Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Теми домашніх завдань з навчальної дисципліни «Дослідження І програмування комп’ютерних мереж»

Теми домашніх завдань з навчальної дисципліни «Дослідження І програмування комп’ютерних мереж»




Дата конвертації03.06.2017
Розмір32.5 Kb.

Теми домашніх завдань з навчальної дисципліни «Дослідження і програмування комп’ютерних мереж»


  1. Створення UDP клієнта і сервера за допомогою Visual C .
    Серве́́ра (ісп. Cervera) - муніципалітет в Іспанії, входить в провінцію Льєйда в складі автономного співтовариства Каталонія. Муніципалітет знаходиться у складі району (комарки) Сегарра та є його столицею.
    Задача - проблемна ситуація з чітко визначеною метою, яку необхідно досягти; в більш вузькому сенсі задачею називають також цю саму мету, що дана в рамках проблемної ситуації, тобто те, що необхідно виконати.
    Навча́льна дисциплі́на - згідно з визначенням в українському законодавстві: педагогічно адаптована система понять про явища, закономірності, закони, теорії, методи тощо будь-якої галузі діяльності (або сукупності різних галузей діяльності) із визначенням потрібного рівня сформованості у тих, хто навчається, певної сукупності умінь і навичок.


  2. Створення TCP клієнта і сервера за допомогою Visual C .

  3. Розробка програми мережі, що відображає ресурси, за допомогою Delphi.

  4. Створення DHCP сервера в Delphi.

  5. Визначення шляху проходження пакету

  6. Розробка графічної утиліти тієї, що створює таблицю - ARP (МАС адреси в мережі) засобами Delphi.
    Утилі́та (англ.
    Марк Маркес (нар.1993) - іспанський мотогонщик, чотириразовий чемпіон світу з шосейно-кільцевих мотоперегонів MotoGP (2010, 2012-2014);
    Хуан Коморера і Солер (1894-1958) - іспанський і каталонський політичний діяч;
    Utility program, utility) - сервісна програма, що допомагає керувати файлами, отримувати інформацію про комп'ютер, діагностувати й усувати проблеми, забезпечувати ефективну роботу системи.
    Ресу́рси - 1. Запаси чого-небудь, які можна використати в разі потреби. Грошові цінності, джерела чого-небудь.
    Таблиця - це перелік, зведення статистичних даних або інших відомостей, розташованих у певному порядку за рядками та стовпцями.
    Проходження Проходження (в астрономії) - видиме пересування небесного тіла на тлі видимого диска іншого.
    Графіка Гра́фіка (нім. Graphik, грец. graphikos «написаний») - вид образотворчого мистецтва, для якого характерна перевага ліній і штрихів, використання контрастів білого і чорного та менше, ніж у живописі, використання кольору.


  7. Розробка графічної утиліти тієї, що створює таблицю - ARP (МАС адреси в мережі) засобами Visual C .

  8. Створення утиліти тієї, що визначає версію WinSock за допомогою Delphi.

  9. Створення WEB сервера за допомогою Delphi.

  10. Створення WEB сервера за допомогою Visual C .

  11. Сканування портів за допомогою Visual C .

  12. Перегляд і зміна IP адреси за допомогою Visual C .

  13. Визначення NETBIOS імені комп'ютера за допомогою Delphi.

  14. Визначення NETBIOS імені комп'ютера за допомогою Visual C .

  15. Створення браузера.
    NetBIOS був розроблений фірмою Sytek Corporation за замовленням IBM в 1983 році.
    Алекс Маркес (нар.1996) - іспанський мотогонщик, чемпіон світу з шосейно-кільцевих мотоперегонів MotoGP (2014).
    Він містить у собі інтерфейс сеансового рівня (NetBIOS interface) моделі OSI. Транспортні протоколи - це NetBEUI, TCP/IP, IPX/SPX.
    Версія (фр. Vercia) - муніципалітет у Франції, у регіоні Франш-Конте, департамент Жура.
    Бра́узер, також веб-переглядач (англ. browser МФА: [ˈbraʊ̯zɚ] - переглядач) - програмне забезпечення для комп'ютера або іншого електронного пристрою, як правило, під'єднаного до Інтернету, що дає можливість користувачеві взаємодіяти з текстом, малюнками або іншою інформацією на гіпертекстовій веб-сторінці.


Теми домашніх завдань з навчальної дисципліни «Програмування комп’ютерних систем і мереж»



  1. Створення UDP клієнта і сервера за допомогою C#.

  2. Створення TCP клієнта і сервера за допомогою C#.

  3. Розробка програми мережі, що відображає ресурси, за допомогою Delphi.

  4. Створення DHCP сервера в Delphi.

  5. Визначення шляху проходження пакету

  6. Розробка графічної утиліти тієї, що створює таблицю - ARP (МАС адреси в мережі) засобами Delphi.

  7. Розробка графічної утиліти тієї, що створює таблицю - ARP (МАС адреси в мережі) засобами C#.

  8. Створення утиліти тієї, що визначає версію WinSock за допомогою Delphi.

  9. Створення WEB сервера за допомогою Delphi.

  10. Створення WEB сервера за допомогою C#.

  11. Сканування портів за допомогою C#.

  12. Перегляд і зміна IP адреси за допомогою C#.

  13. Визначення NETBIOS імені комп'ютера за допомогою Delphi.

  14. Визначення NETBIOS імені комп'ютера за допомогою C#.

  15. Створення браузера.

Теми домашніх завдань з навчальної дисципліни «Програмування комп’ютерних систем і мереж»



  1. Створення UDP клієнта і сервера за допомогою C#.

  2. Створення UDP клієнта і сервера за допомогою Delphi.

  3. Створення TCP клієнта і сервера за допомогою C#.

  4. Створення TCP клієнта і сервера за допомогою Delphi.

  5. Розробка програми мережі, що відображає ресурси, за допомогою Delphi.

  6. Створення DHCP сервера в Delphi.

  7. Визначення шляху проходження пакету

  8. Розробка графічної утиліти тієї, що створює таблицю - ARP (МАС адреси в мережі) засобами Delphi.

  9. Розробка графічної утиліти тієї, що створює таблицю - ARP (МАС адреси в мережі) засобами C#.

  10. Створення утиліти тієї, що визначає версію WinSock за допомогою Delphi.

  11. Створення WEB сервера за допомогою Delphi.

  12. Створення WEB сервера за допомогою C#.

  13. Сканування портів за допомогою C#.

  14. Перегляд і зміна IP адреси за допомогою C#.

  15. Визначення NETBIOS імені комп'ютера за допомогою Delphi.

  16. Визначення NETBIOS імені комп'ютера за допомогою C#.

  17. Створення браузера.




  • NETBIOS
  • Теми домашніх завдань з навчальної дисципліни «Програмування комп’ютерних систем і мереж»