Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Тема. Види сучасних пк (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори) Мета

Скачати 58.33 Kb.

Тема. Види сучасних пк (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори) Мета




Скачати 58.33 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації31.03.2017
Розмір58.33 Kb.
  1   2

Тема. Види сучасних ПК (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори)

Мета. Ознайомити учнів із видами сучасних персональних комп’ютерів. Розвивати пам'ять, увагу,пізнавальні інтереси, кмітливість, винахідливість. Виховувати прагнення бути активним у колективних, творчих справах, самостійність, допитливість, інтерес до предмета.

Допитливість, зацікавленість - це якість, пов'язана з допитливим мисленням, таким як дослідження та навчання, яка спостерігається при дослідженні людини та тварин. Допитливість сильно асоціюється з всіма аспектами людського розвитку, з яких походить процес навчання та бажання отримувати знання та навички.

Колекти́в - cукупність людей, об'єднаних спільною діяльністю, спільними інтересами, метою, проектом. Група людей, зв'язаних спільною працею в одній організації, установі, на підприємстві тощо. За видом діяльності розрізняють трудові, навчальні, військові, спортивні, художньої самодіяльності та інші колективи.

Бажання - прагнення, потяг до здійснення чого-небудь, хотіння. Помірний ступінь прояви волі, між звичайним хотінням, та виваженим рішенням чи вибором. Висловлювана ким-небудь думка про бажаність здійснення чого-небудь, побажання.



Навчальний предмет: інформатика.

Інформа́тика (англ. Computer Science, нім. Informatik) - наукова дисципліна, що вивчає методи та процеси створення, перетворення, зберігання, передачі інформації та використання її в різних галузях людської діяльності.



Кінцевий результат. Тренування роботи в групі. Засвоєння програмного матеріалу з теми.

Тре́нінг (англ. training) - це запланований процес модифікації (зміни) відношення, знання чи поведінкових навичок того, хто навчається, через набуття навчального досвіду з тим, щоб досягти ефективного виконання в одному виді діяльності або в певній галузі.

Матеріа́л - речовина, або суміш речовин, первинний предмет праці, який використовують для виготовлення виробу (основний матеріал), або які сприяють якимось діям. У останньому випадку уточнюють, що це допоміжний, чи витратний матеріал.



Форма проведення: гра – подорож.

Обладнання: таблиці, проектор, роздавальні картки, кошики, назви груп, емблеми для кожної групи, загадки.

План уроку – подорожі

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Актуалізація (лат. actualis - діяльний, діяльнісний, фактичний) - переведення в дію, стан активності того, що існувало лише потенційно чи латентно.



ІІІ. Повідомлення теми уроку.

  1. Гра «Дешифрувальник».

  2. Читання теми уроку, записаної на дошці.


ІV. Вправа «Очікування»
V. Обєднання учнів в творчі групи.
VІ.Вправа «Коло знань»
VІІ. Робота над темою уроку.

1.Пояснення вчителя.

2.Дидактична гра «Що це? » (Мультимедія)

3.Робота в групах. Технологія «Мозковий штурм»
VІІІ. Робота з підручником.

1.Читання тексту.

2.Робота в зошиті.

Техніка безпеки.

3.Практична робота.

ІХ.Релаксація.

Х. Літературний аукціон.

Техноло́гія (від грец. τεχνολογια, що походить від грец. τεχνολογος; грец. τεχνη - майстерність, техніка; грец. λογος - (тут) передавати) - наука («корпус знань») про способи (набір і послідовність операцій, їх режими) забезпечення потреб людства за допомогою (шляхом застосування) технічних засобів (знарядь праці).

Підру́чник (калька з пол. podręcznik) - книжка, у якій системно викладено інформацію з певної галузі знань і яку використовують в системі освіти на різних рівнях, а також для самостійного навчання. Різновид навчального видання.

Література Літерату́ра (від лат. litterae - буква, літера), іноді книжництво, письменство - сукупність писаних і друкованих творів певного народу, епохи, людства. Література відображає та зберігає знання й культуру народу та певного історичного періоду.



ХІ. Гра «Чарівні окуляри»
ХІІ. Робота в групах. Метод «Прес»

ХІІІ. Проблемне питання.
ХІV. Інтерактивне голосування.

Голосування - процес прийняття рішення групою людей (зборами, електоратом), при якому загальна думка формулюється шляхом підрахунку голосів членів групи. Голосуванню зазвичай передує обговорення. Альтернативними формами прийняття рішення є вироблення консенсусу або жеребкування.



ХV Фізкультхвилинка.

ХVІ.Мультимедія «Придумай назву»
ХVІІ Підсумок уроку. Рефлексія

1.Слово вчителя.

2.Вправа «Мікрофон»
ХVІІІ. Оцінювання – заохочення.
ХІХ. Домашнє завдання.

Хід уроку – подорожі.

Учитель'>І.Організаційний момент.
Учитель

Знову лунає шкільний наш дзвінок,

Кличе всіх на незвичний урок.

У класі сьогодні гостей є багато,

Усі ми зібралися наче на свято.
Учениця

Ми раді, люди добрі,

І вітаєм щиро вас,

І запрошуєм ласкаво на урок у 5 клас.

Задача - проблемна ситуація з чітко визначеною метою, яку необхідно досягти; в більш вузькому сенсі задачею називають також цю саму мету, що дана в рамках проблемної ситуації, тобто те, що необхідно виконати.

Оцінювання - (фр. evaluation від value ціна, вартість) оцінка, визначення ціни, вартості, визначення кількості, якості продукції, якості ресурсів, придатності тощо; аналіз даних, обстановки.

Люди Добрі - український фолк-гурт, що виник влітку 2005 року. Спочатку гурт активно виступав на вулицях Львова як вуличні музики. А вже 14 жовтня 2006 року на Свято Пресвятої Покрови «Люди Добрі» зазвучали на фестивалі «Свято ковалів».


Учитель

А тепер зручніш сідайте,

Починаємо урок.
Вправа «Очікування»


  • Що ви очікуєте від нашої подорожі?


ІІ. Актуалізація опорних знань.

Техніка безпеки.

Діти, ми з вами знаходимося в комп’ютерному кабінеті. Давайте пригадаємо правила поведінки в комп’ютерному класі.


ІІІ. Повідомлення теми уроку. Види сучасних персональних комп’ютерів.



  1. Гра «Дешифрувальник».

А зараз я запрошую вас у чарівну країну. А яку саме, вам допоможе відгадати мобільний телефон.

Ноутбук (англ. notebook - блокнот, блокнотний ПК) або лептоп (англ. laptop - lap - коліна, top - на верху) - портативний персональний комп'ютер, в корпусі якого об'єднані типові компоненти ПК, включаючи дисплей, клавіатуру і вказівний пристрій (звичайно сенсорна панель або тачпад), а також акумуляторні батареї.

Мобільний телефон Стільниковий телефон - автономний мобільний телефон, призначений для роботи в мережах стільникового зв'язку; використовує приймач радіодіапазону і традиційну телефонну комутацію для здійснення телефонного зв'язку на території зони покриття мережі.

Пограємося в гру «Дешифрувальник».

Літери в нашому мобільному телефоні розташовані під цифрами на кнопках. Кожній цифрі відповідає кілька літер. Щоб відгадати зашифроване слово, треба вибрати одну літеру.

Отже, будьте уважні, номери

1 3 2 3

7 8 9 1 7 6 3 8

6 5


Молодці! Це країна сучасних комп’ютерів.
  1   2


Скачати 58.33 Kb.

  • Навчальний предмет : інформатика
  • Кінцевий результат . Тренування
  • Форма проведення
  • І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація
  • ІІІ. Повідомлення теми уроку. Гра «Дешифрувальник». Читання теми уроку, записаної на дошці. І V
  • 1.Пояснення вчителя. 2.Дидактична гра «Що це » (Мультимедія) 3.Робота в групах. Технологія
  • ІХ.Релаксація. Х. Літературний
  • ХІ. Гра «Чарівні окуляри» ХІІ. Робота в групах. Метод «Прес» ХІІІ. Проблемне питання. ХІ V . Інтерактивне голосування
  • Х V Фізкультхвилинка. Х V І.Мультимедія «Придумай назву» Х V ІІ Підсумок уроку. Рефлексія 1.Слово вчителя.
  • І.Організаційний момент. Учитель
  • Учениця
  • Учитель
  • ІІІ. Повідомлення теми уроку. Види сучасних персональних комп’ютерів. Гра «Дешифрувальник».