Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Тема. Засвоєння таблиць множення І ділення. Розв’язування задач

Скачати 36.31 Kb.

Тема. Засвоєння таблиць множення І ділення. Розв’язування задач




Скачати 36.31 Kb.
Дата конвертації25.03.2017
Розмір36.31 Kb.
ТипУрок

Урок математики

з використанням комп’ютерних технологій

2 клас
Тема. Засвоєння таблиць множення і ділення. Розв’язування задач.
Мета: Закріпити вміння учнів розв’язувати задачі й приклади на засвоєння таблиць множення і ділення; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати стійку увагу, логічне мислення;
Інформаці́йні техноло́гії, ІТ (використовується також загальніший / вищий за ієрархією термін інформаційно-комунікаційні технології (Information and Communication Technologies, ICT) - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів.
Міркування - зіставлення думок, пов’язання їх задля відповідних висновків, логічне мислення. Можна розглядати міркування як аналіз і синтез даних, та їхню оцінку. Хоча знання фактів і є точкою відліку у вивченні суспільних наук, людина також повинна мати здатність до логічного мислення-міркування, адже саме міркування наповнює факти, проблеми і поняття змістом: міркуючи над засвоєним знанням, людина приходить до повнішого розуміння предмета. Міркування є також предметом логіки, яка вказує нам правила, закони або норми, яким повинне підкорятися наше мислення для того, щоб бути істинним.
доброзичливе ставлення один до одного, формувати навички учбової самостійності школярів; виховувати вміння працювати в колективі, впевненість у своїх силах, почуття товариства.
Впе́вненість, певність, самовпевненість - стан розуму (духовний стан), в якому він дає міцну згоду судженню без остраху можливості помилки; стан буття без сумніву, свобода від сумніву. Відсутність цього страху є негативним фактором впевненості; свідомо зрозумілі причини для твердої згоди є позитивним фактором.
Колекти́в - cукупність людей, об'єднаних спільною діяльністю, спільними інтересами, метою, проектом. Група людей, зв'язаних спільною працею в одній організації, установі, на підприємстві тощо. За видом діяльності розрізняють трудові, навчальні, військові, спортивні, художньої самодіяльності та інші колективи.
Пра́ця - цілеспрямована діяльність людей зі створення матеріальних і духовних благ, необхідних для задоволення потреб кожного індивіда і суспільства в цілому.

Обладнання: мультимедійний проектор, презентація PowerPoint, зошити, ручки, картки із завданнями для усного рахунку, кольорові олівці.
Мультиме́діа (лат. Multum + Medium) - комбінування різних форм представлення інформації на одному носієві, наприклад текстової, звукової і графічної, або, останнім часом все частіше - анімації і відео.
Microsoft PowerPoint (повна назва - Microsoft Office PowerPoint) - це застосунок для створення та відтворення презентацій, що є частиною Microsoft Office, і доступний в редакціях для операційних систем Microsoft Windows і Mac OS.
Задача - проблемна ситуація з чітко визначеною метою, яку необхідно досягти; в більш вузькому сенсі задачею називають також цю саму мету, що дана в рамках проблемної ситуації, тобто те, що необхідно виконати.

Тип уроку: закріплення набутих знань.
Хід уроку

І. Організаційний момент.

- Рівно стали, підрівнялись.

День у нас сьогодні незвичний. А чому?

Бо гості до нас завітали.

Тож привітайте, діти, гостей.

- Добрий день! – щиро ми гостей вітаємо,

Добра та здоров’я всім бажаємо.

Але нам час заняття розпочинати.

Прошу, діти, всіх сідати.

- Сьогодні надійшов сигнал із космосу. Дружні нам інопланетяни давно спостерігали за вами.

Іншопланетя́нин або Чужопланетя́нин - гіпотетичний представник розумного позаземного життя (позаземної цивілізації), житель іншої планети у Всесвіті - не Землі. Також культурне поняття в житті людей, досить часто зустрічається у науковій фантастиці.
Ви їм дуже сподобались і вони хочуть ближче познайомитися, подивитися, як ви живете, навчаєтесь і тому вирішили прилетіти до вас в гості. Запросимо їх? ( Слайд 1)
Але вони мало знають про нашу планету і можуть заблукати. Щоб вони долетіли до нашої планети і знайшли нашу школу, треба їм допомогти. Вони присилатимуть нам запити, а ми будемо на них відповідати.

Девізом нашого уроку будуть слова:

Гра – це творчість і труд, і дебати,

Гра допоможе уважними стати,

Потрібна в ній єдність всього колективу,

А найважливіше в ній – дисципліна .




  1. Хвилинка каліграфії.
    Дисциплíна (лат. disciplina - навчання, виховання) - багатозначне поняття.
    Творчість - діяльність людини, спрямована на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей (нові твори мистецтва, наукові відкриття, інженерно-технологічні, управлінські чи інші інновації тощо).
    Калігра́фія (грец. κάλλος «гарне» + γραφή «письмо») - мистецтво гарного письма, краснопис, а також чистописання. В сучасному розумінні займає широку нішу від шкільних прописів до виразно індивідуальних мистецьких композицій.


Відкрийте зошити, запишіть сьогоднішню дату.

Каліграфічно пропишіть рядок цифри 2 і цифри 8.




  1. Усний рахунок.

Запит перший (Слайд )

Проведемо усний рахунок у вигляді гри «Лото».

У кожного з вас є картки з числами. Закресліть число, яке отримаєте обчисливши приклад.


  • 5 помножте на 9. ( 45 )

  • Знайдіть половину числа 18. ( 9 )

  • 12 збільшіть на стільки ж. ( 24 )

  • 32 зменшити у 4 рази. ( 8 )

  • Знайдіть добуток чисел 2 і 6. ( 12 )

  • 7 збільшіть у 5 разів. ( 35 )

  • Перший множник 8, другий 5.

Знайдіть добуток. ( 40 )
Перевірка : які числа закреслили ? ( Слайд )


  1. Повідомлення теми уроку.

Кожному числу відповідає певна частинка слова. Розташуйте числа в порядку зменшення і

прочитайте тему нашого уроку. ( Слайд )



  1. Математичні ланцюжки ( слайд

Бортовий комп’ютер інопланетян забув таблиці множення і ділення, тому вони не можуть

справитись із наступним завданням.

Таблиця множення (таблиця Піфагора) - математична таблиця, що використовується для визначення операції множення для алгебраїчних систем.
Давайте допоможемо їх пригадати.




  1. Створення ситуації успіху.

Самостійна робота за варіантами. (слайд


  1. Математичний лабіринт. Робота в парах.

Вам потрібно відновити рівності. Кожний результат відповідає певній літері. ( слайд
Ми допомогли інопланетянам знайти шлях і правильно вказали його напрямок – ЗЕМЛЯ .


  1. Фізкультхвилинка ( слайд




  1. Робота з іменованими числами. (слайд




  1. Задача ( слайд




  1. Задача на обчислення периметра фігури.
    Обчи́слення - є гілкою математики, зосередженою на функціях, похідних, інтегралах, і нескінченному ряду чисел. Цей предмет являє собою важливу частину сучасної математичної освіти. Воно складається з двох основних галузей - диференціального і інтегрального численнь, які пов'язують основні теореми обчислення.
    Периметр Пери́метр (дав.-гр. περίμετρον - окружність, дав.-гр. περιμετρέο - вимірюю навколо) - сумарна довжина границь, які обмежують геометричну фігуру на площині. «Периметр» вживають як для позначення довжини границь фігури, так і для самих границь.


( слайд


  1. Підсумок уроку. ( слайд

Ну що ж, наші гості проклали шлях по зоряній карті і вже летять до нас в гості. ( слайд

Від них подарунок, але не простий. У кожного на парті є номер прикладу, який ви будете

розв’язувати. Результат відповідає літері.


Ось і закінчується наш урок.
Кому на уроці було цікаво і все зрозуміло, із завданням справлялися впевнено, отримує веселого

чоловічка і фото з оцінкою…


Якщо були проблеми при розв’язуванні завдань,

почувалися невпевнено, отримуєте іншого чоловічка,



а також ваші знання оцінені і ви також отримуєте фото з оцінкою…
Кому на уроці було дуже важко, із завданнями не справлялися, отримує сумного чоловічка, а також оцінку за роботу…
Гості дякують за приємну зустріч і сподіваються ще

з вами зустрітися.


Скачати 36.31 Kb.

  • Мета
  • Обладнання: мультимедійний
  • Повідомлення теми уроку.
  • Математичні ланцюжки ( слайд Бортовий комп’ютер інопланетян забув таблиці множення
  • Створення ситуації успіху. Самостійна робота за варіантами. (слайд Математичний лабіринт. Робота в парах.
  • – ЗЕМЛЯ . Фізкультхвилинка ( слайд Робота з іменованими числами. (слайд
  • Задача ( слайд Задача на обчислення периметра
  • ( слайд Підсумок уроку. ( слайд Ну що ж, наші гості проклали шлях по зоряній карті і вже летять до нас в гості. ( слайд