Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Тема уроку. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень Мета уроку

Скачати 34.55 Kb.

Тема уроку. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень Мета уроку




Скачати 34.55 Kb.
Дата конвертації18.05.2017
Розмір34.55 Kb.

Тема уроку. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень
Мета уроку: перевірити рівень сформованості мовленнєво-комунікативних умінь будувати твори-описи приміщень на основі особистих вражень;
Примі́щення - частина внутрішнього об'єму будівлі, обмежена будівельними елементами, з можливістю входу і виходу.
удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й головну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення; виховувати повагу до співрозмовника, повагу і шанобливе ставлення до жінки, рідної мови.

.
Тип уроку: урок зв’язного мовлення.


Обладнання: приміщення шкільного музею «Жінка в історії України », комп’ютерна презентація, пісня на слова Д.
Історія України Історія України - процес формування держави Україна. Появі державності передував тривалий процес етногенезу українців. Після появи держави виникла українська нація як сукупність громадян.
Луценка «Хата моя, біла хата» у виконанні ансамблю бандуристок «Вербена».
Бандурист Бандурист, бандурник, бандурщик - музикант, що грає на бандурі. Сліпі бандуристи, що жили та працювали в сільському середовищі в минулому називалися кобзарями.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація навчання.

  1. Прослухати пісню «Хата моя, біла хата». Слайд №1.

  2. Питання до прослуханого твору:

    • Чи можна назвати прослухане висловлювання текстом? Чому?

    • Назвіть ознаки тексту.

    • До якого стилю мовлення належить почутий текст?

    • Який тип мовлення тексту? Чому?


ІV. Оголошення теми і мети уроку.
Актуалізація (лат. actualis - діяльний, діяльнісний, фактичний) - переведення в дію, стан активності того, що існувало лише потенційно чи латентно.
Мотива́ція (з лат. movere) - спонукання до дії; динамічний процес фізіологічного та психологічного плану, керуючий поведінкою людини, який визначає її організованість, активність і стійкість; здатність людини діяльно задовольняти свої потреби.
Оголошення Оголошення - це короткі текстові повідомлення, котрі містять різну за призначенням інформацію. Переважно оголошення містять інформацію приватного рекламного характеру. Це пропозиція певних товарів чи послуг приватними особами, або малими приватними підприємствами.


  • Слайд № 2 «Тема уроку».

  • Слайд № 3 «Мета: чого навчаться учні після вивчення цієї теми».


V. Робота над твором-описом.

  1. Пригадати, які види описів знають учні.

    • Слайд № 4 «Види опису».

  2. Читання вголос зразка тексту-опису приміщення.

    • Слайд № 5. «Текст-опис приміщення».

  3. Бесіда за прочитаним твором:

    • Чи можна назвати висловлювання текстом?

    • За слайдом № 6 «Твір-опис» з’ясувати , як будувати твір-опис.

    • Яка мета твору-опису приміщення ? (Описати приміщення).

    • Якщо проаналізувати слова, які використано у творі-описі приміщення, то це переважно….? (назви предметів, місце їх знаходження ).




  1. Сьогодні я не випадково запросила вас у приміщення музею «Жінки в історії». Жінки в історії України завжди відігравали не останню роль. Жінка-мати, сестра, дружина – хранительки і берегині роду.

Ви були тут не раз. Вам знайомі оточуючі предмети, експозиції музею.
Виставка - публічна демонстрація досягнень у галузі економіки, науки, техніки, культури, мистецтва та інших галузях суспільного життя. Поняття може позначати як сам захід, так і місце проведення цього заходу.
Тому описуючи приміщення нашого шкільного музею, виділіть оцінні слова, які вам будуть необхідні для складання твору-опису (стенд, вікно, тюль, столи, квіти, посередині, вліво, справа, над нами… ).

    • Діти називають слова і записують їх у зошиті.

  1. Слайд № 7 «План твору-опису».

    • Щоб скласти твір-опис, логічно і послідовно викласти свої думки, вам потрібно дотримуватися пунктів плану.

    • Завдання вчителя: за поданим планом складіть твір-опис приміщення шкільного музею «Жінки в історії » у художньому стилі.

    • Пам’ятайте: ставлення до описуваного висловлюють і прямо (через оцінні слова), і опосередковано – через добір відповідних художніх засобів.


VІ. Складання учнями усного твору-опису приміщення шкільного музею.

Усні твори-описи приміщення музею, складені учнями .


VІІ. Підсумок уроку.

  • Отже, пригадаємо, що ми робили на уроці?

  • Чи досягли ми поставленої мети?(Роблять висновок за слайдом № 8)

  • Виставлення оцінок за урок.


VІІІ. Домашнє завдання : запишіть твір-опис приміщення шкільного музею, звернувши увагу на ті зауваження , які ви почули під час уроку.

Урок зв’язного мовлення.

Усний твір-опис приміщення

на основі особистих вражень

(шкільний музей «Жінка в

історії України»)


Відкритий урок у 6 класі

підготувала і провела учитель

української мови та літератури

Кавчак Любов Петрівна

Дата проведення 15. 11. 2013р.

Урок – проект

Спиридон Черкасенко.

«Маленький горбань»


Відкритий урок у 6 класі

підготувала і провела учитель

української мови та літератури

Кавчак Любов Петрівна

Дата проведення 13. 11. 2013р.


Скачати 34.55 Kb.

  • Тип уроку
  • Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація
  • Слайд № 2 «Тема уроку». Слайд № 3
  • Слайд № 4 «Види опису». Читання вголос зразка тексту-опису приміщення. Слайд № 5. «Текст-опис приміщення».
  • За слайдом № 6 «Твір-опис»
  • Слайд № 7 «План твору-опису».
  • Пам’ятайте: ставлення до описуваного висловлюють і прямо
  • V ІІІ. Домашнє завдання
  • Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень (шкільний музей «Жінка в історії України»)
  • Дата проведення 15. 11. 2013р. Урок – проект Спиридон Черкасенко. «Маленький горбань» Відкритий урок у 6 класі