2. Домашнє завдання.

  3. Оцінювання.

1хв.

2хв.


3-4р.

0.5хв.


По 20-30м.

По 25-30м.

6р.

6-8р.


6-8р

6-8р.


6-8р.

6-8р.


6р.

3-4р. кожною рукою

3-4р. кожною рукою

По 4р. в кожну сторону

6р.

6р.


6р.

5хв


По 5р.кожною рукою

По 5р.


По 5р.

По 3р.


3р.

Фронтально в одну шеренгу;

перевірка наявності учнів, форми;

слідкуємо за поставою, голова прямо за руками притиснуті до стегон;

К: «за розрахунком вперед руки!»

слідкуємо за дистанцією в строю

К: «проти ходом наліво руш»

К: «змійкою-руш»

дистанція 2кроки

руки зігнуті в ліктях, плечі не відхиляємо назад;

Ві́дстань або ві́ддаль між двома точками простору - довжина уявного відрізка прямої, що сполучає ці точки.

2кроки – вдих,2-видих

намагаюсь п'ятачками торкнутись сідниць

К: «на 1,2 руки через сторони піднімається вгору-вдих;3,4 вниз видих»

К: «на 9,6,3 на місці – розрахуйсь. За розрахунком кроком руш»

не робити різких рухів

спину тримаємо рівно

постава пряма, плечі не нахиляємо

руки не згинаємо в ліктях, пальці разом

руки тримаємо на рівні плечей

руки прямі, пальці зігнуті в кулак

постава пряма, голову не нахиляємо

ноги не згинаємо в колінах

не робимо різких нахилів

руки прямі намагаємось долонями торкнутись підлоги

руки тримаємо прямо

робимо пружні нахили

постава пряма

руки тримаємо на рівні плечей

п’ятки не відриваємо від підлоги

постава пряма

руки тримаємо на рівні грудей ноги в колінах не згинаємо

п’ятки від підлоги не відриваємо робимо повний присід; під час нахилу руками торкнутися підлоги

руки тримаємо на рівні плечей

робимо глибокий випад, виконуємо пружні рухи

робимо плавні колові рухи

тримаємо рівновагу

біг виконується по діагоналі

тримаємо дистанцію 5 кроків

потоковий метод

фронтальний метод

позмінно

груповий метод організації

робимо 3 хлопки

пружні рухи ногами

не робимо різких рухів

слідкуємо за дистанцією

під рахунок вчителя

фронтально в одну шеренгу

рухаємось швидкою ходьбою

за крок до м’яча присісти та поміняти м’ячі



передача естафети виконується через передачу м’яча



Скачати 89.16 Kb.

  • ТБ. Організуючі вправи. Різновиди
  • Зміст Дозування Організаційно – методичні зауваження